Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Ajattelin tänne nyt tehdä tälläisen ryhmän jos muilla pk-seudun odottajilla ois joskus kiinnostusta treffata.
Esikoista odottaessa sain netin kautta muutaman todella hyvän ystävän ja onhan se kiva välillä nähdä muitakin jotka ovat samassa tilanteessa :)

Meillä siis LA 5.6 ja pikkukakkonen tulossa, esikoinen 1v9kk poika ja asustellaan Vantaanlaaksossa.
Helsingissä käyn töissä ja autolla pääsee treffailemaan vaikka vähän pidemmällekkin :)


La / Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Asuinpaikka

1.3 / kirikaze / 20 / ? / Helsinki
4.3 / vaniljarinkeli / 25 / ensimmäinen / Helsinki
7.3 / kina / 30 / toinen / Vantaa
10.3 / elsama/ ? / ensimmäinen / Helsinki
27.3 / nittta / 18 / ensimmäinen / Vantaa
29.3 / amie88 / 23 / ensimmäinen / Vantaa

6.5 / MangoH/ 25 / ? / Espoo
9.5 / senniy / 19 / ensimmäinen / Helsinki
11.5 / marjutan / 28 / ensimmäinen / Vantaa
18.5 / jasminH / 28 / ensimmäinen / Helsinki
21.5 / kakakakatja / 23 / toinen / Helsinki
25.5 / mehiläinen / 28 / ensimmäinen / Nurmijärvi
29.5 / Annastiina79 / 32 / ensimmäinen / Vantaa


1.6 / SeInka / 27 / toinen / Helsinki
1.6 / zinnie / 23 / toinen / Vantaa
1.6 / annuliini / 27 / ensimmäinen / Espoo
5.6 / ninanina / 23 / toinen / Vantaa
14.6 / Hannah78 / 33 / ensimmäinen / Vantaa

22.7 / kati82 / 29 / kolmas / Espoo

10.8 / Santtu81 / 30 / neljäs / Helsinki
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nittta
Moikka, kiva kun aloitit tämän ryhmän. Itsellä laskettu aika 18.5. ja asun Helsingissä (Ala-Tikkurila). Ei yhtään tuttua/kaveria raskaana yhtä aikaa :(

Meillä esikoinen tulossa, eli olisi hauska jakaa kokemuksia muiden kanssa, itselle kaikki niin uutta ja ihmeellistä :)
 
Moikka :)
Kiva kun joku vastasi..
Musta nää nettitutukin on tosi hyvää "vertaistukea" mutta välillä on kiva tosiaan nähdä muitakin jotka ovat samassa tilanteessa :)
Voisi vaikka joskus ens vuoden puolella yrittää järjestää treffejäkin jos(ja kun??) tänne tulee muitakin odottajia :)
 
Ilmoittaudun tänne kans! Laskettu aika on 10.3. ja esikoinen on tulossa. Mulla ei myöskään ole kauheasti tuttuja joilla olisi lapsia, joten olisi mukava tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin! Asun eteläisessä Helsingissä, mutta auto on hankinnassa, joten sitten pääsen kyllä Vantaalle/Espooseekin vierailulle.
 
Moi!

Täällä kanssa yksi Helsinkiläinen odottaja. LA mulla 1.6. (ninaninan kanssa "tunnetaankin" jo tuolta kesäkuisista :)). Meillä toinen tulossa, esikoinen 2,5-v. Mulla ei myöskään ole lähipiirissä paljoa lapsia eikä yhtään raskaana olevaa, että tosi mielelläni treffaisin välillä vaikka teitä! Mä asun Kumpulassa ja hyvin onnistuu kanssa matkustus pidemmällekin.

Minkä ikäistä porukkaa täällä on? Itse olen 27-v.
 
Moikkamoi :wave:

Täällä olis yks vantaalainen 18v (kohta 19v) esikoista odottava mamma :) Laskettu aika olis 27.3.12
Sanokaa toki jos oon liian nuori teidän joukkoon? Mutta musta olis kans kiva tutustuu uusiin ihmisiin, kellä elämän tilanne suhteellisen sama ku mulla :)

Nittta & poitsu 21+3
 
Viimeksi muokattu:
Voisin liittyä porukkaan :)
Laskettu aika on 22.7., eli raskaus vielä aika alussa. Ja kolmatta siis odottelen, ennestään meillä 1v 9kk kaksoset. Ikää meikäläisellä 29v. Espoossa asutaan, mutta auto meilläkin käytössä. :)

Kati ja Junnu 4+5
 
Mä mietin että vois vaikka ens vuoden puolella sopia ekat treffit? Meillä ainakin tuntuu että melkein joka päivälle on menoa ja vkl aina jotain :/ Ehkä joulun jälkeen helpottaa (tai sitten ei :D )
Jos joku haluua ehdottaa aiemmin jotain tapaamista niin voin toki yrittää päästä paikalle. Meillä ei ikinä tiistait onnistu kun meillä on vauvauinti silloin töitten jälkeen, muuten voin yrittää muutella aikatauluja :)
 
Heippa!

Olen 23v. ja mieheni 28v. odotamme toista lastamme. Laskettu aika on 1.6. Esikoinen on reilu 2v. poika. Asun Vantaalla, Pähkinärinteessä. Mullakin on auto käytössä ja myös Vantaan sisäinen lippu (opiskelen tässä oheessa). Näkeminen siis onnistuu. Aika lähialueita ihmisiä näköjään löytyy :)
 
Ilmoitelkaahan kun saatte jotain ideoita, että milloin ja missä ? ! :)
Onko kellään tullu mitään uusia suunitelmia?
Ja oletteko miettiny, että minkähän tyylisessä paikassa näkis? :)
Millä viikoilla muuten täällä muut on ? :)

Nittta & poitsu 22+2 :wave:
 
Heip! Mäkin voisin ilmoittautua mukaan ainakin näin alustavasti. :) Esikoista odottelemme miehen kanssa, laskettu aika 4.3. Ikää minulla on 25, miehellä 27. Helsingissä asutaan itäisessä kantakaupungissa ja autokin löytyy, tosin se on melkein aina miehellä työkäytössä ja itse liikun ennemmin julkisilla kuin lähden suijaamaan autolla, ainakaan Helsingin keskustan suuntaan. :p Näillä ajotaidoilla. Mutta onnistuu tulla kyllä vähän minne vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: nittta
Moikka taas,
mä taidan olla sieltä viimeisestä päästä raskausviikoista, eli mulla LA VASTA 5.6 ja nyt rv 12+2 :heart:
Mä en myöskään juuri IKINÄ aja stadissa, mutta mietinkin että treffaaminen voisi olla vaikka ihan itiksessä tai jumbossa tms?
Sitten kun muksut on syntyny niin kampissa on se yks kahvila missä on tilaa lasten olla lattiallakin, mutta siihen on vielä aikaa ;)
 
Meikä taitaa olla pienimmillä raskausviikoilla (oviksesta laskettuna tänään vasta 5+4), eli laskettu aika olisi 22.7. Eli perässä tullaan ;)
Olen vielä kotona lasten kanssa, ja jos ei ihmeitä tapahdu, en palaa töihin ennen äippälomaa. Eli pääsen liikkeelle melkein milloin vain. Päivisin vauhtikaksikko seuraa mukana (1v 9kk kaksoset), jotka tosin pysyvät suht hyvin yleensä kahvittelun ajan vaunuissakin. Iltaisin saan tarvittaessa jätettyä lapset miehelle.
Ja mielellään en itsekään lähde keskustaan autolla, mutta ainahan julkisilla pääsee. Auto on kyllä käytössä.
Sello, Itäkeskus, Jumbo? Sopisko vaikka joku noista?
 
Hihhih, ainiin mullakin tosiaan sellanen 1v9kk poika joka varmaan "joutuu" tulee mukaan ellen saa miehen menoja sovittua sen mukaan.
MUTTA jos treffataan niin että lapsia on mukana niin silloin ainaki Jumbossa on se Roberts Coffee missä on se lasten "leikkipaikka" siinä vieressä :)
 
Jumbo vois hei olla aika sellanen hyvä paikka ainakin mun mielestä :) ?!
Siellä on paljon kaikkii eri paikkoja ja kivoja sellasia :)
Voi vitsi ku tuolla muutaman sanonu, että kesä-heinäkuussa LA ja oon päivitelly ku itelläni on vasta maaliskuussa ni miten jaksan odottaa :D
Ja kiva ku on kerranki jotain edellä ku aina tuntuu, että oon se vika joka saa ;D
Elämän suuria murheita :p
 
Taidan olla sitten ainoa, joka tykkää ajella Helsingin keskustassa :). Mutta sinne ei kyllä autolla kannata muuten mennä, kun parkkeeraminen on niin hankalaa ja kallista. Noi vaihtoehdot Sello, Itis tai Jumbo kuulostaa kaikki hyviltä.
 

Yhteistyössä