Hei ja kiitoksia Teille kaikille vertaistuesta! Pidän kovasti peukkuja kaikille; etenkin näille muutamalle lähipäivinä testin tekeville että olisi positiivisia uutisia tulossa
Mutta ... Ensiksi annetaan ja sitten otetaan pois, toivo nimittäin. Olin saanut tänään vastauksen kysymyksiini gyneltäni ja hän mainitsi että on todella harvinaista jos minun ikäiselläni olisi "toimivia munasoluja" ja saati että voisi raskautua luomuna. Kaiken lisäksi oli kuulemma jutellut kolleegan kanssa joka avustaa lapsettomuushoidoissa ja hän oli sanonut ettei tee ko. hoitoja yli 45 vuotiaille, pitäisi kääntyä lapsettomuusklinikan puoleen ja että mahdollisesti joudutaan turvautumaan vieraaseen munasoluun
No onneksi gyneni kuitenkin ehdotti testejä: kilpirauhas-, FSH, joka oli minulla elokuussa jo 18 mutta joka saattaa ailahdella kuin vuoristorata, vielä otetaan prolaktiini vai mikä tuo maidontuotantohormoni onkaan.
Putosin korkealta sillä tutkimuksissa ensin sanottiin että ei uskota että minun ikäiselläni olisi ovulaatio tai sitten munasolut olisivat pienen pieniä jne. kuitenkin tutkimus paljasti että minulla on hyvänkokoisia (3 kpl) munasoluja, oikealla johtofollikkeli ja limakalvo sillä hetkellä 8 mm minkä pitäisi olla normaali. No mitäpä tässä etukäteen itkemään asioita joiden takia ei ehkä koskaan tarvitse itkeä
Sen verran vielä että noita simppoja saan satunnaisesti toistaiseksi sillä mies asustaa 200 kilsan päässä ja siksi tuli kiirus mennä hänen luokseen viikonloppuna kun kuulin tuosta oviksesta
tarvinnee pitää pidennettyjä viikonloppuja kun aika taas koittaa
Tsemppiä kaikille!
P.S. Piti vielä kysyä että käytääkö kukaan muu foolihappovalmistetta?