40+ "So what"!! (vol.9) =)

Iida-K :headwall: negasta, olen samaa mieltä, että kyllä sinulla on ollut kiinnitymis yritystä.

Mur-Mur ethän nyt sitten enään syö sitä macaa, jos se ei sinulle sovi. Toivottavasti huono-olo väistyy.

Minnihiiri ihana laskettu päivä sinulla, joulu lapsi :heart:

Ottis kompaan mur-muria varmaan on ovikseen liittyvää tuo pieni vuoto.

Minä tänää olen ottanut löysästi ja nyt illalla katsonut tv:tä ja syönnyt vuoronperään suolaista ja makeaa. Jospa huomenna sitten ahkeroisin kotitöiden ja ruuan laiton parissa.
 
HEPSÄN HEI!

Ensimmäiseksi onnea miinnihiiri sylin täydeltä :heart:

Ottis ja mur-mur pistäneet pankitukset poikimaan ;) :whistle: toivotaan tuottaisaa satoa

Olen tässä vikon aikana saanut kuula 2 raskaus uutista ja tänä päivänä kuulemani varsinkin lämmitti mieltä kovasti,yhdistys jonka hallituksessa olen sen yksi jäsen pitkän pitkän yrityksen jälkeen on raskaana ja hänen LA on samaan aikaan kuin esikoiseni on syntynyt,mukava jännätä syntyisikö saman päivänä..

Itse olen kyllä nyt NIIN luovutus kannalla tämän kuumeilun kanssa kuin vaan olla voi,se etten kuumeilisi ei ole syy vaan,tuo miehen käyttäytyminen,jos todellakin asiat ei rupea luistamaan tästä parempaan suuntaan,ei suuntana voi muu olla kuin ero :ashamed:
se että kun on puhuttu mies on sen jälk pv 3-4 ok ja taas alkaa örrinmörrin olo,en jaksa, hällä on niin paljon asoita joita ei ole käsitellyt edellisestä elämästään ja ei halua niistä kansanikaan puhua,olen yrittänyt :x ja senkun vielä milloin on humalassa sitä en SIEDÄ enää ollenkaan,silloin tulee vaan vittu ämmää yms. ja kun oikein menee hällä överiksi ei välitä siitä vaikka lapset heräisi hänen mölyämiseensä,onneksi eivät ole heränneet.
Mää oon niin maassa kuin olla vaan voi,haave jonka halusin vielä toteutuvan ei ainakaan tällä saralla ja tällä kokoopanolla toteudu,ei.. :'(




Onnea teille muille toivottelen!!!!! :heart: :heart:
 
Onlydream voi miten ikävää ja surullista :'( ..nämä ihmissuhteet ja niihin kuuluvat ongelmat ovat monella kyllä tässä kuumeilu puuhassakin kompastuskivenä..miekin niitä monasti fundeeraan..

..ja onhan se jotenkin selvä, että jos suhde ei toimi, ei se lapsikaan niitä ongelmia paranna.. :ashamed:

Toivoisin kovin, jotta asiat teillä alkaisi selkiytymään..ja mihin ratkaisuun nyt päädytkin, se olisi juuri SINULLE ja lapsillehin hyvä!!

..toivoisin kyllä tämän siun haaven vielä toteutuvan:heart: ..

Paljon voimia&jaksuja:heart::hug::heart:
 
Oivikki en usko pahoinvointini johtuvan "pelkästään" macasta - vaikka se saattaahin tehostaa esim. ovista.

Ihan oviksesta tämä nyt johtuu ja miullahan on AINA siihen aikaan huonovointisuutta ja oksetusta - toisinaan enempi, toisinaan vähempi. Lääkkeet kyllä voi osaltaan myös vaikuttaa, olenhan vasta 4vrk niitä syönyt ja nuo alun sivuoireet kestävät sen parisen viikkoa.

Maca miulla jääkin ensi viikon tiistaina tauolle viikoksi. =)


Mukavaa Lauantai illan jatkoa kaikille!!!
..hirmusti alkoi tehdä mieli karpalo lonkeroa.. :p
 
Kiitos mur-mur on tämä niin kuluttavaa,jotenkin tuntuu että nyt olen saanut vasta silmäni auki missä mennään kun minulta kysyttiin pääsiäisenä että millon viimeksi olen saanut turpaani? no tästäkin kerroin taannoin tällä että meill oli suhteen alussa näitäkin karikkoja, väkivaltaa en ole joutunut kokemaan viime vuosina mutta valitettavstai miehen ollessa humalassa sen uhka on aina yllä :| se että mielipiteitäni koitettaisi hallita väkiva
llalla ei käy päinsä,ei. nyt en jaksa uskoa muuhun kuin että saisi asian vaan ilmoille että ero paras ratkaisu kaikkeen,se ei vaan niin helppoa, on yritys yms., mutta mulla ei onneksi sen kans juurikaan tekemistä,jos oikein tarkaan mietin niin eihän meillä ole muuta yhteistä kuin lapset kaikki muu on miehen,(tytön hupakkona hänen matkaansa lähdin)
Tänään kun lähti peliä katsomaan ja on yötä, lähtö pusu ei tuntunut ei niin miltään,ihan kuin kaikkia tunteeni olisi kuolleet häntä kohtaan. Nyt on olo että aivan sama missä on ja mitä tekee.
Anteeksi omanapainen jaaritus mutta on pakko purkaa jonnekin
 
onlydream tietenkin tänne saat purkaa sydäntäsi:hug:..

Itse sinä varmaan parhaiten tiedät tilanteenne - onko suhteella enää mahdollisuuksia?.. vai lähdettekö kulkemaan jo eri teitä..tuo väkivallan "uhkan" tulo kuvioihin ei minusta kyllä tiedä hyvää.. :(

..tuo eron ajatteleminenkin voi tuntua jo kovin raskaalta ja ajatus, että mitä sitten tapahtuu?..raskaita ja ikäviä asiota ne ovat, myönnän..mutta tiedätkö, sie löydät itsestäsi varmasti yllättäin voimavaroja joita et uskonut olevankaan :) .. sen monesti olen itsekin huomannut syvissä vesissä kahlanneena..
 
mur-mur kiitos edelleen,mahdollisuuksia minä olen antanut pitkin tämän 14v aikana aika paljon mutta jos 47v mieheltä puuttuu se että sovituista asiosta ei voi pitää kiinni en voi mitään, no nyt se on siellä savossa kuppia vetämässä,pääsiäisen jälkeen sanoin sen verta tiukkaan että kotona ei sinua enää humalassa tahdota nähdä,eipä ole ottanutkaan mutta eihän tuosta ole kuin 2vkoa. Vaan..
 
Huomenta!
Onlydream vaikea sanoa tilanteeeseesi mitään kun ei tunne taustoja mutta minä uskon naisenergiaan ja siihen että vaikeudet vain vahvistavat!! :hug: . Ymmärrän sinua paremmin kuin arvaatkaan!!! Mua ottaa meidänm isäntä tosi usein päähän, se että hän elää omille harrastuksilleen eikä perheelleen. Tuo että mainitsit lähtöpususta niin sai mut kateelliseksi ;) kun meillä ei pahemmin pusutella että lähtöpusu on mielestäni luksusta :attn: Eli täällä meillä ei isännän taholta minulle jaeta mitään sympatioita eikä empatioita että siinä mielessä aika omillani olen. Olen vain jotenkin hyväksynyt tämän enkä oo viitsinyt energiaani tuhlata viilipytyn kouluttamiseen enää kun oon huomannut ettei se auta. Väkivallan uhkaa meillä tosin ei ole eikä tuota humalassa möykkäämistä. Muuten vaan isännän taholta itsekästä käytöstä. Kuitenkin toivon että mietit tarkkaan ja harkiten mitä teet varsinkin jos ja kun on vauvahaaveita!!Moni varmaan sanoisi että hautaa vauvahaaveet nykyisesi kanssa mut minä oon eri mieltä...eli jos vauvan vielä haluat niin sisupussina varmaan yrittäisin sinuna vielä sitä kolmatta ja sen jälkeen kaikki onkin avoinna. mutta mulla onkin niin feministiset ajatukset että oksat pois. Itse olen ajatellut että haluaisin kolmannen lapsen vaikka yksinäni jos ei muuten onnistu. Se on kuitenkin todella kuluttavaa jos suhde ei toimi joten voimia kovasti ja koita keksiä selviytymiskeinoja ja löytää sisäisiä voimavaroja!!! :heart:
 
Kiitos jääris kannustuksesta :hug: katsotaan nyt kunhan palailee kotiin millainen asenne mieheltä löytyy,on nämä niin vaikeita asioita.Sisupussina tässä on kyllä saanut ollakin ja varmaan pitää jatkossakin olla.Pitänee kokeilla suraavaa siirtoa miten mies reagoi kun ajattelin joitain vauva tarvikkeita myydä kaverilleni että huomioiko sen millä tavalla,hän myös tietää sen että jos en hänen kanssaan kolmatta saisi sen takia että hän ei vaan halua,että olen valmis tekemään muita siirtoja, sen olen saanut hänelle aika selvästi tuotua esille.Voi kuulostaa karulta mutta niin se vain on,ihmisellä on vain se yksi elämä ja se miten sen haluaa käyttää on mielestäni jokaisen yksin oikeus,tietenkin toiset pitää ottaa huomioon,
Toki olen miettinyt että jos luonto tulee jollain tavalla vastaan ettei lasta enää suoda se on sitten hyväksyttävä mutta toisen ihmsen omanapainen ja itsekäs elämä ei riitä syyksi olla toteuttamatta haavettaan...
 
Tervehdys pitkästä aikaa,

plussia näkyy tulleen lisää, joten hurjasti onnea!!!
Ja muillekin kovasti onnenrippusia lähettelen, josko se pikkuinen kaikille jossain vaiheessa
ovelle kolkuttelisi.

Onlydreamille :hug: ja voimia ratkaisuihin. En oikein usko, että vaikeudet vahvistavat, mutta ehkä niillä joku tarkoitus on. En tosin vielä ole aina keksinyt, että mikä, mutta onneksi useimmista selviää.

Tirulii, ihana oli lukea kuulumisiasi :heart: Kaikkea hyvää jatkoon.

Aurinkoista kevättä kaikille!
 
Ottis
Onlydream Isojen asioiden edessä olet :hug:. Tuo, että mies möykkää ja mesoaa humalassa on mulle asia, jota en voi sietää, enkä sitä kauaa katselisi, joten ymmärrän hyvin fiiliksesi. Vähän samanlaisissa aatoksissa heräsin minä tänä aamuna ja mietin, miten saisin miehen ymmärtämään, ett meillä ero olisi oikeasti paras ratkaisu. Eihän meillä lapsiakaan ole, joihin ero sattuisi. Tässä vain kulutetaan toisistamme se pienikin hyvä mikä vielä saattaisi olla jäljellä :(.
 
Ottis
[/url]




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (41)................kp2/28-36............y.2v................3.
onlydream (37)...........kp6/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp7/20-50........y?....................4.
mur-mur (44)..............kp13/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43)......................kp16/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp16/23-28..........yk10.................1
Sariella09 (43)...........kp17/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp18/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp19/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp20/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp21/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp24/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp24/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp25/23-26.......yk12...............5./1. yht.
nillanilla (42)...............kp27/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp28/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp31/28-42.........yk12...............3.
Taikakuu (41)..............kp32/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.



RKTT

ninni-70 (39)..................dpo14......PLUSSA dpo12 :heart: :heart: :heart:
mahdotontako (45)........dpo14
Iida-Karoliina (45).........dpo14
Terri (45)........................dpo11
Taavi166 (38)................dpo9
Rominas (40)..................dpo8
happihyppy (39).............dpo5
mur-mur (44)..................dpo2
Ottis (42)........................dpo2
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Hei! Aikani kuluksi koneella leikin ja varuulta jo loin uuden pinon jos tämä kaatuu. Tässä linkki Vol.10:n http://kaksplus.fi/keskustelu/t1707296 :attn:. Ei sinne tietty tarvitse heti siirtyä, mutt onpahan saitti valmiina kun tämä kaatuu.
 
Sunnuntaita kaikille!! :flower:

Mie täällä vasta aamupalalla olen!!!:whistle:;).. heräilin jo yli tunti sitten, ei vain maistu heti kun silmäni avasen kaffe ja eväs.

Mies ja poikanen läksivät mummulaan, menevät Fontanellaan uida polskuttelmaan maanantaina kun miehellä vapaapäivä - poikanen niin odottaa sitä!! =)

Voi Ottis..mie laitan täältä ISON ja lämpöisen virtuaalihalin:hug: ja tuostapa vielä toisen:hug:..harmitus kun en livenä voi :(

Näiden asioiden kanssa täällähin päässä painitaan aika ajoittan..nyt vain on sellainen "seesteisempi" hetki ollunna meillä parisuhteessa..talvella oli kyllä tosi vaikiaa..näyttäisi siltä, että miehen armoton väsykin alkaa kevään tullen hieman väistymään. Myös oma oloiseni paranee päivä päivältä!

Nyt mennään päivä kerrallansa valoa kohden.. :) ..ja haave pienestä vielä on.. :heart:
 
Saa minulle kirjata kp 2!Taisi se ukon tökkiminen aukaista niagaran putouksen!No hyvä näin..ei tarvitse enää testailla eikä miettiä koska koska..Mutta voi hurja tätä väsymystä!!!Ei kertakaikkiaan jaksaisi yhtään mitään!Pitäisi lasten kanssa jaksaa tehdä jotain,mutta kun ei yhtään huvita/jaksa..on niin huono omatunto kun lapset kyselee mitä hauskaa tehtäisi ja kun ei vaan jaksa.
 
haave3 mukava, jotta uusi kierto vihdoin alkoi. =)

Tuo yllättävä väsy iskee näin keväisin ja se kestää oman aikansa..onneksi lisääntyvä auringon valo hissuksiin parantaa - vaikka sehän oloisen riutuneeksi ensi alkuun vetääkin..tässä sätehiä siulle....äläkä kanna huonoa omaatuntoa jos et lapsosten kanssa juuri nyt jaksakkaan touhuilla..kyllä lapset keksivät jonkin kivan leikin keskenäänhin!!:wave:
 
Ottis
Haave3 No tulihan se niagara sieltä sitten vihdoinkin. Pahoittelut, mutta myös onnittelut, ett pitkä kierto päättyi. Täysillä uutta päin!!

Mur-mur Kiitos :flower:! Jotenkin sitä alkaa väsyä samana jatkuvaan ikuiseen vääntöön. Nyt mulla on morkkis siitä, ett miehelle menin sanomaan rumasti mm. hänen haluttavuudestaan. Sen siitä sain kun otin sidukan ja toisenkin, ett antaa toisen ärsyttää ja sit sanoo totuuksia, jotka olis parasta pitää omana tietonaan. Luulen kuitenkin, ett onnistun asian korjaamaan, joten eiköhän se elo tästä taas kirkastu. Se kuitenkin on melko varmaa, ett jos nyt ei tärppiä tule, ett pidetään yhden kierron mittainen tauko, ihan sillä, ett päästään pakkopupuilusta. Täytyy todellakin löytää rakasteluun se ilo takaisin, mitä siinä joskus oli.

ON Taitaapi olla mulla valkovuotoa ku vähän siltä tuntuu :).
 

Yhteistyössä