Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

ALIAANA, voi ei!! Milöä testillä teit ne haamut? Mä ninittäin sain sellasee prisman testiin ihan punaisen haamun ei ees mikään harmaa. Ja silti hcg alle 2:( en enää ikinä testaa niillä.
Voi surkeus. Katotaan nyt kuiten se verikoe?
Muoks, Hoksasin et CB teit testin.

SILAKALLE peukut edelleen!!


PASiin ei tarvii mitään välikiertoja. Onks kellää mahis tehdä luomukiertoon?
 
Viimeksi muokattu:
Aliaana: älä luovu vielä toivosta!! Jos sunnuntaina tuli haamu, jostainhan se hormoni siihen tikkuun tuli.. Toivottavasti verikokeen jälkeen sinulla on hyviä uutisia!
Mä alotan huomenna Luget ja viikon päästä on jarrupiikki. Jännittää.......
 
Huomenta pinailijat ja muut. Veritestin tulos oli alle 1 !!! Eli ei mitään yritystä edes...puhda nega :(( Surullista. Mutta nyt sitten kohti ensimmäistä passia ja koitan ajatella positiivisesti. Nyyyh nyt kuiteskin. Muutama kyynel pitää ensin vierittää.
Solakka Silakkaaa, Miten voit? Toivon niin niin kovasti onnistumista teille <3 Kaikille muille myös omiin eritilanteisiin <3 Mä Palaan palastailemaan taas hetken kuluttua.
 
Aliaana olen pahoillani!! Mutta joskus tämä tie on vaan niin tuhottoman pitkä, että on vaan yritettävä uudelleen. Kovasti voimia ja jaksamista, vaikka nyt varmaan surkealta tuntuukin. Jos pas-alkio selviää sulatuksesta, on se kuulemma todella elinvoimainen. :hug:

ON täällä Pp8. Ei tunnu enää ees lugeoireita.. mihin nekin on kadonneet? Jos oikein tarkkaan mietin, niin tissit on täyteläiset, ei sellaiset läppätaskut olleskaan. Mutta muuten olo on oikeastaan todella hyvä, ei mitään menkkakipujakaan ole.
 
Voi itku Aliaana, onpa kurjaa kuulla!! :-( Paljon voimia! Onneksi teillä on vielä 7 pakkasessa! Siirrettiinkö sinulle vain yksi viimeeksi?

Solakka silakka: Odottavan aika on pitkä, mutta enää sun ei tarvitse odottaa testiä montaakaan päivää :) positiivisia tuulia sinnepäin

Sain juuri kuulla että mun luovuttaja on valmiina ja ensi viikolla aloittaa lääkityksen..
 
Latvialaisten salainen maihinnousu on alkanut!

Tyttö siis viimeinkin syntyi perjantaina 23.3. klo 19.18, viikoilla 41+6. 3240g ja 47cm, eli pikkuinen se on :). Tuokin tuli sitten loppujen lopuksi käynnistyksellä, eli torstai aamuna alkoi koko prosessi joka lopulta päättyi perjantai illalla. Olipahan aikamoinen kokemus kaikenkaikkiaan! Huh huh! Uskomaton prosessi koko tämä raskaus ihan alusta pitäen ja vieläkin vaikea uskoa, että se todellakin onnistui.

Päästiin eilen kotiin ja yritän tässä nyt sopeutua tähän uuteen arkeen.

Onnea edelleen kaikille piinailijoille, tuleville piinailijoille ja toivottavasti odotus jatkuu hyvin kaikilla joilla on jo tärpännyt!
 
Elsamalle onnea tytöstä!!

voi ALIAANA!! Sehän näissä onkin kurjinta. Että vaikka miten olis ensin realisti niin oireet sitten kuitenkin antavat toivoa ja vähän uskoakin, ja mikä pudotus onkaan tuijottaa sit kuintekin sitä negapuikkoa. Se on vaan jotenki niin uskomattoman tyhjä fiilis. Halaus!! Kysyitkö sä jo sit PASIa? Ku mä en tiedä miks pitäs sumuilla tehdä? Mä oon ymmärtäny et aloitetaan vaan kuukautisiata estrogeenit ja sit luget, tehdän kontrolliultra ja sit siitä sopivana pv siirto,siis jos lääkekiertoon tehdään?
 
Kiitos paljon myötäelämisestä, se auttaa oikeasti <3 Taas uusi päivä ja pikkuhiljaa eteenpäin.
Asriel, kysyin passia ja uusi suunnitelma menee just nuin kun sanoit. Aloitan kp1 laastareilla, en just ny muista nimeä. Uusi asia mulle. Kokemuksia olisi tosi kiva lukea. Sitte ultra kp 10 ja lucet. Nopsaan tulee siis uusi yritys. Jännitää kuinka alkiot selviää sulatuksesta. Meillä oli nyt puhetta kahden alkion siirrosdta. Sitä mietitään.

Nyt niin mielelläni lukisin muiden kuulumisia, kuinka menee???
 
Elsamalle paljon onnea :flower:
Aliaana on kuitenkin hienoa, että pääset noin pian uuteen yritykseen! Kummasti se uusi yritys tuo uudelleen uskoa tähän hoitoon!

Meillä tosiaan lääkäri puhui pas:sin kanssa sumuista. Mutta meidän klinikka on vissiin vähän outo ollut muutenkin, mm. se kun ostimme itse luovuttajan lääkkeet. Hoidon lasku tuli tällä viikolla ja se oli tasan 5000 eur, vaikka olemme maksaneet jo muutaman käynnin ja luovuttajan palkkion aiemmin, niihin meni n. 500. Ja sitten luovuttajalle piti ostaa lisää lääkkeitä, kun punktio siirtyi, lääkkeisiin meni yhteensä 2000. Eli 7500 ja meillä ei ole mitään kädessä (tarkemmin mahassa). Niinpä niin, PP9 ja täydellinen negaolo. Ei minkäänlaista nippaisua missään suunnassa, ei vaikka kuinka tunnustelen. Kai se mahdollinen raskaus nyt jotenkin tuntuisi?

Niin, eihän kai näissä hoidoissa saisi rahasta puhua, mutta kun on tuo summa mennyt jo aiemmin omiin hoitoihin, niin kyllä se harmittaa ja minusta harmit pitää päästää pihalle. Varsinkaan kun ei tiedä, paljonko sitä vielä menee, jos jostain sellaisia summia pystyy enää säästämään. Mutta eihän se raha tietenkään merkitse mitään, jos sen pikkuisen joskus saa syliin asti... :snotty:

Missä on se minun positiivisuuteni nyt? :headwall: Äh, menen ulos aurinkoon ja iltavuoroon töihin. Niin kai se sitten... on otettava vastaan kaikki mitä tulee. Ja sitä emme voi tietää, mitä tulossa on.
 
Viimeksi muokattu:
Elsama Onnittelut pikkuprinsessan johdosta! Ihanaa!

Aliaana Äh, pahoittelut negasta. Onneksi on pakkasessa millä jatkaa :)

SolakkaSilakka Huhhuh mikä kilohinta! Mutta PP9 vasta menossa, joten älä vielä heitä pyyhettä kehään..

Täällä menossa -3-5 hoidon aloitukseen, pitää vielä soittaa ja varmistaa että toisen procren-piikin ajoitus on varmasti oikea (ettei tule liikaa jarrua). Aurinkoisia ajatuksia kaikille!
 
AITHUSALLE ja MIRKULLE rauhallista mieltä hoidon odotteluun

SS.. sanos muuta. Vaikkei niitä rahoja laskekaan niin onhan se toisaalta hirvee pettymys, että maksaa sen monta tonnia hoidosta ja ei päästä kun ehkä 1-2 siirtoon koko hoidon aikana. Pakastetut solut ei kestä tai niis on vikaa tms. Sit taas joillakin on hyvää tuuria ja saadaan monia soluja pakkaseen ja kaikista saadaan hieno siirto ja ehkä monta elävää lastakin. Mut niinhän se menee luonnossakin, toisilla tärppää kerta toisen jälkeen ja toisilla ei koskaan. Ahdistavaa arpapeliä :(
Tsemiä loppupiinaan!
 
Olen ollut menossa ja pimennossa palstasta.

Katheriina ja Elsama ihana kuulla että olette selvinneet tuosta urakasta ja pikkuiset pirpanat on kotona! Upeeta!:flower:

Aliaana; pahoittelut ja halit. Onneksi teillä on vielä varastoa ja uusi yritys vain suunnitelmiin.

SolakkaSilakka odottele kuitenkin testipäivään, kun ei noista oireista koskaan tiedä. Mä en havainnut mitään oireita ennen testausta. Ja kun ne tulee hormonimuutoksista niin miten ihmeessä niitä voi erottaa lääkkeiden aiheuttamista hormonitason muutoksista... En tiedä. Koita olla rauhallisella miellellä.

Tervetuloa takaisin Tyyne! Uusi yritys, hienoa!

Tervetuloa myös Mirkku! Mä olin myös Elitessä hoidossa syksyllä.

Valoa mieliin kaikki joilla hoidot lähestyy ja suunnitelmissa!

SatuSofia ja Pompula 26+1
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Lapseton_87, toiveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Tyynetuulia
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Asriel, toiveissa toinen, jonossa AVA:lla
SaimiRiikka, jonossa
Lumeton, toiveissa toinen, huuruneniä neljä
Saiga, huuruneniä kaksi
Utopia, PAS toukokuussa
Tyyne73, jonossa VL:llä

Hoito lähestyy
Aliina, haaveissa eka, jarru 23.1.12
Aithusa, haaveissa eka, siirto huhti-/toukokuussa
Tepsuttelieja (36) haaveissa eka, helmikuussa aloitus
Mirkku (43) siirto toukokuun eka viikko
Aliaana (40), haaveissa eka, PAS huhtikuussa

Piinistelijät
SolakkaSilakka (42), haaveissa eka, siirto 19.3. testi ma 2.4.12

Plussanneet ( = sydämet nähty ultrassa)
Nuppu68, eka toiveissa, 3. alkionsiirrosta plussa, LA 23.3.2012 :heart:
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa, kotitestiplussa pp8
Olki, eka toiveissa, luomuplussa 25.8.-11 LA 04/12 :heart:
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, alkionsiirto 6.9. :heart:
Annamari, :heart:
Minni007 (47), PAS 21.9, LA 10.6.12 :heart:
SatuSofia (47), eka toiveissa, siirto 14.10, hCG pp 13 (27.10) 268 :heart:
Haaveita, siirto 17.10, hCG pp 14 (31.10) 2044!! :heart:
Aliisa (28), pikkukakkonen, LA 20.6.2012 :heart:

Maaliin päässeet
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 25.9.2011, rv 31+5
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö


Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Plussanneet kadonneet lampaat
Teekuppi ( ) haaveissa eka, LA 25.1.2011
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.
 
Tervetuloa Mirkku ja onnea tulevaan.

Typyliinille rauhallista masunkasvatusta.

Aliaana, pahoittelut negasta. Onnea uuteen yritykseen.

Elsama, onnea pikku tytöstä.

SolakkaSilakka, tsemiä loppupiinistelyyn. Mun mielestä voi ja saa puhua rahastakin. Meillä tuo tuoresiirto suunnilleen samanhintainen, vaikka ei meillä mitään "lisälääkitystä" luovuttajalle pitänyt maksaa. Jos raskaus onnistuu niin silloinhan sitä ajattelee että "sen arvoista" mutta jos ei onnistu niin kyllä pettymys on kova myös tästä rahapuolestakin.

ON: Täällä kaikki hyvin, pienoista väsymystä päällä ja päikkäreitä pitää ottaa, onneksi se onnistuu yhtäaikaa pojan kanssa.

Minni & Kilutar 29+3
 
Aliaana Pahoittelut minultakin negasta, mutta onneksi pakkasessa on. Voimia
uuteen yritykseen.

Mirkku Tervetuloa, mekin aloitetaan hoidot Elitessä, jahka saadaan labrakokeiden tulokset, päästään eteenpäin.

SolakkaSilakka Kyllä täälläkin ollaan päivitelty näiden hoitojen hintoja ja vielä ainakin olemme saaneet revittyä tarvittavat rahat. Mutta kyllä se on kirpaissut jokaisen negan jälkeen. Toivotaan sinulle vielä parasta tulosta.

elsama Paljon onnea tytöstä.
 
Täällä PP11 ja pari päivää jos malttaisi vielä... sunnuntaina on enää yksi päivä viralliseen testiin, niin jokohan se jotain voisi näyttää? Kaivelin jo kaappeja, eikä minulla yhtään r-testiä olekaan. Haen tänään töihin mennessä testit, kun lugejakin pitää vielä ostaa. Näiden täysin oireettomien päivien jälkeen, nyt on jotakin tuntemuksia tullut, mutta mikä sitten johtuu mistäkin? :confused:
 
Ihana lukea onnellisista vauvauutisista..onnea kovasti <3 Peukut pystyyn muille :)
SS, jännitän sun puolesta tai sun kanssa. Peukut pystyssä vaikka suonenveto tulis :D
Ja sitten omaanapaa...laastarit nyt toista päivää masussa. Viimeyönä nukuin tosi huonosti. niin paha olo ja sydämen rytmihäiriöitä ja sellanen epämääränen painon tunne rinnassa. Revin yöllä laastrit veks, mutta aamulla sitten laitoin uudet. Olo pikkuhiljaa nyt parempi, mutta ei hyvä kuitenkaan. Sitten, aamulla suihkun jälkeen tuli alavatsaan vasemalle puolelle elämäni kovin kipukohtaus x 2 kesti kerrallaan noin 5 sec. jalat meni alta en kyenny kuin huutamaan. Olin varma että nyt sairaalaan lanssilla, mutta niin meni ohi ja sen jälkeen ei mitään!!! Oiskohan kysta puhennu? uskon niin. 11.4 on ultra kait voin odottaa sinne asti.
 
ALIAANA auts. Sellanen kystan puhkeaminen on tosi kivulias. Oliko sulla mitää ultraa ennen ku alotit lääkkeet? TSemiä nyt! Noi laastarit on kyllä tosi jämyä tavaraa. Ekoilla kerroilla oli ihan hirveet sivuvaikutukset.

SS sun tilanne kuulostaa lupaavalle! Ihme ettet oo viel testannu :)!!
Etenki noi tissioireet sun muut kielii kyllä hyvää, ja se että oireita on tullu piinan loppua kohti. Tosin, kuten sanoit, lugeannoskin on valtava näissä hoidoissa, mut mulla (tisseillä yleensä reagoivana) ei tullu mitään tissikipuja/tuntemuksia lugesta (sama annos ku sulla) ja negakin nasahti. Samanlaiset lutterot oli alusta loppuun. Vain 1-3h lugen laiton jälkeen oli hiukan turpeemmat ja sit jo esim. aamuun mennessä lösähti. Peukut nyt ja aika nainen oot kun jaksat ootella testausta!!
 
Asriel..No just Auts !!! Se teki kyllä tosi kipeää, mutta toisaalta en ole varma siitä mikä se kipu oli. Onko sulla joskus puhjennut kysta? Voikohan se kipu sitten loppua yhtä nopeaan kuin alkoikin?
Mulla on jotenkin ilkeä olo noista laastareista. Mistään ei ole tullut näin paha olo.
Ei ollut ultraa ennen uutta kierrosta. Ultran sain 11.4 ja sitten katsotaan onko paikat kunnossa jatkoa ajatellen.
 
Putkahdanpa tänne kyselemään. Omaa taustaa sen verran, että takana 3xivf ilman tulosta. Tänään tehty 4. hoidon siirto, mutta ei häävejä alkioita, joten toiveet eivät ole korkealla. Kaikissa hoidoissa alkiot ovat olleet niin heikkolaatuisia, että ei päästä aina edes siirtoon, ja pakkaseen ei luonnollisesti riitä mitään.

Onko täällä ketään, jolla on ollut oma luovuttaja? Jotenkin lukiessa tuntuu, että se olisi aika harvinaista?
 
Aliaana kylläpä pääset nopeasti jatkamaan, niin sitä pitää :) Mut mitä noi laastarit on?? Kuulostaa ihan kauheelta noi oireet...! Mikä niiden tarkoitus on?

Mulla oli kans kysta tässä kierrossa, eli kun aloitin sumut, yksi munasolun alku oli päässyt kuitenkin kasvamaan. Se näkyi viikko ennen siirtoa 3 cm kokoisena. Sitten mulla oli luovuttajan punktiopäivänä menkkaoireita ja ultrattiin varmuuden vuoksi, niin hupsista vaan kysta oli hävinnyt itekseen.

ON täällä PP12 ja testasin digillä murskaavat sanat "Ei raskaana" Voi perskule... tuntuu tosi tosi pahalta. :'( Oisinpa ees ottanut jonkun tikkutestin, niin olisin voinu edes haaveilla näkeväni haamun, mutta noi sanat oli kyllä tyly isku vasten kasvoja. Testaan kyllä kahden päivän päästä sen virallisen, mutta vähän alavireissä nyt mennään. Oireetkin on taas vaihteeksi kadonneet.

Mutta eteenpäin on elävän mieli, eikä näitä plussia pelkästään tahdonvoimalla tehdä, joten ei auta kuin porskuttaa vaan.. :wave:
 
Mä sanoin työkamulle että ny mun on pidettävä tauko ja katottava onko SolakkaSilakka testannu. Hää ihmetteli että niin mitä..mutta niin paljon sitä myötäelää toisen kanssa..... Voi ei SS !!!!! Mutta, toisaalta vasta pp12. Kaikki toivo ei olevielä mennyttä. Halaus <3
Se laastari on Estrodot. Sillä kasvatellaan limistä. Mulla se oli edellisessä siirrossa 9.1. Eli eikös sekin ole kohtuu hyvä. Nyt ei ole pahemmin niitä huonoja oireita enää.
 

Yhteistyössä