Kadak oih kun ihanat nuo vaatekerrat, ja kiitos, nyt sai vähän osviittaa tosiaan millä sen pikkusen tuo kotia, itse olinkin pohtinut body-puolipotkarit-semmonen kevyt haalari (puuvillaa), myssy,tumput ja joku vanupuku-tyylinen puku päälle..ei uskoisi että tässä jo yhden lapsen äiti ollaan

no okei, hän syntyi helmikuun paukkupakkasilla
niiin ja ensimmäinen vauvakin oli tullut maailmaan, en päässyt enään lukemaan vanhoja kanssa, ehkä sitten myöhemmin..vau, onnea(hitto kun nimi ei muistu mieleen) ihan valtavasti!! itselle tuli sellanen todellisuusolo heti että apua eihän tässä tosiaan kauan enään ole h-hetkeen!! ja alkoi entistä enemmän jännittään,kun tosiaan jos arkena tulee lähtö synnyttään, olen täällä kotona 2v poitsun kanssa kahden..on kyllä tullu useempi yö kelattua että miten järkkäilis kaikkee.
sitten on se muutto lähes heti siinä,ei pahemmin kannata vauvan tavaroita esille laitella, vaatteita laitan hoitopöydän laatikkoon ,tottakai sänky asennetaan ym!! mutta sekin sotkee ihan mun ajatusmaailmaa, arg :kieh: eilen sain katsottua sentäs esikon vauvanvaatteista ne jotka meinaan ottaa käyttöön, vielä kun sais pestyä ne!!
ja hei, oliks jotain listaa mitä ootte tai ostatte ennakkoon, esim. tuttipulloja, tutteja, vaippoja jne?! semmonen tarttis käydä kyllä kanssa tekemässä!! huoh..
napaan: kaikki hyvin, neuvola oli viime pe, mähän käyn joka vko verenpaineen mittauksessa, tarkistellaan ettei raskausmyrkytystä, kun mulla sitä proteiinia aina virtsassa..
- paino 56.5kg/ 396G siis noi tulee vkossa
- turvotus: +
- RR: 107/81
- U-prot: +
- punasolut: +++
- HB: 136, nousee vaan
- vauvan sykkeet vahvat ja 140-150
- liikkuu ihan tajuttomasti =)
niin ja joku puheli lasten hammaslääkäreistä, kuinka nopeesti teille tullut esim. 2v hammastarkastukseen ajat lapsen täytettyä 2v? täällä odotellaan, ja että kertkeis ennen muuttoa hoitaa sen vielä täällä.
kaikille jaksuja :heart:
- Nannuli ja Tyyppi rv. 30+6-