40+ "So what"!! (vol.9) =)

Taavi, tuijotettiinko me samaan testiin, kun mulla oli ihan samanlainen tulos :(
Sulla on vielä pelivaraa noissa dpo-päivissä, mutta mulla on jo kyllä jo loppulaskenta alkanut.

Antaa mun nickin nyt kuitenkin tuolla rktt-listalla niin kauan kieppua kunnes ekat merkit tädistä ilmaantuu. Ovistuntemukset olivat kyllä niin selkeät, ettei ole oikeastaan mahdollista, että myöhäinen plussakaan olisi tulossa.
Aamun olen aloittanut testillä, mutta enää ei ole kuin huomiseksi yksi testi ja sitten digejä. Mutta niitä en viitsi tuhlata kuin lähesvarmaan Raskaana-tekstiin. Negan saaminen testiin on aina kurjaa, mutta digi on jotenkin niin tyrmäävä. Ei oo sitten yhtään spekulaation mahdollisuutta, vaikka itsensä pettämistä sellainen on muutenkin.

Mur-murin testitulosta tänään mielenkiinnolla odotan. Toki jos teoria oviksen näkymisestä pitää paikkansa, niin eihän siinä nyt sitten enää mitään näy. Milloin teit viimeisen ovistestin?

Ottis, vanhana ja viisaana neuvon sinua ottamaan rennosti rktt-päivien alkuajan. Mutta samalla nauran partaani, että enhän minä tiedä miten se rennosti ottaminen onnistuu, kun minulta se ei ainakaan onnistu millään. Ekaan testiin tuntuu tuossa vaiheessa olevan niin pitkä aika.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Oivikille vilkutukset :wave:

Katselin noita lugekiertojani ja huomasin, että kaksi kertaa on menkat tulleet dpo 15, vaikka kuuri vielä kesken. Nyt sitten menkat tämän kokemuksen perusteella olivat tulossa torstaina. Kp silloin 28. Pääsetkö samoille lukemille? Vai miten sinun lääkitystäsi on nyt "purettu"?
 
Ottis, ok
ON: Tänään sain ensimmäisen kerran hyvät viivat, testinä apteekin oma testi =) Kun nyt seuraavan viikon pieni matkassa kestäisi niin riskit (vaikka tietty vieläkin isot riskit on) hiukan pienenee kun pääsee viidennelle viikolla.
 
[/url]




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (41)................kp3/28-36............y.2v................3.
onlydream (37)...........kp7/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp8/20-50........y?....................4.
mur-mur (44)..............kp14/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43)......................kp17/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp17/23-28..........yk10.................1
Sariella09 (43)...........kp18/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp19/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp20/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp21/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp22/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp25/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp25/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp26/23-26.......yk12...............5./1. yht.
nillanilla (42)...............kp28/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp29/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp32/28-42.........yk12...............3.
Taikakuu (41)..............kp33/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.



RKTT

ninni-70 (39)..................dpo15......PLUSSA dpo12 :heart: :heart: :heart:
mahdotontako (45)........dpo15
Iida-Karoliina (45).........dpo15
Terri (45)........................dpo12
Taavi166 (38)................dpo10
Rominas (40)..................dpo9
happihyppy (39).............dpo6
mur-mur (44)..................dpo3
Ottis (42)........................dpo3
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



 
Täällä rv 7+3 ja oireet aaltoilevat niin että esim. tänään rinnat ei yhtään kipeet eikä kuvotusta kun taas eilen oli kumpaakin :attn: . Tää on niin hölmöä että kun rintoja kokeilee ja puristelee usein niin varmana saa ne kipeytymään ajan kanssa :LOL: että aina ei voi olla ihan varma mistä rintojen kipu on peräisin ;) .
 
Täällä nyt taottu päähän 38%:n todennäköisyyttä, mutta toiveet on aikas hailut. Varmaankin siksi kun oireet katos kuin tuhka tuuleen, eikä roskishaamuakaan ilmaantunut. Pöh ja pah.

Tätä omaa napaa minä nyt vaan.

|O
 
Taavi166 Halaus!! Älä nyt ihan vielä luovuta!!! Plussa Puhuria puhaltelen sinulle!!! :heart:

On: Lämmöt oli samat kuin eilenkin tuossa aamulla kuin mittasin. Tongin kaapit läpi, toivoen, että r-testi jostain sattus löytyyn mutta ei.... Joten huomiseen pakko ketkutella testaamatta...
 
Ottis
Terri ja Taavi Pahoittelut negoista :hug: :hug: :|.

Taavi166 Vielähän on mahdollista saada +, mutt toi oireiden äkillinen katoaminen kyllä kertoo omaa karua tekstiään. Toivotaan kuitenkin vielä. Tsemppiä :hug:.

Terri Toki se, ett sulla on aiemmin noilla päivillä jo haamuttanut, varmasti saa jo uskomaan ja tietämään, ett peli on pelattu, mutt silti toivotaan toivotaan vielä ku eihän ne kuumat aallotkaan ole vielä iskeneet, eihän?

Rominas Kaupan kautta apteekkiin ja tullessa poikkeat grillillä, niin eiköhän testi jos toinenkin ole siinä vaiheessa taskun pohjalla.

Ninni-70 Etsä meille kuvaa niistä hyvistä viivoista saisi :heart:?
 
Upeat viivat, ninni! Onnea niistä.

Rominas, vai on testit loppu. No äkkiäkös niitä saa lisää...

Eikä kannata mulle oikeesti enää peukutella. Kyllä tää on niin monesti nähty ja koettu. Kiva, että tsemppaatte, mutta nyt se on jo turhaa, kun ei viivan häivähdyksen varjoakaan tule testiin tässä vaiheessa, niin ei oo mitään tehtävissä.

Keskityään nyt tuleviin plussiin, joita varmasti kertyy muille rktt-läisille.
 
Näin dpo päivien ollessa alussa, on AINA niin odottavat ja toivontäyteiset tunnelmat ja ihan pelottaa jo valmiiksi kun päästään loppukuuta kohden..nooooo, onneksi miulla on hyvä "lääkitys" nyt..jaksan sen negankin ehkä käsitellä paremmin.. ;) :D
 
Tökkii juu sivut, mur-mur. Oon yrittänyt jo kolmesti kirjoittaa viestiä, mutta aina se sensuroidaan.

Ymmärrän oikein hyvin, että sun on kyllä nyt pakko testata, mur-mur. Vaikka kuinka järki selittää plussan ovulaatioksi, koskaan ei voi kuitenkaan tietää.

Yhtä rääkkäämistä tää kyllä on, sillä aina ne toiveet takaraivoon pääsee kipuamaan, vaikka kuinka yrittäisi olla realiti. Mulla ainakin pettymys on aina niin kauhean suuri, vaikka etukäteen laittaisi lyijypainoja jalkaan. Aina sitä muutaman sentin pääsee leijailemaan ja sitten se tömähdys maahan tulee taas. Mulla nyt vähän parempi mieli, kun käväisin lenkillä upeassa auringonpaisteessa. Tulis vaan täti pian kylään, että päästään siihen viimeiseen ponnistukseen.

Liizalle heipat pitkästä aikaa. Kylläpä täti nopsaan on tulossa, jos jo ovia kolkuttelee. Jos tulee nyt, niin parempaa onnea ensikiekkaan.

 
ninnin plussalle vielä superonnittelut :heart: Vaklasin muutenkin sun viime päivien testien tuloksia. Pikkasen mieli piristy kun luin sinun testanneen dpo10 negan, tosin ovistestillä olit sitä ennen saanut hailun viivan. Minä en ole o-tsetillä testannut, mutta toi aamunen valkoinen on sikavalkonen.

Negan sekä vp:n kunniaksi aloin leipoa pullaa, jos siitä mieli piristyisi. Ainaki8n muksut tykkää ja mies.

Tuossa pullataikinaa veivatessa tunsin lorahtavan housuun jotain. Hipsin siitä sitten vessan puolelle aatellen, että sieltä se yrityksenalku nyt pihalle pukkaa, mutta ei se ollut kuin sekalaista vaalea valkovuotoa. Tätikö siellä ennakkoo lähettelee, tiedä häntä. Mutta lisättäköön se nyt näihin oireisiin, jotka ovatkin la-illasta asti olleet kadoksissa visusti.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Juuripa näin Terri..juuri näin..aivan, kuin miun suustani tuo osa siun kirjoituksestasi: Aina sitä pääsee leijailemaan hetkeksi..ja haluanhan mie hetken leijaillakkin :)..vaan kun se mätkähdys todellisuuteen on niin saatanan kipeä sitten.. :ashamed:
 
Ottis
Ninni-70 Ei ole epäilystäkään tosta viivasesta mitä se tarkoittaa. Onnittelut :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!!

Terri Okay, suostutaan uskomaan, ett tämä kierto on sulla pelattu, mutt paremmalla onnella seuraavaan kiertoon ja vähintäänkin yhtä kovin panoksin.

Liiza Harmitus jos sun kiertos nyt meni näin, ett tuhruttelee jo :(. Tsemppiä tädin odotteluun!

ON Mulla on niin runsasta ja sitkoa valkovuotoa, ett jouduin jo pikkarit vaihtaa heti kun kotiin tulin. Aivan niinkuin liimapuikko housuissa olis ollut edelliset pari tuntia.
 

Yhteistyössä