40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Moon vähän seko :LOL:. Tilasin lisää r-testejä. Testikauppa.fi'llä oli vastustamaton tarjous. Herkkä (10mIU/ml) testejä 5 kpl 17.50. Halpa-testiltä tilasin foolihapponappeja ja samalla tietty Cb:n puikkotestejä 2 kpl ku olivat tarjouksessa. On siis seuraavaankin kiertoon nyt testiarsenaalia valmiina.
 
Ottis
Ninni-70 Minulle oli ilo ja kunnia saada poistaa sinut kp-listalta. Ja pysykin nyt sitten tukevasti raskaana ja sieltä pois :heart:.

Taikakuu Päivät näyttävät olevan sulla täydet. Kuuluuko plussaa?

Taavi166 Sulla taisi olla toiminnantäyteinen viikonloppu. Minä täällä jo ihan kuolaten odotan sun kuulumisia :heart:.

Mahdotontako Mikäs sun tilanne onkaan? Dpot ainakin ovat muhkeat :).

Terri Oletko malttanut olla testaamatta? Plussapuhureita :whistle: :heart: :heart: :heart:!!
 
Sunnuntaiheipat täältä.

Onlydreamille halaukset, vaikeita asioita joudut pyörittämään. Toivotaan, että osaat tehdä oikean ratkaisun oikeaan aikaan, mikä se sitten lieneekään.

IK:lle sympatiat! Ymmärrän oikein hyvin nyt fiiliksesi. Omatkin ihan down, sillä negaahan testi tänäänkin näytti. Oikeastaan ihan tyhmää enää testaillakaan.

Ottis, mulla keltarauhasesta siis kahdenlaisia kiertoja. Kaksi kertaa ei mitään oireita ja kaksi kertaa kauheat hikiaallot ja tissinippailut. Nyt tässä viimeseissä oli niitä kohdunsuun/emättimen alueen kipuiluja/kramppeja muistaakseni kp 20-21 tienoilla. Mutta johtuuko keltarauhasesta vai ei, se onkin eri juttu. Mulla ei myöskään keltarauhanen ole pitänyt menkkoja poissa, vaan vuoto puskenut lävitse normaaliin aikaan. Paitsi tietysti siinä kierrossa kun tuli tärppi, joka pidensi kiertoa.
Mä laitan tabut alakertaan aina illalla nukkumaanmennessäni. Minkäänlaista väsymystä tms. en ole huomannut, joskus joku on maininnut näistäkin.

Mulla on lämmöt edelleen koholla (äsken 37,4 astetta), eikä kuumat aallot vielä iskeneet. Odotan tästä kierrosta 25-26 päivän mittaista, joten parin päivän sisällä täti kaahaa tänne.
Mä oon nyt ihan naatti tähän kaikkeen hötkyämiseen, että huh, huh. Kaitpa se uusi kierto taas innostaa ja aloitan pistokset, mutta nyt on se olo, että rensselit santaan ja rukkaset naulaan.
 
Ottis
Terri Pahoittelut negasta :hug:. Minä puolestani ymmärrän hyvin sinun fiiliksesi. Välillä tekee tosiaankin mieli laittaa rensselit santaan ja rukkaset naulaan. Mutt toihan on negasta huolimatta kuitenkin hyvä juttu, ett täti ei ole tuloillaan ja kuumat aallotkin ovat pysytelleet poissa. Peukuttelen sulle vaikket tahtoskaan :heart:.

Mulla oli tossa puolisen tuntia sitten sellanen 'kutina' ja kuumotus tuolla alakerrassa, ett säikähdin jo, ett pissatulehdusta tai jotain päälle pukkais. Uskon vakaasti ett nämä jutut on Terolutista, sillä ei mulla ole koskaan ollut vastaavia tuntemuksia. Myös vasemmalla puolella muniksissa nippaillut tänään. Taitaa tulla rankka piinajakso tästä ku jo näin kroppaani kuuntelen.
 
Ottikselle mukavia ja menestyksekkäitä nippailuja&kutinoita ;):heart:

..minnuu paleleepi kovin ja laitankin saunan lämpiämään-Hrrrrrrrr :snotty:
..lämmöt 37.1..


Terri:hug: negasta..kovin on lämmöt kuitenkin vielä korkealla ja kuumia aaltojakaan ei ole kuulunut..hmmm..mie täältä peukutan kyllä!! d=)b
 
Ottis
mur-mur Kiitos ja niitä samoja sinullekin :heart:! Mulla lämpö 36.8+ eli sama kuin eilen. Se kuitenkin 4 kymmenystä ylempänä kuin normaalisti. Vähän vain viluttaa, mutt ei muuta.
 
..höh, miun lämmöt oli nyt 2x mitattaessa 36.6..
Kattellenpas aamulla uudemman kerran..ota näistä taas nyt selvää, olleet niin korkealla aika pitkään jo.. :/

..mie täällä virittelen oikkein roskaruokaa uunihin: ranskalaisii&nagei.. :p
 
Ottis: Noh tuota.... :ashamed: ...en... Eilen siis, sanoisinko, juoksen kusten, testasin... Mutta ei haitannu nega, kun niin kaaottinen päivä, että ei jäänyt aikaa mietiskellä yhtikäs mitään. Stressi hipoo, tarkoitan muita asioita, taivaita... joten tämäkain pvä mennyt jonnekkin... Mutta huomenna käyn ostaan yhden tai kaksi testiä kauppaan mennessäni, ellei r-kiskan omistja niitä ole jälleen ;) 60-vee liiveihinsä piilottanut! :LOL:
 
Miulle tulee huomenna testejä 5kpl..saapa nähdä, miten kauan jaksan näppini pitää niistä erossa:whistle: ..noooo..sen yhden, but only one vain "varuilta" dippaan kyllä heti ;) ja 4 muuta saa odotella ihan tuonne loppuviikkoa kohden.. =)
 
Ottis
mur-mur Huomennako jo meinaat eka kerran testata? Minä ajattelin, ett ku mulla noita testejä taas niin paljon on, ett voisin aloittaa dippailun dpo8 eli sehän olis lauantai jo :). Herre God ku aika menee valtavaa vauhtia.
 
Ottis "varuilta" vain..liittyen tietenkin siihen haamuseen aiemmassa testissä..haluan kuitenkin asian varmistaa..muutoin ajattelein aikaisintaan juurikin lauantaina miekin!!:D

..olisi siitä munarakkulan puhkeamisesta sitten aikaa juuri se 9vrk..sehän puhkesi to-pe välisenä yönä klo 02.00..

..eihän sitä vielä mitään kait näkyisi..mutta odottaa en varmaan enempää jaksa:p.. ja sitten on vielä mahkuja testin näyttää myöhemmin kuitenkin plussaa! :saint: :heart: ..et näin mie aattelin.. ;)
 

Yhteistyössä