<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zikiziki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen silittämisessä aivan ääripää, silitän juhlavaatteet jos vaativat silitystä. Ainoa mitä olen vauvan tarvikkeista silittänyt on harsot kun kokeilin, että taittuuko harsot vaippoihin paremmin silitettyinä.. toivottavasti ei imukyky harsoilla heikkene silittämisestä. :whistle:

nannuli, tässä nää linkit:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3634699.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3634685.jpg

Tossa on kahdet vähän eri kokoiset vaatteet, nyrkkisääntönä piti pitää, että yksi vaatekerros enemmän kuin itselle :) niin täällä on sanottu.

jaahassu, mä en edes tiedä, minne muuton (yli vuosi sitten) jälkeen silitysrauta joutui - hehhee - eli enpä ole silittänyt mitään aika pitkään aikaan...kun en edes ole enää varma, oliko meillä silitysrautaa.

Voihan *piip* meillä on vesi yön poikki ja meinaavat vissiin aamu neljään saakka riehua tuola pihalla.. eli taitaa tämä yö ainakin mun osalta olla valvomista. ja heti kun vesi katkee niin mulle tulee kaamee jano |O onneks älysin ottaa jääkaappiin kannun täyteen vettä mutta enhän mä voi olla käymättä vessassa koko yötä mitenkään normaalistikin 4-6 kertaa juoksen vessassa yön aikana |O jotenki ottaa päähän :headwall: (juu kyllä syytän mun hormooneita)

Nellah ja Toni 34+2

Niin järjettömän kätevä kuin lastenhoidossa olenkin ( :whistle: :p :laugh: ) niin mulla ei ole itse asiassa hajuakaan että miten paljon se vauva niitä vaatteita tarvitsee esim sinne sairaalaan mukaan. Apua! :o En oikeesti osaa pukea pikkuistani...

kiitoksia zikizikille uudesta pinosta..

enpä tuota vanhaa pinoa päässyt enää lukemaan ku veti koko ajan valkoseks...

solina mitä r-myrkytys oireita sulla on ollut? kun mulla on turvotus, päänsärky ja näköhäiriöt mut terkkari sanoo että ei mitään huolta ku ei verenpaineet koholla(tosin aina välillä vähän) ja pissa vain sillon tällön yhdellä plussalla.. mistäs noi muut oireet johtuu.. siihen se ei osannu sanoo mitään..

meillä olikin kiireinen eilisilta.. 2v poika jätti peukalonsa painavan palooven väliin SARANA PUOLELLE ja ovi ehti menemään kiinni asti.. mies kuuli vain kun sormi rusahti ja sit alkoi itku.. suppo vaan pyllyyn ja lähettiin suoraan valkeakosken sairaalaan päivystykseen ku ei lähemmäs enää päässy.. sielläkin sit odoteltiin 2h ennen kun päästiin et lääkäri kattoi.. päästiin säikähdyksellä kun ei kuulemma tuntunut sormessa mitään ja liikkui normaalisti kun lekuri väänteli (ja poika nukkui kun uppotukki koko tutkimuksen ajan, periny isänsä unenlahjat,onneks) kotona oltiin noin 1 yöllä. tänään poitsu käyttäny sormea jo melko normaalisti..! mutta kyllä mieskin pelästyi kun se kuuli sen rusauksen..

masuasukki on taas niin vilkas että.. koko ajan koittaa katkoo mun oikeen puolen kylkiluut.. jopa iho oikeenpuolen kylkiluiden kohdalla täysin kosketus arka.. välillä tekis mieli itkee ku sattuu niin peevelisti..

silitys mulla kans niin että silitän vaan pakolliset eli juhlavaatteet jos tarve ja verhot ennen ripustamista.

unicorn ja vaavi 32+3

UNICORN: AUTS! :x voin kuvitella että ootte säikähtäneet! Sairaalareissut sucks, meillä tuolla esikoisella on ollut niin pahoja kurkunpääntulehduksia että ollaan useaan otteeseen jouduttu lähteen keskellä yötä sairaalaan hengittelemään höyryä.

SILITYS: :laugh: :laugh: joo mulla kans tulee silitettyä jos on IHAN PAKKO. verhot, juhlavaatteet jne. mutta en mä arkivaatteita silittele.

Meillä ollaan taas vaihteeksi sairaana. eka olin mä kuumeessa ja nyt on poika. mies aamulla valitteli kans kurkkukipua töihin lähtiessään....mulla on kyllä tosi huono vastustuskyky nyt, yleensä en sairastu juuri mihinkään pöpöön.

MELKOINEN meininki on Kapriksella ollut nyt pari päivää, tosiaan tuntuu että tulee kyljestä läpi! ja tuntuu että potkis taas tuonne alas, olisko kääntyny jälleen perätilaan..? ans kattoo! viikon päästä neuvola.

menispä äkkiä nää loppuviikot...pääsis vähän reippaammin eteenpäin eikä tarttis varata viittä minuuttia sukkien laittamiseen! :D mulla on maaliskuun puolessa välissä se synnytystapa-arvio, toivon että saisin sektio-ajan silloin ihan suosiolla eikä tarttis alkaa vääntään siitä kenenkään kanssa.

jahas, lähtään pojun kanssa tuonne ullakolle penkomaan vaatelaatikoita, ajattelin pistää sieltä myyntiin tavaraa kun on aivan järkyttävän paljon vaatteita kertynyt. eri asia raskinko sit kuitenkaan.

Gardenia ja Kapris 33+1 :heart: :heart:

ooh mä olin eilen niin kuvitelmissani laittanut muka viestin tänne mut en sit ollutkaan :whistle: |O
Ziki uudesta pinosta.. :) :flower:
solina hyvä että oli tosiaan "vain" nestehukka.. :D :hug: litraa huuleen vaan... ja pojan hampilekurikäynnille jaksuja :hug:
mikähän mulla on ku juon koko päivän aikana varmaan kaksi kuppia kahvia, kupin kaakaota ja muutaman lasin vettä-- :whistle: moon varmaan joku kameli joka säästää joka tipan :laugh:
silitys ei yhtään mun juttu ! vauvan vaatteet oon kyllä silittänyt noi jotka olen nyt pessytkin ja lakanat sekä miehen kauluspaidat mutta käyttövaatteita en jaksa olla silittämässä.. mähän en muuta tekis ko sitä sitte :o |O tuntuu että jatkuvasti on koneellinen pyörimässä ja uudet kuivumassa..

unicornin pikkuiselle sormi poppapuhalluksia kuulostaa kauheelta pelkästää se tarinakin :'(
sairaalan kotiutumisvaatteet bebelle mä otan pari 50 cm reilumpaa bodya ja sit 56 kokoa yhden, sukkikset ja verkka-asusysteemin ja kevytpuvun ja myssyn ja pikkutumput.. :heart:

). ) pikkulikka möykkää tasaiseen tahtiin, välillä hikattaa ja hytkyy massu oikein kunnolla.. eilen olin illalla ihan poikki ja rojosin sohvalla ja pikkumies ajoi poliisiautoilla massun päällä :D oli kyllä katsomista kun vatsa "potkaisi" autot välillä alas ja poikakin siinä naureskeli että kun autot hyppii..
laskiainen meni mäessä sunnuntaina ja kaverin tallilla sekä iltapäivällä vielä kummipojan synttäreillä.. hyvin oltiin poikki koko perhe kun kotio tultiin siinä seiskan aikaa iltasella :)
valkkikset välillä taas enempi välillä vähempi.. en kyllä muista että ykkösen aikana ois ollut näin "kosteeta" meininkiä mutta siitä onkin jo pari vuotta aikaa.. :whistle:

nyt töihin ennen kaffia.. :p
jei 7 arkipäivää jälellä :D

am & hippunen 33+1

Huomenta mammat!

Kiitos Zikille kakkospinosta! Tympeetä kun eivät voi toimia kunnolla kuun vaihtumiseen asti.

Lonkkakipuinen olen miekin :wave: Pakotuksen takia on noustava aina sängystä ylös asti ja samallahan siinä sitten käykin vessassa. Vähän vaan rupeaa huolettamaan että miten sitä oikein loppuajan nukkuu kun meinaa välillä pakottaa sekä alinna olevaa lonkkaa että myös päällimmäisenä olevaa :/ Nooh, kait tämä loppuaika menee lähes vaikka päällä seisoen, vaikka kunnon lepo olisikin tässä vaiheessa vielä kullanarvoista. Nauttikaa te jotka vielä voitte!

Mie oon kans pähkäillyt noita kotiutumisvaatteita että miten ihmeessä sitä osaa oikean määrän laittaa vaatetta päälle... Ajattelin kuitenkin niin että laitan pitkähihaisen bodyn ja puolipotkuhousut (ehkä siihen päälle collarihousut) ja sit vaan päälle toppapuvun. Tietty pipo, tumput ja sukat kehiin kans mut autolla kun kuljetaan niin ei tarttee kuitenkaan kylmässä olla kuin autoon ja autosta siirtymisen verran. Otan päälle sit huovan jonka saa autossa ottaa pois. Mulla on kans pienemmit vaatteet 56 cm ja niitäkään ei ole kuin muutamia. Tuntuvat niin pieniltä joten en oo sit ostanut ollenkaan 50 cm.

Onneksi ei oo Unicornin pojalle sattunut pahemmin. Onni onnettomuudessa!

Miulla oli eilen tosi huono päivä. Tuntui ihan kuin olisi tulossa kipeeksi. Sain kuitenkin tehtyä ruokaa että mies pääsi ruokkikselle kotia. Kuorin sit itelleni perunaa jonka onnistuin pudottamaan lattialle. No, itkuhan siitä tuli. :laugh: Iltapäivällä sain onneksi nukuttua tunnin päikkärit jotka sitten helpotti oloa. Alkaakohan sitä olla niin väsynyt noiden öiden takia että siitä tuo olotila... Nyt kuitenkin ihan ok olo.

Mie kans toivon Gardenian tavoin että loppuviikot menisi nopeasti! Haluan pukea sukat jalkaan ilman ähkimistä!!

Sanni-Maria ja pikkunen 36+3

vaaveli75 laitoin sulle yksityisviestinä listan oireista kun se oli niin pitkä.Minun oireita on olleet sydämentykytykset, väsymys, aloitekyvyttömyys,ihon kuivuminen, hiusten lähtö, nuo ainakin ja on kait sitä ollu muutakin.On tietysti eroja miten eri ihmiset reagoi arvoihin, sinä saatat olla hyvinkin oireeton noilla arvoillasi mutta minä olisin jo puolikuollut..mulla on hyvä olo kun TSH on alle 2 ja T4V yli 14.

Kiitoksia Zikille uudesta pinosta :heart:
Kyllä nyt turvottaa,huh huh..tänä aamuna toinen silmäluomikin ihan kun joltain alienilta ja kaikki sormet ihan vetisiä nakkeja..ääh.
Mä olin tossa eilen ihan pihalla kun tuli paniikki että missä noi meijän sivut oikeen on?En sit tajunnu kattoo heti listasta että tänne on tullu jo uus ja kaks sivua tullut jo tekstiä..ja sitten väittävät että tuore tutkimus paljastaa että odottavan äidin aivot eivät sittenkään puuroudu raskauden aikana..tuo tutkimus ei mua ainakaan vakuuta.. :D
SILITYS juu en mäkään kyllä noita vauvanvaatteita silittänyt ole,mutta laatikkoon olen ne sillain viikannut että mieskin tietää mikä on mikin..(ja vähän itekin :) )
KOTIUTTAMISVAATTEET niistä oon valinnut kahta eri kokoa elikkä pitkähihanen body päälle sukkikset,niiden päälle sellaset teddyhousut ja tieteskin lämmin paita ja myssy sekä pikkutumput.Haalarikin kyllä,mutta en oo päättänyt minkä noista valitsen..
Toiseks vaihtoehdoks oon ehdottanut miehelle,että sais ostaa tytölleen sitten ihan omavalintaisen kotiuttamisasun,tavallaan niinkun isän ensimmäisen lahjan..on kyllä lämmennyt asialle,kattoo nyt miten se tekee.. =)

Hitto vie tää kämppä on ihan sekasin..miehellä on ollu toi eteisen seinä korjauksessa..mä en tiiä mikä on,mutta se on nyt sille pakkomielle korjata se ja nyt tossa lattialla on tollasta valkosta pölyä ollu päivästä toiseen kun on hiomut sitä ja turha sitä siivota on kun sama sotku kohta taas kumminkin kun tulee töistä.
Keittiö näyttää täystuholta,ihan kun sinne olis muuttanu jotai raksaäijiä,siis kun sielläkin on tollanen joku sähkösaha lattialla.Mie halus eilen sitte ruveta sahaamaan meijän keittiön työtasoa oikeisiin mittasuhteisiin,kun se on ollut liian pitkä sinne..voi jessus..niin ja boordinauhaa pitäs kuulema ostaa ja laminaatti vaihtaa makkariin..mä vaan kysyn että millä ajalla ja anteeks mutta mikä sua vaivaa..se vissiin on kait jotain miehen omaa valmistautumista vauvan tuloon,muutakaan en keksi..
Huh huh,tulipas taas vuodatettua nämäkin turhuudet,kiitos teille jotka jaksoitte lukea :heart:

Heidi ja Yömöyhijä 32+2.

Kadak oih kun ihanat nuo vaatekerrat, ja kiitos, nyt sai vähän osviittaa tosiaan millä sen pikkusen tuo kotia, itse olinkin pohtinut body-puolipotkarit-semmonen kevyt haalari (puuvillaa), myssy,tumput ja joku vanupuku-tyylinen puku päälle..ei uskoisi että tässä jo yhden lapsen äiti ollaan :laugh: no okei, hän syntyi helmikuun paukkupakkasilla :D

niiin ja ensimmäinen vauvakin oli tullut maailmaan, en päässyt enään lukemaan vanhoja kanssa, ehkä sitten myöhemmin..vau, onnea(hitto kun nimi ei muistu mieleen) ihan valtavasti!! itselle tuli sellanen todellisuusolo heti että apua eihän tässä tosiaan kauan enään ole h-hetkeen!! ja alkoi entistä enemmän jännittään,kun tosiaan jos arkena tulee lähtö synnyttään, olen täällä kotona 2v poitsun kanssa kahden..on kyllä tullu useempi yö kelattua että miten järkkäilis kaikkee.
sitten on se muutto lähes heti siinä,ei pahemmin kannata vauvan tavaroita esille laitella, vaatteita laitan hoitopöydän laatikkoon ,tottakai sänky asennetaan ym!! mutta sekin sotkee ihan mun ajatusmaailmaa, arg :kieh: eilen sain katsottua sentäs esikon vauvanvaatteista ne jotka meinaan ottaa käyttöön, vielä kun sais pestyä ne!!

ja hei, oliks jotain listaa mitä ootte tai ostatte ennakkoon, esim. tuttipulloja, tutteja, vaippoja jne?! semmonen tarttis käydä kyllä kanssa tekemässä!! huoh..

napaan: kaikki hyvin, neuvola oli viime pe, mähän käyn joka vko verenpaineen mittauksessa, tarkistellaan ettei raskausmyrkytystä, kun mulla sitä proteiinia aina virtsassa..
- paino 56.5kg/ 396G siis noi tulee vkossa
- turvotus: +
- RR: 107/81
- U-prot: +
- punasolut: +++
- HB: 136, nousee vaan :D
- vauvan sykkeet vahvat ja 140-150
- liikkuu ihan tajuttomasti =)

niin ja joku puheli lasten hammaslääkäreistä, kuinka nopeesti teille tullut esim. 2v hammastarkastukseen ajat lapsen täytettyä 2v? täällä odotellaan, ja että kertkeis ennen muuttoa hoitaa sen vielä täällä.

kaikille jaksuja :heart:

- Nannuli ja Tyyppi rv. 30+6-

heikku meillä sama "ongelma" :D ukon pakko saada kaikki keskeneräiset asiat tehtyy nyt kotona! :D siivois vaikka mielummin!!
Ja mitä se nyt on käyny stressaamaa ni VAUVAN RISTIÄISIÄ!!! mie sanoin et ootas nyt ees sen aikaa et pieni kerkee syntyä!!! :laugh: hitto et joutuu välillä kyl noille ukoille nauramaa! ihania ne on :heart:

Eilen sain laitettuu vauvan sängynki valmiiksi! :heart: siit tuli niiiiiin nätti! voisin vaa tuijottaa sitä kokoaja! no kävinhä mie sit illalla kyynelehtimää ku sain sen valmiiks.. :ashamed: onneks ukko oli salilla :laugh:

Allusmamma miulla jo kerkes tulla vähä hätä ku et pariin päivään kirjotellu!!! :D aattelin jo et oot lähteny synnyttää! :D

silitys pakolliset juhlavaatteet ja verhot ym.. muuten ei kiitos!! :D

ziki ja kerttu 31+4

Huomenta mammat. :)

Kiitos zikille uudesta pinosta :flower: Eli niinhän se vanha sitten jymähti niinkuin oli aavisteltukin. :D

Silityksestä ollut juttua. On ihan totaalinen nounou mulle. :saint:
Mutta ehkä noi vauvan vaatteet tosiaan vois silittää. :whistle:

Unicorn: Onneksi ei poitsun sormelle käynyt mitään. Hurjalta kuulosti.

Kotiintulovaatteet: On vielä kaupassa. :whistle: Jotain aavistusta ehkä on, mutta haluan käydä sitten miehen kanssa yhdessä valitsemassa ja ostamassa ne.

Ruttana & Beanie 34+6 :heart:

Minä vielä sinne vanhaan pinoon vahingossa kirjotin kun en ollu tätä merkannu ja se vanha tosiaan jäi jumiin..

Niin, semmosta vaan että voihan persus... Onkohan mulla peräpukamat vai mikä lie, kun pari kertaa tullu isommalla asialla verta b-puolelta. Ei oo ennen ollu tämmöstä. Pitäsköhän minun neuvolassa sanoa nyt tästä? Voi kökkö. :ashamed:

HEIPSAN :wave:

Mulla alkoi tänään töistä loma. Jipii jee! Loman tarpeessa tässä kyllä aletaan ollakin. Nukuin viime yönä sellaset vaatimattomat 11,5 tuntia enkä käyny vessassakaan kun kaks kertaa. Ihan luksusta. Aamulla kyllä meinas rakko haljeta kun nousin sängystä. Vissiin oli vähän univelkaa. Koulua mun pitäis vielä yrittää käydä, mutta tän päivän mä päätin pitää ihan vaan vapaana :)

Mulla oikeastaan ainoa vaiva on kans noi lonkat, ihan pirun kipeet välillä. Mikään asento ei oo oikein hyvä kun jo vartin jälkeen alkaa jomottaa tosi tuskaisesti.

Hino juttu Solinalla, ettei ollu rm, nestehukkaa on paljon helpompi hoitaa. Ihan käsittämättömän määrän saa kyllä juoda että pissa pysyy normaalin värisenä :)

Niin ja kiitos ziki uudesta pinosta, jotkut vuestit jäi varmasti vanhasta lukematta, mutta sillehän ei voi mitään.

Silityksestä Mäkään en koske silitysrautaan kun ihan pakosta. Lähinnä silitän Ikean silitysnauhaa kun lyhennän jotain ja joskus on pakko silittää miehen työpaita, vaikka se itse on kyllä paljon näppärämpi siinä hommassa. Hävettää myöntää, mutta joskus ripustan verhotkin melko ruttuisina.. kyllähän ne siitä ikkunassa suoristuu :laugh:

Mitähän muuten nippiksen perheelle kuuluu? Voikohan pieni poika hyvin ja äiti myös? Toivottavasti ja isot halit sinne jos satut tämän lukemaan :hug:

Nyt on pakko alkaa tehdä vähän kouluhommia vaikka vapaapäivä onkin. Tänään mulla on vielä naikkarilla se synnärikiertokin.. jännää nähdä millaset ne salit siellä on. Muuten tunnekin koko talon aika hyvin (oon siellä töissä), mutta synnärin huoneita en oo koskaan nähny.. Voikaa mammat hyvin!

Jännittää..tänään on kolmelta vihdoin taas neuvola(viimekerrasta onkintasan se kaksi vkoa!).Olisi parikin asiaa mielessä,saas nyt nähä jos muistan kysyä tai jutella niistä.

Mua on ruvennut ahistaa välillä pirusti,mutta johtuu selkeesti siitä että vaavi on pystysuunnassa ko tunnen kylkiluiden yläpäässä sitä.Ja välillä hän on vaakasuunnassa ko molemmat kyljet saa osakseen moukarointia yhtäaikaa.

Vatsan kovettumisesta;mulla aika usein,mutta on kuitenkin kivutonta ja tulee yhtälail levossa ja ahkeroidessa .Flunssa ei tahdo helpottaa,sekös ottaa aivoon.Liikunta jää sitä kautta ihan nollaan.Mutta kyllä mä sit 8vkon kuluttua kerkeen taas liikkumaan=)))

Aika kuluu kuin siivillä,mä olen lasketun aikani kanssa vielä loppupäässä.Mutta silti rupee oleen huimat viikot kasassa.Moni tesitä varmaan pikku hiljaa aloittelee äippälomiakin jo.

31+4

Mä aattelin etten noita vauvan vaatteita silitä kun en tule niitä sitten jatkossakaan silittämään...mutta muuten meilläkin silitetään lakanat ja verhot..Välillä oon jättänyt lakanat silittämättä mutta sitten ne on pakko ollu kaivaa kaapista kun koko ajan pyörinyt mielessä "silittämättömät lakanat"..Ei mulla mitään pakkomielteitä ole :whistle: :saint:

toistuu muuten muutaman kerran sana "silittää" tossa mun tekstikssä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Minä vielä sinne vanhaan pinoon vahingossa kirjotin kun en ollu tätä merkannu ja se vanha tosiaan jäi jumiin..

Niin, semmosta vaan että voihan persus... Onkohan mulla peräpukamat vai mikä lie, kun pari kertaa tullu isommalla asialla verta b-puolelta. Ei oo ennen ollu tämmöstä. Pitäsköhän minun neuvolassa sanoa nyt tästä? Voi kökkö. :ashamed:

Jos YHTÄÄN epäilet p-pukamia, hae nopeasti ja heti ja äkkiä jotain siihen vaivaan apteekista! Mulla oli viime raskaudessa, ja ne ehti mennä tosi pahaksi ja tuskasen kipeiksi ennenkun tajusin mistä ongelmani johtui! (ja hoitokuurissa kestikin sitten 5 viikoa...) :/ ...ja niistä p-pukamavoiteista/supoista ei ole mitään haittaakaan vaikka vaan varmuudenvuoksi käyttäis...
Ei siitä tarvi neuvolassa sanoa (jos ei halua siis :D ) ne voi hoitaa pois ittekkin. Scheriproct neo on ainakin semmosta ihan tehokasta kamaa, siin on muistaakseni joku viikon tai kahden hoitoaika (älä osta sitä merkkiä missä on mentolia! :D joku sano että persuus tuntui aikasen viileältä semmoisen jälkeen) :laugh:

Heipsan,
määäkin löysin JO uuden pinkan. :D Tack, zz!

Vika työviikko menossa, oon jo ihan kypsä tähän töis ravaamiseen, vaikkei joka päivä tarviikaan olla paikalla. Ei kyl enää oikein kroppakaan tykkää 4:45 heräämisistä ja 13h liikkeellä olosta. No, onneks enää kolmena päivänä tarvii raahautua työpaikalle.

Mä olen ihan kateellinen kaikille, joilla on vauvalle sängyt ja systeemit valmiina ja vaatteet paikoillaan! Mä en oikein voi mitään laittaa, kun muutetaan tässä vielä just ennen. Vaatteita on kyl pesty, mutta ne on tuolla vaan jemmassa, eikä pal muuta tavaraa ole, kun ei viitsi haalia tänne lisää muutettavaa. Nyt vaan toivotaan, ettei Viuhti ota kovin suurta varaslähtöä, tai sit me ollaan pulassa! Onneks kaupat on olemassa todennäköisesti myös synnytyksen jälkeen, käyköön sit vaik mies tai anopit ostoksilla. :D

Ne parketit, jotka siis kumminkin tuhoan lapsivedellä (sarjassamme järjettömiä pelkoja), alkaa olla osin jo lattiassa, ja muutenkin näyttää kyl tosi hyvältä asiat talon suhteen, että toivoa on, et ehditään muuttaa. On kyl ollut ihan hyvä motivaattori tämä lähestyvä laskettu aika. Harmittaa vaan kun ei paljoa pääse auttamaan, khh:n kalusteiden kilpailutusta oon saanut hoidella, ja kohta päästään siinäkin asiassa eteenpäin.

Mukava kuulla,että Solinalla oli 'vain' nestehukka, ja että Unicornin kotona selvittiin säikähdyksellä! Miehellä murtui tossa yks kesä sormenpäästä työmaalla luut ihan murskaksi, ja se oli kyl aika karmeeta, on nimittäin todella kipeä paikka, ja kun oli oikea käsi oikeakätisellä, niin haittas kyl elämää (ja rakentamista varsinkin!) tosi paljon.

Ja tsempit lonkkakipuisille, kuulun joukkoon, ja kaikille paineita sun muita tarkkaileville varsinkin! :hug: :flower: :flower: Enää muutama viikko niin tulee zikille töitä syntyneet-listan päivittelyssä! :heart:

ventti + viuhti 34+1

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:

vaikuttaisi olevan hemaroideja AU..!! :| enempi vettä ja nestettä vaan ja en muista nyt tarkkaan missä ketjussa missä kans olen jollain oli oisko ollut pikkukakkosissa jollai joku hillittömän hyvä voide apteekista moiseen vaivaan :wave: käyppä huhuamassa siellä tai selailemassa..

) . ) Ziki Ei sentäs synnyttämään vielä, vaikka noita kivuttomia supistuksia tulee lähes joka nousun(sängystä, tuolilta, mistä vaan aina tulee jonkun sortin kivistystä ) yhteydessä.. :kieh:
Työkaverikin oli jo ko vikisin tuossa taukotilassa äsken JTN kipua lonkan tienoilla että mikset jää jo pois.. :ashamed: sanoin että kyllä nää7 työpäivää nyt tässä nyhjään vielä, kotona saa sit sen jälkeen valittaa :D :headwall: :laugh:
Juu ja edelleen se sairaalakassi on pakkaamatta :whistle:

Misstar et sä niin "myöhässä" ole päivissä :D

am & hippunen 33+1 :heart:

Joku/jotkut teistä olivat laittaneet että oottelet miehiänne kotiin jotta uskallatte liikenteeseen.Mun on kyllä pakko uskaltaa ja mennä yksin ko mies on kahden vkon putken lähestulkoon kokonaan pois kotoa.Viikonloppuna siinä välissä käväisee.Mähän tulisin pöpiksi jos olisin koko vkon yksin ja vaan täällä kotona :D

Ja kun tää sama rumba jatkuu myös lähempänä synnytystä ja senkin jälkeen niin on vaan pakko.Mullahan loppuis ruoka kin kaapista jos en kylille lähtis :laugh: ja se olis paha paikka se.Ja varsinkin ko maalla ja korvessa ollaan niin ei oikein ole lähikauppoja sun muita.

Ja tää ei ollut nyt ketään henkilökohtaisesti vastaan ;) Mä puran vaan jännitystä ton neuvolan takia että koettakaa ymmärttä mua=)

Yhteistyössä