40+ "So what"!! (vol.9) =)

Terri niin, jospa tuo vahva ovis ja kunnon tuntemukset olisi= muheva folli joka puhkesi sisältäen 100% terveen munasolun ja hedelmöittyisi kiinnittyen miun kohtuseen 9kk:n ajaksi:saint:..kyllä mie mielelläni kärvistelinsinkin vaikka kuinka;)

Mies oli muuten onnessaan kun kaffe ja tuoreet pullat odotteli kotona kun tuli töistä..tiedä vaikka mie saisin ilasta sitä "piliä":p ..kovin jo vihjailin..

Milloinkas sie alat testailemaan Terri?? =)
 
Tänään ei muuten ollunna huonoa oloista tuosta lääkkeestä kun söin ekaksi =)

Pikkasen on pulssi nopeampi välistä, se on yksi lievä sivuoire alkuun kun lääkkeen aloittaa, onneksi päänsärkyä ei ollut enää tänään..jospa ei tämän enempää tuliskaan.

Yksi mitä pelkään on tuo unettouus :( ..se ei hyvä jos tulee..mie nukahdin viime yönä vasta n. 02.30 ja heräilin jo 8.30..joten nyt vähän väsy..taidankin hetken soffalla kölliä kun mies ja poikanen ulkona! :)
 
Jääris Hyvä juttu että siellä pienellä kaikki oli hyvin. Jospa saisit rauhoituttua ja voisit täysin siemauksin nauttia odotuksestasi..

Ottis Onnea onnistuneeseen miehen kääntöön :D
Kyllä sinä aivan varmasti olet kaiken mahdollisen tehnyt sen odotetun vauvan vuoksi ja ylikin..sitä en epäile yhtään.

Oma napa: Apteekin ja kaupan kautta tänään kotiin pyyhälsin. Apteekin oman ostin huomis aamuksi ja sit tupla paketin kaupan testejä. Ja veskiin heti piti totta kai rynnätä vaikka pisut rakossa vain 2 1/2 tuntia. Ajattelin että ihan turhaa touhua on, mutta minkäs luonnolleen voi. Kaupan testiin hitaasti piirtyi hyvin hailu punertava viivanen testi viivan viereen..
Ei tuo välttämättä mitään meinaa, en jaksa uskoa, olis voinut hiukan selvemmin näkyä että olis jotain voinut päätellä.
Huomen aamulla sitten uusiksi ja sitten sillä Apteekin omalla.
 
I-K älä sie vähättele testin paikkansapitävyyttä ollenkaan!!

Jos se viiva ja vieläpä värillinen tuli testiajan sisällä, mie sinnuu jo hieman onnittelen!!!:wave::heart:..nyt on jännäyksen paikat huomen aamulla siulla.. :attn: laitathan sie kuvasta tänne kanssa..pleeeeease!!? :)

Ps. Jos kaupan testi on FindOut, ei siihen tulekkaan kuin haaleita punertavia viivoja..ainakaan miulla..
 
Jaa, että ihan coolisti, Iida-Karoliina toteaa, että kaupan testiin tuli hailu viiva. JES! JES! JES! Ei siihen kuule turhaan mitään viivoja tule. Huomenna vaan Apteekin oma kehiin ja toivotaan plussan pärähtävän. Heti aamulla pitää tulla katsomaan testitulosta täältä.
 
Isot ja lämpimät onnittelut kaikille plussanneille. Ja toivon viivojen vahvistumista niille, joilla vielä haamuttaa. :flower:

Oivikki harmi, että hoito siirtyi. Tsemppiä. :heart:

Mur-mur toivon sinulle voimia keväälle ja pikaista plussaa. Hyvin on hommat sinulla nyt hallussa. :heart:

Ottis voi , kun minuakin välistä vähän harmittaa sinun ukkos, mutta hyvin pidät puolesi.
Tsemppiä taistoon ja plussatuulia. :flower:

Kaikille mahtaville naisille tulkoon oikein rankkasateena plussia+++++++++++++++ :hug:

Ihania kevätpäiviä tv Uudi

:wave: :heart:
 
Ottis
Kiitos Uudi :flower:! Kovapäinen olen, juu :ashamed:.

Mur-mur Mulla ei päivän kipukohtauksen jälkeen ole kovin kovia nippailuja tuntunut, joten voipi olla, ett mulla munis on jo matkansa alussa :). Toivottavasti piliä saat. Peukutan :heart:!

I-K Jos haileaa värillistä haamua näyttää iltapäivästä/ illasta vain 2.5 tunnin pisun rakossa seisomisen jälkeen, niin sanoisinpa, ett hyvin on sulla pullat uunissa :heart:! Plussanvahvistumista toivon!! Huomennahan on taas jännä päivä ku noin noita haamuja satelee ja vahvistumista odotellaan ;).

Terri Siinäs kuulit =)! Se sun ihmekohtaus oli kiinnittymisestä johtuvaa. Niin ainakin minä toivon. Plussatuulta :heart: :heart: :heart:!!

Jääris Sulla noi oireettomuuskohtaukset tulee hintoihinsa, mutt pääasia, ett sykkeen näit ja pikkunen on kasvanut kuin pitääkin. Toivon sulle täst'lähin soppelin vahvoja oireita, ettet pääsisi niin usein aivan henkihieveriin säikähtämään :hug:.
 
Ottis Oli kyllä niin hailu tuo viiva että on pitänyt käydä välillä kattomassa et onko se siinnä tosiaan..pitää ukolle näyttää kun tulee et näkeekö se sitä.. :)
Parempi kun ei ala liikaa toivomaan mitään vielä.
Sen ovis testin tein kanssa uudelleen ja samalta näyttää kun toissa päivänä..taittaa kaikki testit olla sekaisin ja viallisia..
Mies silloin toissa päivänä sanoi kun sitä ovis testiä katteli että ei siitä tiedä pysyykö matkassa kuitenkaan vaikka nyt raskaana olisikin.. ja myönnettävä oli että niinpä..on noita hailuja testejä ollut aiemminkin vaan sit vuoto alkaa kuitenkin.. :( Se on tässä iässä sellaista kuitenkin, voi yritystä olla vaan kun ei sit jatku kuitenkaan ja heti alussa vuotaa pois..
Lääkäri siitä muistutti jääristäkin ja on sentäs aika paljon nuorempi.
Yökköä oloa pukkaa kuitenkin ja vaikka, välillä ei tunnu mutta sitten taas palaa, nytkin kun tässä istun ja kahvi kupin otin ei se oikein maistu, vähän vaan olen hörppinyt. ja aivan ihanaa vanilijan makuista vaahto vanukasta söin vaan ei ollut hyvää, väkisin lusikoin kaikki kuitenkin.
Mur-mur en vain onnistu kuvia saamaan, yritin äskenkin. Kuvat on ovis ja r-testistä koneelle asti saatu mut Aijaa.com ei latauksen jälkeen päästä toimintoa eteenpäin?? en tiedä missä vika. Se r-testi viiva on niin hailu että ei kuvassa kyllä eritu edes..et oisko iloa vaikka sen tänne saisin..Sen testin kaupasta ostetun testin nimi on PregCheck, Raskaustestiliuskat.
 
Ottis
I-K Tottahan kaikki tuo mitä kirjoitit, ett saattaa hyvinkin yritystä olla, muttei kuitenkaan matkassa pysy. Tietty parempi itelle, ettei ala ekan hailun myötä hirveästi haaveilemaankaan, vaan pitää pään kylmänä jos vain voi. Tietty me kaikki toivotaan, ett se sun hailus siitä vielä vahvistuisi ja sun mieskin saattaisi uskoa, ett tottahan se on. Tsemppiä piinaaviin hetkiin!!

ON Mulla lämpö 37.1+ eli nousemaan päin. Eilen illalla mittasin ja silloin oli 36.4. Vuorokausi oviksestahan lämpöjen vasta pitäisi nousta, näin muistelisin, mutt katellaanpa vaan rauhassa. Mun pitäis nyt osata päättää, ett aloitanko Terolutin huomenna eli kp15 niinku reseptissä sanotaan vaiko kp16 eli sunnuntaina.

Terri, sun gynehän oli sanonut, ett oviksen pitää antaa tapahtua rauhassa, ettei sitä hormoneilla sörkitä. Uskaltaisinkohan sunnuntaina vasta aloittaa ton lääkityksen? Toinen pojo siinä on, se ett yksi mun pitkään työttömänä ollut ystävä on saanut koulutuspaikan ja sitä oli vähän puhe huomenna juhlistaa siiderin voimin. En viittis alkoholia ottaa jos lääkkeitä samaan aikaan syön, vaikkei sitä ole ohjeissa kiellettykään. Muutenkin tämä nyt luultavasti melko turvallinen sauma jotain ottaa, kun munis vasta matkalla kohtuun (jos on hedelmöittynyt) eikä kiinnittyminen ole vielä alkanut.
 
Terri Menen muuten klo:7 aamuksi töihin enkä tiedä ehdinkö/ jaksanko niin aikaiseen aamusta tänne kertomaan testi tulosta..illemmasta kuitenkin käyn kuulumiset laittelemassa. Huomenna aamu pisusta pitäis kuitenkin jo vahvempi viiva olla jos on ollakseen. vatsassa kaivertaa jo senkin takia kun yrittää olla toivomatta koko ajan kun ei jaksa uskoa että tärppi olis.huh..Karvas on kuitenkin pettymys jos ja kun sitä valkosta testiä pitää taas tuijottaa.. :/ Vaan onhan se nyt uskallettava testata vaan.
Ja vielä, kun testin tekee 8dpo varmaan tosi harvoin voi näyttä plussaa vaikka kuinka olis raskaana. ainakin pari päivää kannattaa odotella jos malttaa.. plussa tuulia sinulle myös..kovasti toivon. mentäis yhtä aikaa odottavien puolelle miettimään jatkoa tähän tarinaan =) Code snippet: PseudoHTML, UBBCodeT and BBCode. Used on most forums.
 
Ottis
Oudoista oireista vielä. Mulla alko vasenta lapaa taas krampata ihan mahdoton. Mulla tämä kipu liittyy aina tavalla tai toisella kohtuun ja olen lukenutkin jostain, ett niiden välillä on hermotusta.
 
Ninni mahtavat + onnittelut :heart: liimaa ja tarraa sinne pikana.

Iida-K haamusta onnitelut ja huomiselle toivotaan sen vahvistuneen kunnon +, hyvältä vaikuttaa, kun illalla jo haamuuttaa.

Terri peukutan sinun huomista testausta, jospa pääsisit mukaan tähän + aaltoon. Jos ei niin sitten toivottavasti + ensi keirrossa minun kanssa yht´aikaa =)

Ottis talletukset ihan ajallaan siis onnistui, nyt hyvällä mielellä vain rktt!

Mur-Mur hvyät ovis tuntemukset sinulla, toivotaan tosiaan, että nyt irtosi SE munis. Hyvä, että ei ihan kauhean pahat ole sivuoireet lääkkeistä.

Tirulii ihanaa kuulla sinusta ja tyttösestä, kuinka aika reintää, vastahan plussasit =) Kuluiko odotusaika sinusta nopeasti vai hitaasti?

Jääris hienoa, että kaikki on pienllä edelleen hyvin :heart:

LB Oli kiva, kun kuumeilit kanssamme. Haluisin kysyä, miten sen kystan kanssa kävi? Itsellä oli nyt tässä keirrossa kysta ja epäilen se osallisuutta tässä, että ei lääkkeillä saatu limistä kasvamaan. Tervetuloa aktiivikuumeiljaksi takaisin, jos siltä alkaa tuntua.

Uudi kiitos tsempeistä, hyvää kevättä sinne myös.
 
Mies kotiutui ja testiä sitten katseli. Sanoi ensin että viivan paikan näkee, mutta sitten että oiskohan ohut vaalean punainen viiva? vaikko vaan toive ajattelua :D siis näki saman kun minä. näin me molemmat toive unia nähdään..vaan pudotaanko huomenna kovaa ja korkealta. :/
kiitos kaikille teille sempistä ja peukutuksista..
OttisJos ei nyt tärppiä niin ensikiertoon yhdessä sit..teidän perässä jos en edeltä ehdikään..
Voitais kaikki lopettaa tämä kuumeilun pitkä tie ja mammoiksi ruveta vatsoja kasvattelemaan.. :wave:
 
kiireellä tässä kuulemisianne lueskelen (työkiireitä).). Päivitin etusivun ja jos joku plussa huomiomatta tällä viikolla vinkatkaa minulle :wave: .
LB siiriin taustalle ja Niinnin plussa huomioitu :flower: onnittelut.
I-K peukutukset huomiseen testaukseen.

ON minulla siis tämä keirto haasku kierto, kun mies ennen ovista oli matkoilla. Palasi vasta kp 16. Mutta hassuja tuntemuksia ihmisen hormoonit aiheuttaa. Tunne aivan, kuin olisi mahdollisesti ovista oikeaan aikaan hyödynnetty. :headwall: :headwall: paineen tunnetta alavatsalla. kp 18 hieman vaaleanpunaista verta pyyhkiessä. Oksu fiilis aina iltaisin ja rinnat hurjan kipeät. Joten ihmismieli näistä normi kehon tunteista ja oireista saisi aikaiseksi selkeän plussa kierron. Meillä siiis ei mitään mahdollisuutta kohtaamiseen muutamia päiviä ( 4 kp) edellisen kierron loputtua siihen kp 16. Enkä vieraissa ole ollut. Ovistuntemuksia kp 10-11.

mimmimamma
 
Viimosen talletuksen tälle kiertoa tein ja nyt vain jään odottelemaan mitä tuleman pitää..:)..toiveethan on aina kovat..
..olihan se vähän "sellaista" kun mies taas rätti poikki :| ..no, simothan on joskus sitkeitähin..

Miulla vielä on nivusista ylöspäin hävyn suuntaan, painon tunnetta ja vähän aristaa..lämmöt 36.9C..nousee varmaankin huomiselle vasta ylemmä..
 
Heipat ja kiitokset kaikille minua muistaneelle :heart:

Oivikki en nyt löytänyt sun kertomusta sun kystasta ja sen tekosista sen enempää, onkos sulla hoidot nyt menossa? Mä en tällä hetkellä tiedä mikä mun kysta tilanne on, onko se siellä vielä vai ei. Mutta päättelen siitä hirveästä kivusta ja ruskeasta tuhrusta joka mulla on ollut nyt viimeisten kolmen (?) kuukautisten aikoihin, että siellä se vielä on. Nyt nämä menkat alkoi jo suht normaalisti, ei mitään erityiskipuja ja eilen tuli vaan vähän sellasta ruskeaa tuhrua. Tänään jo ihan entisenlaiset menkat. Tänään kylläkin iski ihan jumalaton päänsärky, jota ollut myös näissä "kystamenkoissa"

Mulle se lääkäri sanoi ettei ala lääkehoitoihin niin kauan kuin se kysta on siellä, se nimittäin (hänen mukaansa) voi aktivoida sitä ja/tai olla aiheuttanut sen kasvun. En tiedä onko näin, mutta muistan lukeneeni sit netistä että olikos se menopurin kohdalla luki että ei suositella käyttämään jos on kystia.

ja jostain luin että se kysta on yks yleisimmistä syistä lapsettomuuteen, kun se siellä estää munista liikkumasta...

Tääkin taitaa olla niin lääkärikohtainen juttu, kuka mihinkin uskoo... :eek:

Toivotaan että se sun kystis häviää pian ja pääset tositoimiin :)
 
Ottis
Minä myös täältä kauniita unia kaikille toivottelen! Olen saanut ihan rauhassa töllötellä, vaikka mieskin valvoi melkein puoleen yöhön :)! Nati nati :wave:!

Psst. Ja lapaa kramppaa aina vain :(. Ihan on hermo jo mennä ku tuntuu, ettei kunnolla hengittää uskalla.
 

Yhteistyössä