Hakutulokset

  1. W

    Voisitteko elää miehenne kanssa ilman seksiä vuosia tai loppuelämän?

    No minulla on ihan naispuolinen ystävä, joka on vyötäröstään alaspäin halvaantunut. Harrastaa seksiä suht normaalisti. Ikinä ei ole miehiltä saanut minkäänlaista ikävää kommenttia tuosta. Se riippuu niin paljon asenteesta. Hänen asenteensa on nauttia henkisesti siitä seksistä vaikka sitä ei...
  2. W

    Olisin hakenut tytölleni pankista Visa electronin, mutta eipä virkailija antanutkaan?!

    Visa Electron "Miten sen saa? Visa Electronia haetaan pankeista. Sen voi saada myös alaikäinen huoltajan suostumuksella. Alaikäraja vaihtelee pankkiryhmittäin, ollen jotakuinkin 10 ikävuoden tienoilla."
  3. W

    Törröttääkö kellään kylkiluut tällä tavalla, mistä johtuu!? Sis. kuvan..

    Hui, meitähän on muitakin.:O Minulla on aina törröttänyt kylkiluut suht samalla tavalla vaikka on ylipainoakin ollut. Mitenkään muuten en ole luiseva nykyäänkään eikä paino lähentelekkään alipainoa.
  4. W

    Onko kaverin exä ehdottomasti kiellettyä aluetta?

    Riippuu ihan kaveripiiristä ja sen sanattomista säännöistä. Itse "sallisin" kyllä kenet tahansa eksistäni kelle tahansa kaverilleni, mutta monista kavereistani tiedän, etteivät he hyväksyisi ketään eksiään kavereidensa kumppaneiksi. Lähipiirissäni onkin eräs tällainen tapaus: Kaveri A...
  5. W

    7.vee pojan lippis vaatimus. Onko muita?

    En lähtisi ostelemaan lapselle tai nuorelle vaatteita tämän "kaverien takia". Oli se syy sitten se, että niin sanotut kaverit kiusaavat häntä jostakin vaatteesta tai kun "kaikilla muillakin on" ja siksi se pitäisi hänenkin saada. Minusta tuo touhu tulee menemään aina vain hullummaksi ja...
  6. W

    Mikä työpaikka tälläisellä luonteella? Ehdotuksia?

    Ei tule oikein muuta mieleen kuin kaikki kirjailijat, kaikenlaiset kuvataiteilijat ja muusikot. Minusta ap ei kuulosta yrittäjäksikään sopivalta. Siinä olisi todella kova vastuu ja kyllä yrittäjänä täytyy olla ahkera. Onhan johtajillakin tietysti kova vastuu jne. Pääpiirteittän nyt ainakin...
  7. W

    Onko ne muumit mykkiä oikeasti siellä Naantalin Muumimaailmassa?

    Miksi ihmeessä muumit eivät saa puhua, mutta pikkumyy, nuuskamuikkunen ym. saavat?:confused: Eihän niidenkään kohdalla se ääni ole samanlainen kuin TV:ssä.
  8. W

    Voiko sairaalalääkärille laittaa sähköpostilla kysymyksia,jotka jäivät avoimiksi osastohoidon aikana?

    Soittopyynnön kannalla olen minäkin. Toivottavasti saat asia selviksi.:)
  9. W

    Hauku tai suosittele ruokakaupan uutuuksia

    Niin, kumpi sitten on parempi, sokerimehut vai makeutusainemehut? Mielipideasioitahan nämä. Ei se Marianne-Kismetkään terveydelle hyvää tee.:D Hyvin monet tuotteet ovat tavalla tai toisella pahaksi. Tylsää olisi elämä jos kaikki mitä suuhunsa pitäisi pitäisi olla tarkkaan määritetysti vain...
  10. W

    Hauku tai suosittele ruokakaupan uutuuksia

    Jätkä ehti kehua jo toisessa ketjussa noita bilar-karkkeja salmiakin makuisina. Itselleni taas eilen tarttui ruokakaupasta mukaan Fun Lightin uusi Summer granaattiomena mansikka-maku. FL:lla on yleisesti aina kesäisin erilainen Summer-maku, joka syksyn tullen poistuu valikoimista. Ai että...
  11. W

    Ilmaisetteko ylipainoisuuden, jos kuvailette henkilöä?

    En, vaan keskityn kuvailemaan muita piirteitä.
  12. W

    Ei paha ;)

    :confused:
  13. W

    Olen mainoksen uhri

    Mistä niitä saa? Olen himoinnut ihan samoja salmiakkikaaroja.:p Ai niin, hups. Minun piti vähentää herkuttelua.:ashamed:
  14. W

    En yhtään ihmettele että ylipaino ja sen tuomat vaivat ovat nykyään niin yleisiä!

    Kannatan tuota herkkuveroa tai täysipainoista kieltoa. Ihan itseäni suojellakseni.:kieh: Elokuvissa en ole käynyt aikoihin, eikä enää kannatakkaan mennä sinne itseään kiusaamaan kun yrittää vierottautua herkuista.
  15. W

    Miksi joku soittaa jatkuvalla syötöllä, jos ei vastata?

    Ettei olisi jokin oikea hätä?
  16. W

    Hoi! Pennin venyttäjät!

    Arjessa mukana Tuolla myös jotain: Opiskelijakukkarolle sopiva viikko-menu - Voimahalifoorumi
  17. W

    Kiloklubi???

    Minustakin kiloklubi on hieno systeemi. Itse vain en jaksa olla naimisissa sen ohjelman kanssa käyttääkseni sitä "oikein". Toisinaan lasken päivän kaloreita sillä, mutta vihreitä palloja en jaksa enää tavoitella. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että kiloklubi antoi minulle jonkinlaisen...
  18. W

    Mitäs mieltä olette tästä kihlasormuksesta? *kuva*

    Minusta tuo on omaperäinen ja sikäli voisi olla ihan suloinenkin valinta kihlasormukseksi.
  19. W

    Että ottaa taas päähän (lapseton) ystävä!!

    Törkeät myöhästymiset tai kokonaan tulematta jättämiset ovat aina ikäviä ja epäkunnioittavaa käytöstä sitä odottavaa henkilöä kohtaan. Oli siinä sitten tekijöinä lapseton ja lapsellinen tai kaksi lapsetonta.
  20. W

    Onko nuo Starbucks kahvit juotavia?

    Tykkään. Ihan niistä kaikista mauista.:ashamed:

Yhteistyössä