40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hirrrrrmuisesti onnea toivotan Hystikselle tulevia lähipäiviä varten!!!:heart: - ja mukavaa jouluaaton matkaa takaisin miehen luo. Toivottavasti pieni ero olisi tehnyt hyvää myös suhteelle :)

Sarppav:lle onnea lähiruoan etsiskelyyn =)

Ottikselle toivon rentoja ja mukavia hetkiä ja paremman joulumielen saavuttamista :hug: ja toki sitä testiajalla tulevaa punaista viivaa testiin :heart:

Rominakselle hyvää joulunalusaikaa ja plussaa kahden viikon päähän :heart:

Mur-murille toivotan mukavaa joulun odotusta, hyvää jouluostosreissua ja myöskin sitä yllätysplussaa vielä testiin :heart:

Kaikille muillekin ihanaisille rauhallista ja leppoisaa joulun odotusta

Ottis
Rominas Kiitos tsempeistä :hug:. Teitkös o-testin? Peukkuja :heart:!

Hystis Voi ku ihanaa, ett pääset taas meidän kanssa piinailemaan. Outo juttu se lasin rikki paukahtaminen, mutt ei se sun syy ollut. Auton vakuutus ehkä korvaa ku saat ystäväs hoitamaan niitä asioita ku palaavat joulua karusta.

Minä ainakin lupaan olla toiveikas sun kanssas :heart:! Nyt on keskiviikolle jotain mitä odottaa.

Sarppav Mä en ihan intohimoinen luomuihminen ole, mutt tänään porkkanat ostin, ett huomenna teen porkkanalaatikkoa. On sit jotain viedä ku käydään keskiviikkona systerin luona samalla kun shoppaillaan. Ja tuumaanpa jospa yllättäisin itsenikin ja tekisin imellettyä porkkanalaatikkoa ihan itse :). Ennen vanhaanhan mä tein jouluksi kaiken itse isolle sakille. Touhua riitti, mutt oli mukavaakin.

Kyllä sitä on muuten ihminen käynyt noloksi ku jalat oli ihan sippi tänään ku vähän touhuilin. Pitäis todellakin alkaa liikkua enemmän. Painoakin tainnut tulla taas pari kiloa lisää ihan parin viikon aikana, siltä ainakin tuntuu.

Putunen Kiitos :hug:. Huomenna mulla on sellainen suht rela kotipäivä. Leivon ja kokkaan sen mitä voi etukäteen tehdä ja torstaille jää sitten perussiivous enää. Kyllä tämä tästä. Totuus kuitenkin on, ett jos vain yhden toiveen saisin, en välttämättä toivoisi lasta, vaan haluaisin muruseni takaisin. Niin suuren aukon se mun elämääni jätti :(. Toka hyvä toivomus olisi se ikioma vauva :saint:. Hyvää joulumieltä sinullekin!

mur-mur Kiitos! Minä luulin jo iltasavuilla käyneeni, mutt taidanpa sittenkin käydä kurkkaamassa sitä sun mun taivaalleni laittamaa tähteä =). Oot aivan ihana immeinen :hug:.

Kauniita unia kaikille! t. ottis

Ottis: Testasin illalla ja mielestäni se oli vaaleampi mitä aamulla. Tosin ainahan mulla ap tullut tummempi ovis viiva mitä illalla. Pissin tuossa hetki sitten purkkiin ja nyt odottelen mitä o-testi tänään sanoo.

Simppajahti jäi eilen väliin, kun mies oli ihan rättipoikki väsynyt ja sitte kun hän alkoi virkkuun, mää aloin oleen jo poikki ja herne nenässä.... : /
Täytyy tänään kokeilla olla hyväntuulinen ja piiiiiitkäpinnainen. :LOL:

Ja testi says... aavistuksen verran haaleampi mitä kontrolliviiva.

Mutta nyt menoksi... Lumista mukavaa päivää kaikille!!!

Tirlittan1968
Hystis kovasti onnea sulatukseen ja hermoiluun. Muistan kuinka kamalaa tuo odottaminen oli kun olin IVF hoidoissa. Toivottavasti simpat kestävät sulatuksen ja ovat ärhäkässä kunnossa kun kohtaavat muniksesi :)

Ihanaa Joulun Odotusta kaikille!:xmas:

Täällä kp 2 ja viimeinen Clomikiero lähtee käyntiin jouluaattona, plussaan en enää usko, mutta kokeiltavahan tuo viimeinenkin erä on.:heart:

Olen sairastellut koko 3 kuukautta vähän väliä, nytkin sairaana ja kuumeessa(flunssaa, ym)
Terveyttä toivon kaikille joululahjaksi, myös itselle!:heart:

mahdotontako:heart:

Ottis
Rominas Peukuttelen, ett saisit simppasia talteen tänään :heart:!

Mahdotontako Niin sitä pitää, täysillä uutta päin vain. Minäkin aloin eilen miettiä, ett pitäisköhän nyt sitten alkaa Clomi-kierto, kun täti 27.12. tulee. Rankkaa sairastella alvariinsa :'(. Paranemista :hug:.

mur-mur Testasitko vielä kerran kiellon perään? Minä testasin ja tän aamuinen oli kyllä blanco. Tai kyllä siinä jonkinlainen viivan paikka näkyy. Eilisessä testissä näkyy nyt ihan selvästi punaista. Pirskatti, että ottaa päähän tällainen :'(, yrittää vaan ei onnistu :ashamed:.

ON Porkkanat ja riisipuuro kiehumassa ja hetki aikaa istahtaa. Kaikki verhot pesty ja kaapeissakin jo. Toiseksi viimein matto pesussa eli saan sitten joulun jäljestä puhtaat matot lattialle, jos haluan samat laittaa. Kyllä tämä tästä. Mies lähti kait viemään puita mökille. Touhuaa siis kaikkea muuta paitsi joulua tähän taloon. Tänään sanoin, ett liihottakoon nyt pitkin kyliä, mutt aaton aattona ei tee enää yhtää keikkaa kotikonnuilleen. Mä laitan sen hihnaan. Pitää vaan toivoa, ett pojun joululahjapanta sopii sille :LOL:. Pojuhan sitä ei suostunut kaulassaan pitämään ;).

Hei, olen uusi tällä palstalla ja kuten tekin, vauvvakuumeessa. Ikää minulla on tosin jo 49 ja kyseessä olisi ensimmäinen. Kävin gynekologilla keskiviikkona ja hän yllätyksekseni sanoi minulla olevan suuria munasoluja joista yksi kypsymässä ja irtoaa torstaina Kehoittikin rakastelemaan kovasti viikonloppuna :LOL: Hieman sitä ihmettelin koska olen ymmärtänyt että munasolu on hedelmöityskykyinen vain sen 12 - 24 tuntia mutta tehtiin työtä käskettyä :heart: Nyt toivorikkaana odottelen seuraavat 15 pv jäävätkö vuodot tulematta. Sain keltarauhashormonia koska parit viimeiset kuukautiset ovat olleet milloin sattuu, muuten tulleet aina kuin kello. Torstaina oli kova kipu oikealla puolella munasarjaa joka sitten äkkiä loppui iltapäivällä joten silloin munasolu ilmeisesti irtosi mutta tuskin ehdittiin touhaamaan ajoissa :(
Joten täälläkin syli joka kaipaa pienoikaista ...

Ottis
Mafinka Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Aika hassu neuvo gyneltä kehottaa rakastelemaan noin reilusti oviksen jälkeen. Mutt ei huolta kun ja jos ehditte keskiviikkona touhuamaan ja ehkä sen jälkeenkin :heart:! Toivon sulle syliisi omaa pienoista kääröä.

ON Mun pitäis varmaan se eilisaamuinen testi hävittää ku nyt siinä punertavaa viivaa tollaan tuon tuosta ja harmittelen, ett vielä eilenaamuna minä olin edes pikkasen pieniin päin, vaan en ole enää :'(. Pihkuran pahkura :headwall:. Vaan ei auta ku puskea vaan eteenpäin.

Porkkanaloora muhii uunissa ja pitäis vähän kompostia huseerata. Nyt en ole nokkaani lotkauttanut lumen luontiin ja rassaa hermoja mennä pihalle ku tuntuu tamppaantuneen jo ihan palteiset polku kulkuväylille, ku ei se armas ole oikein malttanut tehdä hommiaan niinku pitäis :(.

Ottis enpä testaillut en aamusta..MUTTA..aamupisua on jemmassa, tänään tulee uusia testejä:D

Ptäähin kohta kipaista laatikolle, posti hieman myöhässä kun joulukiireitä pukkaa!
..jos dippaan tänään, seuraava sitten aattona ja viimonen Tapanina - silloin dpo14

Juuh, pistä se mies Joulunpyhiksi liekaan, ei silloin passaa höyrytä sinne ja tänne!!!!;)

Meillä täällä pikku poikanen jo viidettä päivää sisällä potemassa tautia: /(mitä nyt autolla mummulassa piipahtivat iskän kera lauantaina)
Kunpa meitin pieni kaveri Joulun seutuun tervehtyisi, pääsisi sitten uutta lahja Stigaa mäkeen kokeilemaan.=)

Mahdotontako
, pahoillani olen tuosta tädin tulosta:hug:
Toivon kovin, että se ylläri pylläri vielä tulisi!!:wave::heart:
..ja tauti pöisen ajan siulta pois poikkeen, Hus määtkös siitä!!:stick:

Rominakselle hedelmällistä simojen mettästystä&tallettelua!!!!:):heart:

Mukavaista, kirpakkaa talvipäivää kaikille ihanaisille!!!

Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Mafinka tervetuloa mukaan!! Minä raskauduin kun sain simpat juuri kun tasavahvat viivat ovistikussa viime keväänä...se tosin meni kesken. Nyt raskauduin kun sain simpat n.1vrk ennen ovista. Pidetään peukkuja täällä pystyssä jotta pian pienen käärön saisit syliisi.

Ottis
mur-mur Just mietin, ett totisesti laitan ukon liekaan, kun tulee kotiin. Minulle ei ole mitään iloa tai hyötyä siitä, että hän on lomalla ku hömppää omilla teillään koko ajan. Ja sitten kun on kotona, niin roikkuu tisseissä kiinni niin, ett sekin alkaa riipoa :headwall:. Nyt alettas kohta tarvita konjamiinia (kakkuun), joten pitänee kipasta Alkoon ja ostaa samalla omat joulujuomat ku tuota ukkoahan ei saa tuomaan mitään 'litkuja' vaikka kuinka pyytäis.

Ottis En tiijä millon mulla se dpo 14 on, veikkaisin että viikonloppuna. Meinaan lauantaiaamuna testata, jos tarvii, silloin kp 26.
Mitään tuntemuksia ei mihinkään suuntaan ole:| Illalla vaan viluttaa ja nivunen on kipeä.:)

Mikä se RKTT lista on, vai mitkä ne kirjaimet on?

Onneks tässä on ennen lauantaita kaikenlaitsta tekemistä, niin ei ole testaukset mielessä;) Mulla on yksi liuskatesti, en tiedä herkkyyttä ja yksi dikitesti. Pitää varmaa tavaratalosta ostaa lisää, jos tarvis.

Mafinka Plussatuulia siulle kovasti, jospa se ihana ylläri vielä sinuahin odottaisi!!:heart::wave:
..miustahin hieman kumma, että oviksen jälkeen, lääkäri kovasti kehoittaa lemmenleikkilöihin - yleensä muutama ennen(simot jemmassa munasolua odottelmassa) ovista olisi paremmat mahkut..

Dippasin yhden testin siihen aamupisuun..ja jotain ihan oikiasti näin testiajan sisään..haaleista haalein viiva!!
..vaan se hävisi sitten n. 20minsan päästä..:(..

Ottis olitkos sinä tilaillut Testikaupan herkiä puikkotestejä?..miten käyttäytyivät - tuliko kuivuttua viivaa näkyviin?!

Miulla näkyi Elokuun tärpissä myös samalla tapaa: Ensin viivanen näkyi haaleana hetken(dpo10?) ja sitten hävisi - myöhemmin se haalea plussa dpo12

Nyt sitten dippailen vasta TOTT-päivänä dpo11..jospa se olisi Onnenpäivä miulle!!:heart:

Viimeksi muokattu:
ennen syksyistä keskenmenoa, kun raskauduin (joulukuussa 07), olin varma raskautumisestani jo ennen testin tekoa, silloin taisin tehdä vasta kp 30. Jaksaisko oottaa sinne? En varmaan:) sillä kiertokaan ei ole pitkään aikaan ollu 30 päivää.
Ai niin om mulla vielä yksi oire mikä oli silloin 07 ja se on huimaus. Silloin luulin olevan päässä jotain vikaa kun visko siihen malliin. Mut ei auta kuin odotella:)

Kyllä mie siinä testissä hyyyyyyyvin hailua viivasta näen vielähin - dippailusta aikaa nyt 50min.
..on tämä kanssa,nyt sitten pitää vain malttaa ja malttaa..

Ei miulla mitään oirehia enää ole..tisut olleet kipiät heti oviksen jälkeen kovastikkin, sitten hellitti pahin. Rinapäät edelleen arat ja tyypilistä jalkojen repimistä..tätä on kyllä ennen menkkojahin, sekä raskautuessa -otappa selvää sitten!

..jos nyt alkaisi ne nivuskipuiset..hmmmm..olisin sitten kyllä aika optimistinen tärpin suhteen:)

Tervetuloa Mafinka joukkoon mukaan!! :)

Viidenmamma, toivottavasti oireet enteilee plussaa!!:heart:

Mur-mur, kovasti toivottelen ihan pysyväistä eikä tuolla tavalla haihtuvaista viivasta!!! Mutta hyvältähän tuo vaikuttaisi nyt PUUUUUUUHHHHHHH ++++++++ :heart:
Tuleepa jännittävä tästä viikosta, kun Hysteriallakin on jännät päivät.

Ottiksellakin ehtii vielä viivoissa tapahtua hyviä muutoksia :heart: loppuviikkoa kohden. Puhkun sinne myös PUUUUHHHH!!

Minulla on menossa kierron ainoat oireettomat päivät (kun ovikseenkin on vielä aikaa), jolloin ei tarvitse kuulostella eikä arvuutella eikä ihmetellä eikä paljon vielä haaveillakaan - rentouttavaa välillä näin

Kiitos putunen:)

Juuh, en mie noihin katoaviin viivasiin enää usko - pitää olla selkää punaista viivaa ja testiajan sisään!!
..silmäthin aina näkee, mitä sydän haluaa..näin se vaan on.: /

Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
viidenmamma huimaus on tuttua täälläkin ja mulla samoin että olin jo melkein varma että olen raskaana vaikka en testiä ollut vielä tehnytkään. Hegästyminen oli ihan ensimmäinen oire ja kylmyys ja huimaus tuli sitten. Vasta nyt rinnat muuttuneet aroiksi.

Yhteistyössä