40+ "So what"!! (vol.9) =)

Tiruliille heipat! Ihanalta kuulostaa teitin elo.
Rakkaus lapseen on kyllä jotain uskomatonta. Mulle se iski heti, kun sain lapsen syliin. Joku oppii rakastamaan lastaan ajan myötä, mutta se tunneskaala oli ja on edelleen jotain käsittämätöntä. Eilen illalla mies sanoi, että hyvää yötä ja kauniita unia, oman kullan kuvia. Sitten totesi, että niin joo, sä näet sitten unta esikosta ja hän moottoripyörästään. Mutta pointti oli siinä, että rakkaus omaan lapseen menee kyllä kaiken yli. Moottoripyörästä en nyt sitten tiedä :)
 
Tein testin samalla mammaksi herkällä (herkkyys 10) kun täti kaksi päivää myöhässä. En muista enää miten testailin siinä kierrossa ennen pos. tulosta. Ja silloin en testannut ovista joten en tiiä mikä dpo se oli.
 
ninni Onnea. :D :D :D Onnea.

Itse en ole testaillut, yritän kärvistellä edes sinne dpo8:aan. :eek: Onneksi on nyt puuhaa koko viikonlopuksi, että en kerkiä mietiskeleen. Hienoo tai oikeestaan kauheeta olis jos unohtais koko homman ja vasta ma-aamuna dippailis. Kestäisittekö te ihanat palstalaiset sinne asti? ;)
 
Ottis
Taavi166 Kyllä me sinne asti kestetään ;), mutt on sulla niin hyvät oireet, ettet vissiin pääse totuutta unohtamaan. Hauskaa ja tapahtumarikasta viikonloppua sulle kuitenkin =)!

Ninni-70 Sinä sitten ihan selvän faint positiven-tulokset ruutuun pykäsit ;). Onnittelut :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :flower: :heart: :flower: :heart: :wave:!! Aivan ihku juttu toi =).
 
Kylläpä se miun punertava "puolikas viivanen" r-testissä täytyi johtua tuosta vahvasta LH piikistä.

Eilinen viiva oikein super vahva O-testissä ja tänään aamulla testaillessa ei enää niin vahva.
R-testejä miulla ei olekkaan, niitä saan vasta maanantaina.

Myös tämä kertoilisi ihan vain oviksesta: Eilen bongattu vahva viiva O-testillä klo 13.00(se super vahva klo 19.00) ja yöllä 02.00 jälkeen niin järkyt munasarjakivut ettei ihan äskettäin!!! :eek: :x

Lääkettä oli pakko venyä ottamaan..miulla lähtee näköjänsä tuo munasolu matkaamaan jo alle vuorokaudessa.

Nytpä koetan vielä tälle illalle tehdä yhden talletuksen, toivottavasti onnistuu..ja miestä ottaa vastaan täällä tuore pullan tuoksu..tie miehen.."pöksylöihin" käy vattan kautta ;) :D
 
Heippati hei kaikille :flower:

Ensin paljon onnea plussanneille!!!! Se on kivaa! :heart: :heart: :D

Pikasesti tulin vaan työntämään pääni tänne ja kertomaan etta kp 2 mennään. Mä voisin valua pois listalta, luulen että tässä vähän taustaillessa menee nyt ainakin jonku aikaa. Vähän on vauvahaaveet kuivumaan päin. En tiedä josko ne taas joskus nousee sieltä, mutta tällä hetkellä on vähän sellanen olo, että hanskat tiskiin. Ainakin sen kuumeilun osalta. Yllätyksiähän maailmaan mahtuu, jotta portit ei tietenkään kokonaan kiinni ole :)

Ja eipä sitä tiedä vaikka innostus taas kuumeilemaankin joku päivä, mutta nyt siirtyisin mielelläni taustajoukkooon somaan Huom! päivittäjä :attn:

Toivottelen kaikille oikein mukavaa kevättä! täällä on jo melkein kesä
:flower:

Käyn kurkkimassa teitä silloin tällöin ja ehkäpä joku päivä ponkasen takas listalle :D

Paljon plusssssssaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :heart:
 
Hitsin täti, kun löysi sinne teillekin, Little Bear. :hug:

Otin sinut pois rktt-listalta ja nostin kiertopäivälistan alkuun. Mimmimamma sitten voi siirtää sinut sieltä pois taustailijoihin, kun kerran niin haluat. Ja sieltä pääsee aina halutessaan takaisin. Tosin niin kuin monta kertaa on tullut todetuksi, taustailijoiden onnistumisprosentti on aika korkea :)

Käypä moikkaamassa meitä täällä olijoita. Kohta mäkin kyllä tulen seuraksi taustailijoihin, mutta odotetaan nyt vielä pari kiekkaa.
 
Ottis
Tirulii Kiva ku kävit konkretisoimassa miksi täällä oikein piinaillaankaan :heart:. Tietty niiden suloisten rakkaiden varpaiden vuoksi :saint:.

Rominas Kyllä se taitaa parasta olla, ett jos seuraava kierto tulee, etten ukolle etukäteen pupuiluista kerro, vaan yritän muuten vaan hänet petiin houkutella. Jotenkin olen vaan ajatellut, ett tää on meidän kahden urakka ja silloin miehen pitäisi olla myös täysillä mukana, mutt näyttää olevan niin, ett miesten muisti toimii ihan erilailla kuin meillä naisilla ja se on sama mitä viikko sitten olis puhuttu, kun nyt on nyt putkiaivoissa. Mun miehen juttuset jos olisitte aamusta kuulleet, niin olisitte luulleet, ett siinä muuten vaan kinataan seksuaalisesta halukkuudesta, eikä suinkaan olla vauvaa puuhaamassa, niin kaukaa taas jutut heitti.

Mur-mur Toivottavasti sun suunnitelmat tiestä vatsan kautta miehen sydämeen toimii. Pupusteluonnea :heart:!

LB Voi surku sua kun taustalle siirryt :ashamed:. Hedelmällistä taustailua sinulle kuitenkin. Sieltä moni siirtyykin suoraan yrjöklubiin :heart:.

ON Tänään en hirveätä testiarsenaalia enää kehiin laittanut vaan tein tavallisen puikko-o-testin ja haamua näytti eli kyllä se ovis tälle päivälle paukahti (Terrille tiedoksi :)). Itseasiassa kahdentoista aikaan niin valtavasti nippaili alamasussa, ett silloin siellä saattoi jotain tapahtuakin. Jos näin olis, niin sitten olisivat ne aamuviiden simppasetkin sopivasti just hollille ehtineet ja olleet taisteluvalmiudessakin. Tänään en enää miestä enkä itteänikään kiusaa pupusteluajatuksellakaan. Lähdetään nyt ukon autoa hakeen huollosta ja käydään shoppailemassa samalla.
 
Ottis
Terri Luulen, ett poksahti molemmilta puolilta, kun masu oli ihan ku pallo pinkeänä ja kipua oli kauttaaltaan molemmilla puolilla, kävelykin oli hetken aikaa vaikeaa. En nyt osaa varmaks sanoa muuta kuin, ett oikealta puolelta ainakin nippaili. Aistimuksia haittasi se, ett silloin jo viidettä tuntia pisua pidättelin, ett sain o-testin tänään tehtyä eli saattoi olla ihan sellastakin tunnetta mukana. Mutt saattoihan se olla vielä ns. kasvukipuakin.

Mutt nyt menen taas.. palataan, Heipat :wave:!
 
Ottis miulla jatkuu mieto jomottelu vielähin hieman oikealle puolelle munasarjaa :x ..((muoks))..ja kummasti niin kuin supistaisi välistä hävyn päältä..istuessakin tuntuu..voisikohan Macalla olla osuutta asissa kun näin vahvoilla oireilla nyt mennään.. :p

Säikähdinkin yöllä sitä kovaa kipuista..istuskelin pitkään konehella ja tunsin kuinka kipu yltyi..pakko oli kone sulkea, lääke nappaista ja pitkälleen mennä :| parisenkymmentä minuuttia se kipuili ja sitten jäi taustalle sellaisena mietona enää.

Dippailin nyt vielä toisenkin testin iltapäivästä ja samanvahvuinen viiva kuin aamullahin - sellainen melkein tasavahvuinen mutta ei vetänyt vertoja eilisen alku illan testille, kiva oli sellaista vahvaa viivasta kattella =) ..jospa Vapun aikoihin sitten toisenlaisesta testistä..kenties :)
 
Väärä positiivinen tulos voidaan joskus nähdä verikokeessa, jos muut veressä olevat yhdisteet häiritsevät käytettyä testimenetelmää. Tällaisia yhdisteitä ovat mm. luteinisoiva hormoni (LH), reumatekijä, tietyt vasta-aineet ja aivolisäkkeen tuottama hCG. Väärä positiivinen tulos saadaan näissä tapauksissa paljastettua esimerkiksi tekemällä raskaustesti virtsasta tai käyttämällä toista testimenetelmää. Myös tietyt sairaudet, kuten trofoblastitauteihin kuuluvat istukkasyöpä ja rypäleraskaus, voivat aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen. Jos naiselle annetaan hedelmöityshoitojen yhteydessä istukkahormonia pistoksina, raskaustesti voi näyttää väärää positiivista.

..tuossapa selkeä vastaus siihen mitä olin vailla, löytyi Wikipediasta..
 
Terri sie kyselit aiemmin tuosta kramppaavasta, viiltävästä kivusta hävyn tienoilla..se meni miulta aiemmin ohi.. :headwall:

Miullahan oli sellainen kipukohtaus silloin Joulukussa kp22 kun plussasin ja yhdistin se kyllä juuri tuohon kiinnittymiseen!!

Tein joulusiivousta ja kopistelin ulkona päiväpeitettä, joka painava..aivan yht äkkiä kauhea kramppi/viiltävä tunne hävyn päällä ja meinasi mennä jalat alta kun niin säikähdin :eek:

..se tuntui sitten vielä kun varoen kävelin partsulta sisään ja kuulostelin, että mikä??..pikkasen oli sellainen repeämisen tunne, vaikea kuvailla..sen jälkeen en sellaista ole tuntenut - ainakaan juuri tuollaisena..nyt on sellaista EI normi ovis tuntemusta koko ajan hävyssä..kiristää, painontunnetta..
 
Arvatkaa mitä minä tein tänään!!!!???? :ashamed: Mulla oli tänään kaikki oireet hävinneet mukaanlukien rintojen aristus ja olin ihan var,ma km:sta. Naama valkoisena ajoin taas kaupunkiin gynelle kun sain ajan (sama kuin viimeksi). Henkeäpidätellen siellä olin ultrattavana. Lääkäri totesi ensin mulle et oireiden häviäminen yleensä on merkki km:sta. Mutta kuitenkin näin sydänmen sykkeen ja kasvanut oli ihan kuin pitikin eli vastasi kai rv 7+0. Syke oli kuulemma ihan hyvä. Ja nyt illalla taas vähän rintojakin aristaa tai sitten oon puristellut ne ihan kipeeksi ;) . Pientä kuvotustakin nyt ilmassa taas parin päivän tauon jälkeen :D . Eli toistaiseksi kaikki hyvin. Ikä mulla kuulemma vaikuttaa siihen että km:ja tyulee helpommin...kyllähän minä sen tiesinkin mut en olis lääkärin suusta halunnut sitä kuulla. Rv 12 vasta voin vähän huoahtaa enkä silloinkaan kokonaan...
 
Kiitos, mur-mur muisteluista :) Toivottavasti mulla olisi syykin sama kuin sinulla silloin. Ajankohta kyllä sopisi siihen, mutta taitaapi olla toiveunta. Sulla on kyllä nyt niin vahva ovis, että ties vaikka viikon päästä kärvistelisit samoissa tuntemuksissa.

Jäärikselle onnittelut hyvistä ultranäkymistä. Usko vaan, kyllä se tällä kertaa menee hyvin.
 

Yhteistyössä