Hakutulokset

  1. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Olisin mielelläni myös liittynyt Kenguruun yhteisöön, mutta kun ei vaan ole mitään muuta sähköpostia kuin gmail ja hotmail niin minkäs teet :(
  2. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minni007 Paljon paljon onnea! Rankan kuuloinen synnytys, mutta onneksi kaikki on nyt hyvin ja sinä ja vauva voitte hyvin :). Saiga Mä kävin Graviditaksessa. Ei liittyen Viron hoitoihin, vaan Latvian kun mä kävin siellä. Mutta sinänsä sama asia varmaankin. Voin vastailla vaikka...
  3. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa, että tännekin on taas tullut muutamia plussia viime aikoina! Paljon onnea tärpänneille ja toivotaan että kaikki menee hyvin! :) Mirkku43, mikään varsinainen hedelmöitysklinikka ei varmaankaan ole auki, mutta voit käydä ihan missä vaan gynegologilla jos tarvitset vain ultran. Eli ihan...
  4. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olki Paljon paljon onnea! Paulanna Voi että kun sulla onnistaisi! Kaikki sormet ja varpaat ristissä! Nyt tarvittaisiin jotain positiivisia tuloksia kaikkien näiden viimeaikaisten negojen jälkeen. Pistää kyllä taas kerran miettimään miten onnekas sitä onkaan ollut kun itsellä lopulta...
  5. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Latvialaisten salainen maihinnousu on alkanut! Tyttö siis viimeinkin syntyi perjantaina 23.3. klo 19.18, viikoilla 41+6. 3240g ja 47cm, eli pikkuinen se on :). Tuokin tuli sitten loppujen lopuksi käynnistyksellä, eli torstai aamuna alkoi koko prosessi joka lopulta päättyi perjantai illalla...
  6. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliaana, voi että jännää. Toivon kovasti että tärppää! Tuosta testipäivästä muuten niin itselläni se virallinen oli vasta 2 viikon päästä (onkos se nyt sitten pp14). Eli kun maanantaina siirrettiin alkio niin siitä kahden viikon päästä maanantaina testasin ja testi näytti negaa. Testasin...
  7. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Asriel ja Tyyne73, olen todella pahoillani ettei hoito onnistunut tällä kertaa :(. Solakka Silakka ja Aliaana, pidän täällä edelleen peukkuja pystyssä että kaikki menee hyvin! Ja toivottavasti Aithusakin pääsee kohta tositoimiin! Tervetuloa mukaan Katrin! Itselläni on tänään (!)...
  8. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hurraa SatuSofia ja Haaveita! Todella kiva kuulla, että kaikki on hyvin :). Ymmärrän hyvin tuon epäuskoisen tunteen. Mä en itse uskaltanut tehdä mitään hankintoja kuin vasta tammikuussa, eli vasta 2kk ennen laskettua aikaa. Vieläkin tulee välillä sellainen tunne, että enhän nyt minä voi raskaana...
  9. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Nöpsö! Tervetuloa sinullekin tänne puolelle :). Hienoa, että sulla olisi sisko valmis luovuttamaan munasoluja :). En osaa sanoa yhtään mitähän koko hoito tulee maksamaan. Jos kyseessä olisi anonyymiluovuttaja niin hänellehän tuo ei maksaisi mitään, mutta en sitten tiedä miten käy jos...
  10. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Paljon paljon onnea myös Tea84:lle! Näitähän alkoi nyt poksumaan! Jotenkin huojentavaa lukea, että tikeistä ja imukupista huolimatta, kokemus oli silti upea. Luo uskoa siihen, että itsekin pärjää.
  11. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    SatuSofia, noi oli niitä todella vaikeita viikkoja kun mitään liikkeitä ei oikein vielä tuntenut eikä siten tiennyt mistään onko kaikki ok vai ei. Mä sorruin silloin ja ostin sellaisen kotidopplerin, jolla yritin kuunnella sydänääniä. Mutta oli siinäkin oma stressinsä kun niitä sydänääniä oli...
  12. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onneksi olkoon! Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin ja saatte vauvan jo kotiin :).
  13. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mun luovuttajalta tuli 16 (!) alkiota, joista muistaakseni 15 hedelmöityi. Ne kerättiin ja hedelmöitettiin perjantaina, ja kun mä sitten istuin siellä klinikalla maanantaina niin se lääkäri kävi läpi sen, että mitä tapahtui kullekin alkiolle minä päivänä. Että ekana päivänä hylättiin nää ja nää...
  14. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Piiitkästä aikaa päivitystä tänne puolelle :). Ihan ensimmäiseksi paljon paljon onnea niille jotka ovat jo saaneet vauvat! Kateeksi käy :). Nyt kun tuo synnytys lähestyy itselläkin niin sitä tulee ajateltua tietty paljon enemmän kuin ennen. Mä niin toivon, että olisi valmiiksi annettu...
  15. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällähän on ollut viime aikoina vipinää ja paljon uusia on ilmaantunut :). Alkaa olemaan jännittävät paikat teillä muutamilla! Onnea vaan hoitoihin! Pidän täällä kovasti peukkuja. Joku taisi kysellä noista vuodoista ja mä kerroin omista kokemuksista muutama sivullinen sitten. Mulla siis...
  16. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Ei maksanut mullakaan, eli kuului ihan normaaliin raskaudenajan seurantaan. Meillä päin on lääkärillä ultra (sitä ei siis kaikilla lääkäreillä ole käytössä), joten se kattoi sitten ultralla mikä on tilanne ja teki kokoarvion sen perusteella. Ja kanssa tuo sunnieen mainitsema...
  17. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa joukkoon IlonaA! En valitettavasti tiedä yhtään miten julkisella puolella asioita hoidetaan, kun kävin kaikki hoidot yksityisellä ja myöhemmin sitten ulkomailla. Yksityiselläkin puolella (suomessa) voi olla aikamoiset jonot (siis ihan 1-2v) ennen kuin luovuttajaa löytyy, joten...
  18. E

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Herättelen hetkeksi tätä keskustelua henkiin, jos vaikka vielä löytyisi lisää pk-seutulaisia :). Tämä jutteluhan on siirtynyt oikeastaan kokonaan tuonne FB:n puolelle.
  19. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoa kuulla Typyliini! Mä muistan hyvin ton päivien laskemiseen siihen, että sikiöllä olisi mahdollisuus selvitä jos jotain tapahtuisi. En olisi silloin alussa uskonut pääseväni näin pitkälle kuin nyt (31+2). Ja paljon onnen toivotuksia sulle Asriel, että kaikki menisi hyvin! Pidän kovasti...
  20. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Miten ihmeessä mä en ole tuntenut yhtään mitään kun toi vauva on kääntynyt? Neuvolakortin mukaan se on ollut 9.12. perätilassa ja 20.12. raivotarjonnassa, enkä ole kyllä missään välissä tuntenut sitä, että nyt se vaihtoi suuntaa. En edelleenkään tiedä sitä, että missähän asennossa se tällä...

Yhteistyössä