<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Hei äiti -07, iso halaus tyttären diagnoosista. Kuten sanoit, onneksi teitä on kuunneltu ja uskottu. Asiassa pääsee nyt eteenpäin.

Tuo vaikea raskaus, tulleet ja jääneet kilot ja masennus on suoraan minunkin elämästäni. Tiedän siis uuden raskauden pelot ja haasteet siellä toiveiden seassa. Iso lämmin halaus.<3
 
Äiti -07, Hienoa, että teitä kuunneltiin ja tyttärenne saa apua ja eväitä elämäänsä. Mitä aiemmin päästään tukemaan, niin sen parempi. Lapsi saa varmaan koulun aloitukseen mennessä jo tukimuodot käyntiin ja tarvittaessa lääkkeetkin (?). Varmaan diagnoosi vaatii pientä sopeutumistyötä, mutta teillä taisi olla ajatus tästä vahvasti jo aiemmin. Voimia!

Niin, mulla alkoi ne "kuukautiset" ja nyt ne sitten loppuivat. Tarkalleen, ne "kuukautiset" kestivät sellaisen 10 minuuttia. Olen kyllä lievästi sanoen hämmästynyt?!? No, ehkä tämä oli alkusoittoa ja vuoto jatkuu sitten ennen pitkää?
 
Oho bubunen! Aioto tehdä pian uutta testiä?

Mulla järkyttävä flunssa tosiaan..mut vähän myös kuvotusta ja taas illaksi tuli törkeän kipeät nännit! Menkat ei oo alkaneet, aina välillä alavatsalla tunne että alkaa..
Ajattelin tehdä aamulla testin..
 
Tahdokas, en. Mä olen niin tympiintynyt testaamiseen, että en toistaiseksi. Eiköhän se sitten ennen pitkää selviä. Mähän siis tein tänä aamuna testin, johon tuli vain toooodella haalea haamu. Edellispäivänä oli niin paljon selkeämpi ja sama testi käytössä, että uskon biokemialliseen. Käytännössä alan kuulostella seuraavaa ovulaatiota, ja jos keho antaa olettaa jotain muuta vielä niin harkitsen sitten sitä testiasiaa.


Sulle kovasti plussatuulia! Lupaavalta kuulostaa :)
 
bubunen - tsemppiä! Noita kemiallisia taitaa tapahtua aika paljonkin, nainen ei edes tiedä olevansa raskaana.. Mä oon välttänyt testailua kunnes menkat on yhden päivän myöhässä. tai edes kierron "vipaan" päivään jolloin viimestään pitäs menat alkaa, Jottei tulisi turhia pettymyksiä. Toisin sanoen raskaustestejä kuluu hyvin vähän..

Äiti07: Sinne myös voimia, lapsen diagnoosin myötä asianne etenee!!

Tahdokas: koskas siellä testaillaan jos ei menkkoja näy?
 
Testasin tänä aamuna. Nega.
Menkkoja siis oottamaan ja kiertoa nro 20.

Penni79 ja bubunen, niinhän se kannattais tehdä että testaa vasta kun menkat oikeesti myöhässä. Tulos olisi oikeampi.

Mulla on tänään kp28/28. Sais ne menkat sit alkaa.
 
*********Maanantai 8.4.2013*********



Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 6/28-30..........yk 5
jenniii90..................tyttö 03/12..................kp 11/30.............. yk 2
Wuf........................tyttö 02/09..................kp 14/28..............yk 1
Venla84...................tyttö 4/12 ...................kp 15/22.............yk 2
manije....................poika 7/12...................kp 17/30-44..........yk 1
Penni79..................tyttö 7/12....................kp 17/24-26..........yk 4
äiti -07...................tyttö 01/07...................kp 24/28-30.........yk 16
Bubunen.................tyttö 08/10..................kp 28/?.................yk 2
Tahdokas................tyttö 01/09..................kp 30/28.............. yk 19



???
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 24/30-31...........yk 1
annis81....................poika 1/11...................kp 17/30.............yk 3
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 21/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 35/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 53/30-35..........yk 2
Nyytti88..................poika 09......................kp 58/32..............yk 9
Venla84...................tyttö 04/12..................kp 6/...................yk 1
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50...........yk 6
Sofia_..........................?/08.......................kp ??/26...............yk 1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11..........................kp 28/26................yk 1
Minel83..................tyttö 07/08...................kp 29/28..............yk13

RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 18




TAUSTAILIJAT
yöperhonen-
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Bambini
Shaitanja

PLUSSANNEET
Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Huomenet!

Toivottavasti listalla on kaikien kohdalla tiedot oikein, kun olikin näemmä viimeks perjantaina päivitetty :) Ei oikein ehtinyt viikonloppuna, kun oli noi pojamn synttärit osa 2 eilen ja niihin piti valmistautua leipomalla yms :)

bubunen :hug:

Itelle ei mitään ihmeellistä, paitsi että taitaapi digitesti jäädä tilaamatta ja normi liuskat otettava käyttöön, kun ovat edullisempia. Ei kyllä rahatilanne anna nyt periksi digiä tilata : / Laihis toden teolla alkoi tänään, noudatan sen 5 viikkoa tarkkaa dieettiä ja syön mitä ruokaohjeissa sanotaan. Sit palaan "normaaliin" syömiseen eli käytän vaan iha maalaisjärkeä syömisen suhteen :) Haluan vaan nyt kokeilla onko mulle miten paljon hyötyä tollasesta ohjelmasta :)
 
Painonpudotus: mä pudotin ennen raskautta 7-8 kiloa itekseni pikkuteoilla: söin useammin ettei ehtiny tulla isoa näläntunnetta, enemmän proteiinia ja vaaleat viljat vaihdoin tummaan ja täysjyvään, leivän syönti pois aamusta ja iltapaloilta, tilalle kunnon mysliä, luonnonjugurttia, marjoja ja hedelmiä, herkkuja harvemmin ja silloinkin kohtuumäärin, ja pääruuiksi enemmän keittoja ja ruokaisia salatteja. Joka päivä katoin että tuli käveltyä reippaasti vähintään puoli tuntia ja lisäksi yritin ehtiä ainakin 2 kertaa viikossa zumbaan tai kuntopyöräilemään.

Raskausajankilot lähti mulla onneksi itekseen imetyksen avulla, ja koska noi opitut ruokailutavat aika hyvin ovat jääneet päälle. jos puntari alkaa näyttää enempi niin sitten vaan vähän tarkemmin taas syynään mitä voisi yrittää. ja lähden ulkoilemaan reippaammin. 8 kk ikäinen tyttö rinkkaan ja metsäpoluille.

Tsemppiä Kolibrinkukka painonpudotukseen!!!
 
Täältä taustalta huutelen...

kolibrinkukka millasta ohjelmaa noudatat? Yks hyvä laihis on GFG, tuttu saanu sen vulla 8vko/-10kg :)

Päivittäin käyn teijän kuulumisia lukemassa, mut oon niin huono kirjottelee et pysyttelen taustalla... Ovis bongattu ja hyödynnetty tässä kierrossa, saa siis nähdä mitä tuleman pitää :)

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
painonpudotus: mä pudotin aikanaan painonvartijoissa 10kg, sit gfg:llä 10kg ja itsekseni 10kg. tähän meni puolitoista vuotta. No, masennus ja burn out toivat kaiken takaisin. Nyt pitäisi yrittää uudelleen, heti kun toivun taas flunssasta. Ennen tätä ehdin kalorilaskuri.fi:n avulla pudottamaan 3,6kg..
ehkä se vauvakin tärppäisi helpommin.

on: kp 30/28, kuvottaa, rinnat kipeet, lämpöä. Mutta myös hirveä flunssa ja menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla. Eilinen early predictor näytti vain kuivuttuaan viivanpaikan.:/
 
Kiitos Kolibrinkukka! Lista oli mun osalta oikein, MUTTA mulle saa päivittää nyt KP 3/?.

Edelliseen selvennyksenä, jouduin tänään taas käymään gynekologilla. Mulla alkoi vatsakipu eilen illalla, ja aamuyöllä ja aamulla tänään oli niin hirveät alavatsakrampit, että oli pakko käydä taas lääkärillä. Hävettää myöntää, mutta karjaisin aika kovaa kun lääkäri koitti kohdunsuuta :confused: En ole kovinkaan ronski enkä brutaali ihminen, ja olin itsekin ihan ällistynyt jälkikäteen :) Se kipu oli vaan niin kova.

No, lopputulos oli, että mulla on joko alkava kohtu- tms. tulehdus, tai sitten kohtuni yrittää epätoivoisesti saada menkkoja aikaan ja supistelee siksi rajusti. Tuota jälkimmäistä lääkäri arveli kuitenkin syyksi. Loppukierrolta näytti kohdussa (ja ihan tyhjältä), joten uskoisin sen pikkuruisen vuodon lauantaina olleen jonkinlainen kuukautisyritys.

Minulla oli siis ehkäisyn jälkeen keskeytynyt keskenmeno, ja sen jälkeen ei ole tullut spontaanisti menkkoja. Koville ilmeisesti ottaa, kohdulla siis palautua. Sain Lugesteronit avuksi menkkoja säännöllistämään, joten näillä mennään.

Kiitos kaikille tsemppauksista!

Kolibrinkukalle minulta myös painonpudotustsemppejä!

Tahdokas, voi kun vielä muuttuisikin plussaksi ja olisi vaan ollut myöhäinen ovis tms.
 
Voi bubunen :hug: On sitten kohtutulehdus tai niitä supistuksia niin tsemiä ja voimia. Itse karjaisin ja itkin kovin myös kun n.reilu vuosi sitten lääkäri kokeili kohdunsuutani ja minulla oli kohtutulehdus. Sitä kivun määrää! Ja se outo häpeä siitä itkemisestä vaikka kipu oli oikeasti kovaa.
Otettiinko sinusta mitään labroja sen tulehduksen poissulkemiseksi?
No, miten vain niin halaus täältä.

Mulla on oksetus jatkuu ja oksensinkin illansuussa.:( Nännit myös yhä tosi kipeät. Mutta myöskin raskaustesti oli turhankin valkoinen tulosviivan kohdalta tänään. Hormonit jotenkin sekaisin tästä flunssasta ehkä?

Miten muilla menee?
 
Bubunen: Tsemppiä!
Tahdokas: jännityksellä ootellaan kuulla oisko sun oireilut raskaudesta! Yks kaveri sain plussan vasta 1,5 viikkoa siitä kun olis menkat pitäny alkaa..

Täällä dpo 4. Hirveät niskahartiakivut esikoisen nostelusta ja oon yrittäny kärvistellä ilman särkylääkkeitä ja relaksantteja- Muutaman panadolin oon ottanut ja sit tollasia yrttipohjasia"mobilaatteja" laittanut ja kylmää kauratyynyä.

Onhan täällä ihmiset muuten tietoisia että jotkin särkylääkkeet/relaksantit/allergialääkkeet saattavat paljon ja tiuhaan käytettyinä hidastaa/estää raskautumista? Tältä pohjalta en sitten halunnut varsinkaan nyt oviksen ja mahdollisen kinnittymisen aikaan halunnut popsia tuhtia lääkepläjäystä vaan yritän näitä miedompia menetelmiä.
 
Viimeksi muokattu:
*********Tiistai 9.4.2013*********



Bubunen..................tyttö 08/10..................kp 4/?................yk 2
Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 7/28-30..........yk 5
jenniii90..................tyttö 03/12..................kp 12/30.............yk 2
Wuf........................tyttö 02/09..................kp 15/28..............yk 1
Venla84...................tyttö 4/12 ..................kp 16/22..............yk 2
manije....................poika 7/12...................kp 18/30-44.........yk 1
Penni79..................tyttö 7/12....................kp 18/24-26.........yk 4
äiti -07...................tyttö 01/07..................kp 25/28-30.........yk 16
Tahdokas................tyttö 01/09..................kp 31/28..............yk 19



???
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 24/30-31...........yk 1
annis81....................poika 1/11...................kp 17/30.............yk 3
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 21/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 35/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 53/30-35..........yk 2
Nyytti88..................poika 09......................kp 58/32..............yk 9
Venla84...................tyttö 04/12..................kp 6/...................yk 1
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50...........yk 6
Sofia_..........................?/08.......................kp ??/26...............yk 1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11..........................kp 28/26................yk 1
Minel83..................tyttö 07/08...................kp 29/28..............yk13

RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 18




TAUSTAILIJAT
yöperhonen-
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Bambini
Shaitanja

PLUSSANNEET
Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
yöpehonen- Noudatan Vähähiilihydraattista, ei karppaus, mutta proteiinipitoista, kun "rääkkään" samalla itteeni. Tartteehan tätä kroppaa saada koittaa myös kiinteytettyä jotenkin ;) Ja tää on siis mulle vaan tosiaan 5 viikon jakso ja sit palaan normaaliin rytmiin, mutta tosiaan katson jatkossakin mitä ja miten paljon suuhuni laitan. NYt tarttin vaan taas sen sysäyksen, että paino lähtee laskuun :)

bubunen Voi ei :( :hug:

Tahdokas Peukut pystyssä sulle, etä muuttus plussaks :)

Eipä tähän aamuun muuta...
 
Bubunen: Tulehdukset on aina ikäviä, toivottavasti paranee pian! Määräsikö lääkäri antibiootteja? Mulle iski pari päivää synnytyksen jälkeen eppariin tai kohtuun joku tulehdus ja ne kivut oli niin kovat, etten pystynyt kävelemään suorassa ollenkaan. Ihan muutaman tunnin kuluttua antibioottien aloittamisesta tilanne alkoi selvästi helpottamaan.

ON: Pyysin kyllä päivitystä pari viikkoa sitten, mutta ilmeisesti jäänyt huomaamatta - tässä nyt uudet päivitykset: kp16/22 yk2
pientä paineen tunnetta ja jomottelua ollut perjantaista tai lauantaista asti, esiskoisesta muistaakseni tässä vaiheessa kiertoa oli selvemmät tuntemukset, silti jonkin verran toiveita raskaudesta on koko ajan mielessä. Jos ensi viikon tiistaihin tai keskiviikkoon mennessä ei tätiä ole näkynyt niin sitte testaan. On kyllä ollut niin paljon kiireitä eikä loppua näy että en usko pettymyksen tulevan, vaikka tärppiä ei vielä tulisikaan (menipä sekavaksi!) :D Oon sitäpaitsi varautunut yrityksen kestävän ainakin kesään asti
 
bubunen paranemisia!

Omaan napaan ei kummempia viime kerran jälkeen.. Näin harvakseltaan kun ehdin kirjottelemaan.. :D Miehen kans on muistettu hellät hetket.. Itsekin pitäisi saada tuo ruokavalio parempaan suuntaan.. Tulee napsittua päivän mittaan vaikka mitä kun tuon pojan kanssa kotona on.. Äitiyslomakin muuttuu ens viikolla kesälomaksi ja siitä hoitovapaaksi! Niin se aika on hurahtanut.. Itse syön todella vähän särkylääkkeitä, viimeksi tainnut ottaa synnytyksen jälkeen..

Kysäsenpä teiltäki.. Kun mulla on ens viikolla hampaan paikkaus eessä, silloin kp27. Ilman puudutusta ei oo poralla asiaa mun suuhun! Liekkö vielä tuossa vaiheessa puudutukset vaikuttaa mihinkään? Samalla katsotaan viisurin poistoonkin aikaa ja mahdollisesti pitäisi kuvata hampaat sitä varten.. Häätyy varmaan avata suu ja kysyä sieltä, sittenpä on viisaampi.. :)
 
Mulla ei oo valitettavasti mitään tietoa hammaslääkärijuttujen vaikutuksesta kiertoon tai mahd.raskauteen.:(

Muo alkaa ärsyttää. Kp 31/28 eikä mitään merkkejä menkoista. Mutta kuvotus jatkuu yhä, ei oikein ruoka maistu. Jatkuva sellanen yök-olo. Mutta tosiaan, eilen tuli apteekin omaan raskaustestiin vain controlliviiva.:( Alkaa päätä rassaa tällainen. Lämpöäkin yhä.
Nuha alkaa onneks pikkuhiljaa helpottaa, oli jo helmpompi nukkuakin.
Toivottavasti tää ei oo mikään kohdunulkoinen..ettei siks näy testissä..

venla84 sulla on ihanan lyhyt kierto!:D Siis ei varmaan muuten oo kivaa, mutta tälleen yrityksessä kun on aina nopeesti ovis- ja jännityspäivät käsillä.;)

Kiitos Kolbrinkukka kun päivittelet aina niin ahkeraan.:heart:
 
venla84 Kyllä sinä tuolla listalla olet ;)

Plaah, tää viikko ei kyllä nappaa yhtään...iltavuoroo ja ei kyllä oo yhtää työintoo : /

Niin ja otin vähän "omin lupineni" tän päiviyshomman, kun eitätä kukaan muukaan tuntunu päivittävän. KOitan säännöllisesti päivittää ettei käy sit niin, että jonkun tiedot uupuu tai on väärin. Sekin on tosin todistetusti mahdollista vaikka joka päivä päivittäs :LOL:

Lisäys: Mulla onkin hyvä tuuri, oon rekisteröitynyt tonne kotitestin sivustolle ja nyt saan kokeiluun jotain uusia ovulaatiotestejä 7kpl, jee! Olin siis sadan ekan joukossa, kun ilmoitin halukkuuden testata niitä. Toinen vaihtoehto oli raskaustestit, mutt noi ovistestit on ajankohtasempia ;) Ja se digitaalinen ovistesti on myös tarjouksessa + liuskoja saapi enempi mukaan, joten tilaan senkin. Kylläpä onni nyt potkii, potkis vaan sit muutenkin muutaman viikon päästä ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tahdokas ja Penni79
Pikasee päivittelee tilannetta :/

Eli 25/28 ja aamulla tyylipuhdas nega...naama kukkii, rinnat turvonneena (niin ku aina oviksen jälkeen),
flunssan poikanen iskenyt...AHDISTAA JA VI**AAAAAA!!!!

Tahdokas Mä niin toivon sun yrityskertojen jäävän tähän :heart:
 
*********Keskiviikko10.4.2013*********



Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 8/28-30..........yk 5
jenniii90..................tyttö 03/12..................kp 13/30............ yk 2
Wuf........................tyttö 02/09..................kp 16/28..............yk 1
Venla84...................tyttö 4/12 ...................kp 17/22.............yk 2
manije....................poika 7/12...................kp 19/30-44..........yk 1
Penni79..................tyttö 7/12....................kp 19/24-26..........yk 4
äiti -07...................tyttö 01/07...................kp 26/28-30.........yk 16
Bubunen.................tyttö 08/10..................kp 30/?.................yk 2
Tahdokas................tyttö 01/09..................kp 32/28.............. yk 19



???
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 24/30-31...........yk 1
annis81....................poika 1/11...................kp 17/30.............yk 3
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 21/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 35/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 53/30-35..........yk 2
Nyytti88..................poika 09......................kp 58/32..............yk 9
Venla84...................tyttö 04/12..................kp 6/...................yk 1
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50...........yk 6
Sofia_..........................?/08.......................kp ??/26...............yk 1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11..........................kp 28/26................yk 1
Minel83..................tyttö 07/08...................kp 29/28..............yk13

RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 18




TAUSTAILIJAT
yöperhonen-
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Bambini
Shaitanja

PLUSSANNEET
Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Huoh. Huoh. Ja huoh.
32/28. Ei mitään uutta täällä. Tai no, flunssa alkaa helpottaa ja lämpö on palautunut normaaliksi puolentoista viikon jälkeen. Erinäisiä alavatsakipuja ollut koko päivän, kaipa ne menkat kohta alkaa.:(
 
Täällä kp 20/ 24-26. Tässä kierrossa ainakin varmaan ovuloin koska digitestin plussan ja limailujen lisäksi lämmöt ovat kunnolla nousseet oviksen jälkeen. Viime kierrossa eivät nousseet ja tiputtelu alkoikin jo kp21 ja menkat kp24. Keltarauhanen voi vissiin kaikilla temppuilla, eli toisissa kierroissa siltä ei vaan saa tarvittavaa tukea.

Sitä on niin helppoa aina kuvitella kaikenmaailman raskausoireita, mutta nyt on närästänyt mitä ei ole mulla koskaan tapahtunut paitsi raskaana ollessa. No, toivossa on hyvä elää!
 

Yhteistyössä