Joo meilläkin isäntä tykkäs, ainakin siitä suklaanmakuisesta. Itsestäni ne on ihan kamalia litkujaMies tykkäs. En tiedä mitä makua maisteli..
OnOnko ne sen amerikkalaisen ketjun?
Ilmiesesti, kun oli pilli kyljessä kiinni ja kylmäkaapista löytyi.Siis juodaanko ne kylmänä sit?
Ja nyt sä ryystät sitä lisäainelitkua ja pikkuinen on ihan pyörryksissä masussa.. voivoivoi... :/ Yritä keksi joku muu juttu..Alkuperäinen kirjoittaja Ekakyydissä;29079514:starbucksin caramel macchiato on ainoa aine maan päällä minkä oon tähän mennessä keksinyt helpottavan mun raskauspahoinvointiini! luojan kiitos työmatkalla on kaksi siwaa mistä niitä saa kalliiksi tulee vaan mutta tulkoon, koska on sen arvoista
Mä oon kyllä ihan varma että löytäisit jotain luonnollisempaakin korviketta tolle myrkylle.Alkuperäinen kirjoittaja Ekakyydissä;29079514:starbucksin caramel macchiato on ainoa aine maan päällä minkä oon tähän mennessä keksinyt helpottavan mun raskauspahoinvointiini! luojan kiitos työmatkalla on kaksi siwaa mistä niitä saa kalliiksi tulee vaan mutta tulkoon, koska on sen arvoista