Hei kaikki rakkaat palstasiskoset :heart:
Ottis ystäväin, hirmuisesti peukuttelen sen viivan vahvistumista! Ihan hirmuisesti :heart:!
mur-mur ihana hymiö-spesialisti! Tosi kurjaa, jos se täti siut yllättää. Mä manaan sitä pysymään vege. Kaikkeni teen!
Rominakselle ovisplussaa ++++++ :heart:
sarppav Pahoittelut tädistä :'(. Halasu :hug:! Ja P.S. Mullakin on menkat pikasuoritus, mutta voitan sut tässä kyllä, koska mun minimenkat on puolitoista vuorokautta. Sen aikaa on side, jota ei ees koko ajan tarvii olla vaihtamassa ja sitten päivä-puoltoista pärjää pikkuhousunsuojalla. Ja näin on ollu aina. Ja silti tulin raskaaksi (mut meni kesken, mut ei varmaan niiden minimenkkojen takia kuitenkaan).
putunen Positiivista metsästystä :heart: :flower:
Anteeks hiljaiseloni, on ollu tässä kaikenlaista, kun autottomana ja kodittomana kiertolaisena elelen. Tai no, en nyt niin kiertolainen kun ystävän luona majailen, itse lähtivät etelän lämpimään joulua pakoon ja mä jäin talovahdiksi. Kaamea juttu kuitenkin kävi: ystävän auton takalasi POK-SAH-TI rikki itsestään lauantai-iltana kun kävin lainaamassa Sinkkuelämää DVD:t ja ajelin kotiin päin. Niin vaan kävi, yhtäkkiä kesken ajon. No, tänään vein autolasiliikkeeseen ja saadaanhan se kuntoon kyllä, mutta kukkaro kyllä tyhjenee kivasti
.
Vietyäni auton lasiliikkeeseen, kuultuani hinnan (n.450e) ja hengitettyäni hyperventilaatiotani paperipussiin mä juoksin ratikkaan ja ajelin kohti lapsettomuusklinikkaa, jossa mulla oli punktioaika. Löytyi neljä munasolua. Se on parempi kuin ei yhtään, mutta olen mä silti tosi skeptinen sen kkm:n jälkeen.
Miehen siittiöt sulatettiin ja huomenna aamulla saan tietää onko hedelmöitys onnistunut. Sit keskiviikkona, siirtopäivänä, saan tietää onks ne lähteny jakaantumaan ja minkälaisen laatuluokituksen ne saa, eli onks alkiot mistään kotoisin jos niistä neljästä munasolusta ees mikään lähtee jakaantumaan. Oon niin skeptinen että! Ja toisaalta toiveikas. Kaameaa ristiriitaa.
Kaiken kaikkiaan kallis Suomi-keikka tästä tuli, kun toi hoitokin maksaa -
Maltailta (
jonne lennän miehen luokse jouluaattona). No, mutta jos rahalla ja lääketieteen avulla sen vauvan sais, niin yhtään en välitä enkä valita. Autoista viis.
Plussia kaikille hurrrrrjasti
++++++ ja halamuksia :hug: ja kukkakimppuja :flower:
Aijoo, ja mulla on sit vissiin tänään pp 0.