40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Rominas Näin minä uskon, mutt kokemuksestahan oppii :). Nyt meillä taitaa käydä niin, ett katotaan elääkö miehen simppaset 5 vrk :LOL:.

Mur-mur Sulla hyviä oireita. Kyllä minäkin jossain määrin olen tuntevinani, ett alakerta vähän tavallista kosteampi olisi, mutt tiedä tuota jos vain hikoilen ;), sen verran on nyt hermo pinnassa. Kävin töistä lisää kotitöitä hakemassa, ett saisin ajatuksia vähän muualle, mutt kyllä ne aina vain karkailee. En tosiaankaan ole koskaan ennen huomannut kohdunnipukan noin kauas karanneen eli kai se jotain tietää :). Nyt kun kuivuneita ovistestejä katoin, melkein tasavahvoilta viivat näyttivät, mutt huomennapa sit nähdään vahvistuuko siitä vielä.
 
Ottis
Haave3 Sullahan ne kilppariarvot oli ihan kunnossa, eikös vaan? Niistä siis tuskin johtuu, mutt vaikuttaa siltä, ett se täti sieltä jonkin ajan päästä viimeistään tulee, jos ei edes haamua näytä :(. Surullista mutta totta.. vaikka kuitenkin, onhan noita joilla testit ei mitään näytä kuin vasta hyvin myöhään. Tsemppiä sulle piinailuun! Muistan viime kierrosta varsin hyvin nuo päivät kun jännäs kuinka käy ja toivo pikkuhiljaa hiipui vain, kun se viimeinenkin haamu testistä katosi.
 
haave3 voi harmitus negasta:hug:..missä se täti nyt luraa jos ei plussaakaan sitten..

Tosin tämä kevät saattaa tehdä sen että kierto voi muuttua..ja kyllähän ihan se ikäkin :(..alkaa kierto hissukseen silloin tällöin heittelemään(premenopaussi) vaikka ei vielä menopaussia tarkoittaisikaan.

Miulla on tämän kuumeilun aikana 2x viivästynyt täti ihan stressaamisen vuoksi.. :/
 
Haave3:lle halaus. Negaa ei ole kiva katsella.

Se on jännä miten eri tavalla eri henkilöt oireilee raskaudessa. Mur-mur toivoo kuumia aaltoja ja minä taas suorastaan kammoksun, sillä minulle ne tietävät varmaa tätiä. Mutta oon kuullut toistenkin kertovan, että plussakierrossa vasta kuumottikin. Mulle saa tulla mitkä oireet vaan, kunhan plussakin tulisi samalla.

Ottis, mäkin olen kadottanut kodunnapukan. Epäilen jo, että alaosaston krampit johtuikin napukan "kuroutumisesta". Hoh, hoijaa, tätä tää on.
 
Ottis
Terri Huih mitä kuromisia sulla siellä :snotty:.

Ton mun ukkoni täytyy olla kertakaikkisen tyhmä :headwall:. Tuli vajaa tunti sitten kotiin ja höpöttelee kuin ei olis ikinä ollut minkäänlaista ongelmaa ja eripuraa. Kauppaankin pyysi kanssaan lähtemään, mutt en lähtenyt. Toi tullessaan meille yhteiseksi gluteenittoman pizzan ja sitä nyt virittelee uuniin. Nyt luulee luuta lihaksi. En ainakaan ilman hirveätä mesoamista ja raivaria anna tän mennä läpi näin. Luulee pääsevänsä pukille, mutt eipä välttämättä pääsekään :LOL:!! Sen verran on minussakin pikkupirua ja pahaa sisua, ett mua ei pizzalla pehmitetä, vaikk siihen kuinka aurajuustoa pintaan laittas. Idiootti ei ymmärrä, ett sana ANTEEKSI voisi toimia tässä tilanteessa kaikkein parhaiten.
 
Ottis
Kyllä tämä Taaviseni niin on, ett viimeisiään vetelee. Nyt minä odotan, ett mies ymmärtää tehdä aloitteen. Hän tasan tarkkaan tietää missä mennään. Tosin voihan tässä niinkin käydä, että minä kohta 'kilahdan' :kieh:.
 
Ottis en oikkein tiedä, nauraisinko..vaiko olisin vähän surullinen puolestasi? :| ..enempi kyllä(sori) pakkaa hymyilyttämän :whistle::D..ja EI sen vuoksi, että siun miehesi on nyt ihan pönttö prkle*#¤!!!!.. vaan kun jälleen taas sanasi tuolta näppikseltä niin osuvasti tänne löysit!!! ;)

..vaan onhan tämä ihan vakavahin paikka jos ukkoseis ei NYT tajua, vaikka rautalangasta olet vääntänyt!!!!!!!!!! :eek:

Ps..vaan..arvaatkos olla "ottamati" jos annetaan???.. :p
 
Kiitokset murmurin ja ottiksen ystävällisille "tietotoimistoille"! =)
Kiitos myös muista tervehdyksistä!
Saas nähdä mihin aikaan ryhdyn testailemaan... En minä arkisin kymmeneltä taida opehuoneen vessaa vallata labrakseni...! :LOL:
 
Ottis
Mur-mur ja muut Otin kun annettiin. Saunasta kun kävin vilvoittelemassa ilmoitin miehelle, ett nyt nitisee ja kitisee siihen malliin vasemman munasarjan paikkeilla, ett pitäis saada munaa ja äkkiä. Siinä vielä ihmettelin ääneen, ett mistähän sitä tähän hätään, kun tiellä sattui kävelemään paikallinen spurgu kaljakassin kanssa ja niin sit ryntäsin ulko-ovea kohti, että: "Erkki, Erkiltä irtoaa varmasti!". Mies tuli perässä kattomaan ikkunasta ja kyseli, että antaskohan tuo ihan oikeasti. Minä vannotin, ett varmasti. Siihen mies viimein sanoi, ett "Ei kai se auta sitten ku jörnästä". Rauhassa kävin viel löylyt ottamassa, mutten vaivautunut pukemaan, kun sanoin miehelle, ett nyt olis aika. Yritti viittä minuuttia tingata vitkuutteluun, mutt sanoin, ettei käy ja niin sitten ruvettiin hommiin. Tylsää, tylsää oli. Teki mieli koko ajan räpättää ja raivota :(. Vieläki olen kiukkunen ku perseelle ammuttu karhu. Mies yritti jotain jutellakin aktin jälkeen, mutt pois viereltään lähdin. Mun puolelta toi oli ihan puhdas pano, ei mitään muuta, ei rakkautta lainkaan, enkä usko, ett sellasesta niin suuri ihme kuin lapsi saisi alkunsa :'(. Toivottavasti huomenna olen jo vähän leppynyt.

ikiemo Opehuoneen veski on oiva paikka pissata tikkuun ;).
 
Haave10 ehkä kaksoset siellä :heart: :heart: mukavaa, kun sait noinkin nopeasti ultra ajan.

Taavi kiva ostospäivä sinulla oli =) . Dpo 8 kuulostaa hyvälle.

Terri ei ole tuollaisesta kokemusta, eikä myöskään ikinä ole kohdunnupukka ollut ulottumattomissa, minun tulkinta on tässä: ne on raskausoireita!! Ja paras niiden kuumiena aaltojen vain pysyä poissa. Testaatko huomenna??

Ottis voi mitä vääntöä, tsemppiä sinne.

Onlydream pahottelut tädistä, mutta uuteen kiertoon onnea.

ninni + peukutus.

Haave3 pahoittelut negasta, voi tosiaan tämä kevätkin tehdä tepposia kierrolle.

Mur-Mur sinulla on sitten hyvin pullat uunissa, kun ovis jo ovella ja talletuksest tehty.

++++++++ edelleen kaikille rktt:läisille ja ovistelijoille.
 
Ottis
Oivikki On niin ihanaa ku sä jaksat meitä kaikkia aina tsempata, vaikka itselläs just kävi kurja tuuri, ett joudut uuteen kiertoon odottaa, ett pääset PASsiin. Sulle totisesti sitä omaa suloista tuhisevaa nyyttiä omaksi toivoisin.

Terri Komppaan Oivikkia, ett ne sun oudot oireet ovat r-oireita. Voipi hyvinkin olla sellaista kohdun pientä värähtelyä siihen suuntaan. Hoppas det :heart:!

Mutt nyt luulen päässeeni vähän jyvälle tosta sun kummallisesta oireesta. Vähän vastaavaa tunnetta (värähtelyä kohdunsuulla) mulla oli silloin kesällä, kun olin raskaana. Tuota värähtelyä ennen tuntui hävyn sisällä sellainen tylppä ja silti vihlova pitkä kivun tunne, kuin repäisy ehkä. Jälkeenpäin olen ajatellut sen olleen pikku supistelua eli ett kohtu olis yrittänyt ajaa kuollutta alkiota ulos, vaan ei saanut aikaiseksi tarpeeksi kovia kouristuksia. Sitä mulla tapahtui kahteen kertaan, muistan aina ett se eka kerta oli yksi su-ilta, kun istuin töllöttämässä ja siitä ensin ihan vaan onnessani olin, kun kuvittelin sen olevan normaalia. Toisen kerran kun mokoman tunsin, osasin jo vähän ihmetellä ja huolestuakin. Jälkeenpäin muistin, ett toisen kerran jälkeen mulla meni masu ihan sekaisin ja veskissä oli sit pikkareihin tullut ihan pienen pieni tuhru rusehtavaa jotain.. Kun ei tuhruja kuitenkaan enempää tullut, jutun pian unohdinkin ja vasta kuultuani, ett alkio on kuollut, osasin noita asioita yhdistellä mielessäni. Sen yhden kemiallisen keskenmenon aikaan tuota samaa minisupistelua oli noin tunti puoltoista ennenkuin ekat tuhrut paperiin ilmaantuivat. Vuoto alkoi vasta aamulla.
 
Ottis
Rominas Itketään ja nauretaan yhdessä. Tässä kun olen naputellut ja lueskellut, olen jo vähän leppynyt eikä enää tunnu, ett niin suurta vääryyttä olisin tehnyt rakasteltuani en rakkaudesta, vaan koska oli pakko :). Ihan tässä on joutunut tuntojaan selvitellä isse isselleen. Tilannetta tällä hetkellä helpottaa se, ett mies nukkuu eikä pääse mitenkään ärsyttämään minua :LOL:. Onkohan mulla vähän hormonit sekaisin? Emmä yleensä näin murhanhimoinen ole ;).
 
Ottis
Ok, Rominas. Tarkoitus pyhittää keinot =), näin se on nähtävä.

Lähdenpä tästä Nukku-Mattia treffailemaan, mutt sitä ennen toivotan kaikille huomisen TOTT-testailijoille Onnea ihan hirmusesti!!
t. Ottis
 
Ottis, ihan ekaksi lohdutan sinnuu - kyllä niitä vauvoja saapi alkunsa ihan noista pelkistä PANOISTAHIN!!!=) ..ei siis tarvitse olla "rakastelua"..ei mitenkään - ainakaan meillä, voisi olla mahdollista sellainen..tarkoitan, että joka kerta olisi niin romanttista ja rakkautta mukana paljosta paljon..ihan tarpeesta ja himostahin niitä pienen pieniä alkaa kuule itämään - onneksi!!:heart:
 
Mulla ollut "mielenkiintoinen" ilta: Ensin "haukuttu" etten tee rahaa tarpeeksi kotiin ja sitten "haukuttu", että menee miehen kesä pilalle kun olen tekemässä rahaa ja hän ei voi harrastaa vapaasti. Joten Ottis en tiedä itkiskö vai naurasko tässäkään!!

Pitäis vissiin olla joku fakiiri, että vois joka puolela huseerata ilman että miehen elämä häiriintyy...Nyt meinaa kiukkua pukata, mutta kylmän viileesti ajattelin asiasta selvitä...Täytyy myöntää, että pikku hiljaa ne munkin lehmänhermot täyteen tulee...
 
Ottis
Voi Rominas Kuulostaa jotenkin tutulta tuo tilanne. Mua melkein itkettää toi sun haukutuksi tuleminen. Sun miehes ei näemmä osaa päättää mitä se haluais sun tekevän. Työntäköön se sun ukkos harrastuksensa sinne minne ei päivä paista :headwall:. Jotenkin tuntuu, ett jos meillä olisi lapsi, ett toi mun ukkoni veisais samassa kuorossa sun miehes kanssa.

Mur-mur Kiitos asiasanoista :). Jotenkin vain jäi paha maku suuhun, kun yleensä kuitenkin edes henkisesti kykenen virittäytymään jonkinlaiseen rakkaudelliseen tilaan, mutt nyt ei vaan onnannut :(.
 
..ja siitä puheen ollen..miekin tallettelin hieman "pankkiin" ;) ..en vain tiedä tapettiinko kaikki mahdolliset vaavin alut kun rasvan kanssa läträttiin hieman leikkiä? :whistle: :/ ..olis kyllä ollu omastahin takaa liukasta..mutta menköön nyt tällä kertaa näin..huominen taukoa(ovis+ luultavasti silloin) ja perjantaina sitten se KUNNON talletus!! :D..silloin nimittäin miulla munasolu lähtee matkaamaan - jos vanhat merkit pitävät paikkansa..härre gyyd, miehän pääsen sitten taas RKTT- listalle piinailemaan ittiäni :p
 

Yhteistyössä