Hakutulokset

  1. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    moi pitkätstä aikaa. Luin että olette alkaneet antamaan kiinteitä jo. mulle neuovtiin että älä vielä anna kun meidän vauva on niin iso... ei niin sanottu mutta melkein Hän oli 4kk neuvolassa 63 cm pitkä ja 7480g. neuvola täti sanoi että jos hän ei vielä vaadi kiinteetä niin anna olla niin...
  2. M

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    äiti83: :hug: ja tule kertomaan sitten miten jakselette marza ei ottanut kipeetä spinningissä otin vaan niin rauhallisesti. ja nyt en ole kerkenyt vaikka mies lupas hoitaa, tänään piti mennä mutta oli pakko saada nukkua kun on niin paljon univelkaa Joku puhui siitä että heillä olisi...
  3. M

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    moi pitkästä aikaa, täällä on hiljasta kun tyttö nukkuu tississä kiinni. en ole kerenyt käydä koneella pitkään aikaan, en vaan kerkeä. :( joku puhui kiloista, mulla meni noin 10 kg ja tässä olen ajattellu että huomenna alkaa kovat otteet että saan ne loput pois. ajon jättää kaikki turhaa...
  4. M

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    onnea kaikkille jotka on saanut vauvansa syliin!! mömmikselle ja äiti83 eritys onnea teille että saitte vauvat syliin eikä mitään pahempaa tapahtunut. tuli itku silmään kun alkoi ajattella miltä tuntuis jos vauva olisi kuollu synnytyksen aikana. :'( onnex ei niin tapahtunut
  5. M

    Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

    minäkin voisin tulla. Ei nyt ihan laihdutusta mutta ruokamuutosta voisin tehdä. 10 kg jäi synnytyksestä ja se on vaan kk sitten. Siksi en laihduta.... mutta mukana ollaan :wave:
  6. M

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    onnea!!! kaikkille joka on saanut vauvaa maaliskuussa :heart: :heart: :flower: me täällä ollaan jo ollu huomenna kuukausi onnellisia vanhempia. Kiva kun muutkin on kirjoittanut synnytyskertomuksia. Tyttön nimi on Tea Amanda Anne-Linnea Mianjo ja Tea vauva. huomenna 1kk :heart:
  7. M

    Voiko mennä näin helposti?!?

    meille meni niin helposti että sanoi pojalle kun hän oli 1,5 v että heitä tutti roskikseen, isot pojat ei käytä tuttia ja niin hän sen teki. sen jälkeen jos mainitsit tuttia niin hän tuli vihaiseksi...
  8. M

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    niinu ja sorayalle :hug: Joku sanoi että on kaateellinen mun synnytykselle ja minä en voi vielä ihan ottaa todeksi että mulla meni näin hyvin. olin jo ihan valmistunut siihen että 9 t synnytys ja saisin kaikenlaisia puudutuksia ja olisi ainakin pari tikkiä. Tulin keskiviikkona kotiin ja...
  9. M

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Kiitos, ja oli se loppujen lopuksi helppo synnytys vaikka huusin lääkärille että en voi synnyttää ilman puudutusta.. :laugh:
  10. M

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Moi! ilmoitan että ma kl 00.56 syntyi tyttölapsi 3360g ja 51 cm pitkä. Kaikki meni hyvin ja nopeasti tunti 35 min ja kaikki oli ohi. Vedet meni kun menin nukkumaan ja luulin että ei ole kiire kun ennen oli ne tavalliset supparit 25-30 min väliä. No soitin synnärille ja ne sanoi että...
  11. M

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    neuvola täti on aivan ihana, hän on ollu pois 3 viikoa ja heti kun hän tuli takasin niin saarnasin hänelle että missä olet ollu? en yhtään ole viihtynyt näiten tuuraajien kanssa. Hän sitten sanoi että kiva kuulla että joku kaipaa.. me tullaan todella hyvin toimeen ja hän ei meinannut mitään...
  12. M

    Uudet vaunut 400 eurolla!Onko toivoa saada hyvätkin?

    www.vaunula.fi nämä firkon f7 on myös hyvät...
  13. M

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    moi pitkästä aikaa!!1 olen käynyt lukemassa silloin kun olen ollu tietokoneella mutta en ole vaan jaksanut kirjoitaa mitään. Minulla on todella "ihanat" yöt tällä viikolla. :attn: Mua on supistellu yöllä 1-5. 30 tai 5.45 välillä ja aina 5-15 min välillä. tänäkin aamuna ajattelin sanoa...
  14. M

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    iltaa pitkästä aikaa! Tännehän on tullu paljon kirjoitelltu ja helmikuusta on vaan menny 3 pv. Huomenna alkaa äitiysloma ja pojka tulee kotiin. Kiva yhdella tavalla mutta not toisella tavalla. Maanantaista alkaen olen saanut aivan kauheita "piikki"kipuja oikeanpuolen nivuseen. En ole...
  15. M

    **Maalismasut 2009** tammikuussa

    moi pitkästä aikaa! täällä opettelen olemaan tekemättä mitään, todella vaikeeta... taantumasta on ollu puhetta: miehen pomo soitti viime viikolla vakavalla äänellä ja sanoi että heillä pitää olla yt neuvottelut heti firmalla. mies oli vähän huolissaan ja kaikki tuli sinne kahvitauolla...
  16. M

    **Maalismasut 2009** tammikuussa

    ristiäisiä ei pidetä, ei pidetty esikoiselle eikä nytkään pidetä. Lantion mittagalluppi: lantio on levinyt aika paljon, muistan että kun aloitin laihduttaa esikoisen jälkeen (3 kk synnytyksestä) se oli 103 cm ja nyt on 108 cm mutta se meni silloin johonkin 93 cm takaisin kun melkein kaikki...
  17. M

    **Maalismasut 2009** tammikuussa

    BiaBia vointia sinulle :hug: minä pääsin kyllä eilen kotiin synnäri reissun jälkeen. Mutta piti lupaa että lepään muuten ne olisivat ottaneet mut sisään. Sielähän ei ole mitään tekemistä... sanoin suoraan läkärille. Lääkäri sanoi että tuolla perusteella niin hän ottais mut sisään mutta...
  18. M

    **Maalismasut 2009** tammikuussa

    huomenta tai päivää pitkästä aikaa... olen käynyt lukemassa ja pitäis laitaa se kuvakin tänne kun kerkeän. luin kaksplus lehdessä että kaikki vauvat jotka syntyvät tänä vuonna saa sukkia martoilta kun ne täyttävät 90 v. :D kävin neuvolassa eilen ja kaikki ok, kai??? joku tuuraaja...
  19. M

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    sympatiakilot ei ole tullu miehelle. Hän niin haluaisi saada 10 kg lisää mutta ei tuu, hän oli niin onnellinen kun puntari näytti 86,4kg eilen. Hän on melkein 2 m pitkää että kymmenen kiloa ei näkyisi missään. Liikuntaa: en pysty tehdä mitään eilen olin potkukelkalla vähän yli kilometrin...
  20. M

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    onnea emmimemmille ja hänen perheseen :heart: :flower: :hug: Minä täs sanoin miehelleni että jos en kohta ala ottaa rauhallisesti niin synnytän kohta. 3 pv putkeen olen ollu emäntä, siivonut laittanut ruokaa ja ollu drinkkin tekijä. Mieskin sanoi että nyt otan rauhallisesti että...

Yhteistyössä