40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihan oli pakko kirjautua mur-mur, sinun tähtesi. Muistahan kuinka minulle kävi. Pupuiltiin ukon kanssa su, tais olla iltapäivällä, ovis oli ti tai ke, en muista kumpi ja silti vain plussa pärähti. Että älä heitä kirvestä kaivoon. Minä toivon sinulle plussaa täällä peukut tanassa, kuin kaikille muillekin listalaisille.

Ja putunen, harjottelehan sitä kuvan laittoo, vaikka heti huomenna, että ollaan kaikki valmiina tott-päivänä.

Sitä vielä kertomaan tulin, että huomenna eka lääkärineuvola ja torstaina ultra. Kääk! Jännittää. Huomenna saan labratuloksetkin, nekin jännittää kun tuntuu ettei missään mitään vauvaa olekaan.

Viimeksi muokattu:
Kaunis kiitos taavi siulle sanoistasi:heart::)
..mie yritän jaksaa uskoa, että miehen siimahäntäiset sitä vahvempaa sorttia.;)

Toivon niin kovasti, että labravastaukset ovat hyviä ja ultrassa näkyisi ai-van pienen pieniäinen masuasukki!!
Oikein ihanaa illlan jatkoa itsekullekkin&plussasätehiä, sekä kauniita unosia kun simmu painuu kiinni!!

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tetu68 (42)..................kp6/27..........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp6/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp7/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp14/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp16/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp16/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp21/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (40)...............kp23/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp24/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp24/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp25/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp25/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp29/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4

mur-mur (45)................dpo3
Ottis (43)......................dpo2
sarppav (40).................dpo10
putunen (41).................dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Viimeksi muokattu:
Huomenia jokaiselle, onpas kirpakka päivä tänään!!

(-20C)
Aivan ihanan näköistä tuolla ulkosalla oli aamusta klo. 8.30: puut kauniissa kuurassa ja sinen aamun kajo ennen sarastusta - kaunista!!:)

putusen testailun tulosta tulin kattomaan..oletkos jo dippaillut?..:wave:

Viimeksi muokattu:
Talvista huomenta jokaiselle!

Ei minkäänmoista häivähdystä cb:n testissä vaikka kuinka vääntelisin...: / ja kääntelisin... No, viimeksikin kun plussaa näytti, niin näkyi hailusti vasta dpo12 juuri tuolla cb testillä ja nyt on siis dpo11, mutta jotenkin tuntuu, ettei tällä kertaa ole kuitenkaan plussaa edes tulossa. Eikä se mitään - enää ei tunnu olokaan raskautuneelta, eli normaalia hormonitoimintaa nämä "oireet" vaan on olleet :). Lämmöt on vielä 37 pinnassa kyllä, mutta hieman menkkamaista tunnetta jo alavatsaan on hiiviskellyt... ja nuo First Signal kasettitestit näyttää nettitietojen mukaan lähes aina roskisplussia.

Jos näin on, niin saanpahan nautiskella joulunaikaan kunnon glögiä :p. Löysin tosi hyvän glögin Herrgårds glögg, joka oli saanut jossain glögiarvostelussa parhaat pisteet.

Mitenkäs sarppav, onko tuntemuksia tai testaussuunnitelmia? Entä ottis ja mur-mur, onko se ensi viikon torstain TOTT -päivä, kun ekan kerran testejä rapistelette vaiko jo aiemmin?

ps. sulla on mur-mur ihana avatar :wave:

Viimeksi muokattu:
Sarppav ja Putunen PlussaTuulia Teille!!! :heart:

on: Ovis alkaa lähestyyn... :) Testasin eilen ja ei yhtään mitään testissä mutta tänään hyvin hailakka ilmaantui!!

Mutta nyt vauhdilla töihin...

Ihanaa lumista talvipäivää kaikille!

putunen, voi harmi:hug:
..vaan kovasti peukuttelen edelleen d=)b PLUSSAN puolesta!!:heart:

Muistelinkohan oikein, että sarppav aikoi testailla vasta ihan kierron lopussa?..tai jos/kun menkat jää tulemati!?
..onkohan mieli yhtään muuttunut?..:rolleyes:...ja saattaahan se matkan varrella muuttuahin.;)

putunen
..juu, löysin nimimerkille osuvan kuvasen!(vaikka en itse ole kyllä noin lutunen, kuin nallukka kuvassa):D

Mietin tuota testausta ensi viikolla, oirehien mukaan mennään..jos ei niin mi-tään, odottelen kierron loppuun..jos jo-tain, saatan testailla TOTT päivänä, viimeistään aattona.

Viimeksi muokattu:
Joo mur-mur, juuri oikean glögin löysit :). Join sitä melko kuumana, hiihtolenkillä, nuotion äärellä (termospullosta), ja T O D E L L A maistuvaa oli Mieskin tykkäsi, vaikkei yleensä tykkää punaviiniglögeistä.

Helou, täällä ollaan!

Elkää usutelko testaamaan! En testaa ennen maanantaita, siihen mennessä luulisin tätsyn tulleen, jos on tullakseen. Viimeiset kierrot ovat olleet meinaan 27 ja 28 vrk pitkiä.

Siis, mitä oireita täällä... On ja ei. En jaksa uskoa, että olisi NIITÄ oireita. Tipun muuten korkemmalta kuin ajattelin. Joten kaikki nämä nippailut alamasussa ja tisunpäiden arkuuden (joka on muuten ollut oviksesta saakka) oletan olevan normaalia kipuilua. Ja siis odottelen tätiä kyläilemään. Mieluummin näin, niin JOS jotakin on, niin olisi suuri ja ihana yllätys.

Siis, tisunpäät ovat arat (harvoin ovat tällaiset), viime viikonloppuna poika istui sylissäni ja nojasi rintoihini. Voi että teki ihan kipeää...
Ja alavatsassa on nippailuja, viime viikolla oli tosiaan pari viiltävää kipua. Eikä ainakaan vielä ole menkkamaisia kipuja esiintynyt lainkaan. Niitä odotellessa... Niitä ollut sekä ekassa raskaudessa ja km:ssa, kun odottelin menkkoja alkavaksi.

Joten, näillä mennään.

Pitää muuten kokeilla tuota teitin ehdottamaan glögiä myös!

Kaikille plussatuulia. Olen huono katsomaan jälkeenpäin mitä kenelläkin menossa, joten tasapuolisesti kaikille!

Ottis
Putunen Voi kurjuus kumminkin jos ei plussaa nyt näytäkään. Nyt sitten vaan joulun yli odottelemaan uutta yritystä, jos ei se plussa sitten yllättäen testiin kuitenkaan vielä ilmaannu, sillä aikaahan on :heart:. Me vaan tupataan kaikki testailemaan niin aikaisin, että toivo loppuu monilla ennen aikojaan. Peukutuksia! Kiitos glögi-ideasta :). Sulla ihana silta avattaressa. Maisemat ovat nyt todella kauniit niinkuin mur-murkin aamulla kirjoitteli jo. Jouluksi on onneksi luvassa kirpakkaa säätä eli varmasti tulee olemaan kaunista.

Rominas Onnea peittojen heilutteluun :heart:!

mur-mur Heti ku sivuille tulin ja näin sun vaihtaneen avattaren, ajattelin, että onpas sun näköinen. Ihan yhtä lutunen kuin minun mielikuvani sinusta :hug:.

Piti tuota mun avattareni kuvaa ihan kuvista kattoa lähempää, ett muistan mikä kuva se on. Seinäpeilin edessä näyttää olleen punainen kynttiläpurkki, siitä väri. Taustalla kimaltelee jonkun joulukukkasen sellofaani. Muistin, ett kuvas olis ulkoeteisestä, mutt onkin apuköökistä näemmä.

Ottis
Sarppav Juu, ei yllytetä :LOL:, mutt olis se kiva päästä tott-päivänä jonkun puolesta jännittämään =). Oireet sulla ainakin ovat hyvät.

ON Mä oon varmana tulossa sairaaksi ihan oikeasti, sillä ensinnäkin olin aamulla niin väsynyt, ett toisen torkun jälkeen ajattelin kuolevani jos on pakko nousta. Kolmannelta torkulta oli sitten jo ihan pakko kammeta itsenstä ylös ett ehti töihin. Tänään sattuu vasemman lavan paikkeilla jonnekin tonne sisälle kuin olisivat keuhkot kipeät. Monta yötä olen jo yskinyt, joten voipi olla, ett tauti todella tekee tuloaan. Näinhän mulla aina menee, ett niin kauan kun on töitä, pysyn jotenkuten tolpillani, mutt loman myötä iskee tauti ja siinä sitä nautitaankin taas olemassaolosta :ashamed:.

Koetahhan Ottis lepäillä
ja kipiänä Ei saa töihin mennä, tämä mur-murin neuvo!!:kiss:

..ettet ihan droppeja lääkäriltä jo tartteis?..
On siulla ystävä kallis ollunnahin kyllä raskas syksy, ei ihme jos tautia pukkaa - jaksuja
:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos jaksuista :hug:. Kieltämättä tänään jo mietin, ett pitäiskö käydä lekurissa, mutt pitää nyt kattoa mitä huomisaamu tuo tullessaan. Töitä enää 3 päivää ja sitten alkaa kahden viikon loma. Huomisesta enää paineita selvitä, ja perjantaina helpottaa jo. Taidan nyt kuitenkin lähteä laittamaan takkaan tulen, lämmitän alkoholitonta glögiä ja nautiskelen sitä, ett saisin veren kiertämään.

Ottis
Toi Herrgårds glögg on muuten ihan oikeasti paras glögi mitä minäkään olen maistanut :p. Kuvaa kurkkasin lähempää, ett näin mikä pullo se on. Mulla oli tuota kolmisen viikkoa sitten herkkuna. Jamia on, suosittelen myös minä :xmas:.

Sitten kun joulun aikaan me muutamat harvat, jotka emme vielä ole raskaana ;), nautimme tuota Herrgårds glöggiä, niin muistellaan silloin toisiamme, sekä raskautuneita että sitä aikaa vielä odottelevia =). Raskaana oleville pitää sitten keksiä joku muu glögimerkki.

Mie putunen kummiskin laitan noita ihania :heart:++++:heart: sätehiä
tulemaan..jotta me voitas halukkaat juoda vaan ihan kaupan glögiä!!:)

Juuuh ja sie olithin kirjoitellut.."me muut harvat, jotka emme ole vie-lä raskautuneet"jne..jne..NÄIN JUURI!!:D

Viimeksi muokattu:
Saas nähdä, missä vaiheessa kiertoa rinnanpää kipuinen loppuu, ovat TOOOOSI hellänä:x
Ottiksen lämmöt nousemassa päin(kö?)

juuh ja kyllä miullahin ne lämmöt nousi - eilen oli ihan rauhassa sängyssä maaten, puolen yön aikoihin 37.2, tänään päivällä 37.1..
Pikkasen tuntui kipua tänään ihan häpyluun/nivusen tietämillä..tulis nyt vaan k u n n o n jomotuksia - ne kertovat miulla aina tärpistä!!:heart:

Siispä toivotan sinulle mur-mur kunnon jomotuksia :). Sarppav:lle plussapuhurit !! Muille myös jouluplussaa!!

Minulla on jomotellut jo viidettä päivää tänään, mutta se plussa vaan puuttuu. Lämpökin yhä 37 tai vähän yli. Päätäkin hieman särkee, eikä normaalisti ennen menkkoja. Kai nämä vaan menkkaoireita silti on...

Mitenkähän olisi, pitäisiköhän tai kannattaisikohan huomenaamuna dipata vai jättää se päivä väliin ja vasta perjantaina? Kätköistä löytyisi yksi cb ja yksi apteekin oma. Viime kierrossahan sain cb:llä dpo12 hailakan plussan. :O

Vielä taitaa minullakin olla hiven toivoa jäljellä, kun katselin eri nettisivustoilta noita dpo päiviä, millä plussa on näkynyt. Aika paljon on sellaista, että vasta dpo 12-14 välillä alkaa näkyä haaleasti.... No, täti tulee pe tai la, jos on tullakseen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä