11-hoidot

HalleB Mulla nää toiset menkat kesti 3 päivää... Synarelasta en tykkää yhtään, järkyttävät kuumat aallot, armoton väsymys, munasarjat kipeenä ja mielialat vaihtelee aivan laidasta laitaan.. Edellisessä hoidossa oli Suprecur, eikä se näin pahoja oireita mulle aiheuttanu.

(.) 0-ultrassa käyty ja tänään tökätty ensimmäinen piikki. Mulla siis Gonal-f:ää 150, ainaki tonne ens viikon alkuopuolelle. Sitte katellaan, onko riittävä annostus.
Harmittaa, etten yhtään muista, millasella annostuksella edellisessä hoidossa mentiin, mutta jotenkin on sellanen kutina, et heti alkuun oli isompi toi annos.
Eipä tuo ultrassa käynti ainakaan saanu mun uskooni tähän hoitokierrokseen vahvistumaan.. Lääkäri tuumasi, että limakalvo on todella ohut. Mietin, miten sinne sitte mikään voi kiinnittyä, ku muutenki kuulostaa siltä, että on ihme jos mikään kiinnittyy tähän kohtuun...
Tällä kertaa jäi muutenki tosi paskamainen fiilis koko lääkärireissusta, eipä siellä ehtiny mitään kysellä. Ihan riitti, että kerto näistä molemmista menkoista, levitti haaransa ja se oli sit siinä!

Viimeksi muokattu:
HalleB Kiitos taas..Sorge kun kyselen tyhmiä..:ashamed:
Pakko silti vielä kysyä,että voiko synrelan ottaa jotenkin väärin? Siis voiko se sumu mennä liian "syvälle" nenään.. Otin just äsken ja nyt röörissä tuntuu inhottavalle,jomottaa ikäänkuin. Hyi että mä en tykkää tästä yhtään!

Joku_päivä onnea blastokystan siirrosta :heart:!

HalleB, ihanaa kun sait kunnolla kysyttyä, ja vastauksia! Se aina harmittaakin, kun vastaanottoajoilla ei koskaan oikein ehdi kysymään, ja sen jälkeen on enemmän pihalla kun sinne mennessä. Meille ei ole koskaan puhuttu mistään top alkoista, tai muutenkaan alkioiden laaduista. Ollaan vain sanottu kpl määrä, ja that´s it.

Toivelintu, kovinhan tuo on yksilöllistä, mutta mä ainakin tiesin ettei raskaus ollut alkanut kun kaikki tunteet ja nippailut katosi. Onnea loppupiinailuun!!

Tipetsu, nenän kautta otetut valuukin nieluun, mulla oli siis myös sama juttu, ja lääkäri totesi, että hyvin toimi, munasarjat olivat lepotilassa kuten kuuluikin. Mutta kamalaa litkua, ja mulle epämiellyttävin osuus lääkehoidossa. Pistelen itseäni ennemmin vaikka 10 krt päivässä kuin sumuttelen.

Tänään hoitaja sitten soittikin sen nega tuloksen. Onneksi olin henkisesti jo valmistautunut siihen, ja suruni tämän epäonnistumisen kohdalta surrut (tuolta aikaisemmista viesteistä sen huomaakin :ashamed:).

Nyt tulee kuukausi väliin, ja seuraavista menkoista soittelen, niin varataan ajat seuraavaan siirtoon omaan kiertoon. Pakkasessa on 9 jakautunutta, niistä pari on blastokystaa, joku on 5-soluinen, ja siinä kaikki tieto mitä sain revittyä irti tällä kertaa. Mutta ainakin jakautuvat yli 4-soluisiksi, koska joskus kuulemma joidenkin solut eivät tuosta koskaan etene.

Bluebaby, hyvin kaikki menee :heart: ! Ihanaa raskausaikaa Sulle!

Onnea blastokyytiläisestä Joku_päivä!! <3

Voi suru, chidi :(

Kiitos Tipetsu, Susirouva, Toivelintu..........

Meillä on nyt semmosia elämänmullistuksia käynnissä että vaikealta tuntuu uskoa että mikään vois tässä stressissä ja kriisissä mihinkään tarttua, saati pysyä..

• Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Heipä hei kaikille! :wave:

Onnea tuhannesti bluebaby ja Omena! :flower:

Huonoja uutisia saaneille lohtuhalit. :hug:

Olen pitkin kesää käynyt lueskelemassa teidän kaikkien kuulumisia... en ole saanut kommentoitua kun itselläkään ei mitää ole tapahtunut tällä saralla. Nyt sitten eilen ovis bongattu ja maanantaiksi sovittu sulatus ja siirto. Eilen olin sitten ihan huolesta sairaana... Mitä jos oonkin tulkinnut ovistestin väärin ja mitään ei ole edes tapahtunut ja sitten maanantaina sulattavat (jos sulatuskaan onnistuu..(lue=pessimisti)..) ihan turhaan ja menen sinne niin toteavat että aivan turhaan siirretään... Ääh. :headwall: Onko kellään muulla tullut tämmösiä ajatuksia?

Minulle voi päivittää listaan:
Solja.....2 ivf/icsi 1.pas......siirto 29.8

Solja, just nimenomaan samat ajatukset ja pelot. Tää oli mun elämän eka luonn.kierron PAS ja hirveä epävarmuus ja stressi oli kyl ton tikuttamisen kans. Ei ne mitään siellä siirrossa sanoneet, että voisko siellä muka kaikki olla ok.. Limiksen paksuuttakaan en tullut siinä hässäkässä kysyneeksi. Mut tsemppiä kovasti!

Moi, lyhyt päivitys. Sumut alkaa tänään. Aloitan vasta illalla sumuttelemaan, kun ovulaatio-oireet loppuivat vasta eilen (ovulaatio tuli siis vasta kp 22 tienoilla), ja sumutteluja on tiedossa kokonaiset 3 viikkoa ennen pistosten alkua. Ehtinee siis mennä munasarjat lepotilaan, vaikken aloittanutkaan tänään heti aamusta sumuttelemaan. Suprecur käytössä.

HalleB:lle tsemit piikittelyihin. Odotan jo itse sitä vaihetta, kun kuumat aallot menee ohi, vaikkei ne vielä ole edes alkaneet :D

Pelottaa minkälaiset oireet sumuista tulee. Ja täytyy varmaan asettaa kännykkä piippaamaan, että muistaa sumutella töissäkin. Just mietin, että jos hoito menee taas pieleen, niin kuinka monta kertaa tässä jaksaa vielä sitten yrittää ja rääkätä itseään henkisesti + fyysisesti...

Moi!

Minulle tehtiin eilen alkion siirto. Kyytiin tuli yksi TOP-alkio. Lisäkasvatukseen jäi 6 paljon rupuisempaa alkiota. Toivottavasti noista edes joku selviää pakastimeen asti. Tekivät meille sekä IVF:n että ICSIN. Ja positiivista oli, että lähes kaikki hedelmöittyivät. Eli "vika" ei meillä ole ainakaan siinä, ettei siittiö pääsisi munasolun sisälle.

Onnea Omenalle ja BlueBabylle. Toivottavasti itsekin liityn pian seuraanne. :)

Omena kiinnostaa kyllä kovasti tuo, kun sanoit että olet noudattanut vehnätöntä ruokavaliota ja että se vaikuttaisi vasta-aineisiin? Onko sinulla siis joskus tutkittu nuo ja mitä se tarkoittaa? Kuinka kauan olet noudattanut ruokavaliotasi? Olen itsekin kesästä asti ollut vehnättömällä ja sokerittomalla ruokavaliolla. Kävin toukokuun lopussa jäsenkorjaajalla ja hän sanoi, että selittämättömän lapsettomuuden syy voi olla siinä, että alkio ei kiinnity. Se taas puolestaan johtuu siitä, että elimistö on liian hapan. Pahimpia happamuuden aiheuttajia ovat juuri sokeri ja vehnä. Olen myös käyttänyt luomutuotteita. En tiiä onko noilla ollut vaikutusta, mutta miehenikin on siis tässä sivussa noudattanut tuota dieettiä melko tarkasti. Kuitenkin miehen simppatestin tulos oli tällä viikolla paras ikinä! A-siittiöitä on ollut aina 0% ja tällä viikolla ekaa kertaa 11%. Joka tapauksessa olen lukenut. että happamuus poistuu pikkuhiljaa elimistöstä ja keho muuttuu koko ajan emäksisisemmäksi, kunhan jaksaa noudattaa ruokavaliota.

Tervetuloa Solja :wave:

Toivelintu minulle sanoivat, että postittavat tiedon pakastettavista alkioista noin parin viikon kuluessa. Itsekin nyt jännään, että millloin ilmoittelevat. On sitäkin kyllä piinaavaa oottaa. Mistäs sen tietää, vaikka kaikki tuhoutuisivat. :(

Jatkan tässä piinailua! Tsemppiä kaikille!

T:Sirunen 81.....................2. IVF/ICSI......................PP1

******************11- hoidot**********************
25.8.2011

Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............siirto 29.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................siirto 30.8
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi.........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........vko 35
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Lady_Gigi.................4.icsi.......................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38-39
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
chidi......................1.icsi 2.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

syssy......................4.icsi 1.pas......2...............9..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............7..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............6...........2.9
iinamiina................2.ivf 3.pas.........2..............3...........
Joku_päivä.............5.ivf..................1..............1...........2.9
Sirunen81..............2.ivf...................1.............1...........7.9

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9

Viimeksi muokattu:
chidi, :hug: Hyvä että pääsette kuitenkin noinkin pian uudelle kierrokselle.
Sirunen81, Hienoa, että saitte hyvän alkion matkaan! Mua kanssa mietityttää tuo ruokavalio... Ei kyllä varmaan olisi mikään helpoin juttu mulle olla ilman hiilariherkkuja..
MT79 ja Tipetsu, mun hoito tulee varmaan samoihin aikoihin eli päästään toivottavasti piinailemaan yhdessä. Mulla kanssa alkoi sumut ja samaa mieltä että aika karmeeta litkua on :x Ja just tuota samaa mietin kun sä Tipetsu, että voiko sen ottaa jotenkin väärin..? Mut kai se sinne imeytyy.

Tervetuloa mukaan Solja :flower:

Peukkuja Sirunen. b :) d

chidi Voima:hug:

Kevätkello ja MT79 Piinaillaan samoilla viikoilla :)

Huuuh,synarelasta taitaa olla jo jotain "iloo" ; kuumia aaltoja,alakuloisuutta,päätä särkee. Siinäpä ekat sivuoireet. En kyllä todellakaan tykkää noista,oispa jopa kivempi pistellä jo :vampire:
Pelottaa kyllä ihan simona ne piikitkin,iik!
Onko jollakulla endoa? Onko synarela vaikuttanu siihen,siis että helpotta mahdolliset kivut tms.? Pakkausselosteessahan mainitaan että synarelaa käytetään endon hoitoon,tosin puolisen vuotta.
Itselläni siis endoa on pitkinpoikin joka selvisi laparoskopiassa kun poistivat sen endometriooman munasarjasta.. Silloin kun endometriooma leikattiin oli helmikuun 2010. Kävin jossain kontrollissa toukokuussa 2010,jolloin siellä oli taas n. 0,5cm endometriooma. Tulin sitten heinäkuussa raskaaksi clomeilla,joka meni kesken,mutta tämä endometriooma oli silloin kadonnut..
Eli kai se raskaus tosiaan parantaa endon,ainakin siksi aikaa kun raskaus kestää.
Enkä ole varma,saattaa siellä nytkin olla jo uus kasvain. Kesäkuun IVF-suunnittelu käynnillä ultrattiin,jolloin lääkäri oli jotain siellä näkevinään,joko kystan tai endometriooman. Eipä ollut varma kumpi,eikä siihen sen kummemmin puuttunut. Kipuja tuntuu kyllä aika-ajoin..: /
Mutta jospa vaan synarelat ja gonal f:t toimii ja päästään siirtoon ja tullaan raskaaksi,niin ei tarvis näitä juttuja enää miettiä.

Plussa-peukkuja kaikille!

Kevätkello ja Tipetsu, en vielä edes uskalla ajatella piinailuvaihetta, mutta JOS sinne päästään, niin mukavaa että on kanssajännittäjiä tiedossa. Kaksi edellistä kertaa kun on mennyt monkään ennen siirtoa, niin uskallan ajatella aina vain yksi askel kerrallaan.

Chidi, tosi kurja kuulla. :hug: Ihanaa kun hoitaja on huolehtinut myös sinun jaksamisestasi! Ja kiva, että teillä on jo jatko suunnitteilla. Se on auttanut ainakin minua eteenpäin...

Susirouva, pahoitteluni vielä kertaallen. :hug:Teidän pakkastilanne vaikuttaa kyllä todella hyvältä!

HalleB, tsempit piikityksiin. Mä olen Pergoveris-fani. Nyt mentiin Menopurilla...

toivelintu, toivottavasti tosiaan on raskaus alkanut!!! Et ole tainnut testata? Aiotko testata ennen verikoetta? Ja juu noista laskuista. Mäkin sain laskun tänään... siirto oli eilen. Tämä tosin Felicitaksesta. Nopeaa todellakin!

Tipetsu, tulevasta parrastasi ja rintakarvoistasi :LOL: huolimatta niin puputelkaa aivan sydämenne kyllyydestä miehesi kanssa! Vain punktion jälkeen on meille annettu 5 pvän yhdyntäkielto (+ei uimista, ammekylpyjä ja liikuntana vain kävely), muuten saa elää ihan normaalisti. Synarela on tosi pahanmakuinen lääke ja valuu kurkkuun, mutta silloin ainakin mene oikeaan paikkaan ja kerran mulle lääkäri sanoikin fiksusti, että jos oireita on, niin se kertoo nimenomaa siitä, että olet ottanut lääkkeen oikein ja se toimii tarkoitetulla tavalla. Eli periaatteessa ne ei olisi haittavaikutuksia vaan kertoo lääkkeen toimivan.

USL, olipa kurja lääkärikäynti sulla. Yleensä annosta nostetaan, jos munasolujen määrä jäi pienehköksi. Limakalvon paksuntamiseen yksi kikkakonsti, jota erinäisissä keskusteluissa on suositeltu on greippimehu. En ole itse kokeillut, mutta eipä kai siitä haittaakaa oo...

iinamiina, laulun sanoin: “Toivoasi et saa menettää....”

Solja, tuttuja tunteita...

MT79, tsempit sumutteluihin!

Lady_Gigi, näin se aika kuluu. Tsemppiä!

Sirunen, onnea kyytiläisestä! Tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Joku_päivä, just sain TAYS:sta paperit kotiin, ja maanantaina oli siirto!! Tuo jos mikä oli nopeeta toimintaa etten sanois! Epikriisiinkin oli lääkäri sanellut että 'potilas väsynyt hoitoihin ja kertoo jo lähes menettäneensä toivonsa onnistumisen suhteen..' Tuli kai siitä kun mulla rupes siinä pöydällä kärvistellessäni kyyneleet valumaan silmistä ja vähän tilitin siinä.. Mut yritetään yritetään jaksaa toivoa.. Kohdunkaulan laajennusta suositteli seuraavien siirtojen helpottamiseksi. Tehdään nukutuksessa kai joskus ennen siirtopäivää. Huhhu, ihan niinku ei olis tarpeeks matkustelua eestaas jo muutenkin näitten kanssa. Vaikka ihan niinku sitä nyt ei tekis ihan mitä vaan tän eteen..

Vielä tuohon soljan mietiskelyyn oviksen tikuttamisesta niin on se kyllä aika pelottavaa ja uhkarohkeaa mun mielestä että itelle, tyhmälle maallikolle, jää se vastuu siitä oviksen tulkitsemisesta. Mitä jos on testit rikki tai tulkitsee väärin niin meneekö siinä sulatetut alkiot sitten ihan hukkaan? Miten ne lääkärit voi luottaa pelkkään potilaan sanaan? Vai onko siinä sittenkin joustovaraa..? Voiko se sittenkään olla niin päivän päälle? Ett sikäli kyllä lääkkeellinen PAS on tosi helppo ja vaivaton. Mut kokeillaan nyt tätä sitten tällä kertaa. Täytyy sanoo että aika hyvin oon saanut julkisella puolellakin läpi mitä oon keksinyt pyytää ja kysyä, melkein joka kerralle on ollut jotain ns. uutta. Ainut vaan, että kun mikään ei silti toimi niin alkaa usko mennä. Kun loppuu keinot, niin mitäs sitten?

Siruselle kans tsempityksiä! Melko samoissa mennään.

Ainiin, ja piti vielä tuosta greippimehusta sanoa, että kyllä se nähtävästi vaikuttaa siihen limakalvoon, oon sitä vuoden lipittänyt nyt näiden hoitojen yhteydessä ja kyllä huomaa esim lisääntyneistä ovislimoista että kyllä taitaa vaikuttaa. Sitten oon syönyt jotain tupla- ja tripla-annoksia sinkkiä ja E-vitamiinia.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Olen Tyhmä. T-Y-H-M-Ä. Menin eilen (pp7) tekemään apteekin oman testin, ja negahan se oli. Ja ihan typerää hommaa, koska on ihan liian aikaista. Sitten vielä tyhmempänä aloin tiirailemaan sitä testiä joka valossa, ja jonkinmoinen viivanpaikka siinä on ainakin luonnonvalossa. Ja jos oikein kovasti haluaa niin ehkä maailman ohuin ja säälittävin viivan häivähdys, joka on kyllä satavarmasti vain mun mielikuvituksessa. Huoh.

Tuntuu kurjalta, menkkakipuiluakin on. Tosin sellaisina ihmeellisinä pieninä annoksina. Olen lähdössä viikonlopuksi reissuun, ja olis niin ihanaa ottaa vähän viiniä tähän vitutukseen, mutta selvänä on oltava, vaikka varmaankin ihan turhaan.

Joku_päivä, ei ole veritestiä, ihan kotitesteillä mennään.

"Onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan?
Onko sulla koskaan ikävä tullut, vaikket tiedä mitä edes kaipaatkaan?
Niinkuin pieni satu johon lapsena uskoit, menettänyt hohteen on kokonaan
tai niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan

Ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, ettet huomaakaan?
Päiviä lyhyitä tai pitkiä joista, et koskaan saanut otettakaan?
Minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan
minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan"

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Melkein samoissa mennään Toivelinnun kaa.. Mulla PP7. Tunteet menee vuoristorataa.. myös tuntemukset. Eilen oli useita kertoja viiltäviä ja sellaisia repiviä kipuja oikealla puolella ala-vatsassa.. Lämmöt ovat laskeneet..(???) JOO tiedän ettei ne mitään kerro vielä.. Koska mahdollinen kiinnittyminen voi siis tapahtua n. viikko siirrosta elikkä eilen...tänään...huomenna...jne BLA-BLA-BLA..!!!
Viinistä sen verran, että minä olen nyt 5 päivää joka ilta ottanut sen pienen lasin punaviinia ennen nukkumaanmenoa.. liittyen siihen että se mahdollisesti rentouttaa myös kohtua ja.. parantaa verenkiertoa. Elikkä kaikki temput ja konstit on käytössä!!!
Eilen saapui klinikan lasku.. joka olikin isompi kuin luulin.. yli 3 tonnia. Huhhhuhhh!
On tää niin rankkaa!

******************11- hoidot**********************
26.8.2011

Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............siirto 29.8
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.................siirto 30.8
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................elokuu
futuremami............3.icsi.........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........vko 35
HalleB...................3.icsi..........................vko 36
UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................vko 36
Lady_Gigi.................4.icsi.......................vko 36
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38-39
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
chidi......................1.icsi 2.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf..........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas.................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

syssy......................4.icsi 1.pas......2...............10..........30.8
toivelintu................2.ivf.................1...............8..........1.9
1nainen..................3.icsi................2..............7...........2.9
iinamiina................2.ivf 3.pas.........2..............4...........
Joku_päivä.............5.ivf..................1..............2...........2.9
Sirunen81..............2.ivf...................1.............2...........7.9

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
Omena_.................luomu..............:heart:..............kt
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9

1nainen: Yhdyn kaikkiin noihin tuntemuksiin. Mulla on ollu noita kuukautistuntemuksia ihan heti ensimmäisestä siirtopäivästä lähtien. Kysyin lääkäriltäkin siirron jälkeen, että pitääkö niistä tuntemuksista olla huolissaan, mutta hän oli sitä mieltä, että kuuluvat asiaan eivätkä ole Lugesteronin aiheuttamia(?). Tiedä sitten... Olen muutenkin ollut hurjan väsynyt ja oikea kiukkupussi miehelle, iltaisinkin on ollut tosi kylmä olo - nyt kuitenkin eilisestä lähtien mitään oireita ei ole juuri ollut. Arvelen, että se tietää huonoa. :(

Ennen kun mekin käytiin yksityisellä, niin laskut olivat aika kovia, mutta jotenkin se tuntui silloin siltä, että se kuuluu asiaan. Nyt julkisella puolella laskut taas tuntuvat niin pöyristyttävän halvoilta. Nyt alkionsiirtokin taisi maksaa jotain päälle viisikymppiä. On välillä vähän sellainen olo, että eikö tämä nyt oikeasti enempää maksanutkaan..

toivelintu: Olen pahoillani teidän viljelyssä olleiden alkioiden kohtalosta ja toivottavasti ne ruskeat tipat eivät merkitse mitään huonoa.

Viimeksi muokattu:
toivelintu voi ei,ihan perseestä :hug: Voimia sinne.

Kiitos Joku_päivä tiedosta. Tuskin mies haluaa mun partaa ja rintakarvoja katella,eli pupuilut varmaan saa unohtaa.. No ei, ei mulla oo partaa eikä rintakarvoja,mutta mies ei silti halua puputella..? Ja pitääkö sitä kortsua käyttää sumujen aikaan? Yäk!!

1nainen ohhoh,mikä lasku! :O Mutta nyt varmasti tärppää,niin on se sen arvoinen lasku! :)

Mulla vihloo tissejä ja munasarjoja??? Miksimiksimiksi??!! Onko muilla ollu sumujen aikaan?

Viimeksi muokattu:
toivelintu, no voi nyt p....! Tosi pahoillani! :hug: Jos nyt vielä pientä toivoa yritetään yllä pitää että alkio olis kuitenkin tarrannut kiinni.
Soljalle ja Vanessalle onnea ensi viikon siirtoihin!
Lady_Gigi, haluisitko alkaa päivittämään listaa, kun homma sinultakin hyvin sujuu? Voisin luovuttaa pestin seuraavalle :) Tää on ollut aika hyvä systeemi, kun aina on joku päivittänyt listaa ja sitten on vuoroa vaihdeltu. Meitä on niin paljon niin pysyy mukana, missä vaiheessa kukakin menee.
MiukuMau, tervetuloa taas kierrokselle mukaan!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä