40 + so what, wol 14 (2019)

Onko täällä enää muita yli nelikymppisiä kuin minä? Tää ketju hiljentynyt vallan.
Itsellä menossa nyt rv32.
Onnea raskaudesta! Mä seurailen tätä ketjua kansssa, mutta aktiivisempi tuolla yrittäjien puolella. Siellä just käytiinkin pitkä ikä-keskustelu ja löytyi useampia nelikymppisiä raskautumista yrittäviä. Kyllä meitä siis ainakin siellä on :) (samoin tovereita löytyi kun talvella olin hetken raskaana ja jo osana kuukausi-ryhmää, meitä olikin siellä noin 15 hengen ryhmässä useampi nelikymppinen odottaja). Mulla meni silloin valitettavasti kesken, mutta oli kiva nähdä kuinka paljon ikätovereita näillä palstoilla kuitenkin liikkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Untuva79
Täälläkin 40+ yrittäjä, enimmäkseen osallistunut keskusteluun tuolla lapsettomuushoidoissa olevien ketjussa, kun ei tuo vuosiketju oikein houkuttele. Kovasti yritän ylipuhua miestä oikeisiin hoitoihin lähtemiseksi, kun ei tuo oi+luteaalituki ole vuodessa tuonut tulosta. Epäilen että lahjasolut alkaa olemaan ainoa mahdollisuus minun ikäiselle jo. Ensimmäistä siis yritetään reisulsti nuoremman miehen kanssa.
 
Täälläkin 40+ yrittäjä, enimmäkseen osallistunut keskusteluun tuolla lapsettomuushoidoissa olevien ketjussa, kun ei tuo vuosiketju oikein houkuttele. Kovasti yritän ylipuhua miestä oikeisiin hoitoihin lähtemiseksi, kun ei tuo oi+luteaalituki ole vuodessa tuonut tulosta. Epäilen että lahjasolut alkaa olemaan ainoa mahdollisuus minun ikäiselle jo. Ensimmäistä siis yritetään reisulsti nuoremman miehen kanssa.
Suosittelen ❤💕💖
 
  • Tykkää
Reactions: IhmettäOdottava79
Hei,
Haluan jakaa täällä rohkaisevan uutisen kanssanne. Ja älkää nyt tuomitko.
Minä täytän viikon päästä 49-v.
Olen ulkomailla lapsettomuushoidossa, mutta en ole vielä asiassa onnistunut (lahjamunasolut).
Tapasin facebookissa vuosi sitten henkilön, joka on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna kuin minä.
Hän on myös ulkomailla lapsettomuushoidoissa (lahja-alkio). Hän oli alkionsiirrossa toukokuun lopussa. Raskaustestit eivät näyttäneet plussaa, mutta HCG oli 83 testipäivänä (10 päivää siirron jälkeen). Ensin HCG oli lähtenyt varovasti nousuun ja nyt se oli jo reippaissa arvoissa.

Eli teillä kaikilla on vielä toivoa. Lahjamunasoluhoidoissa ajatellaan, että mahdollisuuksia on, kunhan nainen on suht terve ja kohtu on vielä.

En tiedä, että miksi omani eivät ole nyt onnistuneet, mutta synttärikaimani raskaus nyt toivottavasti jatkuu. Ei pitäisi olla alkiosta kiinni.

Itse sain tästä paljon toivoa, kun uutisen kuulin eilen.
 
Hei,
Haluan jakaa täällä rohkaisevan uutisen kanssanne. Ja älkää nyt tuomitko.
Minä täytän viikon päästä 49-v.
Olen ulkomailla lapsettomuushoidossa, mutta en ole vielä asiassa onnistunut (lahjamunasolut).
Tapasin facebookissa vuosi sitten henkilön, joka on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna kuin minä.
Hän on myös ulkomailla lapsettomuushoidoissa (lahja-alkio). Hän oli alkionsiirrossa toukokuun lopussa. Raskaustestit eivät näyttäneet plussaa, mutta HCG oli 83 testipäivänä (10 päivää siirron jälkeen). Ensin HCG oli lähtenyt varovasti nousuun ja nyt se oli jo reippaissa arvoissa.

Eli teillä kaikilla on vielä toivoa. Lahjamunasoluhoidoissa ajatellaan, että mahdollisuuksia on, kunhan nainen on suht terve ja kohtu on vielä.

En tiedä, että miksi omani eivät ole nyt onnistuneet, mutta synttärikaimani raskaus nyt toivottavasti jatkuu. Ei pitäisi olla alkiosta kiinni.

Itse sain tästä paljon toivoa, kun uutisen kuulin eilen.
Vautsi 💖💕❤ antaa todellakin toivoa meille iäkkäämmille. Mä oon seurannut tubessa yhtä jenkki naista joka pitkään jatkuneiden hoitojen päätteeksi tuli raskaaksi 51v lahja-alkiolla. Nyt hänellä on muutaman viikon vanha poikavauva 💖

Onko sulla tai onko tällä naisella joka nyt raskautui, niin lapsia ennestään?

Tänään ekaan Passiiin 😱😱😱
 
Moikka,
Meillä ei kummallakaan ole lapsia. Olemme myöhäisherännöisiä. Ystövö on itsellinen ja minulla on tässä mies mukana (52v), joten vaikka on hyväksi todetut siittiöt, niin meillä kuitenkin 3 passia nyt takana., niin nyt olen miettinyt, että toivottavasti ei ole siittiöistä kiinni.

Meillä on vielä 2 blastoa pakkasessa, mutta sen jälkeen, jos ei onnistu niin itse mietin lahja-alkiota. Voi olla, että mies ei siihen sitten lähde enää mukaan.
 
Ja omaan "tarinaani " vielä se, että ystävälle ei tehty ERA-testiä, joten hänellä sitten sattui olemaan se siirtoikkuna oikea.
Hän halusi yrittää omilla munasoluilla vuosi sitten (vaatimalla vaati asiaa Virossa). Yksi alkio saatiin, mutta se ei kiinnittynyt. Varmaankin oli kromosomivikainen, mutta tuli sekin kokeiltua.
Minulla on lääkkeitä kasapäin käytössä - hänellä miedompi annostus (ei piikkejä), mutta silti hormonitasot on sitten riittänyt. Kohdun limakalvokin oli ollut 7 mm ennen siirtoa.

Sanoisin siis, että paljon on toivoa kaikilla, kunhan on valmis sitten miettimään muitakin vaihtoehtoja.
 
  • Rakkaus
Reactions: Samppa40
Meillä on siirto luonnolliseen kiertoon. Limakalvo oli 2pv sitten 14mm. Eli paksuutta löytyy.. 😱 kunhan ei oo liian paksu 😒 mut lääkityksinä letrot, terolut, cyclogest. Ja tullennekko se gonapeptyl piikki.. 🤔🤔🤔 3pvää vanha alkio siirretään. Ja sit alkaakin piinailut 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Chiarina46
Meillä on siirto luonnolliseen kiertoon. Limakalvo oli 2pv sitten 14mm. Eli paksuutta löytyy.. kunhan ei oo liian paksu mut lääkityksinä letrot, terolut, cyclogest. Ja tullennekko se gonapeptyl piikki.. 3pvää vanha alkio siirretään. Ja sit alkaakin piinailut
No wau - sulla on hienosti reagoinut kohdun limakalvo. Hyvä, että tukilääkkeet tehoaa. Mulla ne ei tehonnut ekassa siirrossa ja se vaikutti heti fiilikseen. Limakalvo ei siis paksuuntunut kuin 5,5:een peruslääkityksellä. Mulla tehtiin Suomessa yksi siirto luonnolliseen kiertoon. Limakalvo paksuni 7 mm:iin, mutta mulla oli ihan onnettomat tukilääkkeet (=niitä ei voi sanoa olleen). Olin kylä pettynyt - olin tuolloin 47v.
 
  • Surullinen
Reactions: Samppa40
vierailija
Moikka!
Täällä 45 vuotias 3:n lapsen Äiti ja haaveilen vielä neljännestä mutta en ole uskaltanut miehelle vielä kertoa, tosin hän varmasti myös haluaisi.
Aivan järkyttävä vauvakuume mutta pelottaa että kun ikää on ja jos lapselle tulee jotain…
 
vierailija
Täällä 41v suurperheen äiti. Nuorin 8kk ja kauhea vauvakuume tällä kertaa iski nopeaa. Ajatuksena kuitenkin että pienellä ikäerolla tulisi. Meillä 7v oli väliä vauvoista, olin varma lapsiluvusta jo, mutta näin siinä kävi ja tässä ollaan. Yleensä kuume iskenyt 2v ikäerolla. Ehkä se on tämä ikä, että ajattelee kellon tikittävän. Meillä on oikeastaan jo yritys ollut päällä tälle kuulle. Imetys piti menkat tasan 7kk poissa ja heti menkkojen jälkeen ei ole ehkäisy ollut käytössä. Olen raskautunut kaikista seitsemästä ensimmäisellä yrityskierrolla. Nyt saa nähdä vieläkö onnistuu, vai alkaako se tilastojen mukaan heiketä. Viikonloppuna jo pitäisi menkkojen tulla.
 
Täällä 41v suurperheen äiti. Nuorin 8kk ja kauhea vauvakuume tällä kertaa iski nopeaa. Ajatuksena kuitenkin että pienellä ikäerolla tulisi. Meillä 7v oli väliä vauvoista, olin varma lapsiluvusta jo, mutta näin siinä kävi ja tässä ollaan. Yleensä kuume iskenyt 2v ikäerolla. Ehkä se on tämä ikä, että ajattelee kellon tikittävän. Meillä on oikeastaan jo yritys ollut päällä tälle kuulle. Imetys piti menkat tasan 7kk poissa ja heti menkkojen jälkeen ei ole ehkäisy ollut käytössä. Olen raskautunut kaikista seitsemästä ensimmäisellä yrityskierrolla. Nyt saa nähdä vieläkö onnistuu, vai alkaako se tilastojen mukaan heiketä. Viikonloppuna jo pitäisi menkkojen tulla.
kerro ihmeessä kuin kävi :)
 

Yhteistyössä