40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Voi harmi Oivikki, ett noin kävi. Mutt nyt sitten vain luomukiertoa odottelemaan. Toivottavasti silloin on parempi onni myötä. Kuinka ohut on muuten liian ohut limis? Ihan uteliaisuuttani vain kyselen.

Taavi166 Olen muissakin plussakierroissa tuntenut nippauksen dpo3, mulle se on varma merkki tärpistä, vaikk muut voivat pitää mua ihan sekopäänä. Peukutuksia plussan puolesta sulle :heart:!
 
Oivikki, tosi harmi, ettei siirtoon nyt päästä, mutta onneksi luomukierroissa on ollut parempi limis. Katsotaan, jos taas seuraavalla kiekalla ollaan samoilla kiertopäivillä. Olisi mukavaa olla rtkk-listalla yhdessä jännäämässä.

Mun saldoni haaveilussa on siis plussan puolella täysin, sillä se, että sain esikon 42 vuotiaana oli jotain niin ihmeellistä, etten olisi koskaan kuvitellut voivan sen tapahtuvan. Mutta kun ekat kaksi raskautta tuli niin helposti, jotenkin sitä tuudittautui ajatukseen, että kyllä se pikkukakkonenkin sieltä tulee. Alkuun pelkäsin, että ikäeroksi tulee vajaa vuosi :-D Nyt tulisi jo reilut neljä vuotta, jos tässä kierrossa tärppäisi. Tänäänkin lapseni kyseli, että onko hänellä iso- tai pikkuveljeä. Hän on siinä iässä, että alkaa ymmärtämään, miten erilaisia perheitä on ja että toisilla on kavereita kotonakin. Mutta on tosiaan ihan eri asia haaveilla ensimmäistään kuin kakkosta, vaikka haave tietysti on samanlainen.

Vai jo dpo 3 olet jotain tunnistanut, Ottis. Minä pidän varminpana merkkinä oireettomuutta näinä päivinä, mutta sitten dpo 10 tietämissä odottaisin entisten perusteella nännien kipeytymistä ja tietysti kovaa palelua.

Iida-Karoliinalle heipat. Mitäs kuuluu?
 
Oivikille vielä, kannattaisko sun sittenkin ottaa digiovistesti käyttöön. Se on mun mielestäni herkempi kuin moni muu testi ja tietysti helppolukuinen. Kun liuskatestillä vielä arpoo, että onko vai ei, niin digi päräyttää hymynaaman tauluun.
 
Minä se vaan itteeni kuuntelen. Sekopää taidan olla, kuten Ottiskin ittestään tokaisi. No se jomotus loppu, pari tuntia sitä kesti. Nyt kuumottaa mahan alta, liekö iltatee siellä paahtaa mahassa. Minä sekopää tietty muuta meinaan. =) Jos seitsemän seuraavaa päivää menee yhtä hitaasti kuin tämä päivä, kuolen.

Mutta iloista iltaa kaikille ja onnellista, minä painun jo petiin kun niin ramasee. |O Ötyä.
 
Kiitos myötäelämisestä ja uuden kierron onnen toivotuksesta, mahdotontako, iida-k, ottis ja terri.

Terri minulla silleen outo tilanne, että digilläkään en saanut täyttä sarvea ( silloin oli se versio vielä ), mutta "viiva testissä" näkyi yhtä vahvat viivat. Mutta ajattelin kyllä paketi digejäkin tilata ( yksi on vielä tuolla kaapissa jäljellä ). Oma päätelmäni on, että juon liika nesteitä ja sitten on liian laimea pissa testattavaksi. En pysty vähempääkään juomaan, kun muuten on kokoajan jano. On hienoa, että olet esikon saanuut näillä vuosilla ja lisäksi se antaa minullekin lisää toivoa. Toivottavasti sinä jo tässä kierrossa + ja minä sitten tulen pian perässä tuonne odottajiin.

Ottis en osaa sanoa limiksen paksuutta, en kysynyt, oli se vähän kasvanut. Mutta eiköhän se suurempi ongelma ollut tämän tiputteluvuoto, eihän siinnä tilanteessa mikään tarraa kiinni :eek:

Taavi voisihan sitä noilla oikein herkillä r-testeillä jo testailla kp 8, mutta taitaa olla semmoista markkinointi puhetta enimmäkseen tuo noin aikaisin testaaminen.
 
Ottis
Taavi166 Kivaahan se vain on kun on jännättävää ;).

Oivikki Ok! Mulla oli tänään vähän samaa ongelmaa ton janon kanssa. Pissaa oli töissä pidäteltävä, ett sai o-testit tehdä ku tuli kotiin ja janotti koko ajan niin maan perusteellisesti. Vähän suostuin vain suutani kostuttamaan ja sit ryyppäsin ku sain purkkiin pissattua :).
 
Aaahhhh, olipa ihana käydä kylpeä ropsauttamassa :) ..kyllä sitä on aina kuin uus immeinen ja puhtoinen oloinen!

Oivikki niin, eihän ne valmistajat turhaan noihin O-testi ohjeisiin laita sitä pisun pidätystä ja runsaan veden nauttimiskieltoa 2h ennen testailua - se todella vaikuttaa tulokseen..jos vain suinkin pystysisit olisi hyvä, että et joisi niin paljon ennen testausta.. ennen vaikka suuta vain kastaisit aina pikkasen..ei tulisi sitten kova pisu hätäkään ;)

..miulla ei tuota ongelmaa ja pidättelenkin kevyesti vaikka 6h :p mie kun en juo oikiastaan kuin kaffetta, maitoa 1-2lasia ja tabletit sitten veden tai mehun kanssa ales..kesällä kyllä sitten tietty tulee juotua, mutta aika vähällä nesteellä pärjään - hidas aineenvaihdunta kun on..pitäisi kyllä enempi hörppiä..mutta en jaksais sitä veskissä ravaamista sitten.. :/
 
Mur-Mur ja Ottis Yritän seuraavan kerran olla juomatta niin paljon ovistestausten aikaan. Ja sitten "tankata" päivällä ja juoda vähemmän illalla. Normaalisti minä voin juoda illalla 1 - 1½ ihan kevyesti ja sitten aamulla teetä ja muuteman lasin vettä ja / tai mehua. Pitää muistaa tuo suun kostutus keino.
 
[/url]




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp2/20-50........y?....................4.
mur-mur (44).............kp8/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp11/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp11/23-28..........yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp12/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp13/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp14/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp15/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp16/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp19/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp19/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp21/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp21/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp22/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp23/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp26/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp26/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)...........kp27/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41)..............kp27/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp28/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp31/28..............y.2v................3.
haave2010 (43)..........kp34/29-30........yk14...............4./1.yht.



RKTT

haave2010 (43).............dpo19 PLUSSA 7.4.2010 dpo 13 :heart: :heart: :heart:
haave3 (41)....................dpo17
Minnihiiri68 (41)............dpo13 PLUSSA 11.4.2010 kpo11 :heart: :heart: :heart:
LittleBear (38)................dpo10
ninni-70 (39)..................dpo9
mahdotontako (45)........dpo9
Iida-Karoliina (45).........dpo9
Terri (45)........................dpo6
Taavi166 (38)................dpo4
Rominas (40)..................dpo3
happihyppy (39).............dpo0
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.





 
Ikiemo harmitus tädin tulosta:hug:..

..tuossapa esim. Raskauskeijun testinteko ohje..

http://www.raskauskeiju.fi/tiedostot/OVULAATIOTESTI_liuska_ohjeet.pdf

..jos kierto on välillä 21-38 onnistuu ovista vielä hyvin metsästelemään..mikäli pidempi, on jo vaikeaa..mieti omaa kiertoasi..minkä pituinen olisi se lyhykäisin kierto ja millainen taas se pisin?..sen mukaan sitten aloittelet..on toki vaikiampaa, jos kierto kovin heittelee - ei kuitenkaan mahdotonta..silloin vain menee noita testejä enemmän kierrollansa.
 
Harmi, kun Oivikki joutuu odotteleen vielä kuukauden. Odottavan aika on pitkääkin pitempi, vaikka jälkeenpäin se tuntuukin lyhyeltä.

).( Eilinen ovisplussa hyödynnetty. Limat oli kuitenki ihmeen vähäiset :/ . Onkohan mulla oikeesti edes munis irtoomassa? No, mut saa silti laittaa RKTT-listalle.
 
oivikki, itku kun ei siirto nyt onnistu! :hug: Olen muualtakin lukenut, että noin voi käydä, siis luomukierrossa tulee hyvä limis mutta lääkkeillä ei. Toivotaan että ensi kuussa ovis tulee oikeaan aikaan! Ja toivottavasti tuo "nestepaasto" vähän auttaa sen oviksen bongaamiseen.... Mulla muuten myös tän kuun lopussa tulee kaksi vuotta ekasta yk:sta... On tää pitkää toivomista ja pettymistä. Jospa meillekin vielä se tuhiseva onni suotaisiin...

mur-mur, ikävää kun sua kevät meinaa masentaa, jaksamista!

:attn: huomenna en pääse koneelle, eli jos joku haluaa, saapi päivittää!!! :attn:
 
Täällä nenu&pää tukossa alkoi tämä päivänen :snotty: ..samaa on tauti, kuin poikasella..

Toivon vain, ettei kovin kipiäksi olo ala - miulla tai miehellä, onnistuisi nuo simppasten tallettelut mukavammin.
Lämmöt laski vasta eilen normilukemiin, nyt kuitenkin JO kp8..kumallista..nyt aamup. 36C

Lääkäri kirjoitteli/uusi reseptin, joten äskenpä ensimmäisen tabun napaani heitin, kattellaan parin viikon päästä mikä tilanne ..jospa se tästä iloksi muuttuupi :)

Ottis mietoja menkkamaisia tuntoja täällähin muniksissa, se ihan normaalia :wave:
..ajattelinkin illasta "huonot" simot mieheltä avittaa poijjes :p kerkeää sitten niitä parempia kehittyä siellä oikeaa täsmäiskua varten - joka melko varmasti välillä to-su..


Mukavan muikeaa päivää&plussa sätehiä kaikille!!!


..pitää päästää poikanen konehelle kun lupasin ;) ..
 

Yhteistyössä