40+ "So what"!! (vol.9) =)

Kiitos onnentoivotuksista ja onnitteluista! :heart: :heart:


Taidan kyllä olla vähän pöhkö kun näin innostun vielä haamun näköisistä viivoista, mutta kun pitkään aikaan en ole saanut testeihin haamun haamua, niin nautin nyt. Vaikka huomenna kuukautiset alkais niin silloin tippuisin kovaa ja korkealta mutta on on niin ihana haaveilla nyt siitä että tämä kestäisi :ashamed:

Meenasin etten tänään testaa kun enää yksi r-testi oli jemmassa mutta eilen löysinkin kaapin perukoilta kaksi lisää joten teinpä tänäänkin. Viiva vieläkin heikko mutta on kyllä vahvempi kuin eilen.
 
Ottis
Voi Ninni-70, ihanaa, ett se viiva vahvistuu. Mullahan ei viime kierrossa enää dpo11 haamuttanut niinkään kuin dpo10 eli sulla on todellakin hyvät mahdollisudet, ett siitä plussa tulee ja se pysyy :heart:.
 
Ottis


ON Tänä aamuna pisulla melkein ääneen ajattelin, ett "Onpa outo juttu". Vaikka en olekaan ovista aamuistin tikuttanut, niin silti oli metka huomata voivansa pissata laskematta kauanko pitääkään seuraavaan pantata ja milloin voi testin tehdä :). Pitänee nyt harjoitella nauttimaan tästä testivapaasta ajasta, etten liian aikaisin ala sit r-testejäkään pisussa liottelemaan.

Mies lähti naapuriin jotain värkkäämään ja minäkin olin jalkeilla jo 8:10. Ensin meinasin olla miehelle kiukkunen ku ei antanut minun taaskaan nukkua, vaan höpötteli minutkin hereille. Mutt :saint:, kaunis aamu aurinkoinen paistaa niin ihanasti, ett kun tästä kunnolla herään, imuroin matot, nakkaan ne pihalle tuulettumaan ja siivoan sisällä. Iltapäivälle on kuulema luvattu sadetta.
 
Huomenta vanhat ja uudet kuumeilijat!

Tulin teitä kauniin aurinkoisen kevätaamun kunniaksi tervehtimään :wave:

Onpa ihana lukea näitä plussauutisia täältä :heart: Hirmuisesti onnea kaikille!! :flower:

Erityisesti lämmitti samoja polkuja kanssani kulkeneen Siiri Sisiliskon plussa. Onnea sulle Siiri roppakaupalla. Kyllä nyt on uskottava, että mekin vihdoin meidän vauvat saadaan :heart:

Meillä on odotus edennyt varovaisesti...ensin jännättiin onks masussa ketään. Sitten niskapoimua ja seulaa. Ja kiinnihän me jäätiin ja lapsivesipunktioon mentiin. No kromosomit onneksi on ok, vaikka riski oli suuri. Ja ensi viikolla on sitten rakenneultra. Jokohan sen jälkeen uskaltas olla pikkasen raskaana?? :LOL:

Voimia yritykseen kaikille.

Lämpimin halauksin,

Pinkkis 19+5 :hug:
 
Ottis: Ihana aurinko! =) Kaikki lumet pihalta sulanut ja pitäisi päivemmälä alkaa kakkapartioon :LOL: Lumien alta siis "jokunen" koiranläjä paljastunut...

Oireita.. hmmm... ei mitään! :( Tai joo, masun juilintaa ei ole tänään vielä tuntunut... Oviksesta asti juilinut (tai oli pari päivää ettei) ihan samallalailla kuin iso täti olis tulossa mutta tosiaan ei vielä tänä aamuna... Kyllä tuossa aamupisulla kuuden korvilla piipahti mielessä, että josko tuhlaisin sen mun ainoan r-testin... mutta ajatus vaan piipahti.. :saint:
 
Pikaisia huomenia täältäkin, pitää lähteä ulos, kun on niin upea ilma.

Poistin Little Bearin nyt eiliseltä kiertolistalta, kun mimmimamma oli hänet siirtänyt taustailijoihin. Onnea taustailuun.

Omaa napaa sen verran, että negahan siinä testissä taas tänäänkin möllötti. Pöh ja pah! Mutta mitäpä muuta siinä nyt voisikaan olla. Näin sen vissiin olla pitääkin. Parempaa onnea muille testailijoille.
 
Heipähei. Omanapaisia eilisiä oireita. Palelin koko eilisen illan kuin horkkatautinen, palelu vain yltyi kun peiton alle painuin. Koko päivän, vasemmalla ihan alhaalla jomotti. Jomotus oli sellaista tasaista kaiken läpitunkevaa kipua. En uskalla ääneen sanoa mitä toivon kivun olevan. Tänään pitäisi selviytyä serkkupojan ristiäisistä kunnialla. Huoh!
 
Ottikselle vielä keltarauhasen aloittamisajankohdasta, että jostain syystä tää juttu on merkityksellinen mun gynelleni. Mutta paljonhan clomi+tero-yhdistelmää määrätään ilman tarkastuksia yms. ja aina tiettynä päivänä aloitetaan oviksesta huolimatta. Mutta mulla siis aina erikseen laskettu dpo 2 ultrauksen jälkeen.

Alkoahan jossain neuvotaan välttämään juuri oviksen aikaan, jopa pieniä määriä. Mutta nyt kun sulla on ovis jo ohi, ja ei vielä voi vaikuttaa alkioon eikä varmaan kiinnittymiseenkään, niin kivittelisin että pari sidukkaa voi juoda huolettomin mielin. Tosin ei se täysin alkottoman linja ainakaan mitään haittaisi. Itsekin eilen join lasin valkkaria, enkä usko sen vaikuttavan mihinkään.

Mä oon itse alkanut miettimään omaa kahvinjuontiani. Ehkä juon liikaa, kun heti aamusta kulautan 1 1/2 mukillista (3 kupillista). Loppupäivän yritän olla juomatta, jos ei mitään erityisiä juttuja ole. Muistelen, että esikkoa haaveillessa join vain aamulla yhden kupillisen.

Kuumia aaltoja ei näy, mutta ei mitään raskausoireitakaan. Kyllä tää kierto taisi olla tässä ja ensikiertoon vielä Menopur, sitten saa riittää tätä vaihetta elämässä.
 
Niin Ninnille tulin toivottelemaan Onnittelut plussan vahvistumisesta......olikin jäänyt teksti pois;=)


Luulin , että kauppareissulla menkat alkoivat, mutta olikin valkovuotoa :D , ei siis menkkakipuja vielä ainakaan..

Terrille: Pahoittelut negasta, mutta jospa päiviä vielä liian vähän sinulla.

Kävin eilen apteekissa, olisin ostanut testejä, mutta kun en itse niitä löytänyt niin myyjän tarjoomaan apuun vastasin, etten tarvitse apua =) , mutta Beroccaa sitten ostin 3:n tuubin pakettimäärän

mahdotontako :heart:

 
[/url]




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)...........kp5/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp6/20-50........y?....................4.
mur-mur (44).............kp12/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp15/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp15/23-28..........yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp16/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp17/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp18/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp19/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp20/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp23/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp23/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp25/23-26.......yk12...............5./1. yht.
nillanilla (42)...............kp26/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp27/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp30/28-42.........yk12...............3.
Taikakuu (41)..............kp31/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp32/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp35/28..............y.2v................3.




RKTT

haave3 (41)....................dpo21
ninni-70 (39)..................dpo13......PLUSSA dpo12 :heart: :heart: :heart:
mahdotontako (45)........dpo13
Iida-Karoliina (45).........dpo13
Terri (45)........................dpo10
Taavi166 (38)................dpo8
Rominas (40)..................dpo7
happihyppy (39).............dpo4
mur-mur (44)..................dpo1
Ottis (42)........................dpo1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ninni ihanaa, että + hiukan vahvistunut, sen toivon jatkuvan ja toisaan nauti tästä nyt, kun ei siihen jatkumiseen voi vaikuttaa mitenkään, mutta hyvä mieli ei ainakaan ole haitaksi =)

Ottis olet tosi energinen heti aamusta jaksat alkaa siivota. Minä nukin 9 olen ottanut sen jälkeen rauhallisesti, kohta lähden kaupoille.

Pinkki kiva kun tulit kertomaan kuulumisia ja toivottavasti on kaikki hyvin myös siellä seuraavassa ultrassa.

Terri :headwall: negasta. Seuraavassa kierrossa sitten se + sitä kovasti sinulle toivon.

LB niin en ole varmaan vain yhdessä viestissä siitä kystasta kertonut. Minulla oli siis tässä keirrossa suunnitteilla pas, lääkkeelliseen kiertoon. Ennen estrogeni tab. aloitusta ei ollut ultraa, ensimmäisessä kontrolli ultrassa oli ohut limakalvo ja silloin näkyi se kysta, minulla oli jatkunut vuoto tiputteluna siihen kontrolli ultraan asti. Lääk. oli sitä meiltä, että ei haittaa, joten lisäsi lääkeannosta ja uusi kontrolli muutaman päivän päähän. Minulla alkoi tiputtelu vuoto uudelleen ja kontrollissa oli limis kasvanut, mutta edelleen ohut lisäksi se vuoto esti siirron. Kysyin sitten mistä tilanne johtuu, vastaus, että ei voi tietää, mutta ehkä kystasta. Nyt sitten seuraavan luonnonkiertoon uusi yritys, mutta saa nähdä onnistuuko siihenkään, jos ei kysta häviä, niin voihan se tiputteluvuoto sitten jatkua edelleen :(
 
Ottis
Taavi166 Hyviä oireita sulla :heart:!

Terri Harmitus negasta :hug:. Sehän voi vielä muuttua kyllä :heart:. peukutukset! Huomenna aloitan Terojen napsimisen. Illalla kaveri tulee tähän saunomaan ja todellakin parit sidukat ollaan kaiken hyvän syömisen lisäksi varattu. Ei siis mitään ryyppygameja ole tulossa, vaikka pullon punkkua ajattelinkin hakea :p.

Oivikki Juu, siivosin oikein kunnolla koko talon. Mieskin oli kiitettävästi mukana. Nyt aurinko onkin jo mennyt pilveen. Kaupassa käyty ja pyrähdetään kai anoppia sairalaassa kattomassa.

I-K Sun testitulostasi täällä jännään :heart:!

Rominas Meilläkin olisi niitä kissan jätöksiä pihalla siivottavana :x .

ON Lämpö 36.8. Jokohan kohta lähtis nousemaan?

Kivaa päivänjatkoa kaikille!
 
Moikkis!
Töissä vielä olen, pikaisesti vain että testin tein ja puhdas valkoinen tikku oli..Tein sen kaupan testin kun en raaskunut Apteekin omaa vielä jos sen Huomen aamuna teen tai sit Maanantaina, Jos täti pysyy poissa..Näinkö vähän taas vain haamutti ja se oli siinä, vielä vähän toivon ihmettä..Vaan
:( :(
 
Täällä mahtava aurinkoinen keli ja mielikin hyvä!!! :)

Nyt alkaisi se odottelu vaihe..se niiiiiin hidasta-Plääääh :p

Heräilin vasta iltapäivällä yhden pintaan,:whistle:..kauheasti väsytti aamulla klo. 8.00 aikoihin ja jatkoin sujuvasti unia, vaihdoin vain sänkyä =)

Aamulla oli lämmöt 36.4 nyt tasan 37C. joten ovis mitä ilmeisemmin tapahtui..enää ei sitä "outoa" tunnetta hävyn päällä, normi painon tunne vain.



Lämmittävää auringon paistetta..
..ja plussa sätehiä kaikille!!!!
 

Yhteistyössä