11-hoidot

Iinamiina, heippa vaan, tervetuloa taas remmiin! Toivotaan, että nyt nappaa! Polkka, joo tehdään tälläinen oma “vanhusketju” tämän ketjun sisään :p. Tähän mennessä siihen on ilmoittautunut 11-hoitolaisista Polkka, iinamiina ja Joku_päivä.

Bluebaby, se taitaa olla menoa nyt!!! Ihanaa!! :heart:

Toivelintu, jännä tuo virtsarakkojuttu. Mulle on aina sanottu ennen punktiota, että käy vessassa, vaikka olisit ihan just käynytkin ennen punktiota. Sieltä tiristetään kaikki viimeiseen asti ulos. Ja onnea pikkukyytiläisestä!!! :heart: Ihana kuulla, että sait mukaan pienen kaverin! Tarrasukkia ja vauvaliimaa siis sinnekin osoitteeseen! Hienosti olivat hedelmöittyneet ja toivotaan, että jatkoviljelyssä olevatkin jaksavat sinnitellä...

ON. Kiitos kaikille teille ihanille tsemppitoivotuksista... Tämä ei nyt mennyt ihan niinkuin minä tai lääkäri toivottiin... Punktio meni hyvin, oli suht kivuton, enkä ollut edes kovin tokkurassa toimenpiteessä... mutta mutta... me saimme vain 3 solua. Huonoimman tuloksemme ikinä, vaikka taustalla oli myös pitkä DHEA-hoito ja vaikka mitä droppia... Menopurin piti rekrytoida nimenomaa mukaan kaikki “valmiimmat” solut ja folleja kasvoi se 11 kpl. Folleista 8 imuroitiin tänään... Lääkäri oli odottanut ainakin 6 solua. Selityksenä oli, ettei kaikista kierroista vaan saada niin montaa solua.... Olen periaatteessa ihan positiivisellä mielellä, sillä yksihän sitä tosiaan vain tarvitaan, mutta pelkään ihan suunnattomasti, ettei meillä ole mitään siirrettävää ensi keskiviikkona ja nyt saan joka päivä jännittää tuleeko klinikalta soittoa, ettei tarvitse keskiviikkona edes tulla paikalle...Olemme kuitenkin saaneet 3 x vain 1 tuoresiirron ja 1x tuoresiirrettävän lisäksi kaksi pakkaseen (jotka eivät selvinneet sulatuksesta). Ja jos niin hyvin käy, että saadan edes se tuoresiirtolainen, niin jääkö mitään pakkaseen vai alkaako piikittely taas alusta? Huh, alkaa tuntua siltä, että pikkuhiljaa pitää alkaa miettiä jo muitakin vaihtoehtoja... Onneksi on sentään kaunis päivä tänään enkä ole kipeä.
 
Kiitos toivotuksista Joku_päivä! Kävin kyllä tosiaan vessassa juuri ennen saliin menoa, mutta oletan että se tiputuksessa tullut neste sitten täytti rakon.. Kumma juttu kyllä.

Onpa kurjaa että saitte vain nuo kolme solua.. Tuntuu varmasti pahalta kun käy läpi pitkän hoidon ja kaikki mahdolliset lääkkeetkin oli teillä käytössä.. Kyllä pidän keskiviikkoon asti teille kovasti peukkuja, että saisitte kuitenkin mennä siirtoon! On tämä vaan niin perseestä kun mistään ei ole mitään takuita! Omat murheet tuntuu taas vähän pienemmiltä, vaikka eihän näitä tunteita ja tapauksia oikein voi keskenään vertailla, kaikki tuntee omat tilanteensa juuri niinkuin tuntee.. Voimia sinne ja aurinkoista viikonloppua kaikesta huolimatta!
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Vaude! Kiitoksia kaikille Teille kun olette täällä olemassa.. en tiedä kuka ymmärtäisi ja auttaisi paremmin kuin nämä vahvat naiset täällä!:)
Mulle siirrettin siis just äsken 2 alkiota, 1 kpl I-luokkaa ja 1 kpl II-luokkaa. Ja yksi meni pakkaseen. Elikkä viidestä hedelmöittynyt kaverista 2 meni hukkaan.. Mutta kuitenkin, olen tyytyväinen tähän tulokseen. Tähän asti... Nyt sit ei muuta, kuin ootellaan ja ootellaan!
No perhana, pistetään se juna täysillä käyntiin!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Joku päivä nyt ihan kylmän viileen rauhallisesti vaan! Mitään ei ole vielä menetetty. Ehkäpä sun kroppasi pisti noihin kolmeen munaseen nyt kaikkensa: hioi, hautoi, hellitteli, pisti ekstravitamiinit ja -hivenaineet matkaan. Mäkin täällä peukutan ihan vietävästi, josko se nyt jotain vielä auttaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
******************11- hoidot**********************
19.8.2011

iinamiina................2.ivf 3.pas..................siirto 22.8
Joku_päivä.............5.ivf...........................siirto 24.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................vko 34
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
chidi......................1.icsi 1.pas.................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Lady_Gigi.................4.icsi......................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
batinka...................1.icsi 1.pas................syyskuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Susirouva...............1. ivf...............1................8.........23.8
Pipsa76..................2.ivf................2...............9..........24.8
bluebaby................1.ivf................1...............9...........24.8
syssy......................4.icsi 1.pas......2...............3..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............1..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............0...........2.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
 
Viimeksi muokattu:
pipsa76 pahoittelut negasta,toivotaan että muuttuu vielä plussaksi!

Paljonko teille on määrätty noita lugeja? mulle aamulla 3 ja illalla 3. 2pakettia oli reseptissä ja kuuri loppuun. Eli ne loppuu jo tänään pp10....onko normaalia vai jatketaanko niitä yleensä pidempään?
 
bluebaby minulle ainakin kirjoitettiin lugeja iso satsi (en pysty nyt tarkistamaan kuinka paljon, kun en ole kotona, mutta useampi pakkaus, sillä niitä oli tarkoitus käyttää mahdollisen raskauden alettua vielä useamman viikon ajan) ja piikitysohjeita antaessa hoitaja kehoitti hakemaan apteekista 2 viikon satsin. Sain ohjeen käyttää Lugeja testipäivään asti. Minulla alkoi tuhruvuoto ennen testipäivää ja soittelin hoitajalle tällöin, sillä Luget alkoivat olla vähissä ja mietin, oliko tämä nyt tässä (ja lopetan niiden käytön) vai haenko niitä apteekista lisää. Sain ohjeeet käyttää Lugeja yhä.
 
Ihan pelkkää negaa täälläkin testaillaan :(. En jaksa uskoa että se siitä muuksi muuttuu.

Mulle on määrätty luget kolme/päivä, ja sain reseptin kolmeen pakettiin. En kyllä muista mitä ohjeita niiden käyttöön annettiin...pitää kysyä uudestaan. Tuntuu tosi turhalta käyttää niitä nytkään.
 
Moi!

Terhvehdys kaikille tasapuolisuuden nimissä!

Sirunen81 ilmoittautuu paikalle. Minulla on maanantaina punktio. Keskiviikkona luultavasti siirto. Olen tällä kertaa hoidossa julkisella puolella. Tämä hoitokerta on ollut jollakin tasolla stessaavampi ja jollakin tasolla taas paljon helpompi kuin 1. kerta. Lääkäri määräsi minulle mm. viime viikolla väärää lääkettä!!! Kävin hakemassa lääkkeet apteekista ja sieltä kävellessäni aloin miettimään, että hetko, onko mulla väärät tropit. Soitto lääkärille ja niinhän se oli. Ostin siis 170 € arvosta väärää lääkettä. Onni onnettomuudessa, että lääkekattoni täyttyi viime viikolla. Saan siis kelasta takaisin tuon summan. Saa nähdä meneekö tuo 600 yksikköä puregonia siis jossakin vaiheessa roskiin. Onneksi siinä oli käyttöaikaa 2013 kevääseen asti.

Ja eilen sai taas stressata apteekissa, koska lääkäri määräsi minulle taas jotku ihmelääkkeet(siis normaalia pienempi yksikkömäärä. Apteekista sanottiin, että tällaista on mennyt viimeksi vuonna 2007 ja soittelivat ympäriinsä joka apteekkeihin, josko jostakin saisi ko. lääkemäärän. Eipä onnistunut. Onneksi soittivat keskussairaalaan ja siellä lääkäri kirjoitti minulle uuden reseptin.

Maanantaina lääkäri ihmetteli,että onpa sinulla aika vähän munasoluja tulossa. Lääkemäärää ei silti muutettu.Muutamassa päivässä tilanne oli täysin muuttunut. Eilen lääkäri ihmetteli, että ovatpa munasarjani villiintyneet. Eli munasoluja onkin tulossa todella paljon. Hyperin riski on siis olemassa. Toivotaan silti parasta. Nyt hoito on kuitenkin tavallaan ollut helpompi, koska tietää edes jollakin tasolla mitä on missäkin vaiheessa tulossa.

T: Sirunen81...........................2. ICSI..............................................VK 34
 
Bluebaby, mulla lugeja on aina määrätty 5 paketillista á 15 kpl (200 mg) ja käyttö 2 aamuin ja 2 illoin (yht. siis 400+400= 800 mg päivässä) syvälle emättimeen vähintään testipäivään asti. Jos raskaus alkaa käytetään samaan tapaan vielä useamman viikon ajan. Eiköhän noita voisi joku päivystäväkin lääkäri/gynekologi kirjoittaa lisää, jos selität tilanteen? Toki lugejen ohella oma keltarauhashormonin tuotanto pitäisi käynnistyä ja tukea alkanutta raskautta. En ole lääkäri, mutta ei kai noista haittaakaan ole...

Pipsa ja Susirouva, isot myötätuntohalit molemmille :hug:. Niin olisin toivonut teille plussia!

1nainen, ihanaa ja onnellista piina-aikaa! Tarrasukkia ja vauvaliimaa!!

Sirunen81, taas todistit yhden syyn, miksi kammoan ajatusta yksityiselle menosta: harjoittelijoita, ei keskitytä asiakkaaseen, möhlitään, lääkärit vaihtuvat jne. Toivottavasti tämän hoidon osalta nyt on teillä nämä vastoinkäymiset ohi! Tsemppiä!

ON, huh eilisen punktiopäivän pettymys on jo helpottanut ja tsempitän etänä meidän "kolmosia" ja toivon toivon ja toivon... Ihan hurjaa ajatella, että ne on ihan yksinään siellä jossain lämpökaapissa koko viikonlopun... Ikävää lisäsi miehen mummon eilinen kuolema... Saako sitä toivoa, että mummon sielu saataisiin uudelleen maailmaan meille vauvan muodossa?... Kaikkea sitä ihminen ajatteleekin...
 
Viimeksi muokattu:
joo vois opetella lukemaan tarkemmin noita reseptejä...olihan siinä vielä 2pkt lugeja jäljellä. Pitää hakea aamulla lisää. Digitaalisen testin tein aamulla,luki raskaana 1-2 =) Mennään päivä kerrallaan,mulla kuitenkin yksi keskenmeno takana.

susirouvalle pahoittelut negasta,tosin monilla on muuttunut plussaksi vasta pp10 jälkeen. Toivotaan kovasti että saat vielä plussan!
 
bluebaby onnea ihana homma!

susirouvalle tsemppiä ja toivottavasti se plussa tulisi.

ON. Tein ihan huvin vuoksi ovistestin kun tuntu siltä ja siihen tuli plussa, ei mikään jättivoimakas mutta silti. Tiedän, että ne voi näyttää mitä vaan.. mutta silti.. herää toivo josko.. Harmi kun nyt ei oo yhtään raskaustestiä kotona kun on ollu niin pitkään näitä ohi menneitä kiertoja, niin on tullu kustua testi poikineen. :xmas: Mutta joo, pakko oli tulla kertomaan vaikka toiveet ei siis korkealla olekkaa.. :D

Mulla ei siis normaalisti tule ovistestiin mitään, muuta kun päivä ennen ovista on haalea ja sit oviksen aikaan. Kaikella sitä ihminen ruokkii mieltään ja toiveitaan. :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas ja erityisesti piinailijakaverini Kevätkello,

Oon pitänut kesän taukoa ivf ajatuksista ja muusta, ajatuksella nyt nautin vaan kesästä. Ja nähtävästi se on onnistunut monessa mielessä. Tänään kuukautiset oli ainakin viikon myöhässä, joten rohkaistuin tekemään testin todistaakseni että turha kuvitellakaan mitään villiä.

Clearbluen plustestillä ikkunaan tuli ihan mielettömän vahva plussa... Mulla ei oo koskaan tullut mitään, ei edes haamua. Nyt on aika hämmentynyt olo. Ei tajua voiko se olla totta. : /
 
Tulin vaan kertomaan, että ovulaatio testi näyttää mulla näköjään menkkojen alkua myös.. ainakin tässä kierrossa. Eli nyt vaan toivomaan, että kierto osuisi nyt oikein ja tässä kierrossa olisi ovulaatio. Kun nyt on jokaisessa ollut niin jännittää vähän milloin jää väliin. :/
 
Omena_ ja bluebaby ONNEA! :heart:
Lämmin :hug: kaikille sitä tarvitseville.

(.) Täällä huuli pyöreenä mietin, että mitenköhän tän hoitokierroksen kans taas käy... Sumuttelut on alotettu tän kuun alkupuolella, ens viikolla pitäs alkaa piikitteleen. Menkat tuli just silloin, kun pitikin, eli siltä osin kaikki ok. Nyt vaan pistää pikkasen miettiin, et mitä hel**ttiä mun kroppa sekoilee: menkat alkoivat siis 11 päivää sitten, kestivät 5 päivää eli ihan normaalit. Noh, tänä aamuna ihmettelin, et alavatsa tosi kipeenä, aivan kuin menkat olisivat aluillaan. Vessassa sitten huomasin, että MULLA ON TAAS MENKAT!!! Tiistaina olis 0-ultra... Voiko tää vuoto olla Synarelasta johtuvaa vai jääkö tääki hoito taas kesken/siirtyy hamaan tulevaisuuteen? Eikö se Synarela oo hoitanu tehtäväänsä vai miten ihmeessä voi taas olla menkat????
 
Onnittelut babybluelle! Kuva näytit tosi hyvältä. Selvä viiva.

Joku_päivä - joo, se olis sit ihan oikea luomuplussa! Ei edes ovistestiä käytetty kun lääkäri kielsi ja pyysi vaan rentoutumaan ja nauttimaan kesästä. Toinen on se, että vehnätöntä ruokavaliota on tullut tarkkaan noudatettua jo pidempään aikaan. Menneinä vuosina sekin on ehkä ollut vasta-aineiden tuottaja.

Aika täydellinen ihme tää on, että ylipäätään voin tulla raskaaksi. Veritesti olis kiva, vaikka noin ovis-ajasta laskettuna nyt on joku pp28 tai jotain. Mä en taida uskoa, ennenkuin joku lääkäri tän toteaa.
 
Koska mähän olen pahan ilman lintu ja huonon onnen suosikkityttö, niin mullehan toki puhkesi pissatulehdus. Jo viime viikolla tosin, ja söin antibioottikuurinkin siihen. Nyt taas tuntuu oireita silti :mad: Eihän tonne mikään voi kiinnittyä jos kropassa riehuu tulehdus??!!! Huomenna pitäis olla siirto. Vaikuttaako antibiootit siirtoon/alkion kiinnittymiseen jotenkin negatiivisesti, tietääkö kukaan? Jos tänään vielä kävis varmistaa tulehduksen ja hakee reseptin ja lääkkeet.. Prkl ku AINA pitää tulla jotain paskaa ennen siirtoa. Muitakin stressaavia juttuja tässä nyt tullut ja mummukin kuoli :'(

Joku_päivä pahoittelut miehesi mummon johdosta myös sinne. Tiiätkö oon ihan samaa ajatellut itsekin.. Tosin meidän suvussa tämäkin taitaa olla jo hoidettu, yksi serkku juuri sai vauvan ja toinen tuli raskaaksi.. Eipä tainnut meikäläiselle jäädä enää täytettävää tällä saralla.

Joo, ja 7. siirto ja 8. alkio olis sitten vuorossa tosiaan..
 
UnelmaSirpaLeena, onpa tosiaan outoa! Mistäköhän tosiaan johtuu tuo "jatkuva" menkkailu?!

Omena ihan hurjasti onnea luomuplussasta :flower:!
Nyt myös isosti onnea Bluebabylle :)!

Iinamiina, ainakin USAssa IVF:t kuulemma aloitetaan antibioottikuurilla, eli toivotaan että siitä on sulle vain hyötyä :) Onko teidän siirrot samasta hoitokerrasta? Meinaan, että meillä kun tuli 15 tumallista, jotka kaiki lähtivät hedelmöittymään, niin mietin, että josko niistä ainakin suurin osa todennäköisesti selviytyy uusiin siirtoihin? Ettei siis tarvitsisi käydä enää punktiota läpi. Noh, kaikillahan tuo on yksilöllistä kuitenkin.

Joku_päivä, pahoittelut mummosi johdosta :( Ja mistä sen tietää..., ehkä se voisi olla niinkin:)

Kiitos kaikille myötätunnosta!! Enpä usko että tämä tästä plussaksi muuttuu. Mulla on ollut rinnat arat koko hoidon ajan, ja vähän erilaiset, mutta nyt kaikki on palautunut taas ihan normaaliksi. Ei mitään tuntoja, paitsi välillä menkkarepäisyjä. Jos menkat ei vielä ala, niin teen huomenna vikan testin kuitenkin, ja ti on sitten se verikoe. Aivan totaalinen ihme olisi, jos se plussa tulisi kakikkien viimeistenkin oireiden kadottua. Eli ei kyllä tule.

Olen nähnyt valtavasti painajaisia viime öinä, ja tosi tosi stressaavaa tämä on, mutta onneksi mies on iiiiiiiihana tuki, ja on reipastuttanut mutkin ajattelemaan vain seuraavaa siirtoa kohtalaisen positiivisin mielin, vaikka musta tuntuukin että mun kroppa hylkii alkioita....

Täytyy vaan toivoa, että seuraavan siirron tekevä lääkäri ei ole tuo kovakourainen, joka on ainoa, jonka käsittelyssä valuu kyyneleet pitkin poskia.
 
^ Meillä tulossa siis 2.IVF:n 3.PAS. Ekasta hoidosta saatiin 8 alkiota ja toisesta 11. Ekasta hoidosta tuli 3 siirtoa. Sulatuksessa tuhoutuu osa ja kun heittelevät niitä roskiin, ja viimeksi kuorenavaukseen olivat sulattaneet 3kpl, mitä minä taas en tiennyt, joten olin todella murskana. Ne kaks eivät selvinneet uudelleenpakastettavaksi siis jatkoviljelystä. Edes negatiivinen raskaustesti ei järkyttänyt mua yhtä paljon, se on jo niin tuttua, ja kun ei muuta osaa edes enää odottaa. Nyt pakastimessa 5kpl, joista pahassa lykyssä ei selviä yksikään siirtoon.

En mä nyt sitten ole mennyt mihinkään ensiapuun, vaan juonut vaan kotosalla litroittain vettä ja mies tuo mulle kohta karpalomehua. Jotenkin mä en enää jaksa välittää enkä panostaa yhtään mihinkään.

Mahassakin juilii menkkamaisesti. Onko se sitten pissatulehduksesta johtuvaa kohdun supistelua (?) vai alkaako se limakalvo sieltä jo rapistua ja repeillä, nyt menossa jo kp19. PAS luonnolliseen kiertoon meillä siis huomenna kp20. Tuntuu äärettömän myöhäiseltä ajankohdalta.. (Meillä siis kolmen päivän ikäiset alkiot ja ov-plussa viime keskiviikkona). Voikohan tässä olla edes minkäänlaisia onnistumisen edellytyksiä taaskaan. Yleensä kaikki menee aina siirtoon mennessä vikaan ja päin persettä.
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************
21.8.2011

iinamiina................2.ivf 3.pas..................siirto 22.8
Sirunen81..............2.ivf...........................punktio 22.8
Joku_päivä.............5.ivf...........................siirto 24.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................vko 34
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
chidi......................1.icsi 1.pas.................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Lady_Gigi.................4.icsi......................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
batinka...................1.icsi 1.pas................syyskuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Susirouva...............1. ivf...............1................10.........23.8
Pipsa76..................2.ivf................2...............11..........24.8
bluebaby................1.ivf................1...............11...........24.8
syssy......................4.icsi 1.pas......2...............5..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............3..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............0...........2.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
 

Yhteistyössä