<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Heip! Minut saa poistaa listoilta, sairastuin km:n jälkeen vakavasti (syy keskenmenoonkin oli luultavasti terveydentilani) ja vauvahaaveet saavat nyt hetkeksi jäädä.. Tai tjottaillu-meiningillä mennään, mutta en asiaa sen kummemmin enää ajattele tai tikuttele oviksia tms.

Kovasti plussatuulia muille!!!!
 
**********Torstai 28.2.2013*********



pupup.....................poika 12/11...............kp 19/30-31............yk1
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 16/30-31...........yk1
Susimieli................poika 12/11..................kp 11/26-27...........yk1
Penni79....................tyttö 7/12.................kp 1/25-26............yk3
annis81...................poika 1/11...................kp 10/30..............yk3
yöperhonen...........poika 12/12....................kp 13/30..............yk2
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 14/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 28/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 46/30-35............yk2
Nyytti88..................poika 09......................kp 51/32..............yk9
äiti -07....................tyttö 01/07...................kp 11/28-30........yk15
Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 21/28-30............yk3
Venla84...................tyttö 04/12..................kp ??...................yk?
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50........... yk6
Sofia_..........................?/08................kp ??/26.....................yk1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11....................kp 21/26....................yk 1

RKTT :heart:
Sona82(yk6)

JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 13
Sona82 dpo 13


TAUSTAILIJAT
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Wuf
Shaitanja

PLUSSANNEET
Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Saanko liittyä mukaan?

Olin jo päättänyt toisen kohdalla yrittää rennon rauhallisesti, ja jättää nettikirjoittelut välistä. Mutta nyt kun tämä yritys ei toistaiseksi ole mennyt ihan toivotusti, niin vertaistuki olisi toivottua.

Minulla on siis keskeytynyt keskenmeno, joka on saanut alkunsa heti ehkäisyn loputtua tammikuun alussa. Se on keskeytynyt rv 5+0, eikä ole edelleenkään vuotanut pois. Tänään oli kontrolliultra, ja sain Terolut -reseptin käynnistämään kuukautiskiertoa, jotta kohdun limakalvo uusiutuisi ja tuo keskeytynyt vuotaisi pois. Myös munarakkulassa näkyi keskeytynyt ovulaatio, joka on turvottanut rakkulan kystan kokoiseksi. Eli tarkoitus olisi nyt herättää keho ja nollata tilanne. Mitään tyhjennyslääkkeitä en ilmeisesti joudu ottamaan, koska kohdussa näkyvä pussi oli pienentynyt sitten viime käynnin?!? Tänään aloitin nuo Terolutit, ja lääkäri antoi paljon toiveita pikaisen raskautumisen suhteen, syyt jäivät minulle vähän epäselviksi..

Esikoinen on 08/2010 syntynyt ihana tytär, ja toista toivomme mahdollisimman pian. Yrityskiertoa mietin... heti ensimmäisestä tuli tämä keskeytynyt, ja ilmeisesti siinä ykkösessä mennään yhä koska keho ei ole toiminut sen keskeytymisen jälkeen. Testeihin olen saanut ovulaatioplussia (en siis tiennyt tästä raskaudesta ennen kuin menin ultraan, tuli vain sellainen olo että nyt täytyy tutkia tilanne), mutta ovulaatiota ei ole tapahtunut kun tämä pikkualku jumittaa kohdussa. Eli olisikohan yk 1, kunnes vuoto Terolutien avulla alkaa ja polkaisee yk 2 käyntiin? Miltä tämä logiikka kuulostaa? Jos jollakulla on joku parempi/oikeampi, saa muuttaa listaan.

Eli;
Bubunen...........tyttö 08/10.............kp 71/?.............yk 1
 
en tiedä meneekö vielä jälkivuodon piikkiin vai ei, mutta on kyllä vanhat tutut tuntumat palanneet ja epäilen että vois olla menkat aluillaan. eipä taida tämän hetken lisäksi olla tilanteita jolloin niitä mitenkään innolla odottelisi :D
 
oma napa vuodatus Selvittelin nyt itse tuota folliikkeli juttua ja (tunsin itseni tyhmäksi kun en tiennyt:)) aloin miettiin paniikin sekaisin ajatuksin tuota follin 18mm koko jo kp 8. Jos siis kasvaa n.2mm vrk niin mun ovis ois ollu ehkä jo la-su ja sillon oli kyl vie ehkäisemätöntä seksiä :) Mutta mulla on ollu ovis kipuja nyt ke ja to ja vähän tänäänkin. Niin mistäs mä nyt tiedän koska oon ovuloinut!? Ärsyttää tää epätietoisuus!
Lääkäri kyl hymyili sillon viikko sit perjantaina sie kystakontrollissa sille mun follille ja sanoi et on oikein hyvät mahdollisuudet raskautua. Harmittaa vaan kun en tajunnu kysellä mitään enempää.

Taidan siirtää siis itseni jännäilijöihin, jäiks:D
 
Mulla on kivat ovisoireet nykyään, mahaan sattuu, ihmeesti "kutittelee" mahasta sisältä päin, ja tänään oli pari tuntia ihan oksennus kurkussa. Yöh! Mulla kroppa reagoi hirveesti hormoneihin. Saa nähdä miten käy jos raskaaksi tulen, esikoisesta en koskaan oksennellut, mutta synnytyksen jälkeen olen alkanur potea monenmoisia ovisoireita.

Huomenna on paljon puuhaa ja ois varmaan hyvä möyriä peiton alla, mies (jonka mielestä on hassua yrittämällä yrittää eikä hän ainakaan osaa ajatella että raskautumisen takia ajoitettaisiin seksiä) totesi mulle tänään että "eiköhän sellaista aikaa löydy sehän on vain järjestelykysymys Haha. Sekin on utelias sen suhteen että saadaanko pontevalla yrittämisellä plussa heti ekalla yk:lla. <3
 
Kaipa mut voi plussanneisiin siirtää, ekasta hailakkaasta haamusta on nyt jo 6 päivää, ja onhan tuo viiva ihan kivasti vahvistunut. Ja oireita on jo valtava määrä, joten kai se täytyisi jo uskoa. Hiivitään sitten takaisin tänne jos niikseen tulee.

Oikein superpaljon plussatuulia kaikille täällä ja kiitos vertaistuesta, täällä on ollut ihana kirjoitella ja lukea! :heart:
 
*********Sunnuntai 3.3.2013*********



pupup.....................poika 12/11...............kp 21/30-31............yk1
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 18/30-31...........yk1
Susimieli.................poika 12/11..................kp 13/26-27...........yk1
Penni79.....................tyttö 7/12.................kp 3/25-26............yk3
annis81....................poika 1/11...................kp 12/30..............yk3
yöperhonen............poika 12/12....................kp 15/30..............yk2
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 16/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 30/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 48/30-35............yk2
Nyytti88..................poika 09......................kp 53/32..............yk9
äiti -07....................tyttö 01/07...................kp 13/28-30........yk15
Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 24/28-30............yk3
Venla84...................tyttö 04/12..................kp ??...................yk?
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50........... yk6
Sofia_..........................?/08................kp ??/26.....................yk1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11....................kp 23/26....................yk 1
Bubunen...............tyttö 08/10...............kp 74/?......................yk 1

RKTT :heart:


JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 13
SnowFlakes dpo 3


TAUSTAILIJAT
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Wuf
Shaitanja

PLUSSANNEET
Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on hiljaista.. missä te kaikki luuratte? :)

Mä en tosiaan oo koskaan käyttäny ovistikkuja, mut nyt sit alkoin mietiskelemään jos ens kiertoon ottais ne avuksi..vähän vaan jänskättää meneekö sit ihan stressaamiseksi koko homma, ja kun vasta yk1 menossa. Täytyy miettiä.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Onnea plussanneille!

Omaa napaa: Ekaa kertaa elämässäni taidan olla iloinen tädin käynnistä =D Pillereiden lopettaminen tuotti siis tulosta ja nyt toiset menkat synnytyksen jälkeen. Ensimmäiset olivat joulukuun lopussa, kierto ollut nyt siis noin kaksi kuukautta. Normaali kiertoni on ennen ollut n. 24 pv joten eiköhän tämä tästä lähde lyhenemään.

Mulle voi päivittää kp1, yk1
 
Aurinkoista sunnuntaita!

Tänään on ollu energiaa vaikka mihin ja vieläki vois jotain järkevää tehdä :)

Minun kp:t on väärin. Tänään mennään jo Kp 24/28-30

Ite en tänne kamalasti oo kirjotellut, kun tää on nyt vaa tätä seuraavan kierron odottelua, kun tiedän ettei oo kyllä tärpänny :)

Äiti yhdelle Ite käytänki ovistikkuja just siks, kun ilman sitä ei kyllä meillä tulosta synny. Toi poikakin tärppäs heti ekasta, kun ovista tikuttelin. Pojan syntymän jälkeen ei oo ollut edes minkäännäköistä ehkäisyä ja silti ei ole edes sitä "vahinkoa" tapahtunut ja nytkin tikuttelusta huolimatta ei ole tärpännyt. Joten näillä mennään ainaki jonkin aikaa. Jos ei ala pikku hiljaa tulosta syntyyn, nii aattelin kokeilla digitaalista ovistestiä :)
 
Heips ja hauskaa sunnuntai iltaa:)

Hieman on täällä ollut nyt hiljaista:( omatkin tekstit ollut aikasta oma napaisia, sori siitä.

Äiti yhdelleen ole minäkään ovulaatiotestejä ennen käyttänyt mutta mietin kans jos ens kiertoon ostais. :) Mistä kp:stä ajattelin alkaa testaan?

venla On kyl ollut pitkä kierto sinulla. Ehkä se tuosta tasoittuu:) Imetätkö sä vielä esikoista? Sehän vaikuttaa kans kiertoon.

Kolibrinkukka Pahoittelen vääristä kp:stä Korjasin ne tälle päivälle jo :)
Kysyn nyt sultakin tuosta oviksen tikuttelusta kun sulla täyttäs olevan siitä "kokemusta" :) Et ootko mistä kp:stä alkanut testaan?

Omaa napaa Mulla on nyt pelottavasti sellanen olo et olis tärpännyt! Vaikka eihän sitä voi vie tässä vaiheessa mitenkään tietää, kai! Sen meidän reissun kannalta toivoisin että en olis vielä raskautunut vaikka voihan sitä tietty reissata raskaanakin mutta esikoisestakin jäin saikulle jo ennen 20 rv:tä äh..

On vaan sellanen olo.. alamahaa juilii ja on paineen tunnetta. Tissit kipeet ja sellanen lievä maidon nousun tunne ei kyl koko aikaa mut välillä..
Nyt olis kait dpo 3 jos ovulaatio päivä on 0?

Hauskaa sunnuntain jatkoa :wave:
 
Oletan että mulla oli ovis pe (kp12) tai la(kp13). Tänään on kp 14 ja mahannippailut ja limat ei oo ollut tän päivän ohjelmassa. Aateltiin vielä jatkaa melko vireää seksielämää "varuksi" ja huvin vuoksi :) Nyt saakin kaksi pitkää viikkoa jännittää. Hurjaa ajatella että mun mahassa saattaa olla joku aluillaan!
Tissit mulla kipeytyi viimekierrossakkin oletetun oviksen jälkeen ja nytkin vähän aristaa, tästä myös päättelin oviksen mennneen.

Ääää. Voi alkaisipa oireita ja olisivatpa ne oikeasta syystä <3
 
Tänään kp 23 ja viikonloppuna alkoi ihan järrrrjetön selittämätön palelu vaikka pistelin paitaa toisen päälle vilttien kera. Oltiin kyllä poissa kotoa viikonloppua viettämässä ja siellä oli vähän viileämpi kuin meillä kotona. Vasta sauna sai mut lämpeämään kun kaksi päivää olin tärissyt ja nyt taas jatkuu palelu... Nokkakin tukkoinen, joten arvaatte varmaan toivonko tämän olevan oikeaa flunssaa vai raskausoireilua :LOL: Kuumetta eikä edes lämpöä oikein ole, vaikka en sitä olekaan ahkeraan edes mittaillut.

Alavatsan erikoisia nippailujakin on ollut, mutta niitä nyt on ollut melkein joka kierrossa enemmän tai vähemmän kuviteltuja. Koskakohan sitä uskaltais tuhlata kaapinpohjalla olevia raskaustestejä... :) Viikonloppuna olisi tiedossa vähän sellaista toimintaa, että jos vältän alkoholia niin heti tulee kyselyitä joten varmaan sitä ennen ainakin testailen :D

Mukavaa viikkoa!
 
Hätähousuna menin ja testasin aamupissasta kun oli sellainen tunne että nyt kannattaa testata. Ja sieltähän se viiva piirtyi toisen kaveriksi, haalea luonnollisestikin näillä kp:llä, mutta aivan selkeä viiva. :saint: Tässähän voi tapahtua vielä vaikka ja mitä ja aika uskomattomalta tuntuisi jos nyt todellakin olen raskaana ekasta yk:sta.
 
Viimeksi muokattu:
Wuf
Eilen vihdoinkin poistettiin kierukka, joten vihdoinkin voi yritys alkaa :D
mut voi siis laittaa listalle kp8/29, yk1 ja ennestään on tyttö 02/09

täällä ollut haastava viikko kun olen itse ollut flunssassa ja torstaina lähti ääni ja sain viikon puhekiellon. Mahdotontahan se on ollut kun tuo neiti on pistänyt tuulemaan ja koirat on myös käyttäneet tilaisuuden hyväkseen :kieh:
 
Varovaiset onnittelut pupup! :)

Täällä podetaan taas järkyttäviä ovoskipuja!! Hyvä et kävelemään pystyy... Perjantaina ka eilen touhuiltu pedin puolella... Josko tuottais tulosta.. ;)
Huomenna meen kattoo kaverin muutaman päivän vanhaa tyttövauvaa :heart: ihanaa!
 
Yöperhonen: Muista oikein sitten imeä vauvantuoksuja kun meet katsomaan uutta tulokasta!! Mä raskauduin viimeksi siitä kierrosta kun kiinnittymisen aikoihin kävimme katsomassa uutta vauvaa. Ja meillä oli tuon perheen koirat hoidossa silloin, ja niille piti tuoda vauvantuoksuisia harsoja sairaalasta nuuhkittavaksi. Mäkin sitten vauvatuoksuja nuuhkin ja raskauduinkin. Heh, ehkä vain kuvittelua mutta ehkä jotkin hormoonit taas tuossakin aktivoitui, tiedä häntä..
 
Äää. Mukamas maha tuntuu hassulle. Luulo-oireita alkaa pukata.. Dpo 4 tai 5 luulisin.
Lisäksi olo on aika märkä koko ajan. Iltaisin palelta, mutta niin mulla aina loppukierrosta. Vitsit, piinaviikot totisesti :D
 
Viimeksi muokattu:
omaa napaa:
Ei oireita, ei minkäänlaisia tuntemuksia, eikä menkkoja (ois pitänyt alkaa alkuviikosta). Tein äsken varmuuden vuoksi testin, johon piirtyi kaksi selkeää viivaa. En usko vielä, vaan marssin huomenna apteekkiin ostamaan uuden testin... En uskalla vielä iloita, hämmentynyt olo. Eli ei siis saa siirtää minua vielä raskautuneiden listalle!
 
Onnea Anna!

Mahassa on ollut vähän hassu olo tänään, mutta en osaa pitää kovin tarkkana raskausoireena kun kierron lopulla ain nippaa ja juilii.
Olen ollut aika väsynyt tänään mutta senkin laitan huonostinukutun (?) yön piikkiin. Jos jatkuu useampana päivänä niin sitten ss olisi lupaavaa :)
 
Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Tänään kp22, joten vielä saa elää jännityksessä ja laskea päiviä, että tuleeko täti kylään. Jos niin käy, niin ens kiertoon otan ovistikut avuksi, siispä kyselisinki että mistä kannattais netistä tilata??

Jotenki oon niin pessimisti että en halua vielä tässä vaiheessa ees "kuvitella" mitään oireita, eikä niitä kyllä olekaan :LOL: Esikoisesta testasin viikolla 5+jotain, ja tuli niin "puskista" että tärppi oli käyny, raskautta aloin epäilemään kun nenä oli koko ajan tukkonen ja paleli.

Ja tää vauvakuume pahenee joka päivä enemmän, huomaa kui iso neiti tuo mun "vastasyntynyt vauva on" :heart:
 

Yhteistyössä