40+ "So what"!! (vol.9) =)

Kyllä se vaan on selkeä punertava viiva tuossa testissä..mutta vain puolet näkyvämpää ja loppuosa(ala)sitten haamumpi..harmi kun en saa kuvassa näkymään..pidätte minnuu jo bimbona ;) ..tämä oli miun ainokainen r-testi, etten voi edes aamulla vielä kattoa kertaalleen..vaan ovis testejä on 6kpl.. B) ..leikitään nyt loppuun saakka kun aloitin..ja illalla pupusteluja :p

..on se perhana kun tuo r-testi näyttää nyt sen OVIKSENKIN!!! :eek:
 
Heipsis! Ompas täällä tikuttelut kovasti käynnissä niin r-testeihin kun ovis-testeihinkin. =)
Terri Kiirettä kuuluupi tänne, nyt kuitenkin tähän istahdin hetkeksi. Viimeeksi kun jäi aivan yritykseksi kun netti alkoi niin pätkiä, ja sitten en vain ole ehtinytkään.

Vaan minä'kin innostuin tikuttelemaan ovis testiä tuossa 9dpo päivänä ennen töihin lähtöä päivällä. Ja sain selkeät 2 viivaa..nyt olen yrittänyt laittaa jäitä hattuun ettei liikaa ja turhaan ala toivoa yhtikäs mitään..Miehelle näytin testin kanssa ja ihan oli sitä mieltä että hyvin vahvaa viivaa näyttää. Ajattelin uskaltaa tehdä r-testin huomen aamulla vaan en kuitenkaan apteekkiin poikennut testi ostoksille..Kotona ei ainuttakaan r-testiä jemmassa ole.
 
I-K Miulla se vaan näytti punertavaa haamusta kun niin vahvasti LH:ta ja sitä myötä O-plussakin tumman viininpunainen ja vahvempi kuin controlviiva..ei ole noin vahvaa ollunna, kuin silloin raskaana ollessa kun testasin..ja senkin km:n jälkeen(tyhjenyksen jälkeen)
 
Hyvät ovisoireet miulla kuitenkin jatkuu: rintoja kihelmöi, masussa molemmin puolin tasainen jomotus ja uutena-> hävyn päällä pieniä tuikkauksia/viiltoja..kyllä tuota miestä täytyy "silitellä" ehkä illasta kuitenkin ;)
 
Mur-mur eihän r.testin pitänyt ovikseen reagoida!!!! Oon lukenut myös niistä joilla r.testi näyttänyt raskauden todella myöhään että sekin olis mahdollista. Tai jos sulla oli viime kierrossa joku kiinnittymisyritys joka nyt kummittelee??? :whistle: Mielenkiintoista! Kokeile uudestaan (kun hommaat niitä r.testejä lisää ) . R.oireita sulla ainakin on ollut!!!
 
Ottis
I-K Hommaa nyt ihmeessä niitä r-testejä, ettei meidän tarvi niin hirmu kauaa jännätä :). Plussatuulta sulle täältä puuskuttelen :heart:!

Minä täällä kärvistelen limojeni kanssa, ett taipuako vai ei.. Pitäis varmaan tuota miestä kohtapian alkaa pehmitellä tai pikemminkin pyrkiä päinvastaiseen vaikutukseen :saint:.
 
No silläpä mie ajattelinkin sitä r-testiä kopasta kun on "outoja" oireita ollut ja menkka vuoto oli t o s i niukka 3vrk, paljon punertavaa limaakin..mietin itsekkin, että oliko sitten jotain kiinnitymisen yritystä ollunna..huoh mistäpä tuon nyt tietäis..

Viimeiks testailin dpo16 aamulla ja dpo17 illalla - molemmat negoja..

R-testejä kuitenkin 5kpl tilasin ja hyvässä lykyssä tulee perjantaille :)..jäi sen verran vaivaamaan tuo: Voiko R-testi reagoida noin LH hormooniin??..niin ja mieskin sen viivasen näki! ;)
 
Jääris yleensä niillä, joilla plussa näkyy "myöhään" on myös ovis ollut sitten kuitenkin myöhempään, tai alkio etsinyt kiinnittymispaikkaa pidempään..on sitten niitähin(harvemassa)joilla testi saattaa näyttää plussaa vasta viikon-kahden päästäkin..mie en kyllä noihin usko lukeutuvani..

Löysinkin noita "kiinnittymistietoja" ulkolaiselta sivustolta: 6-12vrk ja siitä vielä 4-5vrk kun näkyisi testissä(verestä 2-3vrk)..eli minun tapauksessani olisi kyllä silloin dpo17 testauksessa pitänyt näkyä jo jotain..

Mutta punertava viivanen(puolikas) kuitenkin testissä näkyy edelleenkin ja kameralle en sitä saa vangittua kun on niin huono :( ..muuta siihen en keksi kuin hcg:n jäämiä(olisiko ollut kemiallinen?)..tai reagoi LH hormooniin..ja sitä mie koetan nyt netin ihmeellisetä maailmasta selvittää, jos vain onnistun..
 
I-K Kun nyt saisit jostain hommattua r-testin. Lupaavalta kuulostaa tuo o-testin tulos. Varovaisesti onnittelen peukut pystyssä. =)

Mahdotontako Samat sanat kuin I-K:lle. Kyllä sun ainakin yksi testi täytyy hommata, mistä me muuten tiedetään tärpääkö! :D

mur-mur sun kanssas. Tämmösen jännitysnäytelmän järjestit. Kun nyt tulisivat testit huomenna. Peukkuja. :D

J Ä N N Ä Ä . . . . .

Kuluu tää rktt-aikakin paljon nopeemmin kun jännää muitten tuloksia.
 
Taavi Heh joo, kyllä se kilpailee mutta ei huippu-urheilija!! :LOL:
Olen kans mietiskellyt, että taitaa mies vaan stressiään purkaa...tai jotain tuota kautta minuun...
Meillä tosiaan aina nämä keväät mullistuksia täynnä, ja tänä keväänä useita asioita tuli yhtäaikaa päällekkäin ja nyt on koittanut päätösten aika. Kuten arvata voi, todella stressaavaa aikaa siltäkin osin.
Mutta yhtälailla mua stressaa, enkä minä ole haukkumassa hänen palkkaansa/työaikoja ja vaatimasssa häntä perumaan harrastemenojaan/töitään jotta saisin vapaa-aikaa itselleni. Ja pitää muistaa, että kyse on meidän lapsen hoidosta!! Mun mielestä harrastaminen on ihan toissijainen juttu oman jälkikasvun rinnalla.
 
vitsin vitsit kun en saa kuvaa laitettua, nyt luovutan ja yritän vaikka myöhemmin uudelleen.
Nyt jos tilaisin netistä testejä en varmaan saisi niitä kun maanantaina aikaisintaan. Jospa huomenna apteekissa kävisin ja sitten lauantaina testailisin, jos ei täti ole tullut ennen sitä. Lämmöt oli 36,95..juu ja tämän päivän on yökkö olo aina välillä yllättänyt..olen ihmeissäni ja hiukan varovasti toivon että jospa kuitenkin..
 
Rominas Sepä se. Asiat tärkeysjärjestykseen, siinä on usealla miehellä oppimista. Ja kummasti nää lasten asiat kaatuu äitien niskaan. On sitten kyse rahasta, ajasta tai vaikka vanhempainillasta perusoletus miehillä on se, että nainen hoitaa ja joustaa. Perkle. Yhteisiähän ne lapset on.
 
Hetken kun surffailin, johan löytyi "maallikko" tietoa..

Raskaustestit näyttävät kyllä oviksen, haamuna, vaikka mittaavatkin täysin eri hormonia. Johtuu ihan noiden hormonien valkuaisaineen samankaltaisuudesta. Erityisesti herkät testit voivat näyttää ovisaikana raskaustestissä plussaa. Kannattaa testata muutaman päivän päästä uudestaan, kun ovis on jo mennyt. Sittenhän sen näkee, että oliko kyse vain oviksen aiheuttamasta plussasta vai ihanko oikeasta sellaisesta.
 
Omaa napaa vielä. Kahvi ei maistu kuin aamulla. Ei sen haju päivällä yökötä, mutta ei tee mieli...kahvia.......no ei kyllä piliäkään. Normisti menee kolmasti päivässä....sitä kahvia. Sit kuumeinen olo, ilman kuumetta. Mitäs Ottis näihin oireisiin sanot? Ihan kysyn Ottikselta sen takia, kun tähän mennessä on muistellut plussakierronsa oireet samanlaisiksi. :D

jääräpää Sulla on HIENOJA kuvia tuolla sutina-sivuilla. Se D. Hasselhoffi on ihan helmi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Hetken kun surffailin, johan löytyi "maallikko" tietoa..

Raskaustestit näyttävät kyllä oviksen, haamuna, vaikka mittaavatkin täysin eri hormonia. Johtuu ihan noiden hormonien valkuaisaineen samankaltaisuudesta. Erityisesti herkät testit voivat näyttää ovisaikana raskaustestissä plussaa. Kannattaa testata muutaman päivän päästä uudestaan, kun ovis on jo mennyt. Sittenhän sen näkee, että oliko kyse vain oviksen aiheuttamasta plussasta vai ihanko oikeasta sellaisesta.
Ai jaa. Meinaakko ny, että näin on myös sun kohdallas?
 
Näin se vaan taitaa olla..kyllä viivasen olisi NYT jo pitänyt olla vahvempi jos raskahana olisin ja myöhempi hedelmöittyminen EI ole mahdollinen..ja oireitahan aina oooooon ;) ..ja niitä voi kehitellä lisääkin tarpeen vaatiessa..
..toki oikeitahin oli/on..ei vain sitten raskaus sellaisia..


..mies muuten minuun suutahti kun niin "fanaattisena" tässä koneella illan olin..ja meni piu pau..sitä on turha enää "silitellä" kun möksähtääpi :/
 
Mielenkiintoinen viivanen mur-murilla. No parin päivän päästä sitten näkyy, oliko totta. Mutta superovis sulle taitaa tulla, kun kaikissa testeissä näkyy. Nyt vaan miehen viekkuun.

IK, mitä, eikö r-testejä. Voi näkisitpä minun testivarastoni. Kipaisepa nyt heti huomenissa ostamaan testejä, jotta kuulemme tuloksen :)

Ja mahdotontako kanssa, testaamaan, mars, mars. Samalla kyllä ihailen sellaisten henkilöiden luonteenlujuutta, jotka pystyvät odottamaan kunnolla, että varmasti näkyy oikea tulos. Itse kun hörhöilen jo monta päivää ennen menkkoja niitten testien kanssa.

Ottikselle samat puheet kuin mur-murille eli miehen viekkuun, jos kerran limat ovat nyt juuri sillensä.
 

Yhteistyössä