40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia!

Simppajahti aloitettiin eilen... Isntäkään ei pannu yhtään hanttiin...:LOL:

Tuossa laskeskelin uudelleen, että se on siinä ja siinä, että ehinkö kotiin ennen kasia testaamaan. Pitää yrittää. :)

Noh, tein just testin ja vahvaa viivaa pukkaa. Teen vielä illalla uuden, niin katotaan mitä sanoo. Olisin nyt sitä mieltä, että tänään dpo-1.

Nyt pakko hypätä autoon ja palvelemaan joulustressissä rypeviä asiakkaita... jeee!

Ihanaa päivää kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Jee! Wautsi, niin sieltä vaan ovis vihiroon pukkaa päälle ja ekat simppaset tallessa jo :).

ON Mä dippasin aamusta r-testin eikä siinä mitään näkynyt testiaikana. Sitten noin puolen tunnin päästä, kun tämä kone oli nakannut minut pihalle, satuin todistamaan ihan selvän viivan paikan ilmestymistä, kun testi oli kuivumassa. Tämä kuva otettu siitä sitten noin 10 minsan päästä, kun se viivanpaikkakin hävisi näkyvistä. Tylsää tällaista blancoa katella, mutt nakkaanpa tänne, ett näette saman minkä minäkin näen. Valtavan lujalla uskolla Paintissa suurennettuna voisi kuvitella näkevänsä viivan paikalla aavistuksen punaista, mutt luulen, ett se oli mulla vain toivon luomaa harhaa.

Vaan nyt on pakko alkaa touhuta ja laittaa jouluverhoja. Eilinen 'joulureipastelu' tortun paistoineen kostautui sitten nukkumaan mennessä, sillä ihan itku pääsi ku oli niin pojua ikävä ja jouduin sängystäkin nousta tupaan parkumaan, ett mies saa nukuttua.

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
sarppav (40)...............kp2/27-32.......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp4/24-26.......yk11....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp11/27..........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp11/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp12/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp19/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp21/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp21/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp26/28-36.......yk2v...................3.
liiza (44).....................kp29/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
Iida-Karoliina (46)........kp30/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp31/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp34/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4

Hysteria (42).................dpo0
Rominas (40).................dpo-1
mur-mur (45)................dpo8
Ottis (43)......................dpo7

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Viimeksi muokattu:
Ottis tuo toinen kuva ei niin selvä(kirkas)kuin eka.
Viivanpaikankin erotan kuitenhin molemmista..sitä en osaa sanoa, onko toisessa viiva hieman lähempänä kontrolliviivaa??..pitääpä katsoa explolerin kautta, niin saan suurrenneltua - nyt Motzilla Firefoxin kautta surffailen.

((MUOKS)) toka kuva onhin hieman kauempaa otettu, on kyllä yhtä selvä muuten!!

Viimeksi muokattu:
Mie taidan tällä erää suosiolla lopettaa itteni piinailut - ei tärppi käynyt..:ashamed:

Onneksi tuo täti kurvaa vasta Joulun jälkeen, vaikka miulla kyllä pakkaa pinnaa kiristelemään juuri muutamaa päivää ennen vuotoa..voihan:headwall:..
Vaan jospa otanhin sitä nami glögiä pikasen enämpi, niin rentoutuu mieli&ruumis vähän..;)

HEI!!
Tuolla voitte samalla kun kirjoittelettte, kuunnella ihania Joululauluja:
Jouluradio

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos jouluradio-vinkistä, mur-mur! Juu, rankkaa on tämä itsensä piinaaminen. Minäkin päätin nyt jättää dippailut joulun jälkeen, siis jos on tarvetta silloin enää dippailla. Tädin pitäisi tulla ekana arkena joulun jälkeen. Luojan kiitos, ettei joulua pilaa, mokoma. Minä kaivoin eilen netistä munatotin ohjeen ja ukolle jo sanoin, ett teen sitä itselleni aattona :).

Heipä vaan kaikille :)

Harmi jos nyt siltä tuntuu, ettei mur-murille ja ottikselle plussaa tupsahda, mutta vielähän se hyvinkin ehtii yllättää ennen joulua tai joulun aikaan. Peukuttelen kovasti!! :heart:
Onnittelut Rominaksen simppametsästykseen, hyvinhän se on tainnutkin jo alkaa =).

Minä metsästelen viimeisiä joululahjoja vielä, ensi viikolla sitten niitä simppoja taas... ;)

No niin, minulla taitaa lorinat kääntyä jo ehtoopuolelle... Mulla kun nää menkat on aina olleet tällaiset pikasuorituksena tehdyt (max 2,5 päivää).

Miten mäkin ajattelin, että ensi kierroksella en dippaa mitään. Enhän mä niitä r-testejä olekaan tehnyt, kun suoraan sanoen en ole uskaltanut ennen kuin on varmasti vähintään 28 vrk takana... No ei ole tarvinut niitä dippauksia tehdä... Mutta jätän myös ovis metsästyksen oman onnen nojaan. Oireet kyllä mulla kertoo, koska se on....

Mun on pakko joulun jälkeen ottaa itseäni oikeasti niskasta kiinni ja aloittaa itseni kohentaminen. Ensimmäinen ehdoton juttu on painon pudotus. Sekin yleensä auttaa tohon raskautumiseen. Toivotaan niin... Ja ryhdyn myös liikkumaan enemmän. Syksyhän meni meillä sairastellessa kaikin puolin kokonaan, joten nyt sitten.

Mutta palstailen kyllä teidän kanssa!

Nyt lähden nyt hakemaan poikaa ja mennään tarkistuttamaan, että hällä on korvat kunnossa syksyn tulehdusten jäljiltä.

En enää tilaile(kerkesin JO tilailla, TOSIN eri firman)noita ihan herkkiä 10mIU/ml testejä - jokaisessa näkyy nyt viiva ja yhdessä vaal.punainen.:kieh:
..vaikka, eihän niitä testiajan jälkeen olekkaan tarkoitus kurkkia..minä pöljä olen vaan kurkkinut:headwall:
Pare miulle on kuiteskin kun ei tule turhia viivasia olleskaan - paitsi tieteskin jos on raskautunut!

Nuo halvat David puikot eivät kyllä näytä YHTÄÄN MITÄÄN kontrolliviivan lisäksi, jos tärppi EI ole käynyt - niitä jatkossa vain tilaan.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Niinpä mur-mur, minäkin olen tän aamun testissä aavistuksen punaista näkevinäni jos nyt katson ja turhaahan se on, kun ei kuitenkaan ole tullut testiajan sisällä se viiva. Mutt ei vielä ihan kokonaan toivosta luovuta, eihän ;)?

Mun pitäis vielä jaksaa silittää keittiöön ja apukeittiöön verhot ja sitten olis tän päivän puuhat puuhailtu. Aika puuduttavaa hommaa toi verhojen silittely. Onneks voi samalla kuunnella joululauluja. Mutta.. on meidän talo nyt niin jouluisen näköinen, kun ulkoa kattoo, ettei uskos, ettei ainakaan toisen asukkaan sydämessä (minun) ole joulua lainkaan. Mulla ei ole koskaan ollut tällaista hälläväliä-oloa joulua suhteen :'(.

Voi ottis, lämmin halaus siulle täältä
..jospa se Joulun rauha siunhin sydämmeesi tulee vielä - ja miehesi myös:heart:

Sie Ottis olet iiiiison homman tehnyt kun joulua kotiisi laitellut,(en mie jaksaisi verhoja silitellä!) koeta hieman nautia työsi jäljestä..jospa hyvä mieli hiipii hiljaksiin..

Ei miullakaan ole mieli ollut kovin korkialla, sellaista pientä kahnausta/eripuraa miehen kera koko ajan ..varmaan sillä tuo "pappa(mummo)tauti" tullut kun niiiin pahantuulinen ja turpa mutkalla koko ajan - Ärsyttävää!!!!:kieh:
..mie sitten inhoan mököttäviä miehiä, en kestä, en!!!!!!!!!!!
..puhuis pe**ele, eikä mököttäis!!:headwall:

Keskiviikona lähdenkin esikon ja hänen kaverinsa kera jouluostoksille - onpa kivaa mennä yhdessä!!=)
..ja jättää murjottaja kotio..:whistle:;)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos isosta halista. Hali :hug: sulle myös. Ei ole kivaa ku toinen murjottaa. Meillä mies lähti aamusta pakoon ku kerroin verhourakasta. Kotona kävi lumet luomassa, syömässä ja nukkumassa. Ärsytti ku itsellä kädet töitä täynnä ja toinen vain pyytää viereensä makaamaan. Sanoin, ett mitään ei tapahdu jos minä makaan, mutt hänen makaamisellaan ei ole väliä. Kuvittelin, ett kun talossa on mies, ett naisen ei tarttis mm. vaihtaa suodatinta liesituulettimeen, mutt niin vain piti. Nyt palaa takassa tuli, taustalla soi hyvä musiikki ja levähdän hetken ennenkuin teen mitään. Nälkäkin on.

Eipä tää joulun laittelu sinänsä joulua tee, se tulee jos on tullakseen.

Sarppav Tsemppiä painon pudotukseen joulun jälkeen. Jouluna ei saa itseään dieeteillä kiusata, vaan silloin pitää herkutella :).

Putunen Onnea kaikkeen mitä metsästätkään =).

Hei kaikki rakkaat palstasiskoset :heart:

Ottis ystäväin, hirmuisesti peukuttelen sen viivan vahvistumista! Ihan hirmuisesti :heart:!

mur-mur ihana hymiö-spesialisti! Tosi kurjaa, jos se täti siut yllättää. Mä manaan sitä pysymään vege. Kaikkeni teen!

Rominakselle ovisplussaa ++++++ :heart:

sarppav Pahoittelut tädistä :'(. Halasu :hug:! Ja P.S. Mullakin on menkat pikasuoritus, mutta voitan sut tässä kyllä, koska mun minimenkat on puolitoista vuorokautta. Sen aikaa on side, jota ei ees koko ajan tarvii olla vaihtamassa ja sitten päivä-puoltoista pärjää pikkuhousunsuojalla. Ja näin on ollu aina. Ja silti tulin raskaaksi (mut meni kesken, mut ei varmaan niiden minimenkkojen takia kuitenkaan).

putunen Positiivista metsästystä :heart: :flower:

Anteeks hiljaiseloni, on ollu tässä kaikenlaista, kun autottomana ja kodittomana kiertolaisena elelen. Tai no, en nyt niin kiertolainen kun ystävän luona majailen, itse lähtivät etelän lämpimään joulua pakoon ja mä jäin talovahdiksi. Kaamea juttu kuitenkin kävi: ystävän auton takalasi POK-SAH-TI rikki itsestään lauantai-iltana kun kävin lainaamassa Sinkkuelämää DVD:t ja ajelin kotiin päin. Niin vaan kävi, yhtäkkiä kesken ajon. No, tänään vein autolasiliikkeeseen ja saadaanhan se kuntoon kyllä, mutta kukkaro kyllä tyhjenee kivasti :(.

Vietyäni auton lasiliikkeeseen, kuultuani hinnan (n.450e) ja hengitettyäni hyperventilaatiotani paperipussiin mä juoksin ratikkaan ja ajelin kohti lapsettomuusklinikkaa, jossa mulla oli punktioaika. Löytyi neljä munasolua. Se on parempi kuin ei yhtään, mutta olen mä silti tosi skeptinen sen kkm:n jälkeen.

Miehen siittiöt sulatettiin ja huomenna aamulla saan tietää onko hedelmöitys onnistunut. Sit keskiviikkona, siirtopäivänä, saan tietää onks ne lähteny jakaantumaan ja minkälaisen laatuluokituksen ne saa, eli onks alkiot mistään kotoisin jos niistä neljästä munasolusta ees mikään lähtee jakaantumaan. Oon niin skeptinen että! Ja toisaalta toiveikas. Kaameaa ristiriitaa.

Kaiken kaikkiaan kallis Suomi-keikka tästä tuli, kun toi hoitokin maksaa - Maltailta (jonne lennän miehen luokse jouluaattona). No, mutta jos rahalla ja lääketieteen avulla sen vauvan sais, niin yhtään en välitä enkä valita. Autoista viis.

Plussia kaikille hurrrrrjasti ++++++ ja halamuksia :hug: ja kukkakimppuja :flower:

Aijoo, ja mulla on sit vissiin tänään pp 0.

Viimeksi muokattu:
Mur-mur ja Ottis: Mitä te nyt hötkyilette!! Päiviä jäljellä HIRRRRRRMUSTI!! Nyt negat ajatukset suksikoon suohon tai vaikka torttuun.. (ei kenenkään täällä listailevan!! :xmas:) Se on kuulkaas :heart: ja +++++++++++++++!
Jookosta joo ja kookos? :)

Kiitos haleista kaikille :)

Hystis; Voi itku... Mitä kaikkea sattuukaan. Mutta nyt peukutellaan ja toivotaan onnea, että kaikki menee ok siirron kanssa. Jännittää sun puolestasi!

Nyt mä painun pehkuihin. Huomenna ja keskiviikkona on tarkoitus saada kaikki ruokakauppa asiat hoidettua. Mä kun olen sellainen luomu ja lähiruoka ihminen, niin niiden herkkujen eteen pitää juosta varsinkin näin jouluna erikoisesti.

Hyvää yötä, naiset ihanaiset

Hystis, onpa kiva kuulla siustahin!!:)
..kohta olisin jo alkanut huhuilemaan, että missä sie luuraa..

Laitan siulle niitä Onnen pipanoita&tähtisadetta iiiihan hirrrrmusti tulemaan ja toivon niiiiin kovin, että ainahin yhden kyytiläisen saisit sieltä kohtusi lämpöön kasvamaan!!

Viimeksi muokattu:
Rominas miulla taitaa mennä näin: Mitä pidempään kuumeilen, sitä aiemmin alan testailemaan ja odotan, että plussa(mahdollinen)pärähtäisi jo testiin..vaikkapa dpo5!!!:D

Mukavia Joulun ajan puuhailuja kaikille:kiss:..ajatelkaas, enää 4yötä - huih miten lähellä se Joulu jo onkaan!!..aivan ihunaa miusta

Ottis eihän se joulu sydämeen saakka tule jos murhe painaa..mutta pienet jouluiset askareet - ainahin miulla, tuovat sitä ihanaa joulua lähemmä ja lämpöä rintaan - näin ainahin toivon tänähin vuonna taas käyvän:heart:

Lähetän siulle Joulutähden loistamaan taivahalle, kurkkaappa kun tupskulla käyt:)..siellä se on

:heart:mur-mur

Nati nati..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä