Vitsi mä taidan joutaa olla onnellinen, kun maha toimii.
En oo ikinä tajunnu miten joillain ei maha toimi, mut uskon että on tuskaa jos tulee peräpukamia. Voimia kaikille sellasten kanssa taisteleville... Mä käyn "parhaina" päivinä kolmekin kertaa isolla asialla.
Nyt tosin on sen verran suoli laiskistunu että käyn vaan kerran tai ihan joskus kaks...
Sori.
Meillä on tuo ristiäisasia kätevästi hoidossa, kun ei kumpikaan kuuluta kirkkoon, niin eipä sinne tarvitse lastakaan kastaa.
Edelleenkään ei hajuakaan
mitä vaatteita pitäis pakata vauvalle sairaalakassiin...
Jos ottaa jonkun bodyn ja puolipotkarit ja pienen pienet sukat ja tumput, niin mitä siihen tarvii lisäksi paitsi siis tietysti ruskovillan silkkimyssyn päähän, joka on hankintalistalla ollu jo pitkään...? Mun äiti on neulonu pienelle villahaalarin ja -myssyn ja -tumput ja -sukat... Jos ne laittaa siihen edellä mainitun (sisä-)asun päälle niin vieläks se tarvii kauheesti kerroksia?
Tosi vaikee arvioida miten lämpimästi pientä pitäis pukee, ku ite riekun pakkasellakin vaan farkut ja pitkähihainen t-paita päällä eikä mitään "välikerroksia"...
Niin ja
) .) hehkuti hehkuti, oltiin taas uimassa.
Uin 600m jonka jälkeen vähän ikävästi kyl supisti (jonka takia jätinki uinnin siihen 600metriin enkä rehkiny enempää), mut kuuma suihku helpotti ja sitten ihana kuuma sauna ja parit löylyt.
Aaaah, se on elämää!
Nyt syötiin päivällistä ja parhaillaan koitan sulatella sitä.
Kyl tuntuu että Punkero on varmaan sit ehkä vaihtanu asentoa, kun kaikki riehunta on tuntunu tänään tossa navan yläpuolella ja vähänkin kumarassa istuminen tekee tosi pahaa kun painaa niin kylkiluita ym. (ja sit toi yks aktiiviurheilija potkii mun kylkiluita ja palleaa)
Laala ja Punkero rv32+0