40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Noi flunssaoireetkin voivat olla ihan sitä itteään vaikka poikanenkin vähän sairastelee :). Plussatuulta. Katsellaanpas nyt kuinka sinun käy, miten maltat olla testailematta =).

Viidenmamma Jeee, kimppakivaa :). Milloin sulla on dpo14?

ON Mies lähti käymään kylillä ja minähän heti ottamaan kuvaa aamun testistä, mutta valitettava tosiasia on, että niin hentona se viivanen ja häivähdys väriäkin näkyy, etten viiti kuvaa tänne laittaa. Kun paintissa kuvan avaan ja katson suurennettuna, näen siinäkin värin eli ei se harhaa ole, mutt alkaa olla sellainen olo, ett taisi olla tähdenlento tämäkin plussausyritys. Huomenaamuna taidan sittenkin dipata ja jos ei näy yhtä hyvin väriä kuin eilisessä testissä, jätän dippailut sikseen :ashamed:.

Tirlittan..sanoppa sie se - MIKSI , Oi miksiiiiiiii!!!!|O

Miulla näkyy välillä olevan näin, että maltan olla testailemati ja pärjään vaikka parilla testillä..sitten taas välistä testejä palaa ja olen toooooodella kärsimätön ja päivät vain tuntuu mataaaaaaavan - niin kuin NYT!!!:O

..on varmaan jonkin sortin pakkomielle tämähin..

Vaan..Ottis, siulla ei ole mitään hätää, hyvin plussata kerkeät vielä!!!!
..äläpäs nyt ole hassu siellä..:kiss:mie en ole vielä täällä kuumeillessa parin vuoden aikana lukenut, että plussa - edes haamunen, tulisi jo dpo6!!

Relax nyt siellä vaan:heart:

Mie testailen lähinnä noiden oireiden vuoksi - joita pikkasen kuiteshin masulla tuntuu ja tisut On kipät edelleen!
..miulla ei normisti ole noita herkkiä testejä, siksi kait niiden kanssa nyt pelaan..juuuuh, hullun hommaahan tämä on!!!:D..hullullahan on huvinsa..:whistle::LOL:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Tirlittan1968 mur-mur taisi jo vastata kysymykseen miksi aletaan testailla niin aikaisin =). Malttamattomuutta ja uteliaisuutta se on. Toisaalta erittäin tyhmää jos väri viivasta sitten katoaakin ja tulee tietäneeksi, että taas oli vain kiinnittymisyritystä, mutta siihen jäi. Itsensä kiusaamistakin siis, sillä sitten kun ja jos täti tulee, ottaa päähän niin maan perusteellisesti pudota lujaa ja korkealta ja joskus harmittaa ihan ne haaskatut testitkin.

mur-mur Kirjoittelitkos kerran, että sulla repii jalkoja jossain vaiheessa kiertoa? Mulla päivällä tuntui peräsuolen paikkeilla älytöntä vihlontaa ja hetki sitten kaupassa repi jalkoja niin, että sanat meni solmuun ku yritin miehelle selittää mitä tapahtuu ku oli jalat notkahtaa alta. Välillä alamasulla sellaisia tuntemuksia, ett voiski kuvitella olevansa raskaana, joten en mä ihan kokonaan toivosta luovu vielä. Kiitos tsempeistä :hug:.

Ihan säkkikaupalla teille plussaonnea mur-mur ja ottis !!! :heart:

Sarppav pahoittelut ahistuksesta, toivotaan vielä että väärä hälytys, mutta tsemppiä jo seuraavaan kiertoon!!

Minulla nyt kp 1 taikka oikeammin jo 2, koska menkat alkoi myöhään eilen illalla kuten uumoilinkin. Ei ollut tällä kertaa shokki, kun olin niitä blancoja tuijotellut riittävästi ja siis varautunut :). Ei tarvitse pahoitella ;), sillä hyvillä mielillä olen ollut tänään - lasten kanssa joululahjaostoksilla sekä piparkakkutaloa väsäillyt. Nyt sitten sitä Herrgårds glögiä vaikka pari pulloa joulusella kulauttelen :cool: ja heti joulun jälkeen taas simppoja meinaan mettästää "noin sivubisneksenä" muun elämän ohella :D. Jospa tämän tehokuumeilun jättäisin nyt vähän vähemmälle, keskityn muihin asioihin, niin jospa se + sitten ihan huomaamatta kohdalle osuisi joskus.... :):heart:

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Viimeksi muokattu:
..ja heti joulun jälkeen taas simppoja meinaan mettästää "noin sivubisneksenä" muun elämän ohella :D. Jospa tämän tehokuumeilun jättäisin nyt vähän vähemmälle, keskityn muihin asioihin, niin jospa se + sitten ihan huomaamatta kohdalle osuisi joskus.... :):heart:
Tuo onhin viisasta puhetta putunen - Tärppionnea siulle ensivuodelle pian!!!:heart:

Ottis juu, miulla on tärppikierrolla repinyt jalkoja siinä dpo7-9 ihan siiiiikana ja nivusia jomotellut kans!
Mie plussa sätehiä siun seuraavaan testiin laitan tulemaan!!!

Näitä jalka&nivus tuntemuksia odotellessa miekin..jotenhin pikkasen uskaltaisin toivoa..en osaa sanoa yhtä yksittäistä tuntemusta, sellainen vain olo..:rolleyes:

..mur-mur pikkasen vaan haaveksii....ja näin Joulun aikaan, se hyvinkin luvallista:heart:

Joitahin tuntemuksia..
*tisun päät TOSI kipiät
*masu painaa
*hengästyttää helposti&sydän jumpsuttelee kovin!
*syljeneritys lisääntynyt
*pisu jo hieman muuttanut väriään punertavammaksi

..tässäpä muutamia tuntemuksia..ja näitä ollut kolmella plussakierrolla aiemminhin..vaan, kattellaan nyt vielä hieman aikaa..

Viimeksi muokattu:
Mie dyykkasin taas veskin "testi roskista":whistle:
..ja huomasin viime yön dippailun testivaasen nyt muuttuneen haalean punertavaksi..

Juu-uuuh ja seuraava dippaus vasta tiistaina dpo9 - Kyl jämpti on niin!!..
..ihan seko olo jo..

Siis..ihanaista illan jatkoa kaikille ja plussatuiverruksia!!!

Viimeksi muokattu:
Hei ladyt,
en tiedä mitä tää on, mutta täti on edelleen kadoksissa :D

Aamulla tosiaa tuli paperiin vessassa käynnin yhteydessä parilla kertaa selkeää verta. Mutta sen jälkeen ei mitään merkkiäkään... Pisun mukana ei pönttöön saakka mitään tullut.

Odotellaan siis rauhassa, mikä hormoonihäiriö tässä onkaan takana...

sarppav juuuh, jospa se onhin sellaanen hjörmöönihärö, että sie plussaat!!!!:heart::wave:

..jos mie en plussaa, olen kuiteshin ihan varma, että yritystä kohdussa oli - tisut on kuumat, arat ja turvonneet, pienen pieniä tuikkahduksia silloin tällöin alamasulla ..huoh kun pitää vielä odottaa ja odottaa - se ei mur-murin laji olleskaan

Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Sarppav minä peukutan sulle kovasti täällä ja plussa tuulia puhaltelen.
Mur-mur sinulla hienoja oireita siellä. Minulla ensimmäisenä oireena tuli hengästyminen
ja se tuli paljon ennen plussaa.

Hyvää neljättä Adventtia ihanaiset!!:heart:
..Joulu lähestyy..:)

sarppav, mikä siellä tilanne?

Ottis maltoitko jättää tälle aamua dippailut?:D

ON..Oireet häviää aamulla kun herää ja sitten vasta iltaa/yötä kohden tulee: /..pelottaa jos ne nyt loppuuhin..viimeiks kunnon nivusjomotukset alkoi dpo7 tietämillä..lämmöt on aamusta vain 36.6..voihan pa**a jos tämä oli nyt tässä..olen 100% varma, että jotain yritystä oli ainahin!

Plussa sätehiä kovasti laitan!!

Viimeksi muokattu:
Tilanne edelleen sama.
Nyt kyllä on tunne, että kohta aukeaa padot, mutta saa nähdä. Sama tunne oli koko eilisen :confused:

Infotaan taas illalla tilanteesta...

*muoks*
kyllä se on niin, että kp1 voi minulle laittaa. Kyllä tämä on selkeästikin jo normivuoto, vaikka ei ihan vielä olekaan "niagara", kuten normaalisti heti alkuun... :'(

Viimeksi muokattu:
Olen todella pahoillani sarppav, lämmin:hug:

..mie taidan seurata sinua muutaman päivän päästä, olo nyt ihan sellainen:(
Onneksi ihanainen Joulu tulee:heart:..ja saanhan mie nautiskella sitä herkku Glögiähin sitten..=)
..TOKI paljon enemmän olisin halunnut sen pikku pesänrakentajan masuuni:)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Yes! Kuulostaa tosi lupaavalta noi sun oireet ja se roskisviivakin :heart:! Ihanaa, ihan alkaa jännittää sun puolesta :ashamed:.

Sarppav Onko sulla yhtään testiä, ett dippaisit? Pysyköön täti poissa :heart:!

ON Aamulla dippasin ja samanmoinen hailukan hailukka viivanen tuli kuin eilenkin. Huomenaamuna testaan tai sitten en, se jää nähtäväksi =).

Ottis
Voi pihkura Sarppav ku se täti tuli sittenkin. Ehdin jo innostua sun puolesta :hug: :'(.

mur-mur Mulla oli kans perjantaina lämmöt pudonneet ihan sinne normaaliin 36.4 ku mittasin, vaikka niin väsytti ja palelsi, ett oksat pois :(.

Putunen Sulla on siellä hyvänkuuloiset joulusuunnitelmat. Niin olen minäkin sitä Herrgärdensin glögiä ajatellut jouluksi varata heti kunnolla :xmas:.

Meillä olis tänään kauneimmat joululaulut ja mies aamusta jo vähän lupaili, ett lähtisi minun kanssa, mutta nyt sit illemmalla nousi puihin, katala :headwall:. Vaan enpä vielä manaa piruja seinille, sillä hän meni ruokalevolle ja luulen, ett jos vierellään vähän aikaa makaan, niin saattaa lupautua ihan mihin vain =).

Ottis ei taida oireet enää lisiä - iski se tyypillinen tädin odottelu oloinen..VI****AA!!!!!

Saatko kuvaa siitä dippailustasi?..niitä kiva aina kattella - Plussatuulia kovasti!!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ei niistä kuvaa saa ja just heitin roskiin mokomat ku aina pitäis olla kurkkimassa :ashamed:, mutta.. kyllä mä edelleen punertavaa tänkin päivän tikussa olin näkevinäni.

Toivottavasti se täti ei sinne tule, vaikka siltä nyt tuntuisikin. Peukuttelen :heart:!

Viimeksi muokattu:
Päivittelen listaa yöllä tai huomenna.

Mie koetan nyt olla itteni kanssa väleissä - en liikaa huoli oirehista/oireettomuudesta.:)
Tiistaina dpo9 saatan dippailla..kattellaan..

Mukavia unosia kaikille kun sinne höyhensaarille saavutte!!

Ps. Ottis, siun seuraavaan testiin punaväriä toivon lisää:heart:

Viimeksi muokattu:
on: Tuossa aamupvällä ennen töitä testailin ja aikas vahva oli mutta ei mielestäni kuitenkaan tasavahva,,,, mutta niinku tiedämme kaikki aina katsojan silmastä kii... Joten katsotaan huomenna voisko olla ollut tänään dpo-1 vaiko huomenna... Tosin huomisen testit menee ohjeiden mukaan sitte väärin...klo 10-20 välisenä aikana ei mitään toivoa "harrastukselle", työt ikävästi häiritsevät harrastusta! :)

Rominas eikö onnistu pisu tai ruoka tauolla dipata??..ruokatauot ihan lakisääteiset työssä, kuin työssä mielestäni..
Onko siulla liuskoja, vaiko puikkoja?..puikko olisi helppo vaikka taskussa kuljettaa mukana ja kurkata sen testausajan puitteissa, miltä dippaus näyttää.:)

Pahvinen kertismuki menee pieneen tilaan taskuun kun taittelee ja sen voi sitten veskissä availla ja liritelllä mukiin hyvin.:D
Puikon ollessa kyseessä, ei mukia edes tartteis.

Kokeileppa huomenna, ettei vain sitten ohitse Oili neiti hurahda!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä