40 + so what, wol 14 (2019)

vierailija
En palstaile täällä oikeastaan ollenkaan, mutta kaikille joille voin antaa vielä toivoa raskautua 40v tai ylikin, niin täällä testi on vahva plussa jälleen. Jos kaikki menee hyvin loppuun saakka, täytän 42v kuukausi ennen laskettua aikaa. Tsemppiä täältä kovasti kaikille
Tietänet itsekin, miten harvinaista on saada kahdeksan lasta kaikki ekasta yrityskerrasta (jos pitää paikkaansa), joten tällaiselle palstalle tuollaisen asian laittaminen ei tunnu lainkaan muuta kannustavalta, jos se oli motiivisi, vaan ennemminkin ihan vaan omalla erinomaisuudella fleksaamiselta. "Kel onni on, se onnen kätkeköön".
 
vierailija
Tietänet itsekin, miten harvinaista on saada kahdeksan lasta kaikki ekasta yrityskerrasta (jos pitää paikkaansa), joten tällaiselle palstalle tuollaisen asian laittaminen ei tunnu lainkaan muuta kannustavalta, jos se oli motiivisi, vaan ennemminkin ihan vaan omalla erinomaisuudella fleksaamiselta. "Kel onni on, se onnen kätkeköön".
Samaa mieltä että typerää tulla kehuskelemaan kuinka on raskautunut ensimmäisestä kierrosta joka kerta
 
Hei,
Haluan jakaa täällä rohkaisevan uutisen kanssanne. Ja älkää nyt tuomitko.
Minä täytän viikon päästä 49-v.
Olen ulkomailla lapsettomuushoidossa, mutta en ole vielä asiassa onnistunut (lahjamunasolut).
Tapasin facebookissa vuosi sitten henkilön, joka on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna kuin minä.
Hän on myös ulkomailla lapsettomuushoidoissa (lahja-alkio). Hän oli alkionsiirrossa toukokuun lopussa. Raskaustestit eivät näyttäneet plussaa, mutta HCG oli 83 testipäivänä (10 päivää siirron jälkeen). Ensin HCG oli lähtenyt varovasti nousuun ja nyt se oli jo reippaissa arvoissa.

Eli teillä kaikilla on vielä toivoa. Lahjamunasoluhoidoissa ajatellaan, että mahdollisuuksia on, kunhan nainen on suht terve ja kohtu on vielä.

En tiedä, että miksi omani eivät ole nyt onnistuneet, mutta synttärikaimani raskaus nyt toivottavasti jatkuu. Ei pitäisi olla alkiosta kiinni.

Itse sain tästä paljon toivoa, kun uutisen kuulin eilen.
Varmasti hyvä mahdollisuus onnistua lahjamunasoluilla. Minäkin olin raskauden alkaessa ensin 46 (enkelipoika) ja sitten 49 (tyttö, nyt 6 kk), molemmat lahjamunasoluista. Ei aikaisempia raskauksia. Minulla olivat kyseessä siirrot 9 ja 16, mutta 10 noista siirroista tehtiin omilla munasoluilla.
 
  • Rakkaus
Reactions: Chiarina46
vierailija
Täällä kp10 menossa. Ovulaatiota ei merkkiäkään. Täytin eilen 42v. Tuntuu vähän siltä että toivo on menetetty. Miksi piti odottaa näin kauan että aloimme yrittämään....
 
Sunnuntaina oli kp 14 ja oli selvät oviskivut ja tikutin maanantaina vahvan ovisplussan. Tänään oli jo haaleampi. Nyt illasta alkoi tajuton alamahakipu. Ei munasarjan kohdalla vaan ihan alhaalla. Piti ihan kauratyyny lämmittää. Mitä ihmettä tämmönen on?
 
vierailija
Tietänet itsekin, miten harvinaista on saada kahdeksan lasta kaikki ekasta yrityskerrasta (jos pitää paikkaansa), joten tällaiselle palstalle tuollaisen asian laittaminen ei tunnu lainkaan muuta kannustavalta, jos se oli motiivisi, vaan ennemminkin ihan vaan omalla erinomaisuudella fleksaamiselta. "Kel onni on, se onnen kätkeköön".
olen pahoillani jos sellanen kuva on tullut että jotenkin ”mainostaisin” tätä. Ikävä kyllä puhun ihan totta. Olen raskautunut kaikista 8 raskaudesta ensimmäisellä kierrolla ja en ole koskaan saanut hoitoja raskautumiseen. Myös raskaudet ovat menneet täydellisesti synnytykseen asti, ja tämän viimesimmän 7 raskauden jälkeen istukka ja kaikki ovat täydelliset (lukee ihan omakannassa) vaikka olen jo 41v. Elän terveellistä elämäntapaa jos se siihen jotenkin vaikuttaa, en ole koskaan polttanut tai juonut edes alkoa ja olen perusterve. Olen kiitollinen että minulle on luoja näin suonut. Tämä kiertää suvussani myös omalla äidilläni ja sisaruksilla joilla isot perheet. En todella toisten pilkaksi tätä koskaan sanoisi. Ette tunne minua mutta olen kyllä ihan sydämellinen ja aito ihminen. En ole trolli. Ehkä tätä on vaikea uskoa, mutta todellinen olen ja kiitollinen.
 
vierailija
Oon 44, täytän marraskuussa 45. vauvaa on yritetty 5v, tyyliin tulee jos tulee, ja nyt oon ollut miettimässä, et ikää jo sen verran, et pitää varmaan laittaa kierukka takas.
Mutta nyt ollut vähän tissit kipeet, eikä menkkoja ole vielä tullut, normi kierto n 26 pv...testissä hailakka viiva...apua!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
vierailija
Oon 44, täytän marraskuussa 45. vauvaa on yritetty 5v, tyyliin tulee jos tulee, ja nyt oon ollut miettimässä, et ikää jo sen verran, et pitää varmaan laittaa kierukka takas.
Mutta nyt ollut vähän tissit kipeet, eikä menkkoja ole vielä tullut, normi kierto n 26 pv...testissä hailakka viiva...apua!
Tammikuussa 22 oli keskeytynyt km viikolla 9, joutui lääkkeillä tyhjentämään, hirveä kokemus.
 
vierailija
olen pahoillani jos sellanen kuva on tullut että jotenkin ”mainostaisin” tätä. Ikävä kyllä puhun ihan totta. Olen raskautunut kaikista 8 raskaudesta ensimmäisellä kierrolla ja en ole koskaan saanut hoitoja raskautumiseen. Myös raskaudet ovat menneet täydellisesti synnytykseen asti, ja tämän viimesimmän 7 raskauden jälkeen istukka ja kaikki ovat täydelliset (lukee ihan omakannassa) vaikka olen jo 41v. Elän terveellistä elämäntapaa jos se siihen jotenkin vaikuttaa, en ole koskaan polttanut tai juonut edes alkoa ja olen perusterve. Olen kiitollinen että minulle on luoja näin suonut. Tämä kiertää suvussani myös omalla äidilläni ja sisaruksilla joilla isot perheet. En todella toisten pilkaksi tätä koskaan sanoisi. Ette tunne minua mutta olen kyllä ihan sydämellinen ja aito ihminen. En ole trolli. Ehkä tätä on vaikea uskoa, mutta todellinen olen ja kiitollinen.
Voi sinua. Täydellinen istukka siellä Omakannassa tarkoittaa sitä että se tuli kokonaisena ulos, palasia ei jäänyt kohtuun. Ei ole olemassa mitään lääketieteellistä kriteeriä jolla istukka arvioitaisiin tai sitä olisi edes tarvetta arvioida "täydellisesti toimivaksi", vaan täydellinen tarkoittaa siinä tapauksessa kokonaista. Se taas on tarpeellinen tieto jäikö kohtuun palasia, jotka voivat aiheuttaa esim. tulehduksen.

Sydämellinen sinä et kyllä taida olla. Mukavaa että kuitenkin kiitollinen.
 

Yhteistyössä