11-hoidot

Piti vielä yhteen raskaustestiin tuhlata rahaa ku ei millään meinaa uskoa tätä raskautta todeksi :D
Aijaa.com - rv 7+0 - 8346381.jpg

Vinkkinä teille joilla vielä hoidot edessäpäin ja nimenomaan 2 alkion siirtoja. Älkää ikinä antako periksi.
Vaikka kuukautisvuodon tapainen vuoto alkaisikin, voi silti toinen alkioista olla kiinnittynyt, ehkä myöhään... sen vuoksi kannattaa Lugesteronien käyttöä jatkaa pitempään kuin sen 2 viikkoa siirrosta.
Itselläni oli todella runsastakin vuotoa tuon 4:n vuotopäivän aikana 1.7- 4.7, silti jatkoin päättäväisesti Lugesteronien käyttöä... lääkärin mielestähän minulla oli kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno, eikä hänen mielestään Lugesteronien käyttöä olisi ollut syytä jatkaa.
Jos olisin häntä kuunnellut, en ehkä olisikaan nyt raskaana.

Lugejen käytön lopetin siis vasta 14.7 (eli jatkoin vielä 13 päivää siitä kun "menkat" alkoivat), jolloin veritestissä arvo oli noussut tarpeeksi... eikä lääkärikään enää osannut sanoa mitään, varasi vaan uudestaan sen aikaisemmin perumansa ultra-ajan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas kaikille!

Pakakstealkioiden kuoltua tipuin polvilleni ja taisin tuossa samalla surra myös KU:ta ja muita epäonnistumisia. Elämä tuntui ihan toivottomalta, kun sain kuulla, että seuraava hoito on vasta joulukuussa. Onneksi olen jo puolen vuoden ajan käynyt säännöllisesti keskustelemassa ammatti-auttajan kanssa..

Kunnes postissa tuli kirje, että jonotilanteemme on muuttunut. Hoito on jo syyskuussa! Olin muutaman päivän pelkkää hymyä ja ilo täytti koko olemukseni. Tässä kierrossa aloitan Synarelan ja kasvattajina jälleen Pergoveris+Gonal f. Kauhunsekaisin tuntein odotan mitä tuleman pitää..

ONNEA hirmuisen paljon plussanneille!!!:flower:

Susirouva tsemppiä, onnea ja hyviä hermoja hoitoon! :)

Pettyneille valtavan suuret empatiat :hug:
 
Moi taas kaikille!

Pakakstealkioiden kuoltua tipuin polvilleni ja taisin tuossa samalla surra myös KU:ta ja muita epäonnistumisia. Elämä tuntui ihan toivottomalta, kun sain kuulla, että seuraava hoito on vasta joulukuussa. Onneksi olen jo puolen vuoden ajan käynyt säännöllisesti keskustelemassa ammatti-auttajan kanssa..

Kunnes postissa tuli kirje, että jonotilanteemme on muuttunut. Hoito on jo syyskuussa! Olin muutaman päivän pelkkää hymyä ja ilo täytti koko olemukseni. Tässä kierrossa aloitan Synarelan ja kasvattajina jälleen Pergoveris+Gonal f. Kauhunsekaisin tuntein odotan mitä tuleman pitää..

ONNEA hirmuisen paljon plussanneille!!!:flower:

Susirouva tsemppiä, onnea ja hyviä hermoja hoitoon! :)

Pettyneille valtavan suuret empatiat :hug:
:wave: Kiitos :)

Wow, ihanko totta!!! Todella mahtavaa! Siis hoitoja aikaistettiin n. kolmella kuukaudella, tuo on kyllä jo todella hyvä uutinen, ja sen olet ansainnut! Jes, pääsee jännittämään sunkin kanssa samoihin aikoihin!
 
  • Tykkää
Reactions: HalleB
Heipat!

Voih,ei millään jaksa odotella hoitojen alkua. Soittelin polille pari viikkoo sitten,kun ilmoitin vuodon alkaneen. Hoitsu laski päiviä ja mietti sitten että josko vkolle 35 saadaan hoito! Olin jo onnesta soikee,että jessss,hyvällä lykyllä olen elokuun lopussa raskaana.. Sanoin kyllä hoitajalle että kierrot on miten sattuu,että kuinkahan tässä käy. Jos sitten seuraavista menkoista aletaan laskee ja sumutella,menee hoito sitten pidemmälle kuin vkolle 38..Tämä sitten palautti maan pinnalle.
Eleltiin sitten siinä uskossa että vkolla 35 ois H-hetki. Tällä viikolla piti polilta tulla ohjeet,että koska aletaan sumutella. Eipä kuulunu. Meinasin jo repiä pelihousuni. Olin sitten tänään ilta-shoppailulla äitini kanssa ja joku kumma numero oli soittanut. Soitin takaisin ja ylläriksi hoitava lääkärini vastasi. Oli polilla päivystämässä ja oli tekemässä hoito-suunnitelmaani. Soitti siksi että oli jäänyt epäselväksi tämä kiertojen epäsäännöllisyys. Kierrot olleet 22-35,clomeilla 27. Yleensä ollut kumminkin sen 25.
Ehdotti että tasataanko Terolutilla. Tai sitten,kun nyt menossa kp 13,että ottasinko kumminkin Primolutin,joka siirtäs vuotoo,jolloin sen pitäs tulla elokuun ekalla viikolla..
Laskin just että jos kierto ois nyt ton 25 mitä yleensäkin ollu,menkat alkais 4.8,eli elokuun ekalla viikolla kumminkin..Eli periaatteessa jos otan Primolutin,alkais menkat sit elokuun tokalla viikolla..
Ja kun lugetkin pidensi kiertoa tuosta 27:stä 35:een,niin jotenkin hirvittää että alkaako vuoto sitten silloin kuin "pitäs" eli 2-3- pvän päästä lääkkeen lopettamisen jälkeen..? Kokemuksia Primolutista??
Mille viikolle toi hoito nyt sit sattus,olettaen että vuoto alkaa elokuun ekalla viikolla eli viikolla 31? Osaatteko sanoo kokeneemmat? Tietty jokainen on yksilönsä eli ei kai sitä ehkä voi näillä tiedoilla arvailla..? Meillä pitkä kaava ja Synarela ja Gonal F lääkkeinä.
Ei vois yhtään hitaammin nää viikot mennä,huoh!! :headwall:

Lääkäri kyseli vointiani muuten. Olen nyt siis saikulla kun alkaa niin ahdistaa kaikki. Lääkäri sanoikin että nyt pitäsi päästä sitten hoitamaan pian,jos pitkittyy niin mutkistuu jne. Eikä mun pä todellakaan kestä enää. Kaikki ympärillä raskautuu :'( Työnteostakaan ei tuu mitään,kun hoito yhtäaikaa pelottaa,jännittää,kauhistuttaa mutta kuitenkin odotan sitä. Kaikki piikit pelottaa,stressaan valmiiksi pystyykö yhdellä munasarjalla saamaan kunnolla soluja,onnistuuko hedelmöitys,kiinnittyykö saati jatkuuko raskaus..Pelottaa Fraxin mahdollisuus ja eritoten se POF. eli ennenaikaiset vaihdevuodet,joita on todettu Frax-kantajanaisilla,kuten mä. Tosin naiset olleet 30+..Itse himpun alle 30v. Siis POFista kärsivillä naisilla munasolut jo irrotessaan vanhoja eli eivät hedelmöity.

Että kyllä voi olla kauheeta odottelua!

Halle B Hyvä homma että hoito aikaistui! Saankos udella: Oletteko Kysin potilaana? Muistelen lukeneeni joskus Hoidot Kysillä-pinoa ja sinut muistelen siellä bonganneeni?
 
Jihuu, on varmaan ensimmäinen kerta kun riemuitsen menkkojen alkamisesta. Tänään siis alkoi, ja sehän tarkoittaa sitä, että hoidot pääsevät alkamaan suunnitellusti.

Se on taas sitten toinen asia tapahtuuko hedelmöittymistä...mistäs sitä positiivista asennetta saikaan ostaa???
 
Jihuu, on varmaan ensimmäinen kerta kun riemuitsen menkkojen alkamisesta. Tänään siis alkoi, ja sehän tarkoittaa sitä, että hoidot pääsevät alkamaan suunnitellusti.

Se on taas sitten toinen asia tapahtuuko hedelmöittymistä...mistäs sitä positiivista asennetta saikaan ostaa???
Onnea menkkojen alkamisesta :D Täällä kärsitään hirveistä kuumista aalloista ja välillä edelleen kovaa päänsärkyä. Alkaa tosissaan jo jännittää,enää 2 päivää ja sitten alkaa pistäminen =) Eli keskiviikkona aamulla Oysiin. Oliko sinullakin ensiviikolla pistosten aloittaminen? Mikä päivä? Kovasti tsekmppiä ja positiivisiä ajatuksia!:):flower:
 
Soitto tänään väestöliittoon...pakkasessa ei ollutkaan mitään,lääkäri unohti mainita että viime kerralla sulatettiin kolme ja sitä yhtä ei laitettu takaisin pakkaseen kun oli "rupunen" ei olisi enää selvinnyt sulatuksesta. Tyhjän päällä ollaan ja mietitään mitä tehdään...aloitetaanko TAAS alusta...viime hoito jakso oli jo aika rankka...nyt voin sanoa,että vituttaa niinkuin pientä oravaa,jonka käpy on jäässä...:kieh::kieh:
 
Onnea menkkojen alkamisesta :D Täällä kärsitään hirveistä kuumista aalloista ja välillä edelleen kovaa päänsärkyä. Alkaa tosissaan jo jännittää,enää 2 päivää ja sitten alkaa pistäminen =) Eli keskiviikkona aamulla Oysiin. Oliko sinullakin ensiviikolla pistosten aloittaminen? Mikä päivä? Kovasti tsekmppiä ja positiivisiä ajatuksia!:):flower:
Kiitos :). Pistelyt mulla alkaa luultavast huomenna. Lähdetään viikon reissuun, ja sen aikana sitten kasvattelen munasoluja, piikit siis vaan "matkalaukkuun" :D. Toivottavasti myös mun päänsäryt johtuukin synarelasta, enkä ole tulossa kipeäksi :|.

Fiia 69, todella ikävää!! Toivottavasti kuitenkin jaksat vielä lähteä uusiin hoitoihin :hug:.
 
Tipetsu, kyselit Primolutista. Mulla siirrettiin edellisessä hoidossa Primoluteilla menkkoja, kun mun kierrot on epäsäännölliset ja piti saada hoito ajoitettua tietylle viikolle (siirrettyä loman yli). Jos mä oikein muistan, niin vuoto tuli kai 3 päivää niiden lopettamisesta. Mulla tuli Primoluteista sivuvaikutuksena yöhikoilua.
 
Täällä uusi hyppää kyytiin.

Pikaisesti info: Minä35v, mies 43v. Uusperhe, jossa molemmilla lapsia entisestä liitosta. Kolme vuotta yritetty ja nyt Naikkarilla käyty infokäynnillä ja syys/lokakuussa menkkojen mukaan alkaa sumuttelut ym. Hoitomuotona meillä ISCI, miehen sperman takia.

Rankka tie ollut ja hoito jännittää, ja luomuraskaus ei mahdollinen.

Jotenkin hirvittää, jos tämäkään ei auta.

Voimia kaikille.
 
Heipä hei kaikille! :wave:

Mitä teille kaikille kuuluu? Pakko aina välillä käydä teitä täällä kurkkimassa :)

Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltä jos kerron nopeasti meidän kuulumiset? Tänään ultrassa käytiin ja siellä 2,5cm katkarapu köllötteli ja sydäntään vipatteli vimmatusti. :)

Toivon kaikille ihanaa ja RENTOUTTAVAA loppukesää ja sydämenpohjasta paljon plussia, olette sen ansainneet! :heart: Tsemppiä loppuvuoden hoitoihin!
 
Täällä ensimmäinen pistos takana,hui! :D helppoa oli kuitenkin vaikka eka vähän pelotti. nyt annos 225yksikköä 2 päivää ja sitten pudotetaan 150yksikköön 4:ksi päiväksi,tiistaina taas ultra ja katsotaan vaste. Melko pienellä mennään....onko normaalia:confused: Miten muut menopurin käyttäjät? Mikä annos teillä ollut?

Susirouva:Miten sulla pistäminen alkanut sujumaan? joko oireita? =)
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************
27.7.2011

myy75...................3.icsi..........................vko 31
Susirouva...............1. ivf..........................vko 31
bluebaby................1.ivf...........................vko 32
Toivelintu...............2.ivf...........................elokuu
1nainen..................2.ivf ..........................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........elokuu
iinamiina................2.ivf 3.pas..................elokuu
chidi......................1.icsi 1.pas.................elokuu
Pipsa76..................2.ivf..........................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
MT79.....................3.icsi.........................vko 37
tipetsu...................1.ivf...........................vko 38
HalleB...................3.icsi.........................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas...............syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Peppi1981..............3.icsi...........
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ??.......
fiia 69.....................4.ivf ?................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv




****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan lomailtu ja nyt taas tulin vilkaisemaan tilannetta:
Voi Sintu! :hug: Olen tosi pahoillani!!!!
fiia69, :hug: sinullekin!
Sintu ja fiia, Toivottavasti vielä jaksatte yrittää!
HalleB, tosi hienoa, että pääsette jo noin paljon aiemmin hoitoon!
Pipsa76, tervetuloa taas mukaan!
Teitähän alkaa olla jo aika monta, jolla alkaa elokuu jännissä merkeissä. Laittakaahan tietoja jos haluatte että merkataan teille tarkempia hoitoviikkoja. Yritän vielä päivitellä tuota listaa :wave:
 
Sintulle ja Fiialle isot lohdutushalit :hug:
Hienoa Halle, että pääsette jo aiemmin kiinni hoitoon!

Meillä oli tänään suunnittelukäynti syyskuun ICSI:ä varten. Lääkäri oli ihan kiukkuinen, että miksei mulle kevään käynnillä jo ollut suunniteltu kuukautisten ajoitusta, silloin oli eri lääkäri. Nyt on tää kierto on loppusuoralla, eikä ehditä enää sumutusten kanssa niin että punktio tulis suunnitellusti viikolle 37. Hoito siirtyy siis näillä näkymin vkolle 38-39 syyskuussa.

Kilpirauhasarvot multa otettiin, kun lääkäri huomasi että v. 2008 oli ollut TSH viitearvojen ylärajalla. Saattais kuulemma auttaa kilpirauhashormonin tuikkaus ennen hoitoja. Muut hormonit oli OK, samoin miehellä, ja ultrassa mulla näkyi paksu limakalvo + surkastumassa oleva keltarauhanen, kuten loppukiertoon sopii.

Mulla oli edellisestä hoidosta jäänyt käyttämättä paketilliset suprecuria ja puregonia, niillä lähdetään hoitoihin ja säästyy näin lääkkeissä pitkä penni. Pitkällä kaavalla siis mennään ja kivesbiopsialla etsitään siittiöt.

Vaikka käynti meni kaikkiaan hyvin, jotenkin taas stressitasot kohosivat. Kaikki tämä epävarmuus ja ajan kuluminen... Ja julkisen puolen resurssien vähäisyys, joka tuntuu kalvavan hoitohenkilökuntaakin.
 
Susirouva ja bluebaby tsemppiä pistelyihin!
Ja Susirouva ennen hedelmöittymisen jännittämistä voi jännittää kasvaako rakkulat, pääseekö punktioon, tuleeko soluja jne...;) apuva!
bluebaby mulla meni viime syksynä Menopur 150ky alkuun ja huonon vasteen vuoksi tuplattiin. 11 päivää pistelin silti tuli vaan yksi rakkula ja hoito muuttui inseminaatioksi.. joudun syömään ennen hoitoa e-pillereitä, jotta menkat saatiin alkamaan oikeaan aikaan, joten ne vissiin veti mun munasarjat niin lepotilaan, et ei inahtanukkaan :( mut eiköhän se sulla toimi ja hyvältä annos vaikuttaa :)

Tipetsu mulla ei oo kokemusta Primolutista..eli en voi vastata :( mutta toivottavasti alkavat niin, ku on suunniteltu! Siellähän me ja tyytyväisiä ollaan oltu. Harmittaa vaan välillä henkilökunnan puolesta miten kiireessä joutuvat työtään tekemään...

fiia :hug: voihan p*ska!

Sintu :hug: tää on niin väärin...voimia!

Tervetuloa MiiJane:flower:

kn071 onnea:flower:

Pipsa onnea uuteen hoitoon!

Kevätkello kiitos paljon listan päivittämisestä! :)

MT79 ompa harmi, et hoidon aloitus venyy!

on: Tänään tuli postissa hoidon aikataulu ja viikolla 36 näyttäs olevan punktio. Viikon päästä sunnuntaina aloitan Synarelan. hui, hui, hui...
 
Huiiih,hoidot tosiaan käynnisty! Sain just hoitosuunnitelman postiin. Primolutit nyt lärviin,maanantaihin asti ja toivoa sopii että menkat tulee ens viikon aikana! Sumut alkaa sit 24.8,eka ultra-reissu on sitten 7.9.11. Viikolla 38 on sit punktio. Koskahan tuo varsinainen päivämäärä sitten sovitaan? Varmaan 3. ultra käynnillä,se ois 16.9 perjantai ja viikolla 37..
Voi että,mä niiiiiin toivon että tämä yksi hoito riittää!!! Pelottaa vaan sikana,että jos ne munikset ei hedelmöity laisinkaan..:(
 
Taitaapa olla aika hypätä takaisin keskusteluun! Hei vain kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille!

Sintu74, halaus sinulle!! Todella ikävä kuulla.
Mörkötys, minä tuossa tilanteessa vaikka valehtelisin olevani sairaana (=migreeni). Ei ole kauhean eettistä, mutta jos siirrosta ei sairaspäivää saa niin...
HalleB, kerrassaan ihania uutisia!!
fiia 69, voi kun ikävä kuulla. Ilmoittele, mitä aiotte tehdä.

Tipetsu, minulla on siirretty/tasattu välikiertoa nyt viimeksi Primolutilla (tais olla kolmas kerta). Ei mitään ongelmia sen kanssa. Kuukautiset tulleet lääkkeen lopettamisesta 4 päivän päästä eli lopettamispäivä (vika tabletti), sitten kolme välipäivää ja neljäntenä kuukautiset. Tämä vaihtelee 2-4 päivän välillä pakkausselosteen ja lääkärin kertoman mukaan. Jaksamista kaikkeen muuhunkin! Hienoa, että olet “uskaltanut” jäädä sairaslomalle ja käyt keskustelemassa asiantuntijan kanssa! Itse olen muutaman kerran molempia harkinnut, koska oma jaksaminen on ihan hilkulla aika ajoin, mutta vielä ajattelin tsempata. Katsotaan nyt kun työt alkavat ja kandityön tekokin olis tuossa syksyllä, että miten polla jaksaa...

Bluebaby, kyselit Menopur-annostusta. Minulla on nyt 5. IVF edessä elokuussa ja ensimmäistä kertaa Menopur käytössä (aiemmin oli Pergoveris, mutta se on kalliimpaa ja en saa hoitoja/lääkkeitä enää suoraan KELA-korvattua vaan korvausta anotaan jälkikäteen, siksi vaihdettiin hieman edullisempaan). Annos on 375 IU viiden ensimmäisen päivän aikana, sitten tapaan lääkärin ja katsomme jatkoa. Koska kyseessä kohdallasi on ensimmäinen IVF, hoidot aloitetaan aina varovaisemmilla annoksilla ja katsotaan niiden vaste, koska aina on myös hyperstimulaation riski. Ja kuten Halle kirjoitti, voi olla toisinkin päin. Siksi annosmäärät voivat vaihdella reippaastikin eri henkilöiden välillä. Minä vetelen jo näitä norsukuureja, koska tiedetään, että vasteeni lääkitykseen on heikko ja jotta munasoluja saataisiin, on annosten oltava isohkoja. Tsemppiä piikityksiin! Samat tsempit myös Susirouvalle ja joku muukin taisi olla... tiedät kuka olet!!

Kevätkello, mulle voisi päivittää ajankohdaksi viikon 33 (punktio) vai oliko se siirron mukaan, jolloin se viikko 34. Kiitos listan päivittämisestä!

MT79, voi harmi kuulla, että oli kurja vastaanottotilanne ja että vielä lääkäri oli töykeä. Ei pitäisi stressiään purkaa asiakkaaseen. Syyskuu tulee pikemmin kuin huomaatkaan! Tsemppiä!

Omaa napaa... Edessä siis 5. IVF.... HUH!!! Toivottavasti kenenkään teistä ei tarvitse kulkea tätä polkua. Onneksi on ollut ihana ja rentouttava loma takana ja olen pystynyt “pitämään lomaa” (henkisesti) myös näistä hoidoista. Tänään siis aloitettu ekalla ultralla, Progynovan aloitan huomenna – ei siis siirtämään menkkoja, mutta stoppaamaan seuraavan kierron alkaminen ennen aikojaan (=solut eivät lähde kasvamaan eikä johtorakkulaa muodostu), jotta päästään blastosiirtoon. Piikittelyt alkavat näillä näkymin ma 8.8. ja punktion arveltiin osuvan 19.8. Lääkecoctailini on ihan hurja Menopur, Predison (kortisoli), Klexane (verenohennus/tulppien ehkäisy), Doximycin (antibiootti), Orgalutran (jarru), Decapeptyl (irrotus)... ja jo aiemmin Primolut ja Progynova. Ja sitten DHEA ja vitamiinit & hivenaineet. Että näin... :rolleyes:

Kuullaan!
 

Yhteistyössä