Alkuun onnittelut
Xamoralle tännekin,
Kellukalle,
Kolibrolle ja
Lorettelle varovaisesti. :heart:
Ihanaa, kun mukaan on tullut uusia. Tervetuloa!
Hipsu86, nahn ja vomppis: meillä loppui imetys kaksi kuukautta sitten tytön täytettyä juuri vuoden, neiti vieroitti itse itsensä tissiltä. Vauvaa toivottu siitä saakka, kun tyttö oli puolivuotias, kuukautiset alkoivat kun neiti 11 kk. Eipä ole tärpännyt minulla ja uskon (ja toivonkin), että iso syy on ollut imetys. Neuvolaterkkarini mukaan on ihan normaalia, että kierto tasaantuu vasta puoli vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen, ja jos tuossa puolessa vuodessa ei vauva tärppää, kannattaa kuulemma hakeutua lääkärille. Toivon teille imettäville parempaa tärppionnea kuin itselleni, ja eihän se missään nimessä ole tavatonta, että raskautuu imetyksestä huolimatta.
Omaa napaa: täällä tultiin alas korkeuksista, ja rytinällä. Kuukautiset alkoivat tänään dpo 8, kierto
31, ja tänään siis
kp 1. En ole varma, sainko ovistikuilla kiinni hormonin aallonharjaa, mutta kaikista pisimmilläänkin luteaalivaihe jäi 10-päiväiseksi. Mieli on todella maassa, kun suunnittelin jo pääseväni testaamaan ensi viikolla, ja kuukautisia odotin alkavaksi noin viikon päähän. Eilen alkaneet nippailut ja neulanpistot alavatsalla tulkitsin tietenkin juuri alkaneiksi alkuraskauden oireiksi, kun olin koko ajan varovaisen varma, että tämä kierto on SE kierto. Tätihän siellä nippaili tullessaan. Alkakoon siis
yk 4 haikeissa ja pettyneissä tunnelmissa.
*muoks: ja tietenkin toivon peitonheilutusintoa ja oikein kunnon plussatuulia kaikille!