Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Tervetuloa uusille :wave:
Pitäiskö meijän sopia jo nyt joku päivä tammikuulle ni saatais mahollisimman moni paikalle.
Ja muut lapselliset, otatteko lapsia mukaan vai nou?
Tiedän vaan miten toimin meidän herran kanssa :)

ninanina + pompula 15+1
 
Moikka uudet!

Mun on vähän vaikea sanoa vielä varmaksi mitään tammikuun päivää, mutta näillä näkymin käy kyllä mikä vaan päivä kunhan ollaan reissusta palattu 14.1. Meille ehkä paremmin sopisi joku päivä viikolla, ollaan usein maalla viikonloppuisin, mutta jos muille käy viikonloppu niin kyllä sekin järjestyy. Mä voin oikeastaan ottaa pojan mukaan tai en, ihan kanssa riippuen siitä, ottaako muut (paitsi jos mies on työmatkalla, mitä tapahtuu kyllä melko usein, silloin otan tietysti lapsen mukaan).

Jep, taas olisi tenttiin lukua, mutta palstalla pyörin...

Inka ja maha 15+5
 
:wave: uusille :)

Joo vois olla ihan hyvä mun mielestä jos sovittaisiin joku alustava päivä tolle tammikuulle ?!
Niin ja käviskö hei tossa alku kuusta?
Ihanaa mun on ihan pakko hehkuttaa teillekkin, että meillä on huomenna muutto WUHUU! Tai oikeestaan avaimet saadaan huomenna ja sitten alkaa remppa hommat, lattioihin laminaatit ja seiniin uudet maalit :) !

Ompas kiva kattoo, ku täällä on odottajia jotka asuukin näköjään ihan siinä meidän uuden kodin vieressä :) !
Heei miten oisko teillä kellää kiinostusta jos mekin perustettaisiin joku FB ryhmä niin ei ois koko kansan luettavana nämä? Tai joku kerho tänne 2+ ?

Nittta & poika 25+1 :)
 
Joo fb ryhmä vois olla kiva ku meitä kuitenkin on jo näin paljon :)
Perustanko mä jonkun ja haluutteko et se ois ihan salainen eli se että te liitytte ryhmään ei näy muille, sitä ryhmää ei löydy "etsi" toiminnolla eli kukaan ei nää et koko ryhmää on ees olemassa vai sellanen et sen kaikki ite löytää?
Jos se on ihan salanen ni sitte on vaan se että siihen voi lisätä vaan "kavereita" eli ensin pitäis olla mun kaveri ni sit voisin lisätä siihen ryhmään? :)
 
Heips!

Fb-kerho vois olla hyvä juttu, kannattaisin salaista. Kun muutenhan se on käytännössä sama vaikka vaan kirjoiteltaisiin täällä..

Omaa napaa... En ole hetkeen täällä kirjoitellut, mutta joo.. Kävin viime viikolla varhaisultrassa ja tällä viikolla ekassa neuvolassa. Laskettuaika muuttui, eli se olisi jo 16.7.. Pahoinvointi on vähentynyt jo vähän, jee :)

Kati ja Junnu 9+2
 
Kiva et oot jaksanu tehä salaisen fb-ryhmän, ninanina. Ryhmän myötä sit itekin tulee ehk otettua osaa helpommin keskusteluun! Mä laitoin sulle kaveripyynnön, nimim. 4 yhteistä kaveria, shh.. ;) t:Linda
 
kiva hei oikeesti ku tästäkin porukasta tullut näin aktiivinen :)
Voi ei mulla tänään ensimmäinen lääkäri käynti, jännittää ihan kamalasti ;s !
Kauhee tää muutto/remontti ruljanssi mikä nyt on :( Voi ku sais kodin jo kuntoon ja pääsis sisustamaan/siivoomaan ja ennenkaikkiaan MUUTTAMAAN !
Niin ja joku kysy, että mihin muutan niin muutan askistoon :)
Miten teillä on mennyt? Onkp muuten moni käynyt jo lääkärissä? :eek:
 
Meillä ei ollu edes lääkärikäyntiä alussa kun käytiin varhaisultrassa niin neuvolassa sanottiin että ei tartte tulla ku siihen myöhäsempään (milloin lie olikaan?? :D)

Hei mites sen tammikuun tapaamisen kanssa?
Onko ehdotuksia?
Mä oon arkisin ainakin töissä klo 9-17 (voin sovittaessa lähteä aikasemmin) tai sitte sunnuntait?
Joku tais täällä sanoa että tammikuun puolenvälin jälkeen kävis, mites ois vaikka
su15.1 tai
su 22.1
(tammikuun vika su ei taas meille käy ku on miehen äidin 70vee "partyt" ;) )
Tai sitten mikä arki-ilta tahansa, paitsi tiistait ku meillä on vauvauinti.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille :wave:
Haluisin liittyä teijän poukkaan. Oon 24v Pohjois-Helsingistä esikoista odottava.
LA 29.6. Face ryhmään en voi liittyä, kun en siellä ole ollenkaan. Mutta haluisin tulla tapaamiseen. Laittakaa viestiä tänne, kun ootte sopinut päivän.

Helinä 15+4
 

Yhteistyössä