<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Lumi harmittaa tosi paljon toi sun tilanne, luulis että itse keskenmeno olis jo tarpeeks ranka homma, mutta että täytyy toi tyhjennyskin olla noin voimia vievää eikä vois helpommin onnistua :hug: kovasti haleja

salamanteri ihana mies sulla :) meilläkin toi mörrimöykky isäntä sillon tällön odottamattomasti yllättää mut jollain vastaavalla tavalla :D

Käyn täällä siis vieläkin kurkkimassa teidän juttuja ja kyttäämässä koska kukakin saa plussan :D
Eli hirmuisesti plussatuulia vaan:heart:

torstai 10+0

Samaa mieltä muidenkin kanssa että nyt tietää mitä odottaa, juuri sitä plussaa, ultria, neuvoloita, potkuja ja tietenkin sitä itse lopputulosta :)

Nopea päivitys, täällä mahaa jomottelee, nippailee ja särkee, kp 14. Eli taitaa olla ovis päällä jos ei nyt ihan metsää mennä. =) Yritin tänään katsella Prismasta elämäni ensimmäisiä ovistestejä mutta en löytynyt millään, en siis löytänyt edes raskaustestejäkään, onpas ne nyt paikkaan piilottanut :mad:
NO uskotaan nyt ilmankin. JOs ei nyt tärppää niin sitten ajattelin tilata niitä netin kautta ensi kiertoa varten!
Tänään täytyy mies kellistää heti kun nyt töistä pääsee ;)

Tänne on tullu aika paljon tekstiä joten en sen kummemmin ala erittelemään. Todella suuret pahoittelut tädin kohdanneille ja lumille varsinkin :( todella ikävää..

Olikos täällä nyt plussanneita lähiaikoina??? Onnea heille ja tsemppiä tulevaan :) kiva kun torstai kävit moikkaamassa :)

Täällä alkaa peittojen heiluttelukausi lähestyä..Vähän hiljaista on meidän makkarissa nyt ollutkin..on vaan nukuttu..Mua ei vaan tee mieli, mut kyllä se tästä (kai) taas lähtee.. Tikkuja eikä edes teroluteja ole nyt käytössä joten vähän jänskättää miten kierto nyt lähtee luomuna käyntiin..Jos ei tärppää ja menkat jää pois ni täytyy uusia taas resepti..Oishan tuo kiva jos tärppi kävis. Alkaa taas tuntua, että kaikki muut ympärillä tulee "tuosta vaan raskaaksi" ..No uskon kyllä että mekin vielä yksi vauva saadaan :)

nellinu ja DsariaL tsemppiä odotteluun! Toivottavasti ne siitä vielä plussaksi muuttuisivat...

hömpi ??? no jopas... jos se aiempi ei ollutkaan ovisplussa? tai jospa ovistesti reagoisi raskaushormoniin? oletko testannut tuossa välipäivinä, kp 17 ja 21 välissä? Mulla joskus ovisplussa näkyi pari-kolme päivää vahvana testeissä.

Lumi :hug:, kyllä nyt tulee ihan liikaa vastoinkäymisiä tuon asian suhteen. Voimia!

MeaMinnis onnea oviksen hyödyntämiseen! Muistaakseni joskus jotkut puhuivat, että testit olisivat Prismassa luontaistuotehyllyssä, ja ilmeisesti usein aika vaikeasti löydettävissä.

ON: Ei tule meille elokuussa vauvaa... Paperiin tuli aiemmin vähän punertavaa pyyhkiessä, ei kuitenkaan siteeseen asti, mutta uskon, että vaihtuu jo tänään [/COLOR]kp1:ksi, yk8. Luteaalivaihe nyt 8 päiväinen, enintään 9 (olen laskenut ovistuntemusten mukaan niin, että kun illalla alkoi aamupäivään kestävät jomotukset, niin että ovis olisi ollut silloin aamulla), siis dpo 9 tai 10. Harmi, kun odotin kuukautisia alkavaksi tänään tai eilen, niin toiveet ehti jo nousta pintaan... Lisäksi aamulla pyörrytti ihan tosi paljon, joka ei ole ollenkaan tyypillistä minulle, niin ehdin jo ajatella, jos se olisikin raskausoire... Noh, aina ei voi voittaa. Mut tulipahan sentään päivän pidempi luteaalivaihe ja aiempaa lyhyempi kierto, jos jotain positiivista.

Mites tuo luteaalivaihe taas laskettiinkaan? Nyt jos dpo 9, ja en siis laske luteaalivaiheen pituuteen tuota nollapäivää eli ovispäivää, niin eikös luteaalivaihe ole silloin 8 päivää? Vai pitäisikö se ovispäiväkin laskea pituuteen mukaan? Ei kai kp1:stä lasketa enää luteaalivaiheeseen?

Viimeksi muokattu:
Voi ei! Nyt en enää tiedäkkään maltanko oottaa ens viikkoon testaamista :( Tissit on nyt sen näköset mitä ne oli silloin ekassa raskaudessa, mut kipeet ne ei oo. Mut siis nännipihat on suurentunu. Mut toisaalta kun on taas tätä vuotoa, niin oiskohan sittenkään hyvä juttu.. Voi kun sydän kävi pamppailemaa.. Oon kyllä nyt kuumeessakin et voi johtua tissin ulkonäkö varmaan siitäki, et ehkä turhan aikaisin ilakoin..

Lumi suuret :hug: ! :( Tosi kurjaa kun kävi noin ja sit vielä joudut tyhjennyksen kanssa kärsimään. Ihan kun ei muuten olis harmia :(

torstai kiva kun et oo unohtanu meitä :) Onko sun vuoto muuten jo loppunut? Ja silloin kun se alko ni vuotiko ihan kunnolla?

Krumeluu voi ei :( Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon, ethän? :hug: Just kävin lukemassa alkuraskauden vuodoista ja lukikohan siellä et joka neljännellä tulee vuotoa raskauden alussa. Että siis aika yleistä, vaikkakin pelottavaa ja toivois tietenki ettei ite kuulu siihen porukkaan ihan oman mielenterveyden kannalta..

nellinu no on kyllä aikamoinen tilanne sinulla... Minä varmaan testaisin, niin tietäisipä ainakin sitten, että missä mennään. Itse tunnet itsesi parhaiten, niin mieti omien ennakoitavissa olevien reaktioiden kautta, että kannattaako testaus jättää myöhemmäksi vai testata jo aiemmin. Peukut pystyssä täällä olen! :heart:

Kyllä se mulla oli nyt tässä tämä kierto... Mut hei, eipähän tarvitse yökkiä raskauspahoinvoinnin kourissa jouluruokien ääressä! :LOL: (vaikka joo, mieluummin ottaisin sen vauvan, kuin porkkanalaatikkoa ja kinkkua). Ja laskeskelin, et seuraavaksi, jos kierto on samoissa lukemissa kuin nyt, jännäilläänkin sitten jouluaaton tienoilla. Ja sepäs vasta joululahja olisikin, jos saisi tietää odottavansa! Tai sitten vietetään oikein kunnon punaista joulua. :whistle:

********Keskiviikko 23.11.2011************

Mukana:

salamanteri85............poika 8/08.....kp 2/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp6/26-28................yk4
Mami2009...........02/09...................kp8/33-70.........yk 11
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp9/28-48.......yk2
BiBa...........................10/09...........kp11/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp12/28-32.......yk11
samaria.....................2/10............. kp14/28-30.......yk 7
MeaMinnis..................01/08............kp14/28-3........yk 2
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp17/25-26.......yk3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp20/34............yk6
Hömpi......................poika 09/10......kp21/?.............yk1.
DsariaL......................2010.............kp21/23............yk1
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp22/32............yk2
UusiVauva82..................02/08........kp22/31-34.......yk3
Lumikide...................poika 03/10.....kp25/31...........yk2
Hipsu86....................poika11/10.....kp27/?...............yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp27/29............yk1
lupo............................10/10.........kp33/?................yk1
murmis.....................tyttö 04/10....kp34/27-28.........yk1
Krumeluu.....................4/10............kp34/28-40.......yk7
mihu........................../00...............kp37/28-31.......yk5
Littlestar....................2010.............kp46/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp47/26-28........yk10
santsu_82.................poika7/10.......kp70/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina

Plussanneet 2011:

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)

Hömpi ettei vaan olis raskausplussa? Mulla ainankin esikoisesta ovistesti näytti raskauden!?

Kuinka tuskastuttavan hitaasti voi päivät mennä... alavatsaa nippailee menkkamaiseen tapaa aina välillä. Koskakohan sitä testailis ekan kerran...

Krumeluu soitin äsken miehelle ja pyysin hakemaan testin kun tulee töistä. Sithän se selviää........... ahistaa!
Meillä esikoinen plussattiin aatonaattona :heart: Mut toisaalta aattona alko pien turhuvuoto, ja se taas sai mielen aika matalaksi, mutta onneksi kaikki käänty hyvin :)

Hömpi: mie oon ymmärtäny, ettei ovisplussan jälkeen kannata enää tikutella juurikin sen takia, että tikut saattaa näyttää mitä vain (siis useampia LH-huippuja, vaikkei toista ovulaatiota tapahdukaan). Ovistestihän reagoi raskauhormooniinkin, että jos se ois sitä?! :)

_lumi_: todella suuret pahoittelut, että siulla menee tuo tyjennys pidemmän kaavan kautta. :hug: Voin vain lohduttaa sillä, että ainakin omasta mielestä kaavinta oli helppo ja nopea juttu. Sai henkinenkin palautuminen alkaa, kun tiesi, että kaikki oli nyt varmasti ohi...

nellinu :hug: :(

Täällä yritetään olla testaamatta, jos jaksaisin sinne lauantaille odotella...

Viimeksi muokattu:
Nöhvi:Kiitos!:) Lumi puolikaima oli aika hyvin sanottu :LOL: Kiitos tsempeistä!:) Nyt kp 25/31,oli pakko toissapäivänä testata,mutta negahan se oli.Ja melki arvasinki ku on kuitenki aika aikasta ja viime raskaudes kunnon plussa tuli vasta jotai kp 33-34,et ei sillonkaa kovin aikasin näkyny ja tosi haalee haamu ennen sitä.Ens viikolla loppuviikosta testaan jos ei menkkoja kuulu,ens viikolla alkuviikolla pitäs alkaa jos alkaa. Ja Halit sulle:)

Oma: Elikkä siis tosiaan kp 24-25/31 en oo varma kumpiko:D Alavattas ollu menkkamaisia kipuja useempi pvä ja Varotus!:) Valkkaria aikas runsaasti:) Miten voi olla että ei viime alkuraskaudesta muista että millaisa oireita on silloin ollu,vaikkei siitä oo pitkä aikakaa!:D Mutta nyt pitää vaan odotella ja ens viikon lopulla testailla jos ei menkkoja kuulu..tympiää..!
Tsemppiä kaikille!:)

Halaukset tarvitseville :hug:

Piinailijoille tsemppiä :)

Täällä odottelen edelleen ovista.. eri asia on vaan se jaksaako asian eteen mitään tehdä kun on aikas veto veks.
Meidän kylppärikin valmistui eilen oli n.kuukauden rempassa ja tytöt(koirat) tulivat takaisin ja Einarikin (pentu kissa) otti tytöt hyvin vastaan, kerran sähisi ja sitten tuli jo tutustumaan siskoihin, nytkin hakutuu seuraan :heart: :)
Eli kaikki hyvin siinä mielessä :)

nellinu Halit negasta:hug: ehkä saatkin taas plussan aatonaattona :) Mulla tuli sillon sitä vuotoa 14 dpo tosi reilusti siis ihan kun kunnon menkat ja kesti jotain 4 päivää ja tuhrua tuli viä viidentenä päivänä. Mutta ultrassa kävin viimeks rv8 ja hyvin oli pikkunen kasvanut ja sydän löi vimmatusti. Että näinkin voi käydä.

Anteeksi, kun olen taas äänessä. Taitaa tämä minun aktiivisuus mennä jo hyperaktiivisuuden puolelle... :LOL:

BuBa jospa nyt olisi teidän kierto... :hug: Tutut tunteet...

Sannuli milloin ajattelit testailla?

Dsaria tuloksia odotellaan :popcorn: Tulehan sitten kertomaan!

nellinu voi harmi sentään... :hug: No mutta jos jotain positiivista, niin tiedät ainakin nyt, että missä mennään. Toivotaan sitä aatonaaton plussaa pikkukakkosenkin suhteen! :heart:

lumikide on sulla hyvät hermot odotella testaamista. Mulla on yksi ei edes kovin herkkä testi kaapissa, ja se on poltellut mielessä jo pari päivää, tänään dpo 9. Ihailtavaa!

Neiti Näpsän äiti muistiin ihan väärin, että teille olisi tullut koiranpentu. Kisut on kyllä niin ihania :) Ja kaveruksia varmasti ihana seurata! Meillä on neljä aikuista kissaa ja 7-kuinen koiranpentu.

torstai kiva kuulla sinusta! Oli tuo sinun tarinasi kyllä niin rohkaiseva, onnea jatkoon!

Ja sitä omaa napaa ällövaroituksella: eipäs menkat tullutkaan, vaan tosiaan kerran pyyhittäessä vähän (pari tippaa) punertavaa, sitten vaaleanruskeaviiruista limamaista myöhemmin yhdellä pyyhkäisyllä ja nyt illemmasta vaaleampaa limahtavaa, mutta ei siis missään vaiheessa mitenkään paljoa. Outoa. Menkat ovat aina aiemmin alkaneet niin, että huomaan kirkasta verta housuissa tai siteessä. Ja kokoajan sellainen olo, niinkuin olisi menkat, mutta ei jomotteluja kummempia kipuja. Noh, kattellaan mihin tämä tästä vielä kehittyy. Ei kyllä ole YHTÄÄN sellainen olo, että olisi raskaanakaan. Sainpahan ainakin yhden lisäpäivän tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen, jee sille!

Nyt yritän :$

Wau miten aktiivisiksi kirjottajiksi pikkukakkoset on ruvenneet :) Kiva kiva!

Krumeluu
älä ihmeessä hiljene! Hyvähän se vaan on, että juttua riittää :D

Lumi Todella paljon voimia ja jaksamista! Tuo on asia, jota kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan! :hug:

Nellinu
:hug:

Torstai Kiva kun käyt moikkaamassa ja ihanaa, että siellä kaikki hyvin maha-asukilla :heart:

hömpi ja DsariaL Täällä peukut pystyssä teidän puolesta :popcorn:

Olen tottakai samaa mieltä siitä, että kaipuu on tavallaan kovempi kakkoseen kuin esikoiseen, koska tietää mitä edessä olisi jos plussan saisi. Tarkoitin lähinnä sitä, että meillä kaikilla on varma tieto siitä, että raskaaksi tuleminen on meille mahdollista ja se tuo (ainakin mulle) lohtua. Myöskään meidän ei tarvitse olla huolissamme siitä, ettemme koskaan saisi yhtään lasta, vaan meitä kaikkia on jo siunattu ihanalla ihmeellä :heart:

on: tänään kp1/28 yk2 Jos tästä nyt jotain positiivista niin ainakaan ei kovin pitkäksi venynyt kierto. Muistin just, että esikoisen kanssa ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen venyi pitkäksi ja seuraavassa ovis tulikin tosi aikaisin. Tulin yk2 raskaakksi ja laskettua siirrettiin viikolla ultran jälkeen, koska ovis olikin ollut tosi aikaisin. Toivottavasti nytkin siis näin :) Toivossa on hyvä elää.... Nyt on greippimehua jääkaapissa ja taidan lähipäpivinä lähteä metsästämään ovistikkuja.

Öitä ihanat naiset ja PLUSSIA++++++++

Nöhvi
No jopas, täällähän on käynyt kuhina :) On tullut paljon tekstiä, jei :)

Lumi: :hug: Kuulostaa todella rankalta. Ihan kuin keskenmenossa ei jo itsessään olisi tarpeeksi kestämistä! Toivottavasti asiat etenevät ja pääset jatkamaan eteenpäin. Jaksamista!

Salamanteri: :hug:

Murmis: :hug:

nellinu: :hug:

Neiti näpsän äitiä en ole tainnutkaan vielä onnitella karvaisesta perheenlisäyksestä. Onnea :)

Meaminnis: tsemppiä miehen kellistykseen. Jostain syystä meidänkään Prismasta ei löydy minkäänlaisia testejä :/ No onneksi on cittari ja nettikaupat :)

Ja BiBalle voimia jumppakauteen ;)

Krumeluu: ei saa missään nimessä vaieta siellä!! Päinvastoin :) Ja alkaa kuulostamaan siltä, että siellä on jännät paikat :popcorn: Täällä pidetään sormet ja varpaat pystyssä plussan puolesta.

Lumikide: sielläkin eletään jänniä aikoja ja kuulostaa aika lupaavalta :)

Toivottavasti kukaan ei unohtunut välistä.... plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

On: no eipä juuri mitään. Ovisplussaa ei ole vielä tullut, mutta voihan se sieltä vielä ilmestyä. Krumeluu kysyit aiemmin ovisajankohdista... esikoista yrittäessä se oli n. kp14. Nyt on mennyt niinkin hassusti, että lopetin pillerit elokuussa ja muutama viikko lopettamisen jälkeen ilmestyi ovisoireet (sekä plussa ovistestiin). Tällöin ei siis ollut vielä menkat alkaneet synnytyksen jälkeen, seuraavassa megakierrossa plussa tuli kp38 ja nyt tässä yk3:ssa eletään kp17:sta... eli taitaa olla tämä kroppa vielä sekaisin. No jospa tuo imetyksen lopettaminen auttaisi asiaa. Eikös jollain juuri auttanut ovulaatioon suht nopeasti imetyksen lopettamisen jälkeen? Hipsukos se oli vai kuka, nyt en ole varma...

Huomenta kaikille ja kiitos sympatioista. :) Vuoto alkoi vihdoin kunnolla eilen ja olihan se aika shokki... Menemättä sen enempää inhorealismiin, mutta verta & muuta kamaa tuli ihan järkyttävästi. Tosin tänään ei enää ollenkaan vuoda eli kai se pitää vielä raahautua kerran sairaalaan näytille.

Mutta mulle vois varmaan päivittää kp2/28. Paremmin tietävät kertoo, että tyhjennyksen eka päivä olis kp1. En kyllä enää osaa sanoa, mikä yrityskierto olis menossa? Tämä km raskaus tärppäs yk1, mutta en nyt tiedä onko tämä uusi yritys taas yk1 vai yk2 vai mikä? Eipä sillä väliä. ::)

Pikaisesti tulin vaan kertomaan, että tänään alkoi virallisesti ja ilman pienintäkään epäselvyyttä kp 1 ja yk 8. Dpo 10, eli luteaalivaihekin sitten kuulemma lasketaan 10-päiväiseksi. Jei, sehän on jo ihan hyvin! Ja kierto oli 33 päivää, siis melko normaali! Jospa tämä tästä! Katsotaan, jos kuitenkin saisin ensi viikon gyneltä apuja kierron loppupäähän ainakin, kun hän tsekkaa ultralla munasarjojen ym.tilanteen. Tulen paremmalla ajalla taas kommentoimaan! Ihana, kun ette ole totaalisen kyllästyneitä meikäläisen jorinoihin. :heart:

Krumeluu: Ensinnäkin :hug: menkoista ja toisekseen, ei tietenkään olla kyllästyneitä siun jorinoihin! Pyh... Lukisin mielelläni enemmänkin. :)

_Lumi_: mie aloitin laskemaan ainakin keskenmenon jälkeen uudelleen yrityskiertoja... Mutta tosiaan paremmin tietävät varmaan osaa kertoa, mitenhän se oikeaoppisesti menisi. Vielä edelleen :hug: tuohon teidän tilanteeseen!!

ON: Täällä taitaa olla kp1 ja yk2. :'( Aamusta asti ollut liman ja veren sekaista tuhrua, ei hirveästi jätä kivutkaan jossittelun varaan, eli eiköhän ne hanat tästä illan mittaan kunnolla aukea. :( Vaikealta tuntuu, itkut tuli itkettyä, kun kotiin pääsin. Tämän päivän lupaan varata suklaalle ja sohvan pohjalle.

Viimeksi muokattu:
hei, kysyisin vielä kierron pituuden laskemisesta. Kun siis tänään minulla ois kp21/23, mutta kun menkat alkoi tänään, niin oliko kierto nyt 20 vai 21 päivää? Kun mie oon tainnu aina laskea itseasiassa niin, että jos kierto on esim. sen 23, niin menkat alkaa kierron 23. päivä...

Ompas tänne tullu tekstiä! Mä olen vielä vähän pihalla kaikkien tilanteista, kun vasta rupesin kirjottelemaan...

Testailin noilla ovistikuilla jonkun aikaa, kun edelliset menkat oli niin pienet ja lyhyet, että tietäisin vähän kierrosta jotain... Sen lauantain plussan jälkeen oli jo seuraavana päivänä negatiivinen eli nopea oli LH huippu. Syötin mun oletetun kp1 pvn rlaskuriin niin siinä oli ovis samaan aikaan laskettu, kun plussa olikin.

Tulisko siihen o-tikkuun muka raskaus näkyviin jo näin varhaisessa vaiheessa? :O Tilasin kyllä 10 vahvuisia raskaustestejä, että ehkä pitäis sitten sekin katsoa :D

Tsemppiä kaikille, toivottavasti pääsen pian mukaan juttuihin niin osaisin kommentoidakin jotain! :)

Mulla alko sit tänään aamulla menkat :( Kovasti ehtiin jo toivoa ettei ne tuliskaan.. Nyt ottaa päähän ja masentaa. Vähän tuli jo aamulla itkettyäki :( No ei se auta ku alkaa heilutella niitä peittoja oikeen urakalla :D

Eli päivitystä: yk 2, kp 1/29

********Torstai 24.11.2011************

Mukana:

zasmin.....................poika 11/09.....kp1/29............yk2
DsariaL......................2010.............kp1/23............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp1/28-40.......yk8
murmis.....................tyttö 04/10....kp2/27-28.........yk2
_lumi_...........................................kp2/28...............yk1
salamanteri85............poika 8/08.....kp 3/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp7/26-28................yk4
Mami2009...........02/09...................kp9/33-70.........yk 11
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp10/28-48.......yk2
BiBa...........................10/09...........kp12/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp13/28-32.......yk11
samaria.....................2/10............. kp15/28-30.......yk 7
MeaMinnis..................01/08............kp15/28-3........yk 2
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp18/25-26.......yk3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp21/34............yk6
Hömpi......................poika 09/10......kp22/?.............yk1.
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp23/32............yk2
UusiVauva82..................02/08........kp23/31-34.......yk3
Lumikide...................poika 03/10.....kp26/31...........yk2
Hipsu86....................poika11/10.....kp28/?...............yk5
lupo............................10/10.........kp34/?................yk1
mihu........................../00...............kp38/28-31.......yk5
Littlestar....................2010.............kp47/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp48/26-28........yk10
santsu_82.................poika7/10.......kp71/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina

Plussanneet 2011:

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)

Yhteistyössä