40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Taavi166 Tosta kahvin maistumisesta aamulla en osaa mennä sanomaan, kun en sitä aamuisin juo/ juonut kierron tuohon aikaan. Mutt äläs hätäile, aamullahan jo näet onko haamunen vahvistunut :heart:.

mur-mur Meillä näemmä ihan samat sävelet. Mies ei ottanut leppyäkseen ja meni jo nukkumaan. En piliä saanut ja olen suunnattoman vihainen ja katkera. Loppuillasta kyllä jo vaikutti siltä, ett vois onnatakin, mutt kai mä sit hoputin liikaa ku suihkuun menoakin vitkutteli. Eikä kyllä himottanut minuakaan, kun näkee ett toinen venyy ja paukkuu ja on ihan selvästi vastenmielinen puuhasteluun. Sitten kun kissan nostin päydälle ja sanoin tehneeni asian jo viime viikolla selväksi, ett tänään pitäisi pupuilla ja toivoin, ett hän tekisi joskus aloitteen kun tietää tämän ajan kuusta olevan, sanoi siihen, ett miksi ei sitten voida koskaan olla kun hän haluaa. Siihen en voinut muuta sanoa kuin, ett eihän hän koskaan halua!! Hän haluaa kerran noin 5 viikon välein ja sillä systeemillä pitäis olla juma**ttoman hyvä tuuri, ett vauvan alulle saisi :headwall:.

Nyt olen niin suruinen ja pettynyt, ett mietin jo sitäkin, ett pitääkö mun tää palstakin ihan tykkänään jättää ja luopua haaveilusta. Sitä päätöstä en nyt yöllä tee, vaan mietin asiaa huomenna kun kirkkaampi mieli.

Terri Sekin harmittaa kun ne luonnolliset limat nyt sit kuitenkin tuli :(.
 
Monta jännääjää onkin jo täällä, harmittaa kun en pysty sivuja kunnolleen selailemaan kun netti taasen temppuilee..
Paljon plussa pölyä laitan kaikille teille, jännätään yhdessä, tulispa monen monta plussaa nyt vain..
Ottis voi harmin paikka noita miesten aivoituksia,etkö millään saa sitä ukkoa pilin antoon, jospa sen viereen yrittäisit mennä kehräämään, me naisethan osataan kuitenkin paremmin kaikki venkoilun taidot,,vaavin takiaahan sitä tekee mitä vain..eikö?
 
Terri täällä mies jo Nukku Matin mailla olunna 1.5h..ei auta mennä kiehnäämään enää :eek: ..vaan huomenissa sitten oli tarkoitus muutenkin..jospa se mököttäjä olisi leppynyt huomiseen mennessä ;) ..leivotaankin niitä pullasia pojan kanssa ja keitellään kaffet kun tulee töistä..se voisi lepyttää =)


Olipas miulla sellainen "kiinnostava" ilta..ei tässä auta mennä raskautta testailemaan kun vasta ihan aina kierron lopulla - niin kuin itse asiassa teinkin aiemmin..nuttu on nyt tyhjä kyllä :ashamed:


Kauniita unikuvia kaikille tasapuolisesti..
.. ja huomenna luenkin täältä, kuka onkaan plussannut?!!!:heart::heart::heart:
 
Ottis
Kiitos mur-mur! Halitus sulle myös :hug:. Kauniita unia meille pilittömillekin :).

I-K Kyllähän tässä on tehty vauvan eteen vaikka mitä, mutt yksin se on hankalaa. Ei auta vaikk mitä nappeja söisin ja kuin kiltisti eläisin, jos en piliä silloin saa kun sen aika olisi otollisin. Miehestä ei nyt tähän hommaan ole ja siihen on tyytyminen. Mä olen nyt maani myynyt ja allapäin eli en jaksa enää edes yrittää. Toivoisin, ett osaisin olla herkkis ja itkeä, mutt ei.. kyyneleitä ei vaan tule, vaikk kuinka pahalta tuntuu :ashamed:.
 
Onpas tänään tullut paljon tekstiä. Monella on rktt päivät jo pitkällä ja + häämöttää. Onnea testailuun iida-k ja mahdotontako ja tietysti haette lisää testjä, kun / jos ovat loppuneet.

Terri luget minulla nyt menossa estrogenin ohella, lääk sanoi ei voi vai lopettaa lääkkeitä vaikka siirtoon ei päästykään, jotta ei mene kierto ihan sekaisin. Ma vika päivä lääkkeitä, joten jos vanhat merkit pitää paikkansa niin siitä sitten 3- 5 pvä ja täti on täällä. Kiva, kun jo testasit, minä tiesin, että sinuun voi luottaa tässä testailu asiassa. Hienoa, että ne kuumotukset edelleen ovat poissa ja toivottaan, että pysyvät kanssa.

Ninni jee haamu, sille vahvistumista!!!

Ottis ja Mur-Mur ihanaa rktt aikaa teille, te menette nyt käsikädessä tässä.

Ottis varamasti ottaa pannuun ja on surullista, mutta muista, että sinulla on jo simpat odottamassa niitä molemmin puolin kasvaneita munasoluja. Ei kai sinun mies sitä monikkoraskaus asiaa säikähtänyt?
 
Ottis
Taavi166 Joko testasit? Plussaaaaaaaaaaaa :heart:!

Mahdotontako Kiva, ett tilasit testejä! Peukutuksia :heart:!

Rominas, mur-mur ja Oivikki Kiitos lohduista ja haleista :flower:! Sitä näin aamutuimaan tulinkin kertomaan, ett meillä pupuiltiin viiden aikaan aamusta. Heräsin sohvalta ja kipusin siitä ukon viereen nukkumaan. Tosin vähän saarnasin ja pauhasin ensin, mutt lopulta mies käskytti mut takas sänkyyn, ett saan munaa. Juu, just noilla sanoilla, sillä sanoin, ett jos nyt lähtee töihin tai mihinkään tästä talosta ilman, ett minä saan munaa, ei hänellä ole tänne enää asiaa kuin kamojaan hakemaan. Tulos siis saavutettiin taas kerran, vaikkakin uhkailemalla. Niin kuiva olin, ett paikat rutisi eli ei ollut kivaa pupuilua. Onneksi en aamulla kaikkea sanonut mitä ajattelin, sillä silloin olisin puhunut rumia. Nyt jo parempi mieli taas :). Kivaa päivää kaikille! Ja paljon plussia kehiin :heart: :heart: :heart:!!

Oivikki Muistin, ett mulla on dpo-2:lta simppasia tallessa, mutt se ei lohduttanut paljoakaan kun miehen asenne niin kiukutti :(.
 
[/url]




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)...........kp4/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp5/20-50........y?....................4.
mur-mur (44).............kp11/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp14/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp14/23-28..........yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp15/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp16/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp17/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp18/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp19/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp22/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp22/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp24/23-26.......yk12...............5./1. yht.
nillanilla (42)...............kp25/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp26/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp29/28-42.........yk12...............3.
Taikakuu (41)..............kp30/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp31/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp34/28..............y.2v................3.




RKTT

haave3 (41)....................dpo20
ninni-70 (39)..................dpo12......PLUSSA dpo12 :heart: :heart: :heart:
mahdotontako (45)........dpo12
Iida-Karoliina (45).........dpo12
Terri (45)........................dpo9
Taavi166 (38)................dpo7
Rominas (40)..................dpo6
happihyppy (39).............dpo3
mur-mur (44)..................dpo0
Ottis (42)........................dpo0
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 
Listaus heti aamulla, ettei unohdu :) Korjailen sitten päivällä, jos tulee muutoksia. Erittäin mielelläni lisään sydämiä rktt-läisten perään ja uusia nimiä siihen listaan. Täti ei saa tänään listaa sekoittaa!

Ottis, toivottavasti tänään päivä alkaa paremmissa merkeissä kuin ilta päättyi. Mutta ovishan on vasta tänään tai huomenna, joten ei vielä mitään ole menetetty ja onhan sulla ne pohjasimpatkin olemassa. Niilläkin voi pötkiä jo pitkälle.

Oivikki, niin se tietysti on, että kun kiertoon hormoneilla kosketaan, pitää olla tarkkana, ettei mee sekaisin. Sulla kun on normaalisti vähän lyhyempi kierto kuin mulla, niin nyt saatetaan taas päästä samoille lukemille. Mullekaan ei kyllä ole tulossa mitään kovin pitkää kiertoa, kun ovis oli niin ajoissa.

Mur-mur sitten järjesti illan jännitysnäytelmän. Voin vain kuvitella miltä viivan piirtyminen tuntui. Hui!

Toivotaan Iidan-Karoliinan koneelle pikaista paranemista tai uutta konetta, että pääset taas kunnolla surffaamaan meitin kanssa.

Taavi, niimpä "tuhkassa tarvotaan". Onneksi ei oo lentoja tiedossa lähipäivinä.

Mahdotontako odottelee ensiviikkoon. Kunnioitettavaa.

Rominas, mä käytin tota sun vinkkiä esikon aikaan, että välistä kerroin ovisajan ja välistä en. Meillä sillä ei oikeastaan ollut paljoakaan merkitystä. Jouduttiin sitten kuitekin niin paljon sumplimaan aikatauluja, että useimmiten kerroin ajoituksesta. Jtp ovisviikolla oli silloin suunnitelma ja hyvinhän se toimikin.

Mä oon niin ilonen, kun kuumat aallot ovat pysyneet poissa. Oon tuntenut itseni niin vaihdevuotiseksi, kun on jo niin aikaisessa vaiheessa puskeneet päälle. Nyt olo on edelleen oireeton ja lämpö 37,1 äskeisessä mittauksessa. Tosin olen ollut jo hereillä reilun tunnin, joten ei se mikään aamulämpö ole.

Mukavaa perjantaita kaikille!
 

Voi ottis :hug: :hug: :heart: :heart: . Hyvä että sait simppoja, mutta harmi että tuollaisissa tunnelmissa.

ON: Eilen kun oli vyötäröltä kireämmät housut ja istuin niin alkoi hiukan sattua tuohon alamahan seutuun. Helpotti kun löysensin housuja. Välillä ehkä paineentunnetta tuossa alamahalla. Ja se on erona aiempaan että nyt mulle tulee koko ajan kuuma, saa olla vaatteita keventämässä. Lisäksi lämmöt kohonneet. Lämmöt olleet 36.4-36.5, viikonloppuna esim. Kun mittasin. Niin olen epäillyt että mulla ei lämmöt nouse ovulaation jälkeen yleensäkään. Mutta eilen päivällä ja illalla kun mittasin niin nyt näyttää 37.4-37.5! Ja kipeältä ei olo tunnu.

Tein testin ja vahvempaa haamua näytti kun eilen. Nyt sain sen vangittua kuvaan. Laskurin mukaan jos olen raskaana niin päiviä olisi vasta 3+2 tai 3+4. Taikka itse asiassa en oo varma miten tää nyt pitäis laskee kun kierron pituus on vaihdellut. Täytyy selata nettiä olisiko jossain laskuria oviksen mukaan.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6072491.jpg
 
Tulin toivotteleen täältä taustalta teille ihanaa kevättä ja plussarikasta sellaista!!
Paljon on tullut uusia kuumeilijoita,toivotan kaikille onnea kuumeiluun.
Me tytön kanssa opetellaan yhteiseloa ja ihmetellään maailman menoa.Ja minä ihmettelen pienen ihmisen ihanuutta ja olen ihan rakastunut tytön varpaisiin :eek: :p =) ja tietenkin koko tyttöön,mutta vaipan vaihdon yhteydessä on aina pakko suukotella pikku varpaita.
Hyvin on lähtenyt menemään ja täytyy sanoa,että en olisi ikipäivinä voinut kuvitella tällaista rakkauden määrää edes mahtuvan sydämeeni :heart:

Mutta nyt kuuluu pikkuisen oma aamujokeltelu joten lähdenpäs tästä varpaiden suukotteluun :p
Voimia ihan kaikille teille omiin vaiheisiinne!

Tiru ja tyttönen 2,4kk :heart:
 

Yhteistyössä