Onko nuo Starbucks kahvit juotavia?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
Ihan yhtä makeita kuin ne lasipulloissa myytävät kahvit. Itse en siis tykännyt, maistoin muistaakseni sitä chocolattea, kun en yleensäkään kahviin sokeria kaipaa.

Maistaja
Kylmänä juotavat kahvit muistaakseni sisältävät paljon ei terveellisiä lisäaineita. Muistelen lukeneeni, niissä taitaa olla lisätty maut keinotekoisten aromien avulla.
Yhtä kylmäkahvimekkiä lämmitettyäni, siitä tuli karmeen makuista. Se jo todistaa kuinka kaukana ne ovat aidosta, luonnollisesta kahvista. Yäk!

Ekakyydissä
starbucksin caramel macchiato on ainoa aine maan päällä minkä oon tähän mennessä keksinyt helpottavan mun raskauspahoinvointiini! luojan kiitos työmatkalla on kaksi siwaa mistä niitä saa :D kalliiksi tulee vaan mutta tulkoon, koska on sen arvoista

älälälälää
Alkuperäinen kirjoittaja Ekakyydissä;29079514:
starbucksin caramel macchiato on ainoa aine maan päällä minkä oon tähän mennessä keksinyt helpottavan mun raskauspahoinvointiini! luojan kiitos työmatkalla on kaksi siwaa mistä niitä saa :D kalliiksi tulee vaan mutta tulkoon, koska on sen arvoista
Ja nyt sä ryystät sitä lisäainelitkua ja pikkuinen on ihan pyörryksissä masussa.. voivoivoi... :/ Yritä keksi joku muu juttu..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Ekakyydissä;29079514:
Mä oon kyllä ihan varma että löytäisit jotain luonnollisempaakin korviketta tolle myrkylle.
On varmaan olemassa myös luontaistuotteita pahoinvointiin..

"Ekakyydissä"
Jos kerran pari viikossa semmoisen juo ja muuten elelee terveellisellä ruoalla niin luulempa, että siitä ei ole mitään haittaa yhtään kellekkään . Lisäaineitahan saa kyllä ihan kaikesta. Ja en tullut kysymään mielipidettänne tästä ainoasta odotusajan "paheestani" vaan vastaamaan kysymykseen mikä oli alussa ; että onko ne juotavia ? :D

C_c
[QUOTE="vieras";29079605]Mä oon kyllä ihan varma että löytäisit jotain luonnollisempaakin korviketta tolle myrkylle.
On varmaan olemassa myös luontaistuotteita pahoinvointiin..[/QUOTE]

Ja luontaistuoteko olis jotenkin turvallinen vaihtoehto??!!

Yhteistyössä