Ottis
mur-mur Kiitos!! Olis kyllä ihan ihkua saada plussata yhdessä sun kanssa :heart:. Mun dpot on laskettu siitä toisesta ja vahvemmasta plussasta. Ma-aamuna oli niin masu kipeä, ett luulen oviksen olleen silloin. Toissailtana tuntui ihmeellistä vuotoa tosi reiluna, kun olin juonut aiemmin 12 cl punaviiniglögiä. Eilen illalla otin samanmoisen annoksen, mutta sillä tänään dippasinkin, kun tuntui glögi niin kihahtavan päähän. Joskus aiemminkin, kun on jotain ollut tapahtumassa, olen ollut huomaavinani, ett pienikin annos alkoholia tuntuu. Nyt sit yritän ottaa ton yhden annoksen punaviiniä illassa, ett toimin gynen suositusten mukaan. En uskalla edes ajatella, ett oikeasti plussaisin, sillä onhan nämä jutut nähty. Silti pikkasen toivoa elättelen =).
Voi sinua ku päiväpisusta dippasit :hug:. Sulla kuitenkin vielä viikonlopuksi testejä jäljellä ja ehdit nettikaupastakin tilata.
Voi sinua ku päiväpisusta dippasit :hug:. Sulla kuitenkin vielä viikonlopuksi testejä jäljellä ja ehdit nettikaupastakin tilata.
Viimeksi muokattu: