Vähänks ootte
kaikki iki-ihania :heart:!!! Ei kun PALJON! Iki-ihanaisia naisia te kanssakuumeilijani :heart: Tää tiedoks
Mafinkallekin, joka onkin asian ite jo huomannut ja jonka toivotan tervetuloa joukkoon minäkin
!
Huldasharks ONNEA
:heart: vauvaliimaa ja tarroja ja kaikkea mikä auttaa vaavia kiinni pysymään.
Tirlittan1968 Kiva kun meitä käyt moikkaamassa vaikka sulla jo vauva massussa. Onnea sulle kilokaupalla jatkoonkin. :flower:!
mur-mur, sinä kultainen mur-mur! Voi kun kurja kuulla että täti tiloillaan on :'(. Kunpa joulu toisi prirtystä sulle ja energiaa ja voimaa sulle jatkoon taas. :hug:
Oivikki, tervetuloa vaan
. Mä en kyllä millään ihmeenkään ilveellä voi mainostaa sitä Helsinbgin kokoista saarivaltiota kovin, koska on niin tyystin erilaista olla jossain lomalla viikko tai kaks, kuin ikään kuin asua siellä (ja vielä vailla työtä ja/tai vauvaa). Ja voipi olla, että mun synkeät kkm-kokemuksetkin on vaikuttaneet siihen, etten hyvällä tahdollanikaan voi sitä iki-ihanaksi paikaksi mainostaa:ashamed:. Lämpimämpi ilmasto siellä toki on, mutta mun mielestä se on hajuton, mauton ja väritön paikka. Mutta tosiaan varmaan ihan eri juttu olla siellä lomalla ja kesällä. Varmaan upea paikka siten.
Ottis, rakas ystis
:heart:! Kiva kun kortti löysi perille. Sinua joka kirjainta vääntäessäni aattelin koko sydämellä
:heart:. Sua jo valmiiks kuumottaa, ja silti meinaat saunaan lähteä ?! Älä ny tuu kipeeks, se olis kurja juttu! Plussaa puhallan ++++++ :hug:!
ON Tänään siirrettiin kaks alkiota. Toinen oli 2-soluinen hyvänmuotoinen ja toinen 4-soluinen vähän vähemmän hyvä. Kolmas oli 3-soluinen jotenkin rubunen, joka meni sit roskiin, koska pakastusta ei kuulemma olis kestänyt ja kolmea eivät kuulemma siirrä.
By the way, kysyin lekurilta mistä se 14 päivää (testipäivä) lasketaan, niin sanoi että siirtopäivästä. Joten, jos mä ny oikein ymmärsin, niin sen mukaan mul oliskin
tänään se pp0. Luulin, että se lasketaan punktiopäiväst, mutta näin sanoi lekuri. Testaan siis ke 5.1.2011 eli pp14 ellei menkat ala ennen sitä.
Mulla on tavallaan toiveikas olo, mutta silti oon superskeptinen. En tosiaankaan tiedä kuinka monta kertaa jaksan tän rumban käydä läpi. Tää on nyt toinen kerta. Täytän huhtikuun alussa 43 ja sitten loppuu myös kelan tuet, joten jos tää ei nyt onnaa, niin ens vuoden puolella ehdin vielä yhden kerran kelan tuella. Pitää pitää aina yks välikuukausi piikityksissä, joten enempää en ehdi ennen ku 43 on täynnä. Mut nyt ei voi muuta kuin rukoilla!
Joka ikiselle iikalle toivon kaikkea mahdollista hyvää :heart:!