40+ "So what"!! (vol.9) =)

Touhukas viikonloppu takana. :D Ja iloisia uutisia on tämä palsta väärällään. :wave: Onnittelut plussanneille! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Mukavaa lukea positiivisia testituloksia, jos sitä itsekin sitten intoutuisi. Mutta vielä kerran onnea
 
Ottis
Terri Puhallellaan nyt ne sun hikiaallot huis männikköön ennenkuin ehtivät sinua kiusaamaan. Ajatteles kuinka ihanaa oliskaan kesävaatteiden alla saada alkavaa vauvamasua kasvatella :).

mur-mur Voi ku minä olen niin suruinen sun puolestas, ku itsellä vaikka väsy painaa silmäluomia (ku ei malta yöllä nukkua) on sellanen olo kuin kevät jo sisällä kihelmöis. Tänään heti töistä tullessa mietin mitä tekisin ku aurinko niin ihanasti lämmittää. Rapsuttelisinko vähän tuota etupihaa, jota aurinko on jo kuivannut vai hyökkäysinkö porstuan kimppuun ja pesisin sieltä ikkuna sisältä ja ulkoa, verhot myös?? Kunpa saisin edes pikku ripauksen tästä kutinastani sulle :hug:.
 
Ottis
Lumisydän ja Happihyppy, joko on ovistestejä pisussa liuoteltu?

Minä dippasin taas tänään ja hetken verran jo ajattelin, ett jos pelkästään noiden Raskauskeijun ovistestien varassa olisin, niin varmana jo pelkäisin, ettei Oili tulekaan ku tuntuu, ettei viiva vahvistu sit millään. Mutta muttaa.. pientä vahvistumista tän päivän tikussa edellisiin verrattuna olin näkevinäni. Saapi katsoa jos huvittaa. Digitaalisen o-testin tein myös ja siinä testiliuskan viivanen sen verran leveä, etten ihmettelis, vaikka huomenna jo huippua puolentoista parin vrk:n päähän näyttäisi. Se nimittäin ei vahvistu niinkään värissä vaan viivan leveydessä ennen plussaa, näin olen ollut huomaavinani.

ON Tänään kun parkkipaikalta töihin kävelin, ihan olin munikset taas tuntevinani, joten kyllä siellä todellakin jotain tapahtuu. Väsymys on ihan älytön. Onneksi tänään ei tarvitse enää Clomifenia ottaa, vaan vasta lauantaina aloitan Terolutin.
 
Kiitos hikiaaltojen poispuhalluksista. Kyllä ne sieltä tulevat, niin kuin aina ennenkin. Yhtikäs en osaa optimistinen olla.

Iskikö sinuun oikein oksutautikin, mur-mur. Voi, että kaikki sitten samalla kertaa. Parantele nyt itseäsi rauhassa, eikä sitä tietysti oikein muuta voikaan.

Ja Ottiksen viivat alkaa vahvistumaan. Ja tuntemuksetkin kertovat samaa, joten kyllä tästä kierrosta hyvä tulee ja kentis plussa pärähtää myös reilun parin viikon päästä.
 
Ottis
Ups, Terri! Tietty toivon, ett plussa pärähtää, mutt koska en ennenkään ole ollut Onnettaren suosikkilistalla, en usko, ett mulla niin hyvää tuuria olisi, ett eka Clomikuuri purisi. Enkä ole edes pessimistinen. Nyt jo mietin, ett pidänkö macakierron välissä vai jatkanko tällä samalla systeemillä seuraavassa kierrossa. Jotenkin tää turvotus ja kaikki on niin ahdistavaa, ett kyllä sitä vaan mieluusti luomuna eläis, mutt kuten sanottu, jos näin vauvan saa, niin kyllä sitä voi vähän kärsiäkin. Ja valittaa ei pitäis ku ulkona aurinko jo tosissaan lämmittää eli ei ole edes syytä pysytellä koko päivää sisälläkään. Joten.. nytpä lähdekin tästä päiväkahvin keittoon ja juon ne sit terassilla, vaikkei siel vielä kalustoa olekaan ;).

Terri, sulle vähän optimismia kuitenkin puhaltaisin :whistle: , jos sallit ;).

Mur-mur Oksutauti nyt huisssh Nevadaan sua kiusaamasta :(. On ihmisen elo sit rankkaa ku kaikki kurja isketään päälle samaan aikaan ja viel samaan osoitteeseenkin. Sen oksutaudin sulta mur-mur muuten ottaisin, mutt mä olen tosihuono oksentamaan, kahdesti olen eläissäni mokoman taudin sairastanut ja sit toiseks, huomenna mulla on yks palaveri aamusta ja toinen ip, joten mua tarvitaan töissä tavallista enemmän :). Mutt silti mä vaan ihmettelen noita sun oireitas???? Oletko millon tehnyt r-testin viimeksi? Entä dippasitko sen o-testin tänään???
 
Ottis, hei, ne Clomit on sen verran tyhmää porukkaa, etteivät tiedä syötkö niitä ensimmäistä ja viimeistä kertaa samalla vai ootko niitä ennenkin napsinut :) Mutta varasuunnitelma kannattaa aina olla, ettei lattia putoa alta, jos kumminkin täti pääse livahtamaan ovensuusta.

Niin mieluusti kuin sen plussan vastaan ottaisin, niin nyt kyllä ihan oikeasti alan tekemään sitä luopumistyötä haaveestani. Tätähän tässä olen jo vaahdonnut monta kuukautta, joten kait se pikkuhiljaa tässä ikäänkuin konkretisoituu. Mutta en minä silti ole kokonaan luovuttanut, kun kerran lääkkeitä napsin ja haaveilusivuilla surffailen. Mutta heräsin oikein ajattelemaan viikonloppuna, että olen 5 vuotta haaveillut vauvasta ja toki sellaisen saanutkin. Ehkä olisi kuitenkin aina haaveilla muistakin asioista.
 
Aurinkoista päivää kaikille! B) Mulla on kaksi päivää jomotellut hiljaksiin vasemmalta puolelta ja sanoisin että siinä kohdassa on munasarja. Miksi??? :whistle: Jomotus ei ole ihan kokoaikaista eli taukoaa välillä varsinkin jos olen hiljaa paikallani eikä se ole mitään kovaa kipua mut sellaista jonka huomaa ja joka ärsyttää. Onko tää nyt sitten ihan normaalia? Luulisin et just tuolta puolelta munasolu irtosi viimeksi ja nyt siellä on keltarauhanen. mutta ei kai se rauhanen nyt vielä kuihdu kun senm tarttis siellä toimia vielä pitkään :eek: jotta ylläpitäisi raskautta istukan kanssa (näin opiskelin netistä). KLyse ei mielestäni nyt ole mistään repäisykivusta tai kohdunkannattimen venymisestä...eihän se noin toispuoleista voi olla. Nyt siis rv 6+3. Ehdin eilen sanoa et oli oireeton päivä mut kuvotus tuli kyl voimakkaana iltapäivällä... ja yllättäen eilen illalla rinnatkin olivat vähän kipeät kiun otin liivit pois.
 
No pitipä minunkin nyt sitten testailla kun täti kurvailee vielä jossain..mutta kuten arvelinkin negaahan se Apteekin oma näytti.Minullakin hikeä pukkaa niin että pikkaritkin ihan märät :LOL: ja hiki haisee!Aika rasittavaa!Mutta on sikäli niin ihmeellinen kierto ettei miesmuistiin menkat ole olleet myöhässä,ennemminkin ovat etuajassa ja tuhruttaa 2-3pv ennen..Rinnat ei ole yhtään kipeät,alamasussa juilii vähäsen ja pissalla ravattu koko yö..ja lämpö siinä 36,6-36,8.Eli meneeköhän tässä vielä viikko tätiä kytätessä,huoh..
 
Ottis
Haave3 Mikä dpo sulla on? Et näemmä ole RKTT-listalla ja sitä ei sieltä näe :(. Olen jostain joskus lukenut, ett hikoilu olisi yksi r-oire ja toi pissalla ravaaminen sitä ainakin on. Juilintaa alamasussa?? Jaa, jaaa.. saas nähdä ;). Tikuttele ylihuomenna seuraavan kerran niin tiedä jos jo jotain näkyisi. Apteekin oma r-testi ei taida kovin varhain mitään näyttää, niin ronkeli se on.

Ninni-70 Kiitos viivan vahvistusmisvahvistuksesta :flower:! Niitä tietty tossa välillä livesti taas tuijottelin ja elän toivossa, ett vasta torstaina Oili tulisi käymään. Perjantai (kp14) olis tietty vieläkin parempi, mutt eihän se mitään haittaa vaikka TOTT-päivänä 29.4. saisin plussata :heart: :saint:.

Onkos sulla r-testejä reservissä, ett saat TOTT-aamuna testailla?

Terri Tuota luopumistyötähän sitä kieltämättä joutuu jo tässäkin vaiheessa, vaikka toiveet katossa, tekemään. On siis ihan pakko vaan henkisesti varautua siihen, ettei näistä hoidoistakaan ole mitään hyötyä. Sinä olet onneksi jo sen yhden vauvan saanut :heart:. Ei ole mennyt 5 vuoden haaveilu ihan hukkaan.

Jääris Jospa se kipu muniksissa on vain sitä, ett siellä tuntuu kun keltarauhanen piiskaa hormoneja liikkeelle ja toimintaan. (muoks.)Googletapa sanoilla "kipu munasarjoissa ja raskaus", niin tulee paljon tekstiä.
 

Ottis..en ole tässä kierrossa tikutellut ovista,en oikein bongannut kunnon limojakaan..mutta siis yleensä ovisplussa on ollut kp 12-13.Nyt on siis kp 30..Voi minut sinne RKTT-listalle laittaa.Juu,ostin Apteekin Oman toisenkin testin että saapi tässä testailla oikein luvan takaa!





Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Haave3 Mikä dpo sulla on? Et näemmä ole RKTT-listalla ja sitä ei sieltä näe :(. Olen jostain joskus lukenut, ett hikoilu olisi yksi r-oire ja toi pissalla ravaaminen sitä ainakin on. Juilintaa alamasussa?? Jaa, jaaa.. saas nähdä ;). Tikuttele ylihuomenna seuraavan kerran niin tiedä jos jo jotain näkyisi.

Ninni-70 Kiitos viivan vahvistusmisvahvistuksesta :flower:! Niitä tietty tossa välillä livesti taas tuijottelin ja elän toivossa, ett vasta torstaina Oili tulisi käymään. Perjantai (kp14) olis tietty parempi, mutt eihän se mitään haittaa vaikka TOTT-päivänä 29.4. saisin plussata :heart: :saint:.

Onkos sulla r-testejä reservissä, ett saat TOTT-aamuna testailla? Noi apteekin omat ovat sellaisia, etteivät taida todellakaan kovin varhain mitään näyttää.

Terri Tuota luopumistyötähän sitä kieltämättä joutuu jo tässäkin vaiheessa, vaikka toiveet katossa, tekemään. On siis ihan pakko vaan henkisesti varautua siihen, ettei näistä hoidoistakaan ole mitään hyötyä. Sinä olet onneksi jo sen yhden vauvan saanut :heart:. Ei ole mennyt 5 vuoden haaveilu ihan hukkaan.

Jääris Jospa se kipu muniksissa on vain sitä, ett siellä tuntuu kun se siellä piiskaa hormoneja liikkeelle ja toimintaan.
 
Plussaus Onnittelut Siiri sisiliskolle ja Minnihiirelle!! :flower: :heart: / :flower: :heart:

Haave3:lle myös plussausonnea!

Ajattelin jospa ke aamuna dippaisin testin näkyyköhän jo dpo10 yleensä, jos on näkyäkseen jotain?

Plussakasta aikaa kaikille!
:heart:

mahdotontako :heart:
 
Olipas outo tuo miun oksetus "kohtaus"..söin aamupalaa ja join kaffetta..aivan yht äkkiä juoksutti okselle..siis I H A N outoa???..sitten kuitenkin heti kohta join kahvini normaalisti ja söin leipäsen..nyt lämmöt laski 36.1C..näin miulla monasti jos jokin tauti pukkaa päälle tulemaan..

juu Ottis, dippailin O-testin pisuun ja hailu viivanen vain tuli - eikä muuta vielä tartekkaan..jos tuonne kp12-13 pääsisi olisin tyytyväinen, kerkeäsi kunnon folli kasvaa ennen puhkeamista..ja sattuisi H-hetki tuonne viikonlopulle, aina silloin mukavempaa/helpompaa tuo simppasten saalistus.. :p

On miustahin tuo siun O-viivanen vahvistunut, joten älä huoli kyllä se Oili sieltä ajallansa ja testit pelittää hyvin =) ..ja muistappas: Sen viivan ei tartte olla aina ihan tasavahva ja silti Oili neiti tulee visiitille!!! :wave:
 
Ottis
Kiitos mur-mur :flower:! Kun on outoja testejä niin eihän tällanen vanha jäärä meinaa osata sellaisiin luottaa :ashamed:. Toivotaan sulle Oilin osuvan sinne viikonlopulle :heart:! Meillä simppojen keräys onnistuu kohtalaisen helposti myös viikolla. Tälle viikolle on kyllä huomisesta asti touhua jos jonkinlaista ja kun eilen mieheltä kysyin, ett missäs välissä me sitten ehditään 'jörniä', hän sanoi, ett "Eiköhän sitä jossain välissä", eikä edes kieroon kattonu ;). Taitaa olla mies viimein vähän niinkuin hommassa mukana.

Minä yritän tässä ratkaista ison ja visaisen ongelman, ett pitäisköhän tänään pupuilla, kun eilen aamuna pupuiltiin vai kehiteltäskö simppasia huomisillalle ja tähdättäs sillä satsillla torstain ovikseen? Jos ovis onkin perjantaina niin sit olis parempi pupuilla tänä iltana, keskiviikkona sekä to-pe. Vihkosestani tässä yksi päivä katoin, ett toisella kierrolla sit km:n oltiin pupuiltu, ma, ti, to, pe ja la (ovis lauantaina) ja itsekseni kauhistelin, ett miten sitä on jaksanutkaan, mutt muistanpa, ett niin oli hyvät limat, ettei ottanut kovillekaa ja silloin oli myös plussa testiin tullut dpo13, ekat nippailut olin tuntenut dpo3.

Mahdotontako Kyllä dpo10 voi jo kovinkin viivasta/ haamusta näkyä. Mullahan viime kierrossa dpo10 haamutti. Lyhyeksi se ilo jäi, mutt todistettu on, ett silloin jo voi jotain näkyä.

Psst. Mäpä kävin ekan kottikärryllisen lehtiä jo haravoimassa. Nyt taidan lähteä kiertelemään tonttia joko pääsis jostain nurkasta kulottamaan ;).
 
Hihii. ON tää jännää. Tuosta aiemmin luin Ottiksen kirjotuksesta, että plussakierrollansa tunsi ekat oireet dpo3. Minulla tuo päivä nyt ja alakerrassa tunsin outoa jomotusta muniksissa. Jos ei olisi ovis ollut juuri, olisin sitä mieltä että se olisi. Nyt en uskalla ajatella mitä tämä sitten on. ............. tai uskallan, mutta en uskalla toivoa.

En millään malttais oottaa viikkoo, eikö ennen dpo10 ole mitään toivoa testeissä näkyä? Raaaaaaaaaaaaaaastavaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 
Terri hus, hus hikiaalloille täältäkin. Viisi vuotta haaveilua ja yksi lapsi. Minä pian kaksi vuotta olen aktiivisemmin haaveillu ja tämän prosessin aloitin.

Mur-Mur mahatauti mäkeen! Hyvä, kun tavoiti hoitajan ja sait lääkkeistä puhuttua.

Ninni, haave3 ja mahdotontako +++ teille tälle vkolla!!!

Ottis ihanaa, kun mieskin on nyt hvyin mukana yrityksessä.

ON ultrakuulumiset, ei voida siirtoa tehdä tähän kiertoon, vuotaa hiukan edelleen ja limis liian ohut. Uudessa kierrossa yritetään tehdä ilman lääkkeitä, joten oviksen tikkuttelu on edessä. Se vähän hermostuttaa, kun en aina saa tasavahvaa viivaa siihen testiin vaan sitten alkaa haalenemaan, siitä tiedän + olleen.
 
Oivikki: Pahoittelut, ettei tähän kiertoosi pystytty siirtoa tekemään! :hug:

Toivottavasti ovis löytyy uudessa kierrossa helpolla, ettei mikään jää arvailujen varaan. :flower: :heart:

Minulla meni nenä ihan tukkoon, onkohan tää tuosta pölystä johtuvaa vai alkavaa siitepölyallergiaa, toivottavsti ei ole. Miehellä kova heinäallergia, se ei ole mitään mukavaa seurattavaa, kun se aika vuodesta, pitää vaan sisällä olla ja ulkona runsain lääkkein, sitten ihan väsy kaikista tropeista, onneksi vuodet erilaisia.

TestailuOnnea kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä