40+ "So what"!! (vol.9) =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=5943350.jpg
..tässä viime ovi+..oli viivanen hieman tummempi..tosin testailin sen myöhemmin iltapäivästä(klo. 16.13) ja muutaman tunnin pidätyksen tuloksena, nyt oli vain vajaat 3h..se vaikuttaa selkeästi jo tulokseen.. tuolloin testailtu: 3h myöhemmin ja virtsa rakossa ainahin 5h..

lämmöt nyt 36.8 viimeiks 36.7..sitten tuli pieni pudotus ales jo illasta 36.4 ja olivat näin vielä seuraavan päivän klo 18.00..sitten nousivat 36.9C =) .. munasolu irtoilikin samana iltana kovasti oireilen, sängyn pohjalla makoilin kun niiiiiin jomotteli ja pahaa oloista!!
 
Ottis
Niin näyttää mur-mur olleen viimeksi aikalailla vahvempi toi testiviiva sulla. Voipi olla, ett otankin niitä r-keijun liuskatestejä, mutt nyt tykästyin noihin testikaupan herkkiin puikkotesteihin. Luulen, ett niihin uskaltaa luottaa. Halvemmaksi ne ainakin tulee kuin digitestit. Paitsi, ett minähän tietenkin toivon, ettei enää Oilia tarttis testaillakaan ku riittäs vaan ne n. 2 viikon päästä tehdyt r-testit :saint:.

ON Itseni myös tonne RKTT-listalle lisäsin. Jos huomenna viivat vahvempaa näyttää ja digiinkin vielä hymynaama tulee, saa sit huomisen päivittäjä jättää huomiselle mulle ton dpo-1 :).

Psst. Tänään on tullut vasta ekat kunnon ovislimat, joten sen puoleen en ihmettelis vaikka ovis siirtyisi lauantaille. Mutt hyvä näin, tänä iltana voi olla vähän parempi 'ilmasto' jörniäkin'.
 
Ottis edelleen muistutan: :attn: testiviivan EI tarvitse olla aivan yhtä vahva kuin control viivasen ja silti sinä ovuloit!!!! :wave:

..muista, että olosuhteet myös vaikuttavat: juotu nesteen määrä, virtsan olo aika rakossa, kello aika jne..
 
Ottis
Jeps jeps mur-mur!! Samat olosuhteet on olleet testeillä joka päivä. Töissä syön yhdentoista maissa, silloin juon myös lasillisen maitoa. Jälkkäriksi otan n. desin kahvia ja sit ei juokaan kuin enintään suuta kostutan ennen testejä. Kellon aikakin testeillä on ollut joka päivä varmasti 10 minuutin sisään. Tänään ei niin hirmusti pissattanut, joten mm. vuoteen sijasin ennen pisua ;).
 
RKTT-lista kasvaa ihan hyppäyksittäin. Tervetuloa joukkoon Ottis ja mur-mur. Todistetaan asia toiseksi vasta ensivuonna.

Mulla huomenna päivitysvuoro, joten seuraan silmä tarkkana, mitä Ottiksen viivoille tapahtuu.

Mä täällä palelen tavalliseen tapaan kuten oviksen jälkeen kuuluukin. Vatsa meni sekaisin ja jopa ripuloin. Mutta muita oireita ei ole ollut. Ei kuumia aaltoja, tätä minä täällä toitotan, sillä se on mulle niin iso juttu. Ensiyö on kyllä se aaltojen merkkipaalu eli se pitäisi tässä vielä "ylittää". No jaa, ehkä senkin jälkeen on vielä yö jos toinenkin voitettavana ennen kuin toivottu tulos olisi sylissä.
 
Ottis
mur-mur Ton mukaan mulla olis ovulaatio vasta lauantaina 17.4.10 :). Toi linkki näytti sulla tyhjää niillä päiväpaikoilla. Mutt heiiiiiii :wave: ! Me nyt päästiin joka tapauksessa jännäämään yht'aikaa niitä vappuplussia :heart: + :heart:!
 
Niinhän se olisi miullahin Ottis..tai olikohan se sunnuntaina?.. vaan laittelin sieltä kiertoa hieman lyhemmäksi ja sain tuon "Ovuloin tänään!!" :D

Kylälpä niitä Vappu plussia odotellaan täällä kovasti!!!:):heart:
 
Ottis
Juu, ei noilla suurta eroa näytä olevan, mutt kyllä mä ton herkän mukaan tänään voisin jo uskoa, ett se on ovis+, ton toisen mukaan en ihan heti niinkään. Muokkasin jo tuota ed. tekstiäni ku hetken olin näkevinäni, ett ei niin herkkä näytti nyt vahvempaa.
 
Ottis
mur-mur Etpäs ovuloi tänään ku sulla pitäis olla sama ku mulla eli "1 day to go" :). Mulla näyttää huomenna, että "I ovulate today!".

Minä täällä hirnun itekseni tälle meidän vuoropuhelulle :LOL:. Tuota :ashamed:, en taida vaihtaa, mutt ajattele, ett meidän ikien keskiarvo on 43.
 
Ottis niin, noiden taulukoiden ja kalkulaattorien mukaan ovuloin vasta huomenissa..mutta kroppa sanoo jotta NYT..ja o-testihin =)

..no joo, niin mie vähän arvelinkin että et vaihtaisi.. ;)..ja miehän täytän kohta(3.5kk) 45v..puolessa väliä 50v..Wautsiwauuuu B)
 
Ottis nyt mie vasta tuon Tickeri jutun tajusin :headwall: ..eli kun siinä sanotaan "ovuloin tänään" se tarkoittaa jo dpo 0..eikös?..ja nythän on vasta dpo-1, vasta ovis+!!

..nyt pitää ihan asiakseen ottaa ja tutkia miten se toimii.. ;)
 
Ottis
Vielä hetki häiriköintiä, sit alan töihin. Viime yönä nippaili ja tuntui painetta oikealla puolella munasarjassa siihen malliin, ett se häiritsi mun unta läpi yön. Eilen illalla se kova kipukohtaus oli vasemmalla puolella, miltä tässä kierrossa munisten pitäisi periaatteessa irrota. Ihmettelen siis, ett mitä toi oikea puoli oikein touhusi? Tsemppaako se vain vai voiko munasoluja irrota molemmilta puolilta yhtä aikaa? Nyt ei tunnun erityisesti mitään missään. Ukkoa vaan odottelen kotiin, ett saisin hänet kellistettyä tänäänkin. Nyt on mielikin parempi kun olen vähän ehtinyt miettiä ja ymmärrän, ett hän on vielä lapsellinen poikarukka, joka toivon myötä kasvaa ja kehittyy ihmisenä jos vauva meille suodaan :saint:.
 
Ottis
Oikein on, Jees!! Eipä tuo mitään mur-mur, kun sinä kuitenkin opit ja oivallat toisin kuin mun ukkelini joka ei tunnustaisi ettei osaa ja ei sit suotuis edes ajattelemaan, ett toisinkin voisi olla ;).
 
Jotenkin meni sekaisin tuo "ovulaatio päivä"..monestihan sanotaan että "nyt miulla ovis" kun plussa pärähtää..ja sitähän se ei tarkoita..testi näyttää sen LH- huipun/kohoamisen ja siitä menee siihen "ovuloimiseen" vielä se 24-36h!! =)
 

Yhteistyössä