Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

Mukaan tsemppaamaan. Viimeksi painoa lähti yli 20 kg ja takas ovat tulleet. Nyt pitäisi yrittää kovemmin ja pysyvästi ja lopullisesti.
Joko yksin tai toinen toista tukien. Kukin tyylillään ja tavallaan. Tuletko mukaan?
 
Olen vuoden tässä räpeltänyt, -11 olen saanut aikaiseksi ja toinen mokoma ainakin olisi haaveena..
Yhdessä ketjussa olen roikkunut,mutta tällä hetkellä taidan kirjoitella siellä itsekseni :D
Että voisin tulla uuteen porukkaan jos motivaatio tästä nousisi :wave:
 
Minä olen mukana kanssa. Viime vuonna olin ryhmässä mukana ja sain tuloksiakin. Nyt on taas iltaherkuttelu ja tyhjiön täyttäminen saanut kilot repsahtamaan. Muiden tuella voisin vaikka onnistuakin. :)
 
Minä kanssa ilmoittaudun mukaan :wave: . Minä en ole onnistunut laihduttamisessa paino vain nousee ja nousee ja nousee...Mutta jospa nyt saisin stopin sille. Laihdutettavaa löytyy ainakin kymmenen kiloa.
 
Nonii Ladies! H-hetki on käsillä =) Huomenna se alkaa. Onnea kaikille ja toivottavasti pääsemme jokainen tavoitteeseemme. :D
Laiteaan matkanvarrella fiiliksiä ja ajatuksia tulemaan. Tsemppiä ja onnistumisen iloa!
 
Mulla siis painoa projetktin alussa 84,5kg ja 75kg ois tavoitteena. Tällä kertaa mä en yritä urheilla kauheasti (siihen ei vaan oo aikaa) enkä syödä äärettömän vähän ( se ei oo kuitenkaan pysyvää). Mä ajattelin vaan miettiä joka päivä kaks kertaa syönkö illalla jotain hyvää tai yhtään mitää, jos ei varsinaisesti nälkäkään ole. Ja muutenki aion yrittää syödä enmmän marjoja, kaskviksia kuituja jne ja pienempiä annoskokoja sitä lihottavampaa ruokaa. Tällä hetkellä mä näet todella tiedän, mistä nää kilot on kertynyt. Katsellaan, mitä tällainen filosofia tuo tullessaan. :p
 
Hienoa tupla-äippä!! Onnea miinuksista :flower: :D
Mulla pääsärky alkoi tänään ja helvekonmoinen nälkä. :kieh: mutta eiköhän se toi särky helpota huomenissa. Ajattelin porkkanaa rouskuttaa tähän nälkääni :kieh:
Kyl se tästä =)
 
Jaahas eka viikko alkaa olla lopussa. Hyvin on mennyt, päänsärky helpottanut ja nälkäkin alkaa olemaan kurissa. Hyvä olo ja kevyt olo vatsassa. Väsymys haittaa oloa mutta sekin varmaan enimmäkseen johtuu yövuorosta töissä. Hieno alku kaiken kaikkiaan. =) Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! :wave:
 
Heissan!

Lueskelin tätä ketjua ja sopisin mukaan. :saint:
Raskauden aikaisia kiloja tässä pudottelen ja 65kg olisi tavoite. 15kg on jo pudonnut mutta nyt meinaa viimeisen 10kg:n kanssa motivaatio kadota.
Kaikille vinkiksi; mitatkaa mittanauhalla ympärykset koska puntari ei aina ole armollinen :)
 
Tuntuu,että elämä hymyilee ainakin tällä hetkellä,-1,7 viime viikkoon muutosta =)
Jos ihan alusta laitetaan,niin aloitusp. hurjat 98kg nyt 84,8.Tosiaan vuoden verran olen yrittänyt painoa pois.Vuosia sitten laihdutin kolmessa kuukaudessa 25kg ja ne tulivat aika nopeasti korkojen kanssa takaisin.Siksi yritän nyt pitemmällä kaavalla.
 
Mä liityin tohon kiloklubiin, se on ilmainen.. :D
Mutta siinä saa syödä turhan paljo niin oon yrittäny vaan pitää ne pallot vihreenä ja syödä keskim. 1500 kaloria ja vaihdoin työmatkan autosta lenkkareihin B) ja sauvakävelly.
mä en oo vielä repsahduksen jälkeen uskaltaunu puntariin... mutta jos loppuviikosta
 
Voisin liittyä joukkoonne. Olen ajatuksissani laihduttanut jo muutaman viikon, mutta tulokset vain ovat kovin kehnonlaiset. Ehkä saan täältä teidän joukostanne tsemppiä ja vinkkejä jotta tulee vauhtia tähän taistoon...

Imettelen nuorimmaista vielä, joten painonpudotusvauhti ei voi olla kova, mutta en varsinaisesti pelkää vauhdin kiihtyvän liikaa :LOL: Varsinkin jos vanhat merkit paikkansa pitävät.

Rieputa rallaa Mikä tuo kiloklubi on? Ja missä siihen voi liittyä?
 
Äsken tuli kiire lähtö kun esikko heräsi. Mulla siis pudotettavaa ihan reilusti noin 15kg, enemmänkin varmasti vois, mutta en ole mikään laiha koskaan ollut ja ajattelin, että ihan realistiset tavoitteet olis varmaan hyvät.

Lähtöpaino 91,3 ja tavoite 75kg, että näillä eväillä eteenpäin =)
 

Yhteistyössä