40+ "So what"!! (vol.9) =)

haave3:sta minäkin mietin kun tuon rktt-listan näin. Muistaakseni oli negan :( testannut eilen, mutta vielä ei kirvestä kaivoon heittänyt kun tätiä ei näkynyt. Mutta käyhän päivittämässä haave tilanteesi. =) Odotamme innolla.

Entäs LittleBear?
 
Ottis
Ikiemo Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Itseään mokoma taas odotutti, mutt täysillä uutta kiertoa päin, onnea siihen triplaten :heart:!

Raskauskeijun ohjeiden mukaan oviksen tikuttaminen kannattaa aloittaa kp15, jos kierto 32 päivän pituinen. Samaa sanoo Cb:n digitaalisen ohje.

Mur-mur Pikaista paranemista :flower:! Kiva, ett sen lääkityksen pääsit heti aloittamaan, jospa se elo siitä kirkastuisi.
 
Ottis
Rominas Kiitos kysymästä :flower:! Täällä tilanne sellainen, ett taas töistä tultuani ekana purkkiin pissasin ja dippasin siihen Cb:n digitaalisen testin (tyhjää naamaa näytti), Raskauskeijun o-testin (20mIU/ml) ja Testikaupan herkän o-testin (10mIU/ml). Kuvat alla noista puikkotesteistä. Ei nyt näytä viivat vahvistuvan sitten millään. Digin liuska näytti vahvaa haaleeta viivaa, enkä osaa varmaks mennä sanomaan näyttäskö huomenna huippua vai ei. Ihan hyvä sinänsä, ett Oili ei nyt ainakaan liian aikaisin tulen, joten limakalvot ehtivät hyvin kasvaa :). Tänä ltana pitäisi simppoja talletella. Edellisestä kerrasta tuleekin 2.5 vrk, joten hyvin niitä pitäisi olla saatavilla. Jos Oili tulee torstaina, talletukset osuu nappiin, jos perjantaina, niin mies joutuu vaan vähän enemmän työstää.
 
Ottis
Sitä piti Terriltä varmistamani, että sullahan gyne määrittää Terojen aloittamispäivän ovulaation perusteella? Muistaakseni kerroit, ett alat ottaa niitä 2 pv oviksen jälkeen. Mulle gyne kirjoitti reseptiin, ett Terolutia mun pitäis ottaa kierron 15.-24. päivinä. Jos mulla on ovis kp13, toi ohje olis ihan ok, mutt jos ovis onkin kp14, niin olisko hyvä aloittaa Terot vasta kp16? Siis mikä perustelu sun lekurilla siihen aloitukseen oli?
 
Ottis ylemmässä O-testissä(herkempi?)on testiviiva ainahin paksumpi..

Älä sie turhaa huoli, että viiva EI vahvene :) sehän saattaa vahveta vasta esim. yhtä vrk. ennen ovis plussaa..aina ei kroppa toimi samoin..ja huom: Nyt on kevät, eli kyllä itse sen piikkiin monasti pistän nuo hormonaaliset muutokset!

Miullahan esim. kesäisin vuotoa aina enempi - ei niin kiva :/

Mie tuossa käväisin ihan pikaiseen unessa kun poikanen Pikku kakkosen sivuilla surffaili..ja nyt sitten kalakeitto odottelee syöjiään ja luumutortut uunissa paistuupi =) ..löytyi Joulun jäljiltä pakkasesta vielä 5 levyä ja kohta kaffet keitän - namis!! :p
 
Nopsaan Ottikselle: Mulla on siis käytössä Lugesteron, joka on myös keltarauhashormoni. Laitan sitä emättimeen iltaisin loppukierrosta ja aina dpo 2:na on aloitettu ja käytetään 14 vrk. Gyne sanoo aina, että oviksen pitää saada rauhassa mennä ohi, ettei Luget sekoita sitä.

Nyt kotia kohti.
 
Ottis
Ok, kiitos Terri. Tuota minä ajattelinkin. Eli jos mulla ovis tulee kp14, aloitan Terolutin kp16 ja jatkan sinne kp25 asti.

Mur-mur Niin oli viivanen minunkin mielestäni vahvempi siinä herkemmässä testissä, mutt eipä ole suurta eroa, ei.. Ja kyllä ku mä kaikkia tikkujani vertailin ja niistä ottamiani kuviakin, niin ne päivä päivältä ovat aavistuksen verran vahvistuneet. Mutt noiden puikkotestien mukaan en ainakaan nyt odottele välttämättä, ett ovis olisi torstaina, sillä tuskin tasavahvaa huomenna näyttää. Mutt ei se mitään, parempi vaan limiksille jos siirtyy =).
 
Ottis
Haave3 Mitäpä kuuluu, testailitko plussan :heart:?

Aika hurja plussasaldo muuten täällä. Just katoin, ett sen jälkeen , kun mä olen alkanut täällä pörrätä joulukuussa, on jo 9 meistä plussannut. Pinkki69:iä en ehtinyt oppia tuntemaan, mutt muut kyllä ;). Ooops :ashamed: ja ton 'tilaston' mukaan vain 10 plussais vuoden aikana :(. Sovitaanko, ett tilastoihin ei tuijotella, vaan vain plussat puhuu tässä pinossa??
 
En ole tänään testaillut kun ei siihen testiin tullut viivan viivaa toissapäivänä..tai siis testiviiva tietty mut..Ei tässä oikein nyt passaa kuin ootella sitä tätsyä..lämmöt oli töistä tullessani äsken 36.2 eli matalat on..Eikös ne lämmöt täytyis olla jo likellä 37 jos olisin raskaana..?Olisi se Apteekin Oma tuolla vielä yksi..mutta ootaan ainakin huomenaamuun.Mitään oireita/näkyvää ei tädistä ole,mutta ei ole kyllä r-oireitakaan..tylsääää :'( No katotaan kuinka miun käu..maltanko aamuun oottaa!
 
..tästähin keskustelua jo paljon..mutta muistutuksena taasen ;) ..

Vaikka oikeaan aikaan kuukaudesta liikkeellä oleminen ei varsinaisesti lisääkään hedelmällisyyttä, se kuitenkin lisää mahdollisuutta tulla raskaaksi. Ajoitus on avainsana, kertoo Pollack. Munasolu elää vain 12-24 tuntia, mutta siittiöt voivat elää naisen lisääntymisalueella paljon kauemmin, jopa viisi päivää. Joten lisätäkseen hedelmöittymisen mahdollisuutta kannattaa aloittaa intiimit kanssakäymiset jo kolmesta neljään päivään ennen ovulaatiota ja jatkaa aina noin vuorokautta ovulaation päättymisen jälkeen.





..ovis viiva hailukainen vielä, vaikka vatsassa tuntemuksia. KN pehmennyt ja avoin, eipä juurikaan vielä limoja..lämmöt(taas) 36.9C..
 
Ottis kiva on meillä tosiaan tuo plussanneiden joukko..ajatella, että vajaan 3.5kk:n aikana 9 naista-Yessss!!! :D ..kovasti täällähin perästä koetetaan viimosilla munasoluillani..jos vaikka..:heart: ..ei tietää voi..

Huomio! Eikä aina ne pelkät muniksetkaan ole vain vanhoja..kyllä miehellä alkaa tuossa 30v jälkeen ja vasitenkin 35v niissä simppasissa myös olemaan huonokuntoisia: uivat surkiasti, epämuotoisia, kromosomeiltaan viallisia jne...tänään taas opiskelin tätähin kovasti..
 
Ottis
Haave3 Ethän sinä vielä vanha ole etkä akka ollenkaan :wave:.

Ja minä taas mietin, ett mitenkähän tän illan simppatalletusten käy ku mies ei ollut ollenkaan hyvällä tuulella kotiin tultuaan ja hetki sitten lähti mökille, kun täällä ei kuulema ole mitään tekemistä. Eilisen illan venyi ja paukkui sisällä, kun minä rapsuttelin pihalla. Ei uskaltanut nokkaansa ulos laittaa ku pelkäs joutuvansa hommiin. Perskutarallaa :headwall:! Välillä jurppii niin maan perusteellisesti ku ei viiti tehdä kotona mitään ja aina jos on pienikään pisara energiaa, on lähdössä mökille. Ja katotaanpa vaan kun muistutan tän illan velvollisuudesta, on sitten taas niiiiiiiin väsynyt, ettei jaksa mitään.
 
Joku aiemmin jo varotteli, että rktt-listalla aika kuluu hitaasti. Mutta että näin hitaasti :eek: Hitsi.

Naureskelen varmaan itekin näille tuntemuksilleni sitten kun täti on tullut, mutta kun ette mua pakoon pääse niin omaa napaa taas. Tänään ei ole vihlonut, kuumottanut tai särkenyt. Alakerrassa on sellainen kumma painon tunne. Tiedän, että oireettomuus on ainoa oire näillä dpo-lukemilla tai ettei vielä mitenkään mitään voi tuntea... mutta laitan nyt tähän näitä, naureskellaan tai ihmetellään sitten yhdessä vajaan kahden viikon päästä. :p
 
haave3 Ei saa heittää kirvestä ennen tätiä! Noi sun oirees sopii raskautumiseenkin ihan yhtä hyvin. Onneksi sulla testejä jemmassa ja en voi kun ihailla kärsivällisyyttäsi ja selkärankaasi. Ite varmaan testailisin joka aamu ja ilta. :D
 
taavi166 kiittis, mie koetan :) jaksuja siullehin piinailuun&plussaa!!:heart::wave:

Ottis kuuleppas..miekin ajattelin simppatilin avata, vaikka oloinen mitä on..muniksissa jo kummasti välillä kipunoitsee :x ..kurkku on myös tosi kipiä, kuin hiekkapaperia..no, sitä en tuohon simppajahtiin tartte ;) ..mieskin vaikuttaisi kyllä nyt ihan myöntyväiseltä - taitaa jo puuttehessa olla.. :LOL:
 
Ottis
Taavi166 Minähän olin viime kierrossa ihan varma jo dpo4, ett olen raskaana :LOL:. Oireet olivat vahvat ja kyllähän se haamu lasissa dpo10 pyörähtikin. Kirjoittele ihmeessä tänne tuntemuksiasi, niin mä saan sit sanoa, että:"Mitäs minä sanoin ;)?"

Kiitos Taavi symppauksesta :hug:. Sun pitäis varmaan vähän tulla tuota mun ukkoani koulimaan. Hänelle viestin perään nakkasin, ett siihen malliin äkäilee, ett tänään pitäis vähän harrastaa seksiä. Tietää sen kyllä ku noi lappuseni hänelle viikonloppuna esittelin. Lauantai-iltanahan ei sekstailtu niinkuin alunperin kaavailin, mutt su-aamuna kyllä ja ihan miehen aloitteesta. Tämä päivä vain ei mennyt mieheltä ihan putkeen :whistle: ja pitäähän siitä nyt eukolle mieltä osoittaa.

Mur-mur Mulla myös vähän räkäinen olo, kun eilen tuolla tuulessa ja tuiskussa pihalla touhusin. Kipeäkin aamusta olin kuin mikä. Nyt silmät vuotaa ja olo kurja, mutt sauna lämpenee, joten aion olla oikeen hehkeetä, kun mies tulee kotiin. Sen hän tietää, ettei ole varaa todellakaan alkaa pihtailla. Toisaalta tänään jo vähän laskeskelin, ett jos ovis onkin perjantaina niin ei niin kamalasti haittaa, vaikkei tänään pupuiliskaan, mutt kyllä mä silti itse laittaisin kaiken mahdollisen peliin ja likoon nyt. Toivotaan siis, ett mies mökllä onnistuu relaamaan ja tulee uutena miehenä kotiin ;).

Onnea teille niiden vanhojen simppasten ulosajoon :heart:!

ON Totuus kuitenkin on, ett näin oireetonta ovisaikaa ei mulla ole sitten keskenmenon ollut. Vasemmalla puolella muniksissa toisinaan tuntuu. Nytkin piti housun kaulusta vähän availla, mutt muuten ei mitään. Taidanpa tuolla suihkussa tehdä vähän sisätutkimusta :).
 
Ottis miulla taas NYT on iltaa kohden niin oireet kasvaneet, jomottelee molemmille puolille:x että hädissäni jo dippailin toisen testin :p ..hailu viivanen niin kuin päivällähin tuli.

Mie olen jotensakkin pirteämpi tänään ollut..olisko jo ihan psyykkistä kun aloitin nuo lääkkeet..osuutta saattaapi olla kyllä =)

Toivon Ottis, jotta se ukkoseis ei ole kun myrkyn nielly ja tekee osuutensa ihan kiltisti, sekä mukisemati!! :D

..kattotaan miten miun käy..toivottavasti käy mäihä ja ei tule iso poru.. B)
 

Yhteistyössä