11-hoidot

Tulin vaan tännekin sanomaan, että kesken meni. Itselle ei sinänsä tullut yllätyksenä, olen kokoajan ollut hyvin negatiivisella fiiliksellä tästä raskaudesta, koska oireet on olleet niin olemattomia ja esikoisesta ne olivat kuitenkin selkeät. Osasin siis odottaa, mutta on tämä silti rankkaa. Hyvä että meni nyt eikä joskus 10 viikolla, mutta silti. Tämä on kaikista paskamaisinta tässä, että kun ei se positiivinen raskaustesti pelasta mitään. Siinä on vielä sitten kokonaiset 2 kuukautta kamalaa riskiaikaa joka ei meillä hoidossa olevilla useinkaan pääty hyvin.
Parempaa onnea teille muille, tämä hiljenee ja koittaa nauttia kesästä ilman nettiä.
Olipas tuo ikävä uutinen. Minulla vielä piinailut jatkuu...
Voima :hug: sinulle.
 
Templeton tänään soitin, ja sain selkeämmät ohjeet jo puhelimessa. Mulle oli vissiin vaan unohdettu lähettää ne, mutta lupasivat laittaa postiin. Niin, ja kuulosti hyvältä tuo sun oireettomuus :)

Eli, 14.7 aloitan ne sumuttelut, 26.7 piikittelyn ja jos kaikki menee hyvin, niin siirto on viikon 32 alussa. Sumuttelut jatkuu kuulemma läpi koko hoidon. Miten muilla?
 
Viimeksi muokattu:
Voi että sintu, onpa hieno juttu! Toivotaan, että sinun sissi pysyy kyydissä kun minun ei pysynyt.

Tuli äsken sellaista tavaraa ulos, että ei kyllä epäilystäkään, että se oli joku sikiöpussi. Samalla loppui kamalat vatsakivut kuin seinään. Kyllä se kroppa vaan on ihmeellinen. Noin 5 tunnin aikana se pisti sieltä tavarat ulos, tosin olihan tuo alkioparka kyllä ollut siellä jo kuolleena noin viikon verran. Tai siis varmaan tämä oli tuulimuna niinkuin maariallakin oli.

Mä lopetan varmaan lääkkeet nyt tähän, en näe mitään syytä jatkaa niitä. Kyllä meinaan sellaista tavaraa tuli ulos. Ei tässä auta kuin katse eteenpäin.
:'( Rankkaa, ja jaksamisia Sinulle!!
 
******************11- hoidot**********************
12.7.2011

myy75...................3.icsi..........................vko 31
Susirouva...............1. ivf..........................vko 31
bluebaby................1.ivf...........................vko 32
Toivelintu...............2.ivf...........................elokuu
1nainen..................2.ivf ..........................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........elokuu
iinamiina................2.ivf 3.pas..................elokuu
chidi......................1.icsi 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
MT79.....................3.icsi.........................vko 37
tipetsu...................1.ivf...........................vko 38
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas...............syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
fiia 69.....................3.ivf 3.pas................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Pipsa76..................2.ivf.............................
Peppi1981..............3.icsi...........
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ??.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv




****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
Sintu74...................3.ivf..............:heart::heart:..........kt..........12
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
 
Toiveena, :hug: On se niin väärin, että noin käy!!! Jaksamista sinulle ja toivotaan parempaa onnea seuraavalle yritykselle!
Sintu, hienoa, että siellä edelleen ollaan pelissä mukana! Siellä on nyt joku sitkeä tulokas, jonka mottona on hiljaa hyvää tulee :D Eipä väliä, kunhan tarraa lujasti kiinni!

Susirouvalle ja bluebabylle onnea hoidon alulle ja tsemmpiä lääkerumbaan! Siihen tottuu nopeesti ja sitten menee jo rutiinilla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätkello;24177764:
Toiveena, :hug: On se niin väärin, että noin käy!!! Jaksamista sinulle ja toivotaan parempaa onnea seuraavalle yritykselle!
Sintu, hienoa, että siellä edelleen ollaan pelissä mukana! Siellä on nyt joku sitkeä tulokas, jonka mottona on hiljaa hyvää tulee :D Eipä väliä, kunhan tarraa lujasti kiinni!

Susirouvalle ja bluebabylle onnea hoidon alulle ja tsemmpiä lääkerumbaan! Siihen tottuu nopeesti ja sitten menee jo rutiinilla :p
Viimeperjantain veritestin tulos 194 oli tänään pompsahtanut 1168:n.
Ultra- aika varattuna 25.7, jolloin siis arvellaan olevan rv7 menossa. :)
 
Meg
Hei taas :wave: Olen lueskellut taustalla teidän juttuja. Varsinkin jännitin Sintun puolesta että miten käy, onnea! :heart: Ja kaikille :hug: tasapuolisesti! Itse varmaan menen pas:siin joskus joulu-tammikuussa.. katsoo nyt milloin onnistuu. Kysyisin sellaista, vaikka ei liity lapsettomuuteen, niin tietäiskö joku kannattaako kuukautiset siirtää silloin kun haluaa että ne on poissa, vai kuukautta aiemmin? Ollaan lähdössä ulkomaille ja kuukautiset just silloin..Miten olette tehneet? Muistelisin että joku lääkäri sanoi että sitten vasta kun ne haluaa pois, koska jos esim stressaa ja yrittää siirtää kk:tta aiemmin niin vois vuoto tulla..
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu74 Isosti Onnea ! Aikamoinen alkutaival sinulla takana !

Itsellä ajatukset alkaa pikkuhiljaa hiipiä tuonne tulevaan huuru-ukon siirtoon. Käytännön asiat pyörii mielessä kuten se jos nyt olis niin onnekas et siirtoon päästäiskin jo heti elo/syyskuussa niin kuinka ilmoitan pomolle tuosta päivän poissaolostani... Minä kun en ainakaan viimeksi saanut tuosta päivästä sairasloma todistusta vaikka olin siinä luulossa. Matkoineen kun siihen menee koko päivä ettei töihin ehdi ollenkaan. Meillä palkaton vapaa päivä pitää hakea kirjallisesti etukäteen ja sitten kun se on haettu niin jos siltä päivältä saisikin saikku todistuksen niin sillä ei ole enää merkitystä kun palkatonta ei voi perua vaan menee palkasta vaikka sairastuisi. Pitänee kysellä etukäteen että onko tosiaan näin että sitä päivää ei voi sairaslomaksi kirjoittaa... Kovin aikaisinhan sitä kyseistä päivää ei voi hakea vapaaksi kun ei tiedä varmaksi ennenkuin se ovisplussa tärähtää. Miten teillä muilla, oletteko saaneet siirtopäivästä sairasloma todistuksen? Tuoresiirrossahan se jää yleensä punktio saikun sisälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörkötys;24195683:
Sintu74 Isosti Onnea ! Aikamoinen alkutaival sinulla takana !
En ole antanut missään vaiheessa periksi... jos olisin kuunnellut lääkäreitä, en ehkä olisi nyt tässä tilanteessa. :)
Vaikka minulla oli ihan runsasta se 4pv kestävä vuotokin, sinnikkäästi jatkoin Lugesteronien käyttöä. Oli vain sellainen tunne, ettei sieltä ole voinut tulla kuin toinen alkioista pois. :)

En osaa selittää sitä, mutta minulla oli alun alkaenkin hyvä tunne tätä kolmatta IVF-hoitoa kohtaan.
Jo alkionsiirtopäivästä saakka on ollut sellainen tunne, että nyt vois tärpätä. :)

Mutta onhan tässä vielä pitkä matka taivallettavana.
Ultra on seuraava etappi jota odotan kuin kuuta nousevaa, että mitä tuolta massusta loppujen lopuksi löytyy...
 
Toi on ihmeellinen, käsittämätön toi tunne siitä, että nyt on onnistunut. Arvasin Sintu jo kauan ennen kuin kerroit plussasta, että sulla täytyy tällä kerralla olla se tunne. Sen arvasi siitä, kun maltoit stoalaisella rauhallisuudella siirtää plussatestiä. Sä oikeastaan tiesit jo ilman testiäkin. :) Onnea Sintu roppakaupalla, ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Hups, viestini tuli vähän väärään ketjuun, mutta haitanneeko mitään. Olen kyllä tätäkin ketjua ehtinyt silmäillä tässä aikojen saatossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Ihan hirveän päänsärky taas suprecurista....jo 2 panadolia 1g olen syönyt eikä tehoa :| Noh jospa tämä olis sen arvoista. Miten susirouvalla menee suprecurin kanssa??
Voi ei! Mulla on synarela nimistä sumutetta, eikä tuosta ole tullut mitään muuta kuin kauhea erikeepperin maku nieluun :x. Kannattaa kyllä mainita viimeistään seuraavan käynnin yhteydessä tuosta päänsärystä.
 
Keskenmenoko?!

Yöllä klo 1 aikaan kävin pissalla, pönttöön lurahti verta... ei mitenkään paljon, mutta tarpeeksi jotta sen huomasin. Paperiin pyyhkiessä ihan verenpunaista. Laitoin siteen.
Kun seuraavan kerran heräsin klo 8 aikaan ja kävin vessassa, ei siteeseen ollut tullut mitään... pönttöön ei näkynyt eikä tuntunutkaan lorahtavan verta, mutta paperiin jäi kun pyyhin, ihan punaista verta... ei hyytymiä tms.
Minulla ei ole ollut mitään isompia vatsakipuja, mistä voisi päätellä keskenmenoa. Sellaista menkkamaista juilimista on kyllä ollut jo sen 3:n viikon ajan.
Yöllä huomasin sellaisenkin asian, että rinnat ovat entistä aremmat.
Mitähän tämä vuoto nyt mahtaa olla?! Huolestuttaa... : /

Sintu74 & masukki 6+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörkötys;24210295:
Sintu74 Jos sulla vain on taipumusta noihin pieniin vaarattomiin alkuraskauden vuoteluihin. Käsittääkseni ne on aika yleisiä ! Älä huoli, eiköhän kaikki ole ihan hyvin !
Toivottavasti... ei osaa yhtään sanoa ku ei ole koskaan aikasemmin ollu raskaana :)
Onneksi tuo vuoto ei nyt kuitenkaan ole lisääntyny, mutta ihan punaista tiputtelua on... ilmeisesti ihan harmitonta...
 

Yhteistyössä