Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun soitin Väestöliittoon ilmoittaakseni testin tuloksen, kysyin pitääkö käydä veritestissä?No niin.. Eli sintu tosiaan, mulla on tunne, että siellä on molemmat! =) Toivotaan nyt silti, että yksi vaan, niin olisi riskittömämpää, mutta jos on kaksi niin sitten on tietysti tupla-onni! Hitsi minunkin olis varmaan pitänyt ostaa noita cb:n digitestejä, mutta olin pihi kun ajattelin että negaa tulee. Onko sulla sintu veritesti myös huomenna?
Oireet: rinnat ei enää juuri yhtään arat, mutta alavatsaa ja alaselkää jomottaa.Oho sintu, no sittenJoo no ei kannatta ajaa, mutta koita saada terveyskeskukseen! Lähetteen varmaan tarvit kyllä, en tiedä päästääkö ne ilman. Tai sitten jos teillä on siellä paikkakunnalla jotain yksityisiä gyne-palveluja tarjoavia paikkoja niin sinne vois kans päästä. Mitkä sulla on muuten sintu tänään oireet?
Huomasin listasta että kohdallani on väärä pp, tänään siis menossa pp12 ei 13... tuollahan ei sinänsä merkitystä, muuta ku niille muille, jotka miettivät milloinka kannattaisi testata.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätkello;24084514:Toivottavasti olen merkinnyt kaikkien tiedot oikein, kun tuntuu että menin jossain vaiheessa vähän sekaisin
Onnittelut Sintu ja Toiveena! Ihan mahtava juttu! Siirsin teidät jo plussanneisiin, toivottavasti ok?! Toivotaan, että veritestit vahvistavat vielä tiedon ja olette molemmat tukevasti raskaana! :heart:
Myy75, tervetuloa uudelle kierrokselle!
Ja sinulle myös Tipetsu, jospa nyt tositoimet toisivat parempia tuloksia!
nanniga, miten siellä menee?
Ja vielä Sintu: Teillä on aika monta siirtoa takana ja vieläpä TOP alkioilla. Teittekö tällä kerralla jotain erilailla, kun plussan saitte..? Onko teillä lapsettomuuden syys selvillä?
niin eikös sintullakin ollut nyt tässä hoidossa ekaa kertaa kortisoni mukana?
hyvä sintu jos ei ole runsasta vuotoa. Voihan se olla, että se toinen tulee ulos ja toinen voi hyvin. Ja kaksosraskaus on aina niin kamala riski, että yhden mahdollisuudet on aina yksin paremmat jos nyt moisessa tilanteessa sitten jotain hyvää siis haluaisi nähdä. Mutta voi tuollainen pieni vuoto olla kyllä ihan täysin normaalia, onko sulla luget käytössä kuitenkin ja millä annoksella?
Primaspan siinä mielessä parempi, että imeytyy vasta ohutsuolessa ja ei näin siis pääse tekemään vahinkoa vatsassa.Mä oon joskus kokeillut ottaa normikierron lopussa, ovulaation jälkeen minidisperiiniä 50 mg/pvä, mutta sillä ei ollut toivottua tulosta. Tuli vaan enemmän mustelmia jalkoihin, niin luovuin käytöstä. Ihan omatoimisesti otin käyttöön.. Lääkärisetä varmaan taputtais päähän jos tietäis..![]()
Templeton mulla oli ja on paljolti samat heikkoudet kuin sulla, eli sokeri ja syömisen epäsäännöllisyys. Ja sitten mulla oli kyllä paljon sitäkin, että syön todella paljon mutta liian vähän kasv ja hed ja muuta terveellistä. Kasviksia ja hedelmiä lisäsinkin runsaasti mukaan, mutta haaste oli mullakin juuri se, että paino ei saanut pudota yhtään (mun painoindeksi varmaan joku surkea 18-19, eikä nouse vaikka mitä teen). Mutta mä veikkaankin, että se sokeri ja just piilosokeri on se avain asia. Ne tekee alkioistakin sellaista sokerivelliä varmaan, sokerillahan mm käytetään simaa, miksi se elimistöllekään tekisi yhtään mitään sen parempaa! Sokerista luopuminen on yllättävän helppoa kun vaan kestää ne ensin tulevat vieroitusoireet jotka kestää jotain 2 viikkoa (riippuvuus siinä missä muutkin). Sen jälkeen ei oikeasti enää tee edes juuri mieli mitään karkkia tms.
Vehnänalkioöljy on ihan hirveää, mutta se menee hienosti näin: osta esim valion mansikka/mustikka/vadelmakeittioa, laita sitä lasiin vähän alle ½dl ja sotke siihen se 1tl sitä vehnistä ja juo. Hyvin menee ihan huomaamatta alas, vadelmakeitto on paras kun siinä on vähän sellainen maku että se peittää sen vehniksen maun. Ja tosiaan sitä miehelle kans! Itse söin myös gelee royal -kapseleita, joista nyt on ainakin urbaania legendaa että auttaisivat hedelmällisyyttä, mutta muihin luontaistuotteisiin en sitten lähtenyt, onhan niitä monia mitkä muka auttaisi. Halusin valita vaan pari olennaista tuotetta ja mulle ne oli vehnis, gelee royal ja vitamiinit (multivitan raskausvitamiini on hyvä kun yhdistää siihen lisänä vielä omega-3 kapselit).
Tsemppiä siis siihen Templeton, sulla on tässä nyt hyvin aikaa ja kyllä se oma lapsitoive sen isoimman motivaation antaa (itsellä ei ainakaan koskaan ennen ollut moinen kuuri onnistunut vaikka aina sitä välillä yritti sokeria välttää)!