40+ "So what"!! (vol.9) =)

Terri: Kiitos!!! :heart: Toivotaan, että ne olis ollu niitä viiden päivän simppoja!! Tai vaikka vain 2pvän!( Ja toivottavasti olivat vielä mieskunnossa kun oilin treffasivat!!) Enpäs ollut asiaa tuollalailla edes ajatellut!!! :)

Lämpö oli 36,8 eli eiliseen 36,7 pikkasen parannusta!
 
Ottis
Terri ja Rominas Kiitos symppauksesta. Kovaa päätä tässä tuon ukon kanssa tarvitaan :headwall:.

Rominas Itseasiassa jos sinä simppasia sait dpo-2, niin sullahan on pullat erittäin hyvin uunissa. Nimittäin samaan ajoitukseen itse tähtäsin/ tähtään. Miehellä vielä shaansseja jos ovis ei ole huomenna. Perjantaille nimittäin vielä saisi niitä simppasia hankittua noin 1,5 vrk ennen Oilia. Tarkistelin meidän pupuiluja plussakierroilla ja näin on pupuiltu, siis dpo-4, dpo-2, dpo-1 ja dpo 0. Sillä dpo1:lläkään ei enää ole niin väliä ollut hedelmöittymisen kannalta.

Mutt jos ei simppoja nyt tipu eikä varise, niin alan todellakin arvottaa tätä suhdetta uudelleen. Eihän toisen kaverin käynnistä kíukustuminen ja vauvapuuhastelut ole ollenkaan samalla viivalla, vaan pikkujutut pitäisi osata laittaa sivuun näiden isompien asioiden rinnalla!! Niinpä kai minunkin pitäisi nyt osata niellä loukkaantumiseni, mutt totuus on, että kun mies on turpa rullalla, ei sen pilikään silloin kiinnosta vähänkään vertaa :(.

Onlydream Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:. Kurja ku meidän hyvän putken katkaisi :headwall:. Tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon. Pettymys viiltää aina, mutt aina sieltä on myös ylös noustu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:



Ottis voi surku kun siulta ne simot eilen jäi saamati :( ..mutta älä ihmeessä vielä luovuta!!!!

Vaikka pupustelut onnistuisivat vasta välillä dpo-1 - 1 kerkeävät siimahäntäiset ihan hyvin munasolun kohtaamaan!!!!:wave:

..eihän ne pupustelut aina mene niin kuin suunnittelee..ja ymmärrän siun kiukkusi juuri NYT kun se eka Clomikiertokin nyt vielä - halitus:hug:..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terri:
Voi että, kun on vääntämistä sulla, Ottis. Ei oo kiva, kun pitäisi jokainen sana ja teko miettiä, ettei mies vedä hernettä nenään. Minusta tuo, että ei haluasi sinun tapaavan kavereita tai sukulaisia kotona kuulostaa aika kamalalta. Mutta yritä nyt jotenkin pitää pintasi, ettei clomikierto mene ihan hukkaan.

i.
Ottis olen samaa mieltä kuin Terri. Ihme touhua tuo miehes suuttuminen jostain sun vieraastas :eek: :( .


:hug: Onlydream tätin tulosta.

ON: testailut aloitettu. Eilen testasin ovistikulla ja tuli haalea viiva, sellainen kuin yleensäkin tässä kierron vaiheessa. Aamulla r-testi, negaa näytti. Huomenna olis tätipäivä jos kierto samanmittainen kuin kaksi viimeistä.
 
haave2010 mukava kun sait neuvolan noin pian, mukavaista masun kasvattelua siulle ja käythän aina välillä kertoilemassa meille kuulumisiasi - vaikka kurkitaanhan me säännöllisesti tuonne pömppävattaisten puolellehin!!!:wave:

Masuasukille vielä rekkalastillinen tarrasukkasia & liimaa!!!!:heart::heart::heart:
 
Olin kyllä mukavasti yllätynyt eilen kun simpaset tuli talleteltua.=)

Mies läksi jo nukkumaan ja ajattelin että, "tässäkö tämä nyt taas"..menin kuitenkin vielä suukittelemaan hyv yön pusut ja vähän "silittelin"..ja siittä se sitten lähti.. :p
Vielä vaan täytyisi parisen kertaa onnistua, jotta edes tyydyttävään tulokseen talletteluissa pääsisi..sitä alkaa olla näköjänsä vähään tytyväinen..;)


Viime plussakierrollahan muniskivut(munasolu irtosi)oli lauantaina, pupustelu sitten sunnuntaina..eli näin laskien dopo1 oli se Tärppi kerta ;) <--Ottis huom!:wave:

Olo aika tukkoinen ja särkylääkekkään ei oikein tepsi :snotty: nukuin pitkät yö unoset, mieli pikasen pare nyt..mie muuten huomasin, että ne miun tabut oli menneet vanhoiksi 12.2.2010!..onkohan tehoja enää?..on miulla nyt varmaan vuodeksi kirjoiteltu resepti siellä odottelemassa joten ei hätiä mitiä, alan syömään tänään sitten "tuoretta" ja nuo vanhat vien apoteekkiin samalla tyhjien Fragmin ruiskujen kera.

Tässä odottelen jo malttamattomana jotta pääsisin dippailemaan O-testiä, joskus klo. 14.30 aikoihin..alavattala on tuntemuksia edelleen ja eilenpä huomasin sen olevan myös tuolla oikealla puolella..onkohan sieltä nyt irtoamassa tällä kertaa.. :)

Lämmöt on käyttäytyneet nyt melko normisti, aamulla 36.1 ja nyt 36.6..nousevat varmaan vielä myöhään tuonne lähemmä 36.9(eilen näin)..

PALJON ++++++++++ SÄTEHIÄ JOKAISELLE!!!![/b]
 
Ottis
[/url]




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)...........kp2/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp3/20-50........y?....................4.
mur-mur (44).............kp9/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp12/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp12/23-28..........yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp13/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp14/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp15/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp16/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp17/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp20/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp20/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp22/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp22/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp23/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp24/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp27/28-42.........yk12...............3.
Taikakuu (41)..............kp28/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp29/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp32/28..............y.2v................3.




RKTT

haave3 (41)....................dpo18
LittleBear (38)................dpo11
ninni-70 (39)..................dpo10
mahdotontako (45)........dpo10
Iida-Karoliina (45).........dpo10
Terri (45)........................dpo7
Taavi166 (38)................dpo5
Rominas (40)..................dpo4
happihyppy (39).............dpo1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 
Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Viime plussakierrollahan muniskivut(munasolu irtosi)oli lauantaina, pupustelu sitten sunnuntaina..eli näin laskien dopo1 oli se Tärppi kerta ;) <--Ottis huom!:wave:
Mur-mur Uskonhan minä, ett tärppi voi tuolloinkin käydä. Meillä vaan on niitä plussia tai haamusia näkynyt just tuollaisista pupuilukierroista, joista Rominakselle kirijuuttelin :).


 
Täällä testailtu melkein saman vahvuinen viivanen O-testillä. Saattaa olla, että myöhemmin alkuillasta jo yhtä vahva..Oili tulee kyllä kyläilemään turhankin aikaiseen :/ ..mie niin sen olisin halunnut aikaisintaan kp10-11(TO-PE)

..jos ovis+ torstaina, irtoaa miulla munasolu JO perjantaina..olisi kivasti voinut simoja talletella TO ja PE illasta sitten ;) .. mies ja poikanen ovat sitten mummulassa kyläilemässä su-ma välisen ajan.

 
Voi p...ele tota Ottiksen ukkoo. Kohta mä ihan oikeesti tuun teille jöötä pitää. Tai taidat sinä Ottis ihan itsekin sen tehdä. Joskus vaan kummasti auttaa kun joku muu, ulkopuolinen sen tekee. Minun mielestäni ihan oikein pohdit kun mietit koko suhteen jatkoo. Voimia ja järkeä siihen touhuun. Siinä oot ihan oikeessa, että ei ne petipuuhat kyllä kiinnosta, jos turpa on rullalla, se sama sit toimii tietty toisin päinkin. Pilin saa haukkumalla piiloon. Kokemusta on.
 
Ottis
Mur-mur Sinähän minut kiinni otat. Minä olen kahden vaiheilla onko ovis perjantaina vaiko lauantaina. Toisissa olosuhteissa se olisi vain hyvä juttu, kun tietää, ett follit ehtis hyvin muhevoitua ja limiskin kasvaa, mutt nyt kun ukko on mitä on, niin on ihan sama milloin tulee. Ovista testailen kuitenkin ihan sillä, ett tiedän milloin voi tätiä kylään odottaa. Jos tänään olisin 0+:n tikkuun saanut, pientä mahkua olisi voinut olla jos simppaset elävät sen 1-5 vuorokautta, mutt perjantaille ei miehen simppaset elele, se on vissi ja varma :'(.

Miten muuten sen kn:n pitäisi nyt näin Oilin alla olla? Mun napukkani nimittäin oli illalla vetäytynyt niin ylös, etten siihen yltänyt ollenkaan. Mullon lyhyet sormet :LOL:.

Taavi166 Tervetuloa :flower:! Totisesti tässä jo ulkopuolista apua tarvittaisiin, sillä tuo miehen käytös on niin suunnattoman itsekästä, ett sitä ei voi ymmärtää. Todella loukkaavaa vetäytyä petipuuhista tässä vaiheessa ja varsinkin, kun toinen on hormonien kanssa alkukierron kärvistellyt, ett shaanssit olisivat mahdollisimman hyvät. Mulla on nyt sellainen olo, ett vaikka heti tulis kotiin pili tanassa, se ei mua hetkauttas. Luomukierrossa vois olla eri juttu, kun tuntuisi limoja ja hyrräis silleen, mutt nyt olen niin kuiva ku Sahara eli ei tee seksiä mielikään. Tosin tiedän, ett tarvittaessa niitä limoja tulis, mutt nyt eletään näillä korteilla.
 
Omaa napaa. Ihan kaikkee en saanut mitä ostamaan lähdin. Mutta lahjat ja liivit tuli hankittua. On se luksusta olla esim. liiviostoksilla kun ei tartte miettiä miten muksut viihtyy eikä ole koko ajan tuli pehvan alla johonkin kiire.

Tänään muuten on ollut aivan täysin oireeton päivä. Mitä ikinä se sitten meinaakin.
 
Ottis
Taavi166 Niin minäkin muistelisin dpo5:n olleen oireettoman päivän :). Sullon ollut tänään niin paljon muita mielekkäitä virikkeitä, ettet ole varmaan niin tarkkaan muistanut kroppaas kuulostella. Mutt katotaanpa viikon päästä miltä näyttää ja kuuluu.

ON Minä tunnen nyt olevani niin yksin tän vauvahaaveen kanssa, ett nyt hyvin konkretisoituu se tilanne, kun joskus on lopullisesti laitettava loppu haaveilulle ja löydettävä elämään muuta sisältöä. Hullun hommaahan tämä on valtavien testiarsenaalien kanssa purkkiin pissailla ja seurata kiertoa, kun toinen viilettää maailmalla oman mielensä mukaan, eikä muuta tee kuin vaatii itselleen omaa aikaa ja rauhaa.
 
Ottis: Meinaatko että olis hyvä tilanne, kun dpo-2 simpattu?? Sehän kuulostaiskin hyvältä.. :
Mä taas olen yrittänyt tähdätä dpo-1 mutta almanakan mukaan jahti on ollut useammassa kierrossa silloin saaliiton.. |O
 
Ottis Ovis on i h a n kynyksen takana jos siun napukkais on ylhäällä, melkeinpä tiellä tietymättömillä ;)

Miulla itselläni on jotenkin relampi oloinen(ainahin NYT)tämän kierron kanssa..vaan kohtahan ne "oireiden" kytistelyt alkaa ja silloin ei kyllä enää hermo piä :eek: ..mie muuten tiedän ainahin 2 selvää oiretta, joita pitäisi miulla olla jos plussa pärähtää..hikoilupuuskat kovat ja voimakas kihelmöinti rinnanpäissä, varsinkin iltaisin!! :heart:
 
Kontrolliviivaa vaan...Elikkäs aamulla heti purkkiin liruttelin ja Apteekin Omalla testailin,eikä todellakaan minkäänlaista haamuakaan näkyvissä.Että missähän nyt mennään!!Myöhäiseen plussaan en usko koska ei ole tullut pupusteltua kuin tossa alkukierrossa ehkä kp 13 kun en muista..Mutta mitäköhän minä oikein nyt teen ystäväiseni??Joku häikkä tässä nyt kyllä on..Voiskikohan olla noista lääkityksistä,Sertralin orion ja Propral..täytynee googlettaa.
 

Yhteistyössä