Huomenta!
taas uus viikko ja uudet vauvat!! =)
onnittelut vauvansa saaneille!! kyllä niitä vaan ennen laskettua aikaaki syntyy melko paljo! saapa nähä miten itellä käy... =) mies nyt tämänki viikon reissuhommissa,joten täällä ollaan ja toivotaan ettei nuppu päätä vielä syntyä! jospa sitten pääsiäisenä.sillon saisi syntyä jo.
mannalle tsempit käynnistykseen
jos joku kärsii ummetuksesta,niin yks hyvä vinkki on mämmi!! minun herkkua ja sitä ku illalla lappaa naamaan niin aamulla saa istua pöntöllä ihan urakalla

mulla toimi,ku 3päivää oli maha kovalla...
painosta ei mun tarvi ressata. sitä on tullu nyt 6.6kiloa niin eiköhän nuo jää synnärille sitte.tai osa vois jopa jäähä minuuunki! =) vähän imetystä varten.viimeksi ainaki kroppa kuivahti liikaaki...
vähän pelottaa tuo synnytyksen jälkeinen aika,ku mulla tulee yleensä aina rintatulehus.kuume nousee 40 asteeseen ja olo on ihan hirveä. ja sitte toinen juttu,hiukan pelottaa,saahaanko hoitajaa lapsille synnytyksen ajaksi.ja toivotaan että kätilöitä riittää synnytyksen ajaksi... mietityttää tällaset... :ashamed:
mut kovasti ootellaan sitä vauveliinia taloon,vaikka toivon että kasvaisi masussa ainaki kolmikiloseksi. meijän edellinen synty viikolla 39+2 ja oli 2900g. täällä oyssissa ne on aika tarkkoja siitä imetyksestä,että vauva,alle kolmikilonen saa sitä maitoa väh.3h välein.ja meijän poika viimeksi ei ikkää meinannu herätä,vaikka kuin yritti!!
mutta oma olo on ihan ok.aika vähän supistellu,närästää välillä.lenkit sujuu ihan mallikkaasti vielä.
voimia ootukseen kaikillle ja kivuista kärsivät,toivotaan että pian pääsette niistä eroon. (mulla täänaamun "leikit"kultsin kans ei sano mittää

eli kärsii sitäki vielä tehä...

)
-Pai ja nuppu 37+6 :heart: -