40+ "So what"!! (vol.9) =)


..KN oli jo mennyt hieman kiinni - eilen vielä hyvin avoin..joten kyllä taisi keritä eilinen "talletus" vielä ;) ..Vappu päiväksi 1.5 sattuisi miun H-hetki sitten jos luteaaliaika tuon saman 17vrk kuin viimeiks ja kierto 26..
 
Juu Rominas olen sitä mieltä, jotta jos pää kestää testailun(negan?) siittä vaan!! :D ..toisilla se vetää mielen niin matalaksi ja sekään ei sitten kiva :/
..ja arvaappa vaan, jätänkös mie testailun muka tuonne vappu aatolle?..EN t o d e l l a k a a n :p ..kyllä silloin viikolla jo kumasti testailen!!

Sattuupi tuo dpo10 tuonne 26.4 maanantaille..siittä on hyvä aloitella sitten.. ;)
 
Ottis
I-K Pahoittelut ja :hug: negasta. Toivo vaan vielä, toivoa ei koskaan ole liikaa. Tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu, kun haamuttaa ja lupaa, mutt sit ei mitään annakaan :'(. Toivotaan tädin pysyttelevän poissa :saint:.

Rominas Älä ainakaan illasta noin pienillä dpoilla testaa, pliide. Harmaita hiuksia vain saisit. Malttaisitko huomisaamuun odotella :)?

Mur-mur Ihana on toi sun puutarhasettikuva =).Taidetaan mennä aikalailla samoilla lämmöillä :ashamed:. Mulla oli eilenillalla kn vielä ihan hakusalla eli tuolla jossain ylhäällä niin piilossa, ettei siihen touche'a saanut. Tänään on molemmin puolin ollut munasarjoissa tuntemuksia. Ei nippailut, vaan pientä kipua. Jospa ne puhjenneet rakkulat siellä lähettelevät aistimuksia.

thih... samaa päivää testailun aloitukseen kaavailin minäkin, mur-mur. Dpo10 vois jo jotain näkyä jos on näkyäkseen, onhan se tälläkin palstalla jo nähty.

Kivaa ja rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
IK, se on niin kurjaa, kun haamun jälkeen, ei seuraavan päivän testiin tulekaan mitään. Ottiksen tapaaan Been there ja rankkaa on ollut. Mutta jotakin on kuitenkin yrittänyt tapahtua kohdussasi ja se on jo hyvä merkki. Eikä tässäkään kierrossa ole vielä kaikki menetetty.

Kiitos lohdutuksen sanoista mur-mur ja tilastotietoudesta. Kuuluminen tuohon reippaaseen 38 %:iin ja siihen häviävän pieneen joukkoon, joka raskautuu tällä iällä, yhdessä tuovat kyllä jo prosentin, johon verrattuna jo lottovoittokin tuntuisi todennäköisemmältä. Testejä toki on laatikossa ja niillä jatkan kunnes täti tulee, mutta se vähäinen toivonhitunenkin on jo kyllä häipännyt.

Meillä on miesväki vaihtamassa autoihin kesärenkaita. Hyvä, että jotkut ovat ahkeria. Mun pitäisi vääntää jotain syötävää, mutta kun oma maha on täynnä, ei yhtään hotsita.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
Terri:hug:..tuoltapa mie sen % osuuden kattelin..

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancytest/chart_hpt_dpo.php?dpo=10
..meillä mies vaihteleepi renkahat huomenissa. Renkaat ovat mummolassa jemmassa ja siellä helppo ne vaihdella.

Meillä syötiin helppoa&valmista pyttipannua ja kohta pullakaffet - jos pystyn nyt juomaan edes..


..minulle iski nimittäin kaamea jysäri, oksettaa ja vatsaa juilii..ai ihana näitä oirehia kun ne tulee ihan tuost vaan!! :eek:
 
Juu hyvät sivustot ovat, mur-mur. Sieltä on kiva katsella omia mahdollisuuksiaan, mutta vaikka mahdollisuus tietysti vielä teoriassa on, mun pitää nyt ymmärtää, että nää leikit alkaa olla mun kohdaltani ohi.

Toivotaan kahvihetken parantavan jyrsärisi ja oksuolosi. On sulla kyllä voimakkaita oireita ollut jo viimeisistä menkoista alkaen. Mistähän voisi olla kyse...
 
Ottis
Terrille vielä lisä :hug: ja tsempitykset!! Prosenttikin on jo jotain meille kaikille :). Mutt kun tän pinon plussaajia kattoo niin luvut on huikeat. Luotetaan niihin :heart:!!

Meillä mies rapsuttelee autoliikkeen tarroja autosta pois. Hän savusti pihalla lohta, mä tein perunamuusin, joten on täälläkin kuvut ravittu :). Oikealla puolella muniksissa ollut vähän kirvelyä ja just nyt tuntuu vasemmalla, joten uskottava on, ett Oili tuli ja meni. Ollapa ultra, jolla jo sisuksiinsa näkisi =).
 
Terri niin on oireita ollunna vaikka kuinka..hormonithan ne siellä "jotain" touhuilee..jotain osuutta uskon kyllä tuolla km:lla olevan myöskin :/

Paljon esim. keskenmenon kokeneet naiset juuri kirjoittelevat: osalla vuoto tullut tosi vuolaaksi..toisilla taas vuoto niukentunut..jne..

Miulla se eka vuoto KM:sta oli ihan suht normaalia ja 3vrk kesti..mutta tämä viimosin oli sellaista aivan outoa kyllä..ja lähinnä nämä vahvat kummat oireet..ja alamahalla vasitenkin..

..no, mistäpä näitä itse voisi tietää..macaa pikkasen epäilin ja oloiset ovat olleet oudot jo ennen tuota lääkitystä jonka aloitin tiistaina..


Terri mie niin hyvin siun aatokseis ymmärrän..samat ajatelmat täällähin..jos ei loppukesään mennessä mitään tapahdu, käännän uuden sivun ja jatkan eloani..vaikka kuinka kipiää tekisi :ashamed: ..näin se vaan on ja mahda ei mitään..

Noista sivustoista..tuossa, josta linkin laittelein, kaikki oli ymärtääkseni JO raskautuneita ja niitä prosentteja katseltiin, kuinka aikaiseen(dpo)kukin oli sen plussan saanut..EI siis mitään vertailu prosentteja raskautumis mahdollisuudesta.. :)
 
Ottis
Mur-mur Sen osaan ainakin varmaksi sanoa, ett maca voimistaa (ainakin minulla) näitä naisjuttuja. Ovislimat oli todella hyvät ja niin kaikki muukin vähän voimallisempaa. Parempaa oloista sinulle :hug:.

ON Kun viimeksi kävin pisulla, olin näkevinäni jotain punertavaa paperissa ja nyt pelottaa, ett se onkin jonkinlaista vuotoa. Luulisi kuitenkin tulleen aiemmin jos johtuu hormoneista, mutt tällaista mulla ei ole ollut koskaan. Toivon, ett pisu oli sittenkin vain hirmu vahvaa :). Muniksia kirvelee aina vain.
 
Ottis Ovis aikaan voi tulla hieman veren sekaista valkovuotoa(vaal.punertavaa)..se on ihan OK, no panic!! =)

Tuollapa siitä - Ovulaatiovuoto..

http://www.nettineuvo.fi/index.asp

..kyllä miekin huomasin, jotta vielä eilen lemmiskellessä oli "liukasta"..mutta ei ole valunut esim. pikareihin asti nyt tällä kiertoa..miulla ei joka kierrolla olekkaan limoja yhtä paljoa!
 
Tuolaista tietoa verkkolääkärin sivuilta ovulaatiokivusta..

Lapsettomuus yksiköissä kun katsomme munasarjaa ovulaation jälkeen, niin useimmiten keltarauhanen, joka tulee siihen kohtaan, mistä munasolu irtoaa, on ikäänkuin lyttyyn mennyt rakkula. Joskus taas se vuotaa sisälleen verta ja voi olla 3-4 cm:nkin ja tällöin alamaha on eri tuntuinen kuin yleensä, voi olla jopa yhdyntäkipuja.

Myöskin ovulaatio voi joskus tapahtua "kivuliaammasta" kohdasta.
 
Mur-mur, juu ymmärsin, että 38 % raskautuneista saa dpo 10 vielä negan. Mutta jos siis lähdetään liikkeelle, että millä prosentilla olisin raskautunut ja sitten siihen päälle mahdollisuus, että kuuluisin tuohon 38 %:iin niin saavutetaan tooooooosi pieni prosenttiluku. Sitä tässä pohdiskelin, siis raskauden mahdollisuutta kokonaisuudessaan, en pelkästään dpon 10:nä näkymisenä.

Mulla kun aikanaan tehtiin kaavinta ja sitten vielä uusintakaavinta 9 viikon päästä, niin huomasin oviskipujen sen jälkeen voimistuneen. Muistan kyselleeni lopputarkastuksessa, 6 kk:n päästä ekasta kaavinnasta, että mistä loppukierron kovat kivut johtuvat. Mitään vastausta en saanut ja lääkäri oli tyytyväinen, kun kerroin kipujen loppuvan menkkoihin. Samanlaista kipua ei ole ollut sitten kun kierto käynnistyi synnytyksen jälkeen. Synnytyksen jälkeen vuoto väheni verrattuna aikaisempaa (saattoi johtua siitä, että myoma lähti), eikä kuukautiskipuja enää ollut. Eli varmasti keskenmeno voi muuttaa kiertoa ja tuntemuksia, kun kerran synnytyskin sen tekee. Onhan raskaus aina suuri hormonimyllerys kestää se sitten 2-3 kk tai 9 kk.

 
Pinkki69 kiva oli lukea siun kuulumisiasi =)

Mukavaa masun kasvattelua:heart: ..ja älä sie liikaa nyt huoli siitä "painosta"..tulee jos on tullakseen, välttelet vain liikoja sokeripommeja.

Nauti vain raskaudestasi ja niitä kiloja joutaa sitten karistelemaan kun pieni syntynyt ja käytte esim. vaunuttelemassa ulkona!! :wave:
 
Kiitos semppauksesta kaikille. Kotiin tultua kun perheen ruokin, menin pitkälleni ja nukuinkin lähemmäs Klo:20 tä..
Olo on tosiaan pettynyt, vaan minkä tolle teet, ehti jo vähän toivoa kuitenkin..ja taas mietin että ei pitäis testejä tehdä vaan odottaa kiltisti tätiä ja vasta kun ei ala kuulua testin tekisi..
Huonoa oloa ei oikeastaan tänään ole ollut , nyt ihan vähän kai kun tähän istuin, lämpöä on vähän enemmän kun eilen 37.19..ei laskussa kuitenkaan vielä. Huomenna 14 dpo mulla.
Vatsa on juminut..kummia nämä hormoonit kyllä :eek:
Luin mur-murin sivua vähän ja siellä noista oireista jotain oli, tuon pahoin vointi olon muistankin aiemmista raskauksista että just noin ollut että yökkö oloa ensin ollut ja sitten hävinnyt ja palannut noin viikko sen jälkeen kun on jo tiennyt että on raskaana, ja mulla kunnon huonoa oloa vasta siinnä viikko6-7 sitten ja parit viikot kai pahempana kestänyt, jaa esikoisen kanssa pitempää varmaan noin 2 kk ja sittein helpotti..

Mietin että jos en testaa huomenna ollenkaan ja Maanantaina vasta..silloin jo merkkiä tädin tulosta pitäis kyllä olla..jos täti saapuu reilusti vois olla että ei kannata testata ollenkaan.
Vaan ihmetyttää noi ovis testin, minun kohdalla ei ne nyt näyttänyt raskautta kuitenkaan vaikka viiva t oli vahvat, vahvempi kun itse oviksessa tällä kierrolla jolloin en sitä ihan kunnon viivaa ehtinyt pyydystää testiin..

Veskissä käväsi ja siinnä tein sisäistä tutkimusta :D Tuo kohdun nipukka kun mulle mysteeri, sitä kokeilin ja se on almpana ja hiukan auki, tunnen sen selvästi ja pehmeämpi ja suurempi jotenkin ei napakka ja kova eikä korkealla..outoa vaan empä kyne olekkaan enkä näistä ymmärrä, täällä vaan tosta ollut puhetta niin innostuin kokeilemaan, valkkaria on enempi, ja jotenkin tahmaista pikku tuoksu siinnä sellainen jännä jota en osaa kuvailla..
Niin onhan näitä oireita vielä nyt,, ehkä kohdussa tosiaan jotain yritti tapahtua, hipaisu ehkä..ei kuitenkaan kamalasti toiveita anna kun ei mikään lähde etenemään, merkki kai taas siitä että ne munikset jo huonoja laadultaan..
 
Olette te kyllä kovia kirjoittelemaan =) Kun lähdin lomalle, pinossa oli sivuja noin 50, nyt mennään jo yli 80 :LOL:

Kiitos kaikille onnitteluista :heart:

Pahoittelut kaikille tädin piinaamille :hug:

Parin viikon loma alkaa olla ohi, nyt ollaan Oulussa ja huomenna matka jatkuu kohti kotia. Huh, pitkä ajomatka on edessä, mutta onpa kiva päästä jo kotiin :)

Raskausoireita ei vielä juurikaan ole, iltapäivisin on vähän kuvottava olo ruokailun jälkeen (juu, muilla tulee paha olo jos ei syö, mulla taas toisin päin), mutta muuten ei mitään. Eilen oli kuitenkin jo apteekin raskaustestissä yhtä paksut viivat, joten eipä ole epäilystä siitä, ettenkö olis raskaana. Kaipa ne oireet alkavat parin viikon päästä, kuten esikoista odottaessa. En aio kyllä ottaa mitään paineita noista raskausoireista, kun niitä ei suuremmin ollut ekalla kerrallakaan.

Tänään on siis rv 4+1 ja laskettu aika 22.12.2010 :heart:

Plussatuulia puhaltelen teille kaikille, toivotaan tännekkin monta tammivauvan odottajaa :heart:
 
Ottis
Minnihiiri68 Heipat sulle :wave:! Ihana kuulla tuollaisia uutisia :heart:!

I-K Mun sydän on sun puolesta ihan todella suruinen :'(. Tuntuu tosi pahalta, mutt pidetään sitä positiivisena, ett kiinnittymisyritstä ainakin oli/ on ja kaikki on vielä mahdollista, jos ei tässä kierrossa, niin seuraavassa. Ei anneta periksi.
 
Halitus täältähin siulle I-K:hug:..tätähän se tällä iällä saattaapi juuri olla..yritys hyvä, joka ei sitten johda sen pidemmälle..kaikki meistä sen varmasti tietäähin..

Vielä mie toivon siun puolestasi kuitenkin loppuun asti.. :heart:

..ja miun KN oli raskautuessa alhaalla, pehmyt ja tosi avoin..jaaaa oli se sellainen "makia" tuoksu siinä valkkarissa.. :)
 

Yhteistyössä