Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

en usko et ois ukko oikeesti lähössä risteileen. halus vaan nähdä todennäköisesti mun reaktion, onko se 3pv hiljaiuus, ei reaktiota vai täys rähinä. ja joutui pettyyn kun en juur siihen reagoinut

mut tulin tänne hehkuttaan
meitin poju kääntyi eilen oikein päin. se on liki koko raskausajan makoillut poikittan alavatsassa, ja eilen illalla se pöngersi itsensä oikein päin. on edelleen vasen kylki hellänä :D. alkoi kovilla maha kivuilla ja sitten tuli selkä särky ja mä aivan paniikissa et mitä tää nyt jo oikeen on ja perumassa tiistaista hierojaa, koska vaan lepään keskiviikon neuvolaan asti tai sit soitan ja pyydän aikasemman ajan neuvolaan. mut kun tää pikkunen sai ittensä käännettyä niin jo loppu kivutkin.
ei ole kylkiluita vielä laittanut uuteen uskoon. illalla vaan pikkusen hellästi kokeili kylkiluita :heart: ja nyt aamun paukuttanut käsillä ala vatsassa
mutta että voi helpottaa olo kun toinen ei enään poikittain kirraa alavatsassa. pystyn noukkiin lattialta kaikkee, lenkki koiran kanssa oli silkkaa riemua :D
ja maha aivan eri muotoien kun aikaisemmin.

mariajalla ihana idea tuo viher pöytä. pääasia et tajuaa pyytää anteeks, kun toista on loukattu.

mulla tuli limatulppa illalla ja aamusta lähettiin esikoista synnyttään, siks mä odotan limatulppaa kauhulla

m+e 31 poks
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sunniee
Mä olen kanssa laitanut vauvan vaatteet lipastoon koon mukaan. Eli 50cm bodyt omassa pinossa ja sitten siinä vieressä housut ja potkarit samassa pinossa (mahtuu syvyys suunnassa aina pari pinoa, eli rivissä seuraavana on taas seuraavan koon vaatteet samoin jaoteltuina). Sukat, sukkikset, lapaset yms. on sitten omassa laatikossaan. Ulkovaatteet laitoin roikkumaan lastenhuoneen vaatekaapin tangolle. Laitoin 68cm asti lipastoon ja loput odottaa siellä vaatekaapin ylähyllyn perukoilla omaa tarvettaan.

Täältä on entisiä aktiivisia kirjoittelijoita kadonnut ja mietinkin, että mitähän mahtaa kuulua Jendden kaksosten odotukseen ja Susannalle?

Sipsunen & pikkusisko 30+3:heart:
 
Iltoja !! :)

Sipsunen: Jendde kirjottelee aktiivisemmin fb:n puolella,mutta uskallan varmaan hänen puolesta sanoa että odotus on mennyt oikein hyvin ja pojat kasvaa hienosti masussa.. :)


mesisa ihanaa että vauva kääntyi oikeinpäin !! onko nyt hassu tunne mahassa?? :D

oon nyt jotenkin tosi laiska,luen ja kirjoitan myöhemmin lisää !


sunniee ja vv 31+6,huomenna TAAS poksuu !! :D johan nyt !
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa
Itse oon lajitellu 50-56cm bodyt yhteen koriin, housut,puolipotkarit ja potkarit toiseen, kolmannessa on sukat ja sukkuhousut. Ja yhteen koriin oon laittanut pipot ja "kuolalaput". Hupparit, fleecet ja muut asut roikkuu vaatetangolla. Olisin halunnut lipaston,mutta ei oikein mihinkään mahtunut, joten vaatteet pääty kiinteään vaatekaappiin. Mulla vauva kääntyi myös oikein päin viime viikolla ja pari päivää tuntui, että napa repeää kun vauva majaili poikittain hetken. Tästä aiheutu myös kovat menkkamaiset kivut alavatsalla ja selässä. :(

Aikaisemmin täällä puhuttiinkin maidontulosta (jos oikein muistan), itsellä tullut vaaleaa nestettä jostain rv 25 asti,mutta eilen tuli ihan valkoista maitoa. tissejä oikein pakottaa ja särkee. :(

Kuinka muille on tullut raskausarpia? Itse oon saanu reisiin vaaleita ja napa on revenny vähän napakorun kohdalta.

Mulle voisi laittaa poikalupaus

jjulia ja vauva rv 29+6, huomenna poksuu:)<3


Voisin kertoa vähän omasta odotuksestani: Kävin rv7 alkuraskauden ultrassa jossa näkyi kaksi alkiota, joista toinen oli jo lakannut kehittymästä, rv 14 tää kuollut alkio vuoti pois ja samalla vuosi n. 3viikkoa lapsivettä ja kohtuun tuli hematooma. Toinen vauva kuitenkin jaksoi sinnitellä ja nyt mennään jo 30 viikolla. Oli kyllä raskasta juosta taysissa ultrissa kun ei ikinä tiennyt onko kaikki nyt hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa
Jos taas pitkästä aikaa kirjoittelin jotain tännekki.. =D Täällä kans eilen käännyttiin "oikeinpäin masussa" ja oli kyllä aikamoiset menkkamaiset kivut täälläkin koko päivän, ehti jo säikähtää että mitä tapahtuu, näyttää tuo yleistä näköjään olevan :)
Itsellä ei ole (onneksi) raskausarpia vielä tullut yhtään ja toivottavasti ei tuliskaan. Ahkeraa rasvailua vaan, vaikkei sekään aina riitä :/

Onko muuten kellään viisaammalla tietoa miten tuo Äitiysloma vaikuttaa veroprosenttiin?? Lasketaanko vuoden tuloihin mukaan tuo Kelan rahakin? vai ainoastaan ne kuukaudet millon töissä on? vaivai mite menee?
Kiitos, jos joku osaa vastata :D Toki tää verotoimistostakin selviäis, mutta ajattelin ny ensin tätä kautta udella :)

Alkaa kyllä viikot käydä jo vähiin ja olokin kyllä alkaa tuntuun siltä, hyvää loppuodotusta kaikille!

Beibs 30+0 <3
 
Raskausarpia ei uusia ole vielä tullut, mutta jo aikanaan saadut alkaa punertaa ylävatsalla siihen malliin että taitavat revetä lisää.

Vaatteet alkaa kaikki olla jo lipaston laatikoissa, viimeinen koneellinen roikkuu vielä narulla. Katsotaan josko huomenna jaksaisin ne laittaa vielä..

Torstaina olisikin sitten aika sinne pelkopolille. Toivottavasti saan apua ja uskallan suhtautua luottavaisemmin synnytykseen. Tällä hetkellä vauva on oikeinpäin, toivottavasti pysyykin. Inhottavalta tuntuu kun pyörii ympäri..

Miten muilla on mielialat tällä hetkellä? Itsestä tuntuu että olen maailman huonointa seuraa tällä hetkellä. Olen kuin persiille ammuttu karhu, tiuskin ja äksyilen koko ajan. Olo on muutenkin tosi hankala, hikoiluttaa ja yöt on edelleen varsinaista pyörimistä.. Kaikki tekemättömät hommat tympäsee jne.. No jospa se tästä vielä iloksi muuttuu, maksimissaanhan tätä kestää vielä 9 viikkoa...:stick::headwall:

Jokatapauksessa mukavaa alkanutta viikkoa kaikille mammoille ja massuille! :flower:

Tea ja J-poika 33 POKS!!:heart:
 
Miten ihmeessä mä en ole tuntenut yhtään mitään kun toi vauva on kääntynyt? Neuvolakortin mukaan se on ollut 9.12. perätilassa ja 20.12. raivotarjonnassa, enkä ole kyllä missään välissä tuntenut sitä, että nyt se vaihtoi suuntaa. En edelleenkään tiedä sitä, että missähän asennossa se tällä hetkellä mahtaa olla. Kun ne tuntemani liikkeethän voi olla joko käsiä tai jalkoja... Voi kumpa jaksaisi majailla pää alaspäin loppuun asti!

Täällä on ollut pyykkäystä pari viime päivää. Pienen pieniä söpöisiä vaatteita on sitten kuivunut narulla vieri vieressä. Miten ne voikaan olla niin pieniä! Kunhan saan kaikki pestyä ja kuivattua ajattelin lajitella ne koon mukaan kaappiin. Ja tehdä samalla vähän inventaariota, että mitä pitäisi ostaa vielä lisää.

Mieliala ja olo on olleet aika hyvät. Siis mitä nyt on ollut tällaista ei-suoranaisesti raskauteen liittyviä juttuja (nuha, yskä jne) jotka on ärsyttäneet. Mutta vielä ainakaan ei ole iskenyt mitään erityistä loppuraskauden väsymystä tai sellaista. Tuntuu kyllä että maha alkaa pingottumaan siihen malliin, että kohta varmaan alkaa tulemaan tukalammat olot.

Tervetuloa joukkoon jjulia!

Uusille tiedoksi, että se oli ainakin sunniee jolta voi kysellä privaattiviestillä lisää tuosta FB-ryhmästä.
 
mesisa, onnellinen kun vauva kääntyi oikeinpäin! Mulla on koskenut tosi paljon tänään vasemmalle vähän kylkiluiden alle ja muutenkin maha tuntunut tosi "täydeltä". Yksi yö supisteli paljon ja uskon et vauva kääntyi poikittain, kun potkut tuntui ylempänä kyljessä, mutta parin yön päästä kääntyi selvästi taas väärinpäin. Tänään en oo kerinnyt kuuntelemaan minne potkut tulee, mutta epäilen et pää on se joka puskee tuosta kylkiluiden alta ulos, todella kipeää tekee koko ajan.

Mielialoista.. Mulla on töissä harjoittelijana yks todella ärsyttävä tyyppi, se saa mun hermot kireelle ja mut pahalle tuulelle joka kerta kun joudun sen kaa tekemisiin. Siis todella ärsyttävä kaikkitietävä tyyppi, miten joku voikin olla sellanen luonteeltaan..

Ylihuomenna ois lääkäri, eipä siellä kuitenkaan mitään tapahdu, varmaan ehdottaa taas sairaslomaa mitä en halua (ellei paikat oo ruvennut aukeamaan).

Just nyt vauvan pää tuntuu navan kohdalla, miten se voi olla niin alhaalla kun pylly on alaspäin?! Mulla kyllä maha ns. tippui alas sillon muutama yö sitten kun supisteli, mutta on kyllä hassussa asennossa mahassa..

Esikoisen vaatteet kaivoin eilen esille, pitäs vielä pestä kaikki. Mä kans lajittelen koon mukaan, tosin otin vaan koot 50-62 toistaiseksi esille (niitäkin oli ihan älyttömästi..).

Väsyttää, en saa oikein nukuttua, tai siis nukahdan, mutta herään sit. Ai niin, ja tänään tuli äitiysrahapäätös, ihan hyvä, pyysin oikaisemaan heti kun olivat väärin laskeneet.

Viola ja pikkuinen JESSS 32+0!!
 
Täälläkin pieni käänty kolme viikkoo sitten oikein päin.. Yhen päivän tuntu et pien painaa keuhkoihin ja palleaan koko ajan ja seuraavana päivänä olikin sitten helpompi, et varmaan poikittain oli sen yhen päivän ja yöllä sit sai kammettua ihtesä oikein päin.. :) Nyt toivon et pysyy loppuun asti sit oikein päin.

Mielialat mulla on ollu ihan hyvät nyt ja kaikki tuntuu olevan ihan hyvin, on tosin joskus huonompiakin päiviä ja mies ärsyttää toisinaan, mut oon helposti leppyvää tyyppiä enkä jaksa murjottaa pitkään nii ei tuo mieskää varmaa kauheesti niistä huonommista päivistä oo kärsiny. :D

Minäkii oon yhteen lipaston laatikkoon laitellu pieniä vaatteita jo.. Ja eilen tyhjensin omista tavaroista alemman laatikon niin voi sinne sitten ruveta keräämää muuta vauva tavaraa mitä sitä nyt tarviikaan.. Hoitopöytä meillä on sellanen avonainen malli nii meinasin sen alle hommata muutaman korin jonne saan sitten laitettua vaipat, rasvat ja muut mitä siinä lähellä ois hyvä olla. Josko ennen maaliskuuta pääsis vaikka ikeassa käväsemään nii vois sieltä katella nättejä koreja ja muuta kivaa.. :) Ja eipä niillä vielä niin kiire ole kun ei pöytääkään oo vielä kasattu..

Tänään POKSUU jo 30+0.
 
pokspoks 32+0 !! =) enää 8 viikkoa laskettuun,jihuuu!!


raskausarvet on tullut uusiakin.. ylämahaan meinaan. ihan sellasia vaaleita mut onpa tullu kuitenkin..

mielialat, mäkin oon ollu aika kireellä päällä ja tuntuu että kaikesta teen hankalaa ja kaikki onkin hankalaa ja kiukuttaa jajajaja. mikään ei oo hyvin :D oon ku mikäkin uhmaikänen lapsi

koon mukaan meilläkin vaatteet laiteltu,ja sillee mahd. järkevästi lajiteltu ..

sunniee ja vv 32+0 <3
 
Mielialat on mulla olut ihan normaalit. Joskus ehkä vähän itkettää enemmän,
mutta muuten ei oo onneks ollut mitään. Ainakaan omasta mielestä. Voi olla että mies on eri mieltä :)

Mä en oo vielä pessyt yhtään vauvanvaatteita enkä tehnyt mitään muutenkaan sen eteen et vauva on tulossa.
Aattelin et sitte kun toi yks huone on rempattu, ni otan urakan vauvaan liittyen.
Ellei remontti sitten jostain syystä venähdä, kun ei siihen LA:han oo kuitenkaan enää ku reilu 7 viikkoo ni ei ehkä voi ihan viime tippaan jättää..

Mua ärsyttää kun iltasin nukahdan ihan hyvin, mutta yöllä kun herää ni ei saa millään unta. Sit vaan pyörii ja hyörii ja yrittää ettii sopivaa asentoa...
Ja aamulla on ihan poikki. Ja mä en tykkää nukkuu päikkäreitä kun tulee heti pää kipeeks ja on ihan sekava olo koko loppupäivän.
Mutta kaipa se tästä :)

Mä alan nyt valmistautuu tapettien repimiseen :))

Jenduka ja 32+5
 
Moikka kaikille:wave:

Ihan vaan tulin ilmottaan että pääsin eilen kotiin sairaalasta =)
Aivan ihanaa olla kotona vaikkaki täällä tuntuu olevan tooosi likasta verrattuna sairaalaan, häätyy laput silmillä kävellä ettei vaan ala siivoaan ;)
Tyttö on aivan ihmeissään kun äiti on kotona edelleen roikkuu isässään kiinni eikä oikein tule minun lähelle..no eiköhän se tuosta kesyynny kun huomaa etten ole lähössä mihinkään.
Kohdunsuun tilanne oli siis ennallaan ja kontrolli sairaalassa viikon välein tuonne 34 viikolle, sen jälkeen saa taas alkaa liikkua normaalisti. Eli reilu pari viikkoa vielä lepohoitoa kotona, jaksaa, jaksaa :)

Katjuska Ja Onnimanni 31+4:heart:
 
Mariaja Mun mies on samanlainen, tuo ennemmin jonkin viherkasvin kuin leikkokukkia, koska mä tapan ne leikkokukat yleensä jo alle viikossa :D

Vaatteet Kaikki hyllyt järjestelty samalla tavalla, kaappi ei ole siis syvä, vaan leveä. Ensin on bodyt, sitten potkupuvut, housut+sukkahousut ja sitten paidat. Koot menee niin, että pienemmät on eturivissä ja isommat takarivissä. 60-68 vaatteita on niin paljon, että ne piti jo jakaa kahdelle hyllylle :D Sukat yms tulee ylimmälle hylle omaan koriinsa.

Raskausarvet Ei ole näkynyt, mutta oon teinivuosina lihonut niin paljon, että on vanhoja vaaleita arpia mahassa. Kyllähän tässä on vielä 2 kuukautta aikaa niitä uusia arpia kehitellä.

Mielialat Heittelee, vaikka nyt on ollut hieman tasaisempi kausi.

Kävyllä ollut vilkas viikonloppu, tänään tuntuu jo rauhoittuneen aika paljon.

hepuhi:heart:käpy 31+3
 
Hieno juttu, että katjuska on päässyt kotia!

Raskausarpia ei ole toistaiseksi vielä tullut. Loman jälkeen olen taas hieman aktivoitunut tuossa rasvaamisessa, koska tuntuu, että muutamat verisuonet (mitälie?!) ovat tulleet lähemmäs pintaa. Teininä tuli minullekin arpia, jotka ovat nyt vaaleita.

Mieliala ei kotona paljon heittele. Töissä taidan olla melko kireä ja siellä menee hermot kyllä nopeastikin...

Minulle on tainnut tulla pieni paniikki, koska en ole edes pohtinut vauvan vaatteiden pesemistä tai järjestelyä. Suurin osa vaatteistakin on vielä mummolassa odottamassa... Viime yönä neljän aikaan olin pitkään hereillä ja ensimmäistä kertaa aloin pelkäämään, jos vauva syntyykin ennenaikaisesti. Jotenkin olen ajatellut, että varmasti menee yliaikaiseksi...

Kirskis ja Kaiku 31+0
 
Kirskis: Meillä ei ole edes lastenhuone vielä valmis :D Pitäsi vielä asentaa katto ja lattia + vaatekaappi. Ennen kuin nämä on valmiit en pääse pesemään vauvan vaatteita tai sisustamaan. Alkaa siis itseä hieman jännittää ja suorastaan ärsyttää!!

Epa ja Jokke 30+1
 
Katjuskalle onnea kotiin pääsemisen johdosta! Varmasti ihanaa saada olla kotona ja perheen kanssa. Toivottavasti vauva jaksaa pysytellä masun suojissa vielä useamman viikon :)

Raskausarpia ei ole tullut ainuttakaan. Vältyin niiltä esikoisenkin aikaan, joten toivon etteivät ilmestyisi tälläkään kertaa.

Mieliala on ollut ihan hyvä ja tasainen. Mitä nyt välillä tulee itkeskeltyä pikkujutuistakin ja kimpaannuttua miehelle turhasta :D

ON:
Ai että kun väsyttää |O Herään pari kertaa yössä pissalle ja nukahdan ihan hyvin uudestaan, mutta kun herään joka hemmetin kerta kun pitää kääntää kylkeä. Se meinaan vaatii aina sellaisen puoli istuvaan asentoon nousemisen. Kylkeä taas saa käöntää kohtuullisen usein kun muuten alkaa hartioita tai lonkkia särkemään. Viime yönä kääntyillessä vauva painoi taas jotenkin tosi lujasti tonne lantioon ja tuntui, että se repeää ihan justiinsa liitoksistaan : /

Tänään pitäisi kai raahautua illalla kaupoille katsomaan josko alesta löytyisi isompi toppatakki tytön kanssa ulkoilua ajatellen. Kuoritakki tai mun äitiys villakangastakki ei riitä millään varusteilla puistossa seisoskeluun/ tytön kanssa kävelyyn (hidasta puuhaa!) ja mun vanha untsikka kiristää jo tosi uhkaavasti mahasta. Kohta sen saumat soi ihan todella. Ois pitänyt hommata se äitiystakki toppatakkina, kun puistossa tulee vietettyä enemmän aikaa kuin kaupungilla...

Huomenna aamulla neuvolaan...

Sipsunen & pikkusisko 30+4
 
Jokos muut maaliskuun mammat on saaneet äitiysraha/vanhempainraha päätöksen? Olen itse laittanut hakemuksen marraskuun puolivälissä eikä vieläkään ole päätöstä tullut. Yritin tänään soitella Kelaan mutta olishan se liikaa vaadittu että pääsis puhelinpalveluun läpi :headwall:. Sinänsä nyt päätöksellä ei ole kiirus kun saan ensimmäiset kolme kk normaalia palkkaa mutta olisi helpompi lasketuttaa uusi verokortti kun tietäisi koko loppuvuoden tulot tarkalleen...
 
sitä on ollut taas niin paljon liikenteessä ettei paljon koneella ole tullut käytyä.
eilen kävin ostamassa tytölle käytetyt sukset ja poika sai edellisvuoden sukset, pääs sekin kokeilee ekan kerran hiihtämistä ja voi sitä riemua mitä niiltä löytyi, menikin loppu päivä ulkona lasten kaa kun ne jaksoi hiihdellä talon ympäri.:)

kävin taas neuvolas tänään, siellä oli odotushuonessa pari äitiä joilla oli ihan pikkuset nyytit mukana tuli kyl jotenki nii herkäks, varsinki kun toinen rupes itkeä nälkäänsä ja sitä mentiin sit imettämään nii meinas mullakin tulla kyyneleitä, kohta on itelläkin tommonen.:heart:
no joo, kaikki oli siis hyvin tolla käynnillä, sf mitta 30.5, eli keskikäyräl ja raivotarjonnassa on edelleen, vähän alettiin ottaa jo puheeks synnyttämisestä. ainii sit ku olen koko viikon pelännyt mennä vaa'alle siellä kun vähän on joulun ja uudenvuoden aikaa tullut nautittua pyödän antimista vähän liikaakin ja kun töis en enää ole nii liikuminen on myös jotenkin kummasti rauhoittunut:ashamed: mutta sit vaaka näyttääkin samaa lukemaa kuin 3vk:a sitten:O mietin jo et onkse mennyt rikki tai jotain. vai onks nii et mitä enemmän syö ja vähemmän liikkuu nii ei kerrykkään kiloja, olis pitänyt tietää aikaisemmin!:D

raskausarpia ei ole tässä raskaudessa muodostunut eikä vanhatkaan ole tummuneet uudestaan paitsi tisseistä vähän.

mielialat olen ollut ihmeen hyvän tuulinen tässä raskaudessa, sitä on porukatkin sanoneet et olen koko ajan kuin naantalin aurinko, en sit tiiä olisko mies samaa mieltä=)

vaatteet pitäis alkaa pestä ja laittaa lipastoon, laitan ne sinne kaikki omiin pinoihin, bodyt, puolipotkarit, housut sukat pieneen koriin ja vain käyttövaatteet, isommat jätän piiloon ja laitan ne vasta sit sinne kun noi käy pieniks ja niitä tarvii. muuten varmaan mies kummiskin möhlii niitten kaa kun olen huomannut ettei se oikein kato mitä se muksuille pukee päälle vaa ne jotka ekaks käsiinsä saa.
kävin tänään ostamas muutaman bodyn pikkuiselle ja löysin sen jonka aion laittaa päälle kun sairaalasta päästään.:heart:

jjulia sulla ei ole ollut raskaus ihan helpommasta päästä: /, sentään toinen pikkunen on jaksanut matkassa ja alkaa olla turvallisilla viikoilla.:hug:

katjuska ihanaa että olet päässyt kotia perheesi pariin, yritä ottaa lunkisti oli kämppä kuinka likainen tahansa, sen ehtii vielä moneen kertaan siivoamaan.

täällä on myös yksi joka on miettinyt mitä kaikkea noille muille kuuluu jotka vaa kirjoittaa siellä fb:ssä, olis ihanaa jos edes harvoin jaksaisivat tulla tänne kertomaan kuulumisiaan...

nyt jos menis laittaa koneeseen pyörii ekat vauvan vaatteet, sais nekin laitettua...:)

pepper& mussukka POKS 33:heart:
 
Se olis onneksi jo poks 30!! Veristä limaa lisää bongattu tänään.. Selkä niin kipee et kävely ilman pancodeja on mahdotonta. Mutta hoen vaan itselleni että enää pari kuukautta niin helpottaa.

Jotain positiivista, vaunut tulleet postiin joten mies käypi töistä tullessaan hakemassa ne :D

maruli rv 30+0
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa
Hei,
Mahtuuko vielä mukaan? Pikkukakkosen LA 16.3, RV 30+4 LKS ja Poikalupaus

Olen tätä ketjua seuraillu, mutta jotenki vasta nyt uskaltauduin rekisteröitymään.
Täällä ollaan valmistuduttu pesemällä isoveikalta(1,5v) jääneet vaatteet, ja leippailtu ne lipastoon. Turvakaukalo hankittu ja Sisarusrattaita odotellaan saapuvaksi.
Vaivoina on ollu lähinnä selkä ja muutamia supistuksia. Onko muilla muuten millanen tilanne kohdunkaulan kans? Täällä on pehmenny jo joskus 25 viikolla ja jäljellä oli 2cm...
Sf-mitta on pieni(oli myös esikoisen kans) Rv 29+4 sf23-24. Seuraavalla neuvolakäynnillä katotaan lähetäänkö ultraan Rovaniemelle.

Raskausarvet ei ole tänne rantautuneet. Rasvailen orjallisesti :)

Mielialat Iltasin on vähän itkuherkässä ja välillä meinaa pinna kiriä tuon Esikon kans, melkoisia mielenilmaisuja pikkuherralla :D
Ja täälläkin on alettu nukkumaan pätkissä. Yöllä kun herää, ei uni palaa silmään sitte millään : /

Anteeksi omanapaisuus heti alussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja Hopea
Miekin sain tehtyä jotain vauvanvaatteiden eteen eli purin äitiyspakkauksen pestävät laitoin pyykkikassiin odottamaan konetta ja isommat puvut laitoin hengari kaappiin, hieman tekisi mieli raahata jo häkkisänky ja pedata se jo valmiiksi mutta mies taitais ruveta toppuuttelemaan.

Mielialat: aika mukavasti oon jaksanu olla hyväntuulinen väsyneenä ja kipeenä oon kyllä ärripurri mut muten ihan jees, mieheni saa kyllä miun pinnan välillä aivan kamalan kireeks ihan vaan olemassa olollaan. Ei varmasti ole helppoa rakastaa minua :)

Voi kun olisi jo torstai ja pääsisin pikkuista moikkaamaan. Miten tää voi olla näin jännää ihan kuin ensimmäistä odottais.

Lasten kanssa eilen käytiin hiihtämässä ja samoin tänään meillä on urheilukentälle tehty tosi hyvät ladut tasaselle ni siinä on minunkin hyvä hiihdellä, pitoteippiä vaan täytyy lähtee hakemaan turhan hyvä luisto. Jouduin nostelemaan noita jonkin verran ylös ni meinas oksennus päästä kun on taas aivan mahdoton närästys päällä, on varmaan pidettävä muutaman päivän tauko kahvittelusta.

raskausarpia ei vielä oo tullu mut niitä oon saanu jo oman osani joten ei niin välikskään jos ei lisää tulis....miun maha on kuin tigrulla. Elämäni näköinen :)

Oikeastaan alkaa jännittää seuraava neuvola voi kun ne olisi hieman useammin, no kohta siellä ravataan sitten niin paljon et voi ruikuttaa ettei muuta ehdi tehdäkkään kuin neuvolassa ravata.

Minnarun&pikku-ukko 31+6 huomenna taas poksutaan.
 
raskausarvet: ei ole näkynyt, esikoisesta tuli muutamia. maha on kyllä alkanut tummumaan??? liekö verisuonia tullut pintaan vai mitä.

mielialat on ollut lähes normalia viime ajat. ei suuria tunteen purkauksia.

kelan päätöksistä ei ole kuulunut. äitiyspaketin otin rahana ja se raha tuli jo joulukuun puolenvälin tietämillä. mulla kans työnantaja maksa ne ekat kuukaudet, mut ois tosi kiva saada jotain tietoa kelastakin. tällä viikolla joudun töis käymään ja vien sinne verokorttini ja samalla tiedustelen et onhan ne laittanut papereita sieltäpäin kelaan...

mulla niin erimuotoinen maha kun ennen :D. nyt voi sanoo et ei näy yhtään takaa päin et oisin raskaana :D ja jätkäkin ollut aktiivisempi liikkeiden kanssa. kai sillä oli nii ahdasta poikittain et ei sillä paljoo potkiskellut.
ja lenkit koiran kanssa sujuu uteen tahtiin :saint:

m+e 31+1
 
Tervetuloa mukaan Naapurinneiti :wave: Mukavaa saada tänne uusia kirjoittelijoita, kun täältä on niin paljon porukkaa häipynyt facen puolelle. Mulla muuten sama LA kun sulla ja kanssa pikkukakkonen tulossa :)

Kelan päätökset on tulleet. Samat rahat tulee kuin esikoisesta, kun ikäeroa on alle kolme vuotta. Huomenna pitäisi sinne ja verotoimistoon soitella noista verokorttiasoista... yyh, mä inhoan noiden juttujen hoitamista.

Sipsunen & pikkusisko 30+4
 
Pitää vielä häiritä ja jakaa teillekin tämmönen hassu juttu omasta mielestä...
Jouduin eilen kuukauden tauon jälkeen ajamaan töihin pyörällä, olihan se poijaat hankalaa ja varmasti niin hassun näköistä :LOL: Jalat haarallaan ja selkä suorana yritin polkea...mutta voi helmeri kun oli hankalaa!!!
Mulla niin nauratti ku ajelin ja vielä pitkään töissäki repesin naurukohtaukseen :LOL:

mutta joo...se siitä kevennyksestä =) taitaa meikämannen pyöräilyt olla tältä talvelta tässä..
 

Yhteistyössä