11-hoidot

Omena_ , voi että: ihan mahtavaa!!! Onnea hurjasti! :heart: Sainhan lisätä sinut jo tuonne plussanneisiin? Olenkin tässä odotellut, että milloin tulet tänne taas kertoilemaan uutisia ja näin sitten meidät yllätit! =)

Pipsa ja Susirouva, odotetaan kuitenkin viralliseen testipäivää saakka, jos vaikka kuitenkin... Mutta jos ei niin sitten jatketaan!

Joku_päivä, mä olen kyllä kanssa kuullut sanottavan tuon suuntaista ja meilläkin on suvussa näin usein käynyt. Kai se on yleensäkin tuo luonnonlaki, elämään kuuluu syntymä ja kuolema ja se on sitä kiertokulkua. Ei kai se mitään haittaa vaikka tuohon uskoisikin :saint:
 
iinamiina missä olette hoidossa? Kuulostaa aika pitkälle tuo siirto väli ovikseen nähden. Meillä kahden päivän ikäiset ja jos ovis esim. ma siirto olisi to. En tosin ole lääkäri jne.. mutta meillä on ehdottoman tarkkaa noiden päivien kanssa. Sen takia mulla venyny tämä kun on ovikset osunu torstaille ja siirto olis näin ollen ollu su jolloin klinikka kiinni.

ON. Tein sitten raskaustestin. Ihan selvä haalea plussa tuli. Eli jotain oli tapahtunut. Mun kierto on normaalisti 28-30 ja nyt yht'äkkiä kierron pituus oli 25 päivää. Normisti menkat alkaa sillei pikku hiljaa, nyt alkoi silloin yöllä hanat auki kerta laakista. Eli raskaana en nyt ole, mutta kai jotain yritystä ilmeisesti on ollut.

Minut voi poistaa tästä pinosta kokonaan.

Tsemppiä kaikille jatkoon! :)
 
Viimeksi muokattu:
Minut saa lisätä plussanneisiin: Pakko kai se on uskoa,vaikka ei kyllä siltä yhtään tunnu että raskaana olisi =) Rivi menee näin: bluebaby.....1.ivf.....1alkio,ainakin 1 sinne laitettiin :)....plussa pp9. Täytynee keskiviikkona soittaa oysiin ja varata ultra. Sen kuulemma saa jo 2-3vkon päähän. Sitä sitten odottamaan. Taidan kuitenkin roikkua täällä vielä muutaman päivän. En uskalla mennä vielä odottajien puolelle....:ashamed: Kiitos kaikille onnitteluista!:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Onnittelut blue-baby!!!
Entäs muut piinailijat?? Onko mitään oireita?
Mä olen siis niiiiin tyhmä.. kun "kuulostelen" itseäni.. vaikka vasta pp3:ashamed:
Ärsyttää vaan, kun mulla aina ennen menkkoja TÄYSIN samaat oireet.. kuin voisi olla myös raskauden alkumetreillä!
Tosin erilaista nyt on se, että astuessaan vähän sattuu munasarjoihin.. se voi vaikuttaa punktiosta saakka.. viime keskiviikosta.
 
Moi!

En ole saanut aikaiseksi kirjoitella, vaikka olenkin tätä ketjua seuraillut. Mulla menossa nyt pp10, 1. icsin 1. pas siis kyseessä. Yksi 3-soluinen alkio siirrettiin (1 soluista oli tuhoutunut sulatuksessa). Ylihuomenna on testipäivä ja tällä hetkellä toiveet ei kovin korkealla... Yleensä yritän olla positiivinen, mutta nyt on vaan jotenkin todella selkeä nega-olo. Pari päivää sitten tilanne oli vielä ihan toinen - kaikki oireet löytyi ja olin jo melkein varma, että nyt on tärpännyt. Mutta sitten olotila muuttui ja perinteiset pms-masennukset ja kaikki iski päälle... Takaraivossa vaan jotenkin selkeä ajatus siitä, että tällä(kään) kertaa ei olla onnistuttu. Noh, katsotaan sitten, mikä on lopullinen tuomio. Uusi siirto on jo mielessä, toivon kovasti, että meidän 2 jäljellä olevaa alkiota selviävät sulatuksesta.

Bluebabylle onnea tuhannesti! Ja Omena - ihan mieletöntä!!!! Superonnittelut! :flower:

Tsemppiä muille piinailijoille, on tää vaan niin hermoja raastavaa! Toivottavasti pian saadaan lisää plussauutisia! :heart:
 
ULS, onko jo selvinnyt mistä oli kyse toisten menkkojen osalta?

Iinamiina, voi höh ton tulehduksen kanssa. Mulla on parhaillaan antibiootit käytössä punktion jälkeen, mutta ne ei ole kylläkään pissatulehdukseen. Doximycinin tarkoitus on nimenomaa kypsyttää limakalvo priimakuntoon kiinnittymistä ajatellen. Pissatulehduksen sairastin ennen tämän IVF-kerran alkua ja se hoidettiin antibiooteilla kuntoon. Lääkäri vielä pyysi että kävisin työterveyshuollossa tekemässä seurantatestin, että saadaan tulehdus karsittua kropasta ennen hoidon aloittamista - sehän pirulainen voi aiheuttaa tulehduskierteen. Toivottavasti se ei kuitenkaan estä teillä siirtoa!! Hiiva ei ainakaan aiemmin estänyt jonkun toisen siirtoa... Hitsi, on sullakin näitä kilometrejä jo hoidossa takana! Tsemppiä! Toivotaan, että kaikki kääntyy hyvin päin! Ja pahoitteluni myös mummusi poismenon johdosta.

Susirouva, oletko testannut uudelleen? Ja Susirouva, tuo solujen selviytyminen sulatuksesta on hyvin yksilöllistä ja riippuu täysin taas kerran miljoonasta osatekijästä. Kuten Iinamiinakin kirjoitti, roskiin heitetyt alkiot, jotka eivät ole selvinneet sulatuksesta ovat olleen minullekin kovin kolaus koko hoitoprosessissa. Meillä ne ainoat kaksi eivät selvinneet ja olisin ihan milloin vain ottanut ne tuoresiirtoina (mutta kun mulle voi siirtää vain yhden kerrallaan)... Toivotaan teille parasta sulatuksiin, kun ja jos niiden aika koittaa.

1nainen, hih, ei kai kukaan meistä pysty olemaan niin ultracool, etteikö kuulostelisi oireita?

Chidi, mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Tsemppiä nyt viimeisiin piinapäiviin, toivottavasti olet väärässä...
 
Viimeksi muokattu:
Sieltähän ne menkat taas iski :( Kroppa on ihan sekaisin, kova väsymys, kovat kivut ja paha olla. Täytyy miettiä, milloin sitä taas seuraavan kerran jaksaisi. Ehkä loppuvuodesta.

Seurailen ketjua kuitenkin, vaikka olenkin taka-alalla. Voimia siis kaikille!
 
Minilomalta palattu ja ilokseni huomasin että täältähän löytyi usea plussannut! Mahtavaa onnea teille ihan hirmuisesti!! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :flower:
Harmi, ettei kaikille plussaa tullut kuitenkaan.

Täällä tänään käyty ultrassa ja zumenon 1 aamulla,yks illalla ei ollut tarpeeksi paksuuntanut limistä.
Nyt sitten 1+2 ja la alkaa myös ihkaihanien lugejen laitto.
Siirtopäivä on tiistai 30.8.
Maanantaina alkiot sulatetaan ja viljellään niitä lisää. Onoo teillä muilla kokemusta tästä? Auttaako lisäviljely? Ainakin näkee lähteekö ne jakautumaan ja onko niistä mihinkään, eikös?
Mä olen niin ummikko näissä asioissa. :ashamed:
Menispä viikko nyt nopeaa!
 
******************11- hoidot**********************
22.8.2011

Sirunen81..............2.ivf...........................punktio 22.8
Joku_päivä.............5.ivf...........................siirto 24.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................siirto 30.8
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Lady_Gigi.................4.icsi......................elo-syyskuu
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Susirouva...............1. ivf...............1................11.........23.8
chidi......................1.icsi 1.pas.......1...............10.........24.8
syssy......................4.icsi 1.pas......2...............6..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............4..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............3...........2.9
iinamiina................2.ivf 3.pas.........2..............0...........


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
Joku_päivä, kiitos! :heart: En mä sit mennyt mihinkään tarkistuttaan onko tulehdusta, join vaan hirveesti. Ei ainakaan oireita enää ole ollut. Enkä kertonut kellekään. Kaksi siirrettiin tänään, ilman omaa pyyntöäkään varsinaisesti, eli kai nekin jo pitää mua melko toivottomana tapauksena. Kolme olivat sulattaneet eli enää 2 alkiota pakkasessa, rupusia vielä kun samassa oljessa. Viimeksi tässä tilanteessa meillä ei enää noi viimeiset selvinneet sulatuksesta ja jouduttiin uuteen hoitoon. Samaa ootellen.. Eipä oo ennen itku tullut pöydällä maatessa mut nyt tuli. Olikin kivuliain siirto tähän mennessä ja kesti kauan, vaihtoivat jotain välineitäkin välissä, kun ei onnistunut. On mahanahat nyt niin raadellun näköiset kun niitä kynsin kivuissani. Sitten sitä tietty mietti siinä samalla että kuinkahan monta kertaa tässäkin pitää vielä maata, kyyneleet vaan rupes valumaan. Henkilökunta kyllä oli mukavaa ja empaattista, kuten mulla Taysissa aina on ollutkin.

Juu ja batinka, 3-päiväisillä alkioilla se on tosiaan 5. päivä se siirto. Ov-plussa on 0-päivä. Niillä on tarkat taulukot kuulemma näihin. Joopa joo, kortisonia, miniaspiriinia, Suprecuria, ja mitäköhän kaikkee muuta.. punaviiniä? Vaikka miksipä ne nyt auttais mihinkään kun ei oo ennenkään vaikuttanut. 8. ja 9. alkio sujahti sitten sisuksiin meijän tuotoksista! Miksei voi onnistaa?? :(

Näin positiivisin mielin tänä iltana :) Kyllä se tästä. Onnittelut plussanneille, kunpa itekin joskus näkis ne kaksi viivaa. Hermoja piinailijoille ja syvät pahoittelut neganneille :hug:
 
Kiitos kovasti onnitteluista Kevätkello, joku_päivä, chidi ja Susirouva. Engeli! ihanaa, sä piipahdit täällä, kiitos positiivisuus pyrskähdyksestä. Kun mä pari päivää sit fanitin sun masunkasvujuttuja =), en kyllä vielä arvannut mitä vkonl tuo tullessaan. Tuun kyllä perästä sinne toiselle puolelle kun nyt eka pe saan lääkärin siunauksen ultrassa, et kaikki ok kiinnittymispaikan suhteen ja voin huoahtaa.

Kevätkello- saa siirtää plussanneisiin. Ja tiedä, et nyt mä laitan sulle sellaisen pikkaisen koukun, että voin vetää sut ja mahdollisimman monta, jotka sun kädestä pitää kiinni, perässäni plussajunaan. Tästä se kuulkaa mimmit syyskausi lähtee liikkeelle. Ja Polkka - taisit puhua jotain siitä "varttuneetkin sikiää" tms. Mä oon jo 41 täyttänyt tytteli ;) Aina on toivoa. Paljon tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Tänään oli ultra, mut limis ei ollut kasvanut tarpeeksi niin pas siirtyy sit ens viikoksi. Paska juttu toi siirtyminen kun just ens viikolla aloitan uudessa työpaikassa niin heti pitää mankua puol päivää vapaata :mad: Miks mikään ei voi sujua aina sunnitelmien mukaan paskat hoidot!!!
Ja tää on vielä viimeinen alkio arg eikä tietäänkään tajua kiinnittyä, että tällänen vee päivä.
Kun lähdin lekurista ja venasin junaa kotiin niin laskin , et oon käynyt yli 60 kertaa ultrassa hoitojen takia ja hoidot alko 2004 ja kuitenkin tos oli sit pari vuotta väliä kun poika synty. 60 kertaa mua on sörkitty se on hitto 60 liikaa no tosin taitaa siinä seassa olla pari ihanaakin ultraa kun pojan sydän siellä sykki <3

Joo mut taas perjantaina ultra ja katotaan mikä tilanne lääkäri oli joku eri mikä ei lapsettomuushoidoista tiennyt mitään, mut siel oli se ihana hoitsu ja ohjeisti lääkäriä :D Sit siellä oli 4 muuta tuijottamassa mun alapäätä jotain harjoittelijoita.

Kuulin et mun hyvä ystävä on raskaana silloin kun odotin poikaa niin hän myös oli raskaana olispa ihanaa jos tämä pas onnistuis niin oltais taas samaan aikaan, mut juu tällä mun tuurilla ei toivoa.....

Onnittelut omena ja Bluebaby :heart: !!!!

Mut juu mulla vk 35........2.ivf/1.icsi 2.pas.........

Yritän taas päästä remmiin mukaan :D ja vähän positiivisimmin mielin

T: Leppis
 
Pipsa76, jaksuja!! :hug:

Sirunen, pääsittekö siirtoon eilen?

Iinamiina, ihanaa kuulla, että pääsitte siirtoon asti ja sait kaksi pientä mukaasi! :heart::heart: Molemmille nyt tarrasukat ja extravahvat vauvaliimat! Toivottavasti sun ei tarvitse sille pöydälle enää palata ikinäkoskaan! Mulla myös viimeksi piti tuota kohdun suuta availla erinäköisillä “sukkapuikoilla”, että saatiin katetri sinne sisään. Oli epämiellyttävää, mutta toisaalta, usko siihen, että ei alkio itsekseen sieltä pois pääse vahvistui. Ja voi se onnistaa tällä kertaa!!! Usko pois!

Leppis, kurja kuulla, että jouduitte siirtämään PASia... Toivottavasti raskaus nyt kuitenkin onnistuu ja pääsette yhdessä kokemaan raskausajan.

ON. Ihana aurinkoinen päivä. Saikkulainen taitaa lähteä kevyelle kävelylle ja kaffepullalle pieneen punaiseen Regatta-kahvilaan meren äärelle...
 
Bluebaby Ihanaaaaa!!! Onnea superpaljon!!!

Omena Vähäkö hieno juttu!! Onnea sinnekin!!

UnelmaSirpaLeena Onpas kumma juttu?! :O Siis voiko synarelasta tulla jotain ylimääräsiä vuotoja?!

Iinamiina Onnittelut kahdesta kyytiläisestä. Kyllä siellä molemmat jatkaa kasvuaan,tiedän sen!

ON: Huiiiiiiiih,huomenna alkaa synarela,iik!!! Vielä 4 vkoa punktioon,huoh!!! Kylläpä jänskättää mahdolliset sivuvaikutukset..Missähän vaiheessa mulla pitäs menkat alkaa sit..? Kierto ollu clomeilla 27 ja nyt kun niitä ei tietenkään ole,niin ei voi tietää. Luget sotki joskus ja oli jopa 35 ja joskus 22..Eipä vois enää yhtään hitaammin aika mennä,tsiisus!
 
Viimeksi muokattu:
Pipsa76 :hug:, kyllä tämä on henkisesti todella rankkaa. Pitäisi vaan jaksaa olla positiivinen ja uskoa, ja uskoa, ja uskoa...kun koko ajan tulee kylmää vettä niskaan. Nyt kuitenkin jaksetaan vielä, koska tosi monella on sitten toinen ivf onnistunut. Uskotaan että mekin kuulutaan siihen joukkoon! Vaikka vielä en ole saanut virallista tuomiota, niin samassa veneessä olen. Ei tässä ole mitään muuta vaihtoehtoa.

Vanessa-80 mua myös kiinnostaa tuo lisäviljely"juttu". Meillä jatkettiin muutaman hedelmöittyneen lisäviljelyä, ja muutama laitettiin pakkaseen. Mielenkiintoista nähdä miten lisäviljellyt ovat jatkaneet jakautumista, vai ovatko.

Tänään kävin verikokeessa, mutta eipä kukaan ole tuloksia soitellut. Raskauteen en usko, muttei menkatkaan ole vielä alkaneet. Että pitkät on piinat! Mitään raskausoireita ei siis kylläkään ole, ja viimeksi su testasin viti valkean negan, mutta valitettavasti sitä 0,001 prosenttisesti ajattelee että niin kauan on toiveita kunnes nega on "todistettu". Mutta tuokin prosentti taitaa olla isosti liioittelua omien toiveiden suhteen.

Eiköhän tämä huomisen aikana viimeistään selviä, siis toivottavasti saisin jotain osviittaa seuraavaan siirtoon menosta.

Tipetsu, kyllä hoitojen aikana kello käy: t i k t a k....:D, ihan omaa erityisen hidasta tahtiaan. Joskus musta tuntuu että tekisi mieli vain luovuttaa, kun en jaksa tätä jatkuvaa piinaa, toivoa ja odotusta, mutta jaksan kuitenkin, enkä luovuta.

Iinamiina onnea kahden alkion siirrosta! Kunpa se olisi nyt sinulla siinä, ja saisit vielä jopa kaksin kappalein onnea!
 
Susirouva ja chidi, onko mitään uutta?

Nopsaa omaa napaa... Saimme blastokyytiläisen matkaan tänään :heart:. Olin niiiin huolissani, että näinköhän kolmesta munasolusta mitään saataisiin. Olen onnellinen! Kolmesta munasolusta yksi ei hedelmöittynyt ja yksi hedelmöittyi ja jakautui myös aina blastoksi saakka, mutta lääkäri sanoi "että se vaikutti kuitenkin sellaiselta, että olis lähtenyt jakautumaan itsestään tumaa kun tarkkaillaan..." Otan selvää myöhemmin... Eikös ns. tuulimunat ole juuri tälläisiä itsestään jakaantuneita? Lääkäri kyllä sanoi myös, että tälläisiä balstojakin siirretään, jollei muuta ole, mutta nyt kun oli toinen parempi blasto, niin siirto (luonnollisesti) tehtiin sillä. Nyt huilin kotosalla ihan rauhassa aina viikonlopun yli - pidän pari jäljellä ollutta lomapäivää vaan rentoutuakseni siirron jälkeen.

Eli mut voi liittää piinailijoihin 1 alkion siirto ja testipäivä 2.9.
Toivelintu, iinamiina ja 1nainen, kiva piinailla teidän kanssanne!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Omena_
******************11- hoidot**********************
24.8.2011

Sirunen81..............2.ivf...........................punktio 22.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................siirto 30.8
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi..........................elo-syyskuu
Lady_Gigi.................4.icsi......................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........vko 35
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Kevätkello..............2.ivf..........................syyskuu
chidi......................1.icsi 2.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

syssy......................4.icsi 1.pas......2...............8..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............6..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............5...........2.9
iinamiina................2.ivf 3.pas.........2..............2...........
Joku_päivä.............5.ivf..................1..............0...........2.9

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Joku_päivä onnistuneesta siirrosta! Nyt pidetään kaikki sulle peukkuja!
Onko Susirouva saanut jo tulokset? Ja miten chidi? Voi kun olisi tuplahyviä uutisia!!!
Omena, Kiitos ihanainen! :kiss: Voi kun niin haluisin tulla sun perässä!!! =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Ensin omaa napaa: Negahan sieltä tuli, niin kuin arvelinkin. Nyt ei oikeastaan edes harmita, ehdin taas surra jo etukäteen... :) Olipas vaihteeksi ihana hoitaja, joka soitti tuloksen - kyseli kovasti että millainen olo, miten jaksan jne. :heart: Tuntuu, että monia muita ei yleensä kauheasti kiinnosta, tekevät vain toimenpiteet ja sillä hyvä. Mulle voi sitten päivittää 1. icsin 2. pas syyskuulle.

Mites Susirouva - outoa, jos ei ole vielä soittoa kuulunut...? Toivottavasti olisi kuitenkin hyviä uutisia!

Joku_päivä, onnea kyytiläisestä! Kuulostipa oudolta tuo "itsestään jakautuminen" - ikinä kuullutkaan tuollaisesta ennen. Tosin se nyt ei ole mikään ihme tällä asiantuntemuksella... :)

Tsemppiä piinailijoille ja hoidon odotus -piinailijoille yhtä lailla! Nyt ei ehdi enempää...
 
Onnea bluebaby ja Omena :flower:

toivelintu mua kans harmittaa, et ei saada toppeja ja se, ku folleja tulee niin vähän. Kysyin tänään siitä kahden alkion siirrosta. Haluaisivat siirtää vaan yhden, ku kohdunulkoisen uusiutumisen riski on kohonnut vaikka se endon? vaurioittama johdin on poistettu. Koko ei ole kuulema nyt este ja lupasivat arvioida alkioiden laadun perusteella siirtävätkö yhden vai kaksi.

Pipsa, Susirouvaja chidi oon pahoillani :hug: :(

USL mul on nyt vuotanu Synarelan kanssa n.10 päivää. Välillä se on loppunu ja alkanu taas uudestaan:confused: Mut ultrassa oli tänään kaikki hyvin :)

Joku_Päivä olipas sulla hurja jännitysnäytelmä! Nyt vaan toivotaan :heart:

Tipetsu mulla on jarrut venyttäny menkkojen alkua 4-7 päivää. Jaksamista odotteluun! :) Todellaki aika matelee...

Onnea kaikille siirtoon päässeille, piinailijoille yms..:flower:

En osaa nyt oikee kommentoida mitään..sori:ashamed:'

on: Kävin tänään 0-ultrassa. Saan aloittaa pistokset, jes!! Aloitus Pergoveris+Gonal-f 150+112,5 kolme päivää. Kaksi päivää 150+75 ja maanantaina tilannekatsaus. Ihanaa, ku saan nyt puolittaa sumut ja ehkä ne hikoilut loppuu tässä muutamassa päivässä.
Mulla oli pitkä lista kysymyksiä ja mies mukana vastaanotolla. Tosi hyvä mieli jäi, kun kerrankin pysähtyivät selittämään kaikki juurta jaksain.
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Hieno juttu Halle, että pääset jo pistelemään! Toivottavasti olosi helpottuu ja solut kasvaa kohisten :)

Pahoittelut neganneille ja voimia jatkoon!

Joku_päivä, ihanaa että pääsitte siirtoon! Nyt kaikki onni mukaan sitkeän blasto-kaverin matkaan! Nauti ansaituista vapaista!

Onnea myös iinamiinalle siirtoon pääsystä!

ON: Mun on varmaan ihan turha sanoa mitään suuntaan tai toiseen näistä oloista, joka toinen sekunti tuntuu siltä että menkat alkaa än yy tee nyt, joka toinen sekunti tuntuu siltä että raskaus on alkanut. Kolme viimeistä päivää ollut vähän vihlontaa ja tykytystä yhdessä kohdassa kohdun suunnalla. Toisaalta menkkamaisia kipuja myös. Eli ole tässä nyt sitten!

On se kumma kun Taysista poli-laskut tulee kyllä nopeasti kotiin, mutta tietoa niistä lopuista alkiosta ei vaan kuulu.. Ehkä soittelen sinne perjantaina ja kovistelen tiedon ulos niistä!
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Kiitän Kaikkia onnitteluista!!=):heart: Lämmittää mieltä kovasti :) Olen tässä siirtymässä tuonne odottajien puolelle ja tulen sitten tänne takaisin jos kaikki ei menekään niin kuin pitää....toivottasti näin ei kuitenkaan käy. Käyn välillä kurkkimassa teidän kirjoituksia täällä,ja toivon kaikille plussaa mahdollisimman pian :wave:

Susirouvan,verikoetulos kiinnostaa kovasti
 
HalleB Kiits! Mä luin synarelan pakkausselosteesta että kuukautiset voi jäädä pois hetkeksi aikaa...? Vai luinko ihan väärin..? Vai mitenkä se on ihmisillä menny? *MUOKS* "hoito saa aikaan kuukautisten loppumisen tilapäisesti,mutta normalisoituu hoidon loputtua" Oispa fantsua jos menkat jäis pois vähäks aikaa! :) Ja kiva että pääset Halle pistelemään!

Pahoittelut negan saaneille :hug: Jaksamista kaikille.


ON: Sumut aloitin tänään ja yäk,mitä litkuja! Jotenkin tuntuu että koko sumu on ihan huuhaata,kun kaikki valui nieluun ja tuskin mitään jäi nenukkaan. Maistuu ihan perseelle koko litku :x
Jännityksellä jäädään miehen kaa odottamaan koska mulle alkaa parta kasvamaan ;)
Meinaa tuntua munasarjoissa vihleksintää,tuskin kuitenkaan synarela vielä potkii? Tuli mieleen että mitä jos oisinkin tullu raskaaks,huippaa ja väsyttää ja tuo munis vihlonta,hikikohtaukset jne..nämä tavalliset :xmas:

Ja jooh,mies miettii että voidaanko pupuilla nyt ollenkaan? Olin että WHAAAAAT??!! Käski kysyä täältä Kaksplussalta miten te muut sumujen aikaan elätte..;) Hieman ivallinen sävykin tuntui olevan:rolleyes:

Että näin -ja aika vaan matelee...
 
Toivelintu kiitos :) ärsyttävää toi tietojen panttaaminen:kieh:

Tipetsu sillon, ku sumuja käytetään IVF-hoidossa, ni kyl niitten menkkojen pitää tulla ennen, ku pistokset voidaan aloittaa. Harvoin ne jää tulematta ja sillo ne ultraa polilla, et onko limakalvo ohut eli onko edes mitään vuodettavaa. Menkat jää pois jos käytetään endometrioosin hoitoon ja yleensä noi karvojen kasvut yms voi tulla vaan monen kuukauden mittaisessa sumuttelussa. Alkuun sumut voi kiihdyttää munasarjojen toimintaa ja aiheuttaa tuntemuksia munasarjoissa, mutta yleensä ne lakkaa viimeistään vuodon alettua. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä