40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Aivan mur-mur, noinhan se menee. Pitäiski muistaa puhua ovisplussasta eikä oviksesta. Taidanpa sulle sen Dpo-1 käydä vaihtamassa takas.

Tosta kalkulaattorien ovispäivästä vielä. Jos nyt laitan kierron pituudeksi 28 päivää, antaa oviksen vasta lauantaille ja niinhän se olis, ett tädin kuuluisi tulla vasta siitä tasan kahden viikon päästä (optimaalisesti), mutt kun ovis on kp14 ja täti tulee siitä 2 viikon päästä, jää kierron pituudeksi luonnollisesti se 27 päivää, koska eka vuotopäivä kp28 muuttuu kp1:ksi. Eiks näin? Ts. Suostun uskomaan, ett ovuloin huomenna :LOL:. Parempi niin, päästään taas vain 3:lla pupuilukerralla.
 
Ottis
Älä sie nolostele lainkaan, mur-mur. Anonyymius on tietty hyvä suoja, mutt mua esim. nyt harmittaa kun ukostani olen paasannut tuolla km:n jälkeen ketjussa, kun siellä nyt ulkopuoliset ovat alkaneet jallittaa mua, ett pitäis mies heivata pellolle ja olen täysidiootti jos kuvittelenkaan lasta hänen kanssaan hankkivani jne.. Pitäis muistaa myös se, ett jos mä ton jäärän kanssa asun, niin ei hän totaalisen epäkelpo voi kuitenkaan olla. Tänne vaan ne höyryt päästää herkemmin ja silloin saattaa kuulostaa tosi pahalta. Ja noloa on toisaalta sit alkaa kuitenkaan ukkoaan jäljestä päin puolustelemaankaan :LOL:.
 
Ai ai kun tuleepi hyvät tuoksut.. En niittä pullasia alkanut väkräämään kun olo huono ja laittelin ruuaksi riisi&broilerilaatikkoa - Nam :p

Kevyesti keitin riisit, heitin raat marinoidut filesuikaleet(1kg)sinne vuokaan niiden kera. Sitten 2x/2d kasvisrasvasekoitetta, hieman broisku maustetta ja kurpisasäilyke purkin.(valutin etikkaliemen)..n. 0.5dl sulaa rasvaa ja sitten korpujauhoila hieman kuorruttelein.

Paistelen uunihissa 200C n. 1h.. hyvää on ja helppoa ku mikä!!
 
Näinhän se Ottis pakkaa olemaan: siulla on täysi lupa ja oikkeus täällähin miestäsi..no, "moittia" ;)..eli päästellä enimpiä höyrysiä ..mutta ei se ole kiva jos tuntemattomat tuollaisia "vahvoja" neuvoja alkavat jakelemaan ja sanomaan, että eroa jne..se ei kuulu enää meille/heille..toki voi kuunnella ja kommentoida, vaan liika neuvominen( ellei kysytä )ei hyvä..nimimerkillä: kokemusta on :whistle: ..
..ja väkivalta on sitten asia erikseen..jos sitä on suhteessa, minähin jo suositteleisin jotain..
..tällä en tarkoita sinua ja miestäsi =)
 
Ottis
Mur-mur Toi väkivalta onkin ainoa juttu mistä tässä suhteessa voin olla varma ja se on sitä, ett mun mies ei ole väkivaltainen. Ei todellakaan kuin humalassa joskus ollut pikkasen ja sitäkin vain suuresti ärsyttämällä. Se on iso bojo jo se :).

ON Työstin tossa työjuttuja ja yllättäen alkoi tuntua oikealla puolella munasarjan paikkeilla kuumotusta. Ettei ne follit nyt sit kuitenkin olis siellä? No, eiköhän ton huomenna tunne.
 
Kierronpäiviä pukkaa :headwall: !En ole testaillut tänään eikä oikein kannatakkaan.Olen ihan varma että tämä on tosiaan joku häiriö nyt kierrossa.Olis kiva vaan tietää että koskas sitä ovista voisi alkaa bongailemaan..Testejä on muutama,mutta ovat niitä sikakalliita digitestejä ettei oikein huvikseen ainakaan..Ja on tosi tympeää kun ei oikein tiedä koska alkaa vuotaan!Kn on kyllä kiinni,että ei ehkä ihan lähipäivinä..
 
Ottis
Haave3 Bongasitkos testillä oviksen tässä kierrossa? Sitä vaan mietin, ett jos sulla on nyt ovuloimaton kierto, niin silloin käsittääkseni saattaa myös vuoto siirtyä ja siten kierto pitkittyä. Ovista tuskin kannattaa alkaa bongailla ainakaan ennenkuin se tädin kurjake on käynyt visiitillä. Rakastelu vois avata hanat :).
 
mur-mur kiitos ruokavinkistä. Tuo on juuri sellainen hyvä arkiruoka, helppo ja nopea tehdä. Niitä tähän arjen pyöritykseen kaivataan.

Ottis Kävihän se varmaan kaikilla mielessä tuo sun ukon heittäminen pellolle ynm., mutta kai me täällä 40+ kerhossa ollaan sen verran kypsempiä naisia, että ymmärretään olla neuvomatta liikaa. Ja sit ymmärrämme sen, että tämä palsta on ylimääräisten höyryjen päästöpaikka. Ja sillon kun on liikaa painetta pitää saada päästellä kunnolla, eikä miettiä joka sanaa ja ajatusta loppuun saakka. Se teksti on kuitenkin sit erilaista kun joku todella pohtii suhteen lopettamista.
 
ON: Tänään olen ollut ulkohommissa koko päivän. Silti vaikka oli käsillä ja päänupilla koko ajan tekemistä, oireet pukkas tohinan läpi. Välillä jomotti selkäpuolelta munisten kohdalta, välillä koko helahoito oli kuin pienessä tulessa, sillee kuumotti. Ja se painon tunne on jatkunut aina vaan. Nyt ei kuumota, mutta jomottaa taas tuolta selkäpuolelta. Ja päätä särkee, voi olla kyllä hartiat jumissa.
 
Ottikselle halaus, kaikenlaisia neuvoja sitä palstoilla saa. Uskomattoman kypsästi olet niihin suhtautunut.

Muutoin, kun pohdit sitä, että miksi molemmilta puolilta nippailee, niin... Eikös sitä voikin tulla folli molemmilta puolilta? Varsinkin kun nyt on clomitkin käytössä. Näin minä olen ymmärtänyt, mutta korjatkaa viisammat, jos ei näin ole. Clomit kun aktivoivat muniksia, niin ovat vaan sitten molemmat toiminnassa. Ainakin minulla on Menopurin aikana alkanut molemmilta puolilta kypsymään muniksia. Sitten jossain vaiheessa johtofolli on erottunut, viimeksi tosin niitä oli kaksi. Ne kyllä oli samalla puolella.

Haave3, toivotaan, että häiriö menee pian ohi, jos se ei ole sitä oikeaa 9 kk:n häiriötä.
 
Arvatkaas, kenen sydän laukaa kuin..mikä lie..

Dippailin äsken O-testin..ja ihan "vahingossa" myös r-testin..siihen tuli ekaksi haamuviiva..ja hetken päästä..punertavaa yläreunaan..siis mitääääääää???????? :eek: ..nyt mur-murin mielikuvitus läksi..ja tuolla meneeeeee..

..nyt JUURI aikaa kulunut 13min ja testi tulkittava max. 15min sisään..
 
Mie koetan tuon kuvata tuolla huonolla kamerallani..odottakaatte hetki..

..no eipä onnistunut..ja luuulenpa nyt vain tuon r-testin reagoivan vahvaan LH piikkiin..nimittäin O-testin viiva palavan vahvemman punainen kuin kontrolviivanen..olisihan se kiva ollunna sellainen ylläri..
 
mur-mur: Onnittelut rtesti haamusta ja myös Ninnille samoin!! :flower: :heart: / :flower: :heart:

Minulla kaikki testit loppu, kun innostuin liian aikaisin testailemaan, nyt vaan mietin tilaanko vai jätänkö tilaamatta, kivaa olisi ilman testejäkin välillä mennä 1 kierto :D

Mahdotontako :heart:
 
Jooph, kyllähän se hetken läpätti(ja vieläkin)..ei olis pitäny mennä dippaamaan..ja ei tosiaan noin hailu viivanen voisi olla jos viime kierrolta - nyt olis dpo24..

Mutta tästä tiedän, että r-testi reagoi tuohon LH hormooniinkin sitten..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terri:
Mitä, mitä, mitä, mur-mur???? Oireitahan sulla on ollut kyllä paljon. Voisiko olla, ettei ne menkat olleetkaan sitten sitä ihteään. Voi kun olisi tällainen ISO YLLÄTYS!


Terri sen tuossa sanoi. Ihan pisti sydämen väpättämään täälläkin. Ja tämä taavi ei ooikein vieläkään tiedä mitä uskoa. Tai sit sulla on tooooooooosi selkee ovis ja hormoonit jyllää.
 
Ottis
Terri ja Taavi166 Kiitos ymmärryksestä :flower:!

Mur-mur En todellakaan ajatellut sinun ajatelleen, ett meillä väkivaltaa olis. Te täällä tiedätte mitä on ollut ja luulen, ett sen suhteen ette tilannetta hälyttävänä pidä :). Sinäkös se ny sit r-testiinkin viivaa pukkaat :)? Voi sinua :hug:, ihana ylläri olis jos olisitkin raskaana.

Mahtotontako Minä ajattelin samaa, ett olis mahtavaa ku pystys seuraavan kierron elää testailematta :). Teet niinkuin parhaalta tuntuu. Jos testihammasta kolottaa, siihen löytyy apu pian, se on vain muutaman klikkauksen päässä.

Terri Tuota samaa ajattelin, ett voihan niitä folleja varsinkin Clomeilla irrota molemmilta puolilta. Pikaseen käytiin mökillä ajelemassa ja molemmin puolin nippaili niin, ett siitä jo miehellekin sanoin. Puhuttiinpa mm. monisikiöraskauden mahdollisuudestakin, mutt siinä vaiheessa mies käski vaan kattoa tiehen, kun kysyin, ett onkos tullut sitä ajatelleeksi.

No, menomatkalla oli siis meillä fiilikset ihan hyvät, mutt tullessa mies alko valittaa mm. siitä miten auton vaihteita vaihdan. Mökin pihastakaan en osannut oikein lähteä ja vaikka mitä. Kun äitinsä postia kävi kattomassa vaihdoinkin sit paikkaa ja siirryin vänkärin paikalle. Nalkutus kaikesta mahdollisesta jatkui ja kun tultiin kotiin, sanoin, ettei tarvikaan tänään jörniä, sillä jos miehellä on hermot jatkuvasti pinnassa, turha tähän on lasta edes haaveilla. Nyt mies jäi ulos puita pienimään eli kai hän siellä höyryjään nyt päästelee. Kyllähän äitinsäkin sairastaminen varmasti häntä stressaa enkä sitä aina muista, joten monenlaista murhetta on pienessä mielessä.

Nyt on itseasiassa oikein hyvät limatkin hollilla eli kyllä sitä pippeliä olisi hyvä saada, mutt katotaan nyt. Kai se yhdensortin rakkauden osoitus olisi jos mieheltä piliä tänään pyytäisin :).
 

Yhteistyössä