11-hoidot

toivelintu: Onpas sulla ollu nyt kurja kokemus. Toivottavasti kivut pysyvät poissa.

Kiitos kaikille ihanille tsempeistä sun muista.

Itse tässä nyt ihan lyhykäisesti vaan päivittelen:

syssy.............4.ICSI 1.PAS.................2.............30.8

Kyydissä on nyt kaksi täydellisesti sulatuksesta selviytynyttä hyvänlaatuista alkiota. Molemmat olivat ehtineet jo morula -vaiheeseen.
Testailun kanssa menee niin, että testaan varmaan etuajassa ja sitten viikon myöhässä työreissun takia.

Kovasti tsemppiä kaikille teille :) Joskus sen on onnen käännyttävä - eiks joo.

Viimeksi muokattu:
Lady_Gigi, JEE! Kiva kun tulit takaisin!

Susirouva, tutulta kuullostaa, mutta mikäpä tähän itserääkkiin ja rahanmenoon enempää ajaisi kun se toive omasta pienokaisesta? Tsemppiä loppupiinailuihin sinulle, bluebabylle ja Pipsa76:lle

1nainen, juu "liukkaat kelit" tosiaan. HEH! Mulla alkaa ne yleensä siinä Orgalutranin aloittamisen aikoihin. Lääkäri kyllä on samoihin aikoihin todennut, että limakalvokin alkaa näyttää valmiilta ja limakalvon valmius (liukkauden lisääntyminen) ja Orgalutranin aloittaminen jarruksi, etteivät kypsyisi ja irtoaisi ennen aikojaan. Olen kanssa muutaman kerran panikoinut tuon irroituspiikin ja punktion välisestä ajasta, se tuntuu pitkältä ja erityisesti, jos sitten punktiossa aikataulu venyy. Aina kuitenkin on saatu kerättyä kaikki mitä kerättävissä on talteen. Kyllä ne sen niin tarkkaan laskee, mihin aikaan piikki laitetaan... Ja liukkaus/märkyys senkun jatkuu Lugejen kanssa... Ihan on pitänyt jopa peittäviä vaatteita ja kevyttä pikkuhousunsuojaa pitää kun tuntuu että tuolilta muuten valuu pois. Ihan kaameetahan se on! :D Tsemppiä toipumiseen ja siirtoon!

toivelintu, johan oli hurja tarina! Toivottavasti voit jo paljon paremmin? :flower: Minusta tuo 11 kuullostaa myös hienolta saaliilta! Tsempit toipumiseen ja siirtoon!

HalleB, kiva kuulla myös sinusta! Toivottavasti on onni myötä pistosten aloittamisen kanssa!

Syssy, ihanalta kuullostaa!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa!

syssy onnittelut kyytiläisistä!!

toivelintu huh,onpas sulla ollu kokemus! Hyyiiih,mua pelottaa kanssa selviänkö hengissä kun lukee näitä punktio tarinoita..

HalleB Hieno homma! Tsempit piikityksiin! :)

Myy Pahoittelut negasta :hug:

Huuh,sinne meni 688e apteekkiin. Hain Synarelan ja Gonal F:n. Herrajumala että on kallista ja tuntuu ikuiseuudelta että niitä pääsee ees käyttämään. Ensi viikon ke alkaa sumut.
Mitä sivuvaikutuksia teille tullut Synarelasta? Mua pelottaa mahdollinen päänsärky; mulla usein koskee muutenkin päähän eikä burana tunnu aina auttavan,niin entäs sit. Onkos teille parta kasvanut?! :LOL:
Luin pakkausselosteesta että miehisiä juttuja voi tulla ja karvan kasvua jne.. Mies just sanoikin että entä jos jonain aamuna herään ja toivotan huomenet astetta matalemmalla äänellä! :LOL:

Phuuuh,ei jaksa enää ootella. Olin muuten toivonut kesäloman viimeisen viikon tuohon vkolle 38, siirto siis tapahtuu mun ollessa lomalla. Saapahan ainakin levätä..

Tsemppiä tytöt!!

Tasapuolisesti kaikille voimia eri vaiheisiinne!

Minä ehdin valitettavan harvoin kirjoittamaan, mutta olen hengessä mukana!
Susirouvan oirekirjoitus oli kuin minulta, mutta eri syistä. Mulla on aika selkeät menkkaoireet... mulla menkat puskee aina päälle jo paljon ennen testipäivää (vaikka muutoin kierto on melko tarkka). Ja nyt tuntuu taas tuolta, eli joka päivä menkkamaisia kipuja. Tietysti sitä toivoo, että tällä kertaa asia olisi toisin ja iloinen yllätys tulisi... Mutta kyllä aika varmana negasta lähestyn testipäivää :( Mäkin ajattelin testailla pe-la eka kerran, jos siis menkat eivät ole alkaneet.

Tsemiä siis kaikille taasen :hug:

******************11- hoidot**********************
16.8.2011

toivelintu................2.ivf...........................siirto 18.8
1nainen..................3.icsi.........................punktio 17.8
Joku_päivä.............5.ivf...........................siirto 24.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................vko 34
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
iinamiina................2.ivf 3.pas..................elokuu
chidi......................1.icsi 1.pas.................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Lady_Gigi.................4.icsi......................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
batinka...................1.icsi 1.pas................syyskuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Susirouva...............1. ivf...............1................5.........23.8
Pipsa76..................2.ivf................2...............6..........24.8
bluebaby................1.ivf................1...............6...........24.8
syssy......................4.icsi 1.pas......2...............0..........30.8

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15

syssy, onnea hyvistä uutisista ja paljon vauvaliimaa!
Ja hienoa, että tulit takaisin Lady_Gigi! Jos vaikka kuitenkin tämä olisi se hoito! =)

HalleB:lle onnea piikityksiin! Tästä se taas lähtee.. ja Joku_päivä, sinulle tsemppiä punktioon!

Toivelintu, huh kun sulla oli ikävä punktiopäivä! Pikaista toipumista! Sanoiko ne, mikä tuon aiheutti?
Susirouva, mulle ei ainakaan neuvottu mitään makaamisia lugejen jälkeen. Olen ymmärtänyt, että kyllä ne ehtii riittävästi imeytymään ennen kuin tuo valuminen alkaa. Mutta tunnustan kyllä että olin kanssa töissä "liikkumatta" puolisen tuntia kaiken varalta kun lugen laitoin :D Ja tungin luget aina niin syvälle kun sain, ettei vaan tipahda :LOL:

ON: kävin tänään suunnittelussa ja aikataulu tarkentui syyskuulle. Nyt kokeillaan jarruksi synarelaa. Vähän jännittää, että miten nyt menee ja tietty tuo sumuttelu on kanssa uusi juttu mulle. Pelottaa, saadaanko soluja ja onko edes siirtokelpoisia kun viimeksi meni niin huonosti.

Kysyn täältä, kun tässä ketjussa on tällä hetkellä ehkä eniten porinaa. Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että sumuttelu alkaisi vasta ihan kierron parin viimeisen päivän aikana? Käytännössä mulla alkaisi sumut kp 22-23, vaikka kiertoni on 25 ja joskus allekin. Tuossahan on riski, että menkat alkaa samaan aikaan kuin sumut, ja silloin varmaan ainakin on liian myöhäistä..? Plääh, täytyy varmaan huomenna soitella perään ja kysellä että mitäs gummaa. Tää on eka kerta pitkää kaavaa meikäläisellä, siks' oon vähän huuli pyöreenä. :eek:

Olen tätäkin ketjua aika paljon seuraillut... Seilailen nykyään siellä täällä koditonna, kun tuo 35+-ketju on nyt pikkaisen hiljentynyt. Mutta ei se mitään, ihan hyvä näin. :) Kiitos kun sain piipahtaa, ja kiitos jos jaatte kokemuksianne sumuttelun aloituksen ajankohdasta. Mahtikukkurallinen energiaa jokaiselle teistä syksyn koitoksiin!

Toivelintu, huh mitä olet joutunut kokemaan! 11 munasolua on kyllä hyvä tulos.

Tipetsu, juu, vielä on silonen naama :D. Voin vaan kuvitella miten ootte nauranut siellä noita juttuja mahat kippuralla, kuulosti hauskalta :D.

Mulle tuli kyllä n. kolmena päivänä päänsärkyä Synarelasta, muttei se ollut kovin kovaa, että menin ilman särkylääkettä tuonkin ajan. Mut buranaahan et saa syödä kuitenkaan eix? Ainoastaan panadolia.

Polkka, mulla ei valitettavasti ole tarjota tietoa sumutteluista, toivottavasti saat pian jonkun tässä asiassa viisaaman vastailemaan. Tsemppiä myös Sinulle hoitoihin :).

Hei! Tänään punktiossa imettiin yhteensä 21 rakkulaa.. josta 10 ovat kypsiä munasoluja. Huomenna saa lisää tietoa.. Mutta sen verran halusin jaka teidän kanssa kokemuksia.. että oli kyllä aivan helvetin kipeä toimenpide. Kolmas mulla.. mut näin kuheaa ei ole vielä ollu. Kysyin välillä ihan ite kipulääkettä lisää.. ei mun mielest sekään hirveesti auttanut.. Nyt yritän kotona toipua..

Tipetsu, ei ole vielä partaa, viiksiä, korva-, rinta- tai napakarvoja näkynyt, noita oireita kun voi myös muut kuin sumutteet aiheuttaa! Ollaan mekin kikatettu ja mietitty, että mitkä karvat sitä mieluiten ottaisi... Aiemmin laitoinkin jo Synarelasta, että mutta tuli niitä kuumia aaltoja ja nukuin huonosti. Päänsärystä en kärsinyt.

Pispa76, voi jospa olisikin sitten kiinnittymiskipuja? Tsemppiä!!

Polkka, mukaan vain aktiiviseksi tähän ketjuun. Täällä on muitakin 35+ ikäsiä, kuten esim. minä. Sumutteluun en osaa kertoa vastausta, kun on vain kertaalleen tehty.

1nainen, voi sinullakin on ollut huono punktiokokemus. Voisikohan noilla follien määrällä olla jotain tekemistä asian kanssa, kun vatsa on vaan niin täynnä? Selittikö lääkäri, mikä kipuun voisi olla syynä? Kerran mulal oli pikkaisen epämiellyttävämpää kun toinen munasarja oli jotenkin vaikeassa paikassa ja joutuivat hieman tonkimaan...mutta se meni kyllä kipu-/puudutuslääkkeillä ohi. Toivottavasti kivut hellittävät pian. Upean määrän soluja saitte! Toivotaan, että kaikki hedelmöittyvät myös!

ON täällä alkaa olla jo aika tuskaista, vaikka vain se 11 follia on. Irroituspiikki tänään illalla… johan rupeaa taas miessukupuolen edustajat sitten kiinnostaa (=jättiovulaatio)… Mies jo kyseli, että milloinkas rouva olisi taas toimintakunnossa, kun ei oikein tuolla kammarin puolella ole viimeaikoina peitto heilunut. Totesin vain, että jos sun kiveksissäsi olisi pussilliset marmorikuulia, niin veikkaanpa, ettei ihan ekas olisi seksi mielessä. Lupas malttaa mielensä hetkeksi. :p:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Joku_päivä;24428925:
ON täällä alkaa olla jo aika tuskaista, vaikka vain se 11 follia on. Irroituspiikki tänään illalla… johan rupeaa taas miessukupuolen edustajat sitten kiinnostaa (=jättiovulaatio)… Mies jo kyseli, että milloinkas rouva olisi taas toimintakunnossa, kun ei oikein tuolla kammarin puolella ole viimeaikoina peitto heilunut. Totesin vain, että jos sun kiveksissäsi olisi pussilliset marmorikuulia, niin veikkaanpa, ettei ihan ekas olisi seksi mielessä. Lupas malttaa mielensä hetkeksi. :p:LOL:
:LOL:

Ihanaa nauraa välillä! Tarpeeseen tulevat nämäkin naurut. Hurjasti onnea ja tsemppiä punktioon!!

Hei! Tänään punktiossa imettiin yhteensä 21 rakkulaa.. josta 10 ovat kypsiä munasoluja. Huomenna saa lisää tietoa.. Mutta sen verran halusin jaka teidän kanssa kokemuksia.. että oli kyllä aivan helvetin kipeä toimenpide. Kolmas mulla.. mut näin kuheaa ei ole vielä ollu. Kysyin välillä ihan ite kipulääkettä lisää.. ei mun mielest sekään hirveesti auttanut.. Nyt yritän kotona toipua..
Todella kurjaa :(, mutta onneksi tuloksena on tosi monta tumallista munasolua, joten siinä on materiaalia kerrakseen! Toivottavasti tuo kipu palkitaan ihanaisella vauvalla :heart:.

syssy oi voi miten ihanaa! Onnea kyytiläisten johdosta!:heart:

bluebaby ja Susirouva on se hermoja raastavaa tuo piinailu! Jaksuja!:hug:

toivelintu olipa hurja kokemus!:hug: Mutta hyvähän tuo saalis on:) onnea seuraaviin vaiheisiin!

Joku_päivä kiitos! Mä pidän sulle kovasti peukkuja, et saisitte mahdollisimman laadukkaan saaliin :) Hienosti osasit näpäyttää miestäsi :D

Tipetsu kiitti! Ai kamala mä nauroin tolle sun kirjotukselle:D Se Gonal-kynä on tosi helppo käyttää ja hirmu pieni neula. Mulle Synarelasta tulee herrrmot kireiksi, päänsärkyä, levottomia unia, hikoilua, menkkakipua. Nii ja menkat alkaa vähän myöhemmin ja ne kestää vähän kauemmin. Tsemppiä sumutteluun!

Kevätkello kiitti! Eikös sul ollu endo? Mulle on tehty kerran lyhyt hoito, jossa tuli niin huono vaste, että päädyttiin inseminaatioon ja kaks kertaa pitkä hoito, joissa kummassakin päästy yhteen siirtoon. Tokalla kerralla saatiin jopa pakkaseen, mut ne ei selvinny. Mä siis kannatan pitkää kaavaa. Sopii ton endon kanssa paremmin. Toivottavasti se olis sulle myös hvyä ja saisitte parempia tuloksia :)

Polkka tuu vaan tänne kirjottelemaan! Mul on lyhyt kierto ja sumut oon alottanu joko kp 16-19. Kannattaa mainita asiasta, ettei menis ihan penkin alle!

1nainen voih! Ompa harmi, et teki niin kipeää:hug: Onnea kuitenkin hienosta saaliista:)

on: Huomenna mul on taas tukikeskustelu-aika. Tammikuusta asti oon käyny siellä ja kummasti on auttanu. Silti olen aika masis tän asian kanssa, enkä tiedä selviänkö jos taaskaan ei onni satu kohdallemme...

Haluaisin mielipidettänne kahden alkion siirrosta. Meillä on menny nuo hoidot aika mönkään ja viimeistä julkisen ilmaista viedään. Haluaisimme tällä kertaa kahden alkion siirron. Suostuukohan ne siihen kun olen aika pieni (157cm/48kg)? Vetoamme siihen, että alkiot ei oo ollu mitään huippuluokkaa, pakastealkiot eivät selvinneet sulatuksesta, alkioita tulee vähän, useampi hoito takana jne...

• Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Joku_päivä ja HalleB: täytyy varmaan täälläkin alkaa pistäytyä useammin! :) Kiitti kutsusta.

Täällä siis 37 vee yrittäjä, 4 vuotta lapsihaaveita, 2 vuotta tutkimuksia & hoitoja. Tokaan ivf:ään on matka. Nimeä en ehkä vielä halua listalle... Oon niin taikauskoinen. :stick: Mutta mahtia on jakaa kokemuksia ylä- ja alamäissä, siitä ovat kiitollisia nämä ketjut!

Hallelle erityiskiitos tuosta tiedosta... Kyllä mä tosiaan yritän nyt tosta kysyä. Yritin jo tänään, mutta en päässyt soittoajalla läpi. Veikkaan että niillä on vain jäänyt katsomatta papereista se mun kierron pituus. Aikamoista urpoutta kyllä - luulisi tuon olevan perusjuttuja.

1nainen:Hyvä määrä tuli teillekin soluja! Eihän se punktio mikään kiva kokemus ole...: /
syssy:Onnea kyytiläisestä =)
susirouva:Mitkä on tuntemukset?

on: juuh testasin taas....:ashamed: Olen testannut pp4-pp6 negaa ja tänään pp8 haamujen haamu. Huomenna uutta testiä,tuo haamu tuli testiajan sisään mielestäni on väriä. Mutta en iloitse vielä. Vasta pp10 jälkeen tuleva plussa on hyväksyttävästi plussa vaikka olen jo selkeää negaa testannut aiemmin. Piinailu jatkuu...

• Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Bluebaby Ooooo :heart:, varovaiset onnittelut!!

Mulla ei mitään kummempia tuntemuksia edelleenkään, olen vielä erityisen varovainen luettelemasta oikeastaan mitään todella selkeää oireiksi, ja lugejen käytön vuoksi olen vielä varovaisempi. Aion kyllä myös testailla jo viikonloppuna :ashamed:.

bluebaby, täällä myös peukut ylhäällä että saadaan syksyn avausplussa! Tullaan me kaikki muut sitten perässä! =)
HalleB, juu oli endoa. Sitä tuntuu olevan täällä aika monella :| Kurja tauti tuo ja kun siitä ei kai osaa oikein sanoa, minkä verran se kenelläkin vaikuttaa.. Toivotaan, että saadaan nyt molemmat hyviä tuloksia tällä kierroksella!
Polkka, mukaan vaan! Ilmoittele kun haluat listoille =)
Joku_päivä, hyvä tuo sun juttus miehestäsi! :LOL: Onnea punktioon! Toivon todella teille nyt menestystä tästä hoidosta!!!
1nainen, toivottavasti olet toipunut ikävästä punktiokokemuksesta! Onko teillä siirto huomenna? Toivottavasti tosi moni olisi hedelmöittynyt ja jakautunut hyvin, että jäisi varmuuden vuoksi vielä vähän pakastettavaakin, vaikka niitä ei toivottavasti ihan heti tarvittaisikaan!

******************11- hoidot**********************
18.8.2011

toivelintu................2.ivf...........................siirto 18.8
1nainen..................3.icsi.........................punktio 17.8
Joku_päivä.............5.ivf...........................siirto 24.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................vko 34
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
iinamiina................2.ivf 3.pas..................elokuu
chidi......................1.icsi 1.pas.................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Lady_Gigi.................4.icsi......................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
batinka...................1.icsi 1.pas................syyskuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Susirouva...............1. ivf...............1................7.........23.8
Pipsa76..................2.ivf................2...............8..........24.8
bluebaby................1.ivf................1...............8...........24.8
syssy......................4.icsi 1.pas......2...............2..........30.8

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15

Pikavisiitti täällä, olen pitänyt totaalitaukoa, vähän pakostikin kun klinikka kesätauolla, ja muutenkin. Meinaa välillä pää hajota tähän. Polkka, täällä kans yks 36v :) Tsemppiä hoitoihin! Bluebabylle varovaiset onnittelut! Lykkyä punktioon ja siirtoon meneville,ja voimia piinailijoille. Meillä ois siirto 22.8. eli ensi maanantaina. Nyt elämäni ekaa kertaa PAS luonnolliseen kiertoon. Vähän kikkailin ja pistin Pregnylin omin päin eilen, ihan varmistukseksi. Kortisonit ja kaiken maaliman muut mömmöt taas mukana. Onkohan tää nyt 6. vai 7. siirto.. hohhoijakkaa.

Kiitos kaikille toivotteluista, olo on onneksi ollut maanantaita lukuunottamatta ihan hyvä, tosin vieläkin särkee munasarjoja jonkin verran, ja joudun kävelemään ihan mummovauhtia..

Kevätkello, tosiaan jäin siihen käsitykseen että liian täysi virtsarakko aiheutti ne kivut. Sain ravintoliuosta suoneen kun ne paineet laski eikä ruoka pysynyt sisällä, niin se varmaan täyttänyt rakkoa jotenkin salakavalasti.. Kyllä mua on välillä naurattanut, että järkevää kärsiä tollasia kipuja sen takia ettei tajua mennä pissalle :) Voihan siinä tietty jotain muutakin olla..

Tipetsu, kyllä siitä hengissä selviää, älä huoli. Tuntuu että näitä kurjempia kokemuksia on kuitenkin vähemmän, nytkin mulla itse punktio oli ihan iiisi. Tsemppiä!

HalleB, minäkin olisin halunnut nyt kaksi alkiota, mutta sain vain yhden. Viime pas-kierrossa raskaus lähti kahdella alkiolla. Kun kyselin kahden alkion mahdollisuutta ennen punktiota, lääkäri sanoi etteivät mielellään tee tuoresiirtoon, koska siitä kaksosten riski on niin suuri (?!?).. Että kun on kuulemma nyt niin paljon kaksosia tulossa, no sehän mua lämmittää! :) Luulisi kuitenkin että tuohon "vikaan" hoitoon saisitte, ellei tosiaan koko estä sitä.

bluebabylle onnea haamusta! :heart: Toivottavasti se siitä vahvistuu!

iinamiina, sinä olet kyllä aikamoinen sissi näissä hoidoissa! Paljon peukkuja ja jaksamista!

ON: Siirtoon päästiin onneksi eilen. Mukaan lähti kolmen päivän ikäinen, 7-soluinen kahden pisteen "ihan ok" alkio. Eli mulle voi päivittää 2.ivf......1........1.......1.9.

Mutta mutta. Vähän kurja tulos kaikenkaikkiaan. 11 kerätystä solusta 8 oli kypsiä. Ne olivat kaikki hedelmöittyneet, mutta jotain häikkää alkioiden kasvussa taitaa olla. Tämä yksi siirrettiin, yksi oli mennyt jo roskiin. Kuusi viimeistä jäi sitten jatkoviljelyyn, olivat hitaanlaisia kuulemma. Ahdistaa, kun ei taas tiedä yhtään miten niiden käy, ja saadaanko pakkaseen mitään. "Parin viikon sisällä tulee kirje kotiin" ja hermot joo taas kestää varmaan kaks viikkoa odotella. Nimittäin jos tästä ei raskaus lähde, niin vuoto alkaa varmaankin jo viikon päästä, niinkuin viimeksikin tuoresiirrossa.. Pitää sitten taas soitella polille ja vaatia niitä kertomaan loppujen alkioiden kohtalo.

Vähän harmittaa, kun tuntuu että ei saada tarpeeksi laadukkaita alkioita, lääkäri ei osannut sanoa mistä se johtuu. Siittiöt olivat pesun jälkeen kuulemma ihan hyviä, ja niitä oli vähän enemmänkin kuin viimeksi. Jos tästä vielä kolmanteen hoitoon joudutaan, niin toivon todella että vähän selvitettäisiin asioita jos saataisiin jotain parannusta..

Eilen tosin lohduttelin itseäni ja löysin netistä jonkun tutkimuksen jonka mukaan kolmannen päivän ikäisenä siirretyistä alkioista parhaiten kasvuaan jatkavat 7-9 soluiset. Joten nyt vaan lähetän positiivisia energiavirtoja tuolle yhdelle matkalaiselle, josko se jaksaisi isoksi asti..

Tsemppiä kaikille!

Tälläista tänä aamuna pp9 :D :heart:

Huh ei tätä voi uskoa...eilen viiva oli kuitenkin niin haamu. Tuo tosin on eri testi millä eilen tein. Voisin laittaa kuvat vielä kaikista kolmesta. Ylin testi on se eilinen pp8 (one step),keskimmäinen tänään pp9 (one step)ja alin tänään pp9 (pregcheck). Tuo pregcheck antaa näköjään melko paljon tummemman viivan vaikka samasta pissasta tein nuo kaksi alimmaista äsken. Hui....nyt vaan toivotaan....:heart: =)

Oireita ei kyllä ole vieläkään,muuta kuin nipistelyt ja menkkakipuja välillä...Toivottavasti tulette kaikki muutkin perässä!:heart:

Toivelintu:Paljon onnea kyytiläisestä,toivottavasti tarraa kovasti kiinni!=)

Viimeksi muokattu:
Ihanaa, Iinamiina, lisää vanhuksia! ;) Sovitaanko, että tänä syksynä varttuneetkin sikiää.

Bluebabylle hurrjat onnittelut! Raskaana kunnes toisin todistetaan!

ON. Sain kuin sainkin kovan soittelun ja odottelun tuloksena aikaistettua hoidot kiertoani vastaaviksi. Mulla on kyllä vastassani varsinainen hoitoKONEISTO. Siirto nähtävästi viikolla 38.

Kivaa perjantaita kaikille! :wave:

• Tykkää
Reactions: Omena_
Ai niin ja pidän Iinamiina sulle peukkuja, että siirrossa kaikki menee hyvin. Mulle on tehty 1 tuore- ja 3 pakkassiirtoa. Kaikki PASsit tehtiin luonnolliseen kiertoon, mutta kerran mäkin jouduin piikittämään ton irrotuspiikin, kun laiska munis ei oikein selkeesti näyttänytkään lähteneen liikkeelle. Piikilläpä asia sitten varmistuu.

Yhteistyössä