<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Iltoja!

Ollut touhukas päivä ja sen kunniaks tuliki aika positiivinen yllätys iltapäivällä :) Näyttäs siltä, että toivottavasti se ovis olis TÄLLÄ KERTAA tuloillaan. "Tuhlasin" tänään ovistestin, koska edellinen kierto tosiaan oli niin lyhyt ja hailakkaakin hailakampi viiva tuli (kp7), joten nyt todellakin toivon, että tällä kertaa se viiva vahvistuu. Tosin vällyjen välissä ei oo kyllä nyt ollu mitään vähään aikaan, joten tarttis varmaan alkaa aktivoitua siihenkin. Hankaloittaa vaan tosi paljon nää meidän työvuorot, kun välillä ei edes kuinnolla nähdä toisiamme hereillä : / Mutta näillän eväillä jatketaan nyt ;)

Juu ja kopsasin vaan tasan saman sepustuksen toisesta ketjusta :p
 
Kehtaiskohan sitä huomenna aamulla tehdä uuden testin? Mulla on kaapissa 2 noita prisman pregcheck-testejä. Huomenna kp 23/26-27 ja dpo 10 tai 11.

Kuinkahan herkkiä noi testit on, paketissa ei lue. En millään malttais odotella :D
 
Päivittäjän paikka avoinna!!?

Taidan siirtyä taustaileen.. Stressiä pukkaa ja himmaillaan tuota yritystäkin nyt kuitenkin.. Kallis reissu elokuussa tulossa ja oma ja mahdollisenvauvan turvallisuus kuitenkin tärkeintä. Parempi olis reissata amerikkaan asti kun ei olis raskaus niin kovin pitkällä. Viikot olisi tuolla reissussa sit jo 28 ja esikoisestakin jäin sairaslomalle joskus rv 20 tienoilla.

Plussatuulia teille kaikille:wave:
 
Äää. Tein aamulla tollaisen Prisman testin ja kyllä siihen joku maailman haalein toinenkin viiva tuli! Niin haalea että pitää kyllä oottaa ja katsoa vahvistuuko se tosta. En oo ikinä saanut näihin testeihin mitään viivoja näkyviin ennen.
 
Susimieli, toivotaan että viiva vahvistuisi :) Minkä merkkisiä nuo prisman testit on?

ON: Täällä kp 28/30-31, enkä oo vielä uskaltanu testata, jännittää niin pirusti. Pitääpä katsoa tarttuisko kauppa reissulla joku testi mukaan... :p Eilen mukamas tuntu alavatsalla jonku sortin nippailua, mut hyvin voi viitata menkkojen alkamiseen.. Ja nenän tukkoisuutta oli havaittavissa, kunhan ei nyt flunssaa pukkais päälle..
 
Olen koittanut metsästää apteekeista sitä first signal kasetti testiä, tein sen esikoisestakin ja jotenkin pidän sitä luotettavana. Sitä ei vaan meinaa olla missään..
Yliopiston apteekin nettikaupassa ainakin on niin voisi olettaa että sitä löytyisi sitten yliopiston apteekista, pitää tänään käydä kattoon, jos ei tota testiä sielläkään oo niin ostan kyllä apteekin oman tai vastaavan.

Ehkä olen vähän hätähousu, eihän mulla ole menkatkaan vielä myöhässä.
Menkkakipuja on vähän ja tissejä alkaa aristaa.
 
Testaamisesta: Ovistestit tilasin esikoista yrittäessä, kun 5 kiertoa oli mennyt raskautumatta. En kuitenkaan koskaan päässyt testailemaan, kun 6. kerta tärppäsi. Nytkään en aio ainakaan näin alkuun hankkia ovistestejä. Raskaustestienkin suhteen esikoisen kohdalla päädyin sellaiseen päätelmään, että en testaile tällä kertaa ennen kuin vasta kuukautisten ollessa edes pari päivää myöhässä... heh, katsotaan sitte kuinka kauan malttaa odotella =D Esikoisesta tein ekan raskaustestin seuraavana päivänä siitä, kun vuodon olisi pitänyt tulla. Todella varma olin oireistani (vaikka ekaa kertaa olinkin raskaana) ja negatiivinen tulos oli silti pettymys! Tosi monet testit on herkkiä ja pitäisi näyttää oikeaa tulosta jopa pari päivää ennen kuukautisten alkua, mutta ollaan kaikki näissä asioissa niin yksilöllisiä - joillain plussa tulee testiin vasta useiden viikkojen jälkeen.

Mulla muuttuu mieli melkein päivittäin vauvan ajoitustoiveiden suhteen. Tiedän, sitä ei voi oikeasti ajoittaa, mutta monena päivänä mietin, että olisi kiva saada työpaikka-asiat jotenkin mallilleen ennen toista lasta ja kuintenkin toisaalta se tuntuu turhalta jarruttelulta lapsen saamisen näkökulmasta. Meen siis sillä, että tulee jos on tullakseen :heart:
 
Susimieli, onko ne niitä PregCheckejä? Mä testasin niillä dpo9 iltapissasta jo supersuperhaalean plussan ja siitä eteenpäin monta päivää, ja kyllä se aika monta päivää pysyi vielä melko haaleana, mutta vahvistui kuitenkin. Mä en ole niistä testeistä kuullut kun hyvää :) Eivät muistaakseni ole mitään ihan herkimpiä, mutta monella kuulemma näyttäneet haamua kuitenkin jo ennen kun monet muut herkemmät testit. Toivottavasti viiva vahvistuu :)
 
Onnea Susimieli plussasta :flower: Onko sulla mitään raskausoireita ollu vielä?

Täällä kp30/30-31, menkkatuntemuksia on, joten mahtaa täti kurvata pian kylään :mad: Kuitenkin salaa mielessä elättelen vielä toiveita että täti jättäis käymättä ja sais ne kaksi viivaa testiin.. :whistle:

Iltahuki kutsuu, saa vähän muutaki ajateltavaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Äiti yhdelle ei kauheesti, jos en ois tiennyt kuulostella oireita niin en ois huomannut. Olin jonkun verran itkuherkempi, tissit oli oviksen jälkeen hetken kipeät ja sitten kipu loppui, nyt alkaa vähän aristaa uudetaan,
mahassa oli menkkaoloja oviksesta lähtien, ja on vieläkin, ja maha tuntuu hassulle. Pikkuhiljaa on alkanut turvottaa alavatsaa ja parina iltana olen ollut ihan sippi jo kahdeksalta. Valkkaria on ollut kiitettävästi oviksesta asti, kuivaa kautta ei tullut ollenkaan.
 
Tänään kp 28/27 Menkkoja odottelin kyllä tänään mut vielä ei ole näkynyt!! Eilen apteekin oma testi oli puhdas nega. Edelleen kosteaa alakerrassa ja tissi kivut alko nyt parin pvä jälkeen uudestaan.. Menkat alkaa varmasti illalla tai huomenna viimestään kun kerta hain testinkin.. Huoh! Olisivat nyt menkat vaan alkaneet jos kerta alkavatkin!

Onnea plussanneille! :)
 
Snowflakesehkä pelaisin varman päälle sinuna enkä jois?

omaa napaa pregcheckin viiva edelleen aika haalea kp 26/26-27. Mahatuntemuksia on, jos kumarrun ja maha jää "puristuksiin" niin kipu säteilee nivusiin ja reisiin asti,tuntuu tosi epämukavalle, kai tuo alavatsan turvotus sitten painaa kohtua tai jotain..

Voisin ostaa vielä testin/testejä tänään että saan jatkaa vahvan viivan metsästystä.

Koska tähän uskaltaa luottaa? Että meille on tulossa toinen lapsi? :)
 
Täällä nega testattu...joten huomenna voi keittää tädille kahvit ja siirtyä yrityskertaan 16!!!!! Mä en enään vaan jaksa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tekis mieli hakkaa päätä seinää ja huutaa tuska ulos...mutta en tee muuta ku itken :(

Taidan siis olla vain äiti yhdelle lapselle, pitäis siitä iloita mutta kun mä olisin halunnut :headwall: :ashamed: :'(
 

Yhteistyössä